'Koopwoede AC Milan heeft keerzijde: Juve slaat terug met toptalent en back'

'Koopwoede AC Milan heeft keerzijde: Juve slaat terug met toptalent en back'

zondag 16 juli 2017 om 09:37

De transfer van Leonardo Bonucci van Juventus naar AC Milan veroorzaakte een schok in de Italiaanse voetbalwereld, maar beide clubs gaan nogmaals zaken doen. Nu is het de beurt aan de Oude Dame om toe te slaan.

Dat melden diverse Italiaanse media. Juventus is dicht bij het aantrekken van zowel Manuel Locatelli als Mattia De Sciglio. Laatstgenoemde heeft een contractaanbieding van Milan afgewezen om een transfer naar Turijn te forceren. De back aast op een hereniging met Juve-trainer Massimiliano Allegri, die hem zijn doorbraak gunde in San Siro.

Locatelli geldt als een toptalent in Italië. Door de koopwoede van Milan ziet hij echter weinig perspectief. De negentienjarige middenvelder zette zichzelf op de kaart met een weergaloze treffer tegen uitgerekend Juventus in oktober. Atalanta, Sassuolo en SPAL willen hem huren, maar Locatelli stuurt aan op een transfer naar de Oude Dame.

Plaats een reactie

Maxidi +2702
zondag 16 juli 2017 om 09:43
Slimme zet van Juve, een oude man voor 40 miljoen verkopen, en jong talent binnen harken!!!
Vind ik leuk
Niellie078 +19671
zondag 16 juli 2017 om 09:46
zeker slim en doodzonde voor ac Milan.. zoiemand kopen ze niet zomaar terug ..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:47
Liever een topspeler dan een toptalent. Talent komt er niet altijd uit.
Vind ik leuk
Maxidi +2702
zondag 16 juli 2017 om 09:51
Juve heeft Bonucci gemaakt, Bonucci gaat AC Milan niet maken !!!
Vind ik leuk
munkikiii +1497
zondag 16 juli 2017 om 09:57
Nou als dat zo top verdediger is had juve nooit meegewerkt aan een transfer naar milan
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:02
Haha ga je mij nu vertellen dat bonucci geen topverdediger is omdat juve hem heeft laten gaan? Ga eens wat wedstrijden kijken zou ik zeggen. Je kunt absoluut geen 5 betere opnoemen op dit moment. Is gewoon een enorme klasbak!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:36
Chiellini, Sergio Ramos, Diego Godin, David Luiz, jerome Boateng, Mats Hummels...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:11
Van jouw rijtje is bonucci minimaal zo goed als chiellini, godin, ramos en boateng. En minimaal een klasse beter dan hummels en 4 klasse beter dan luiz.
Vind ik leuk
munkikiii +1497
zondag 16 juli 2017 om 11:17
Boateng
Ramos
Chiellini
Stones
Kompany (mits fit)
Van dijk

Stuk voor stuk verdedigers die ik liever in mijn team zou hebben dan boneukzi
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:21
Stones ahahabhahahahahahahahahaa
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:41
Kompany 3 jaar geleden misschien, stones nooit van zijn leven, van dijk ook absoluut (nog) niet. Chiellini, ramos en boateng zijn van niveau bonucci. Sorry hoor maar als je stones echt met bonucci vergelijkt heb je er geen kaas van gegeten.
Vind ik leuk
Teo Smith +11858
zondag 16 juli 2017 om 12:52
Dan kun je beter honkbal gaan kijken. Bonucci presteert al jaren op een hoog niveau, en dat is echt wel een aderlating voor Juve.
Vind ik leuk
Teo Smith +11858
zondag 16 juli 2017 om 12:51
Gozert, stones? Really?
Vind ik leuk
Frenkie +2962
zondag 16 juli 2017 om 19:46
Ik zeg niet dat Bonucci slecht is maar je moet er wel rekening mee houden in welk systeem een elftal speelt. Bij Juventus spelen ze met 3 in het centrum, dat maakt verdedigen natuurlijk wel een stuk makkelijker dan wanneer je met 2 in het centrum speelt.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:13
De Sciglio mag gaan, Locatelli daarentegen zouden ze nooit mogen laten gaan, anders wordt het weer een Pirlo verhaal, laten we hopen dat Montella ervoor gaat liggen!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:34
Ben benieuwd of AC mee gaat doen om het kampioenschap. Er is in het verleden al meerdere malen gebleken dat je een kampioensteam niet koopt.
Vind ik leuk
Woudo +2868
zondag 16 juli 2017 om 12:04
Ook voorbeelden dat het wel kan zie Chelsea, man city en PSG
Vind ik leuk