AS Roma troeft Manchester City af en presenteert toptalent voor 15 miljoen

AS Roma troeft Manchester City af en presenteert toptalent voor 15 miljoen

zondag 16 juli 2017 om 10:32

Istanbul Basaksehir is er niet in geslaagd om toptalent Cengiz Ünder in Turkije te houden. De twintigjarige middenvelder stond naar verluidt in de belangstelling van Manchester City, maar hij verkiest een overstap naar AS Roma.

De Romeinen betalen in totaal vijftien miljoen euro voor de Turk, die al zijn debuut voor de nationale ploeg maakte. Ünder ontwikkelde zich het afgelopen seizoen razendsnel bij Basaksehir, dat hem een niveau lager oppikte bij Altinordu. De linkspoot werd al snel een steunpilaar en scoorde uiteindelijk zeven keer in de Süper Lig.

Ünder is al de vijfde aanwinst voor AS Roma, na Hector Moreno, Lorenzo Pellegrini, Rick Karsdorp en Maxime Gonalons. Daarnaast zou Radja Nainggolan op het punt staan om zijn contract te verlengen. De werkgever van Kevin Strootman eindigde het voorbije seizoen als tweede in de Serie A, achter Juventus.

Plaats een reactie

Maxidi +2710
zondag 16 juli 2017 om 10:34
Breda ???. Roma is waiting...
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 10:35]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:35
Ik zou Karsdorp geen aanwinst willen noemen. Meer een duur betaalde verdediger.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 16 juli 2017 om 10:38
oneens met jou karsdorp is de beste rechtsback van Nederland en durft tenminste wel lef in zijn spel te leggen
Vind ik leuk
Libero +2275
zondag 16 juli 2017 om 11:35
Ach zijn naam heeft hij vast te danken aan het feit dat hij heel hard met zijn kop heeft gestoten. Sindsdien komt er geen zinnigheid meer uit.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:58
Net als bij jou dus, alleen presteert hij wel iets, en jij niet.
Vind ik leuk
Libero +2275
zondag 16 juli 2017 om 12:08
Het enige wat kopstoot presteert is het wekken van medelijden.
;)

Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:48
99.9% gaat Radja Nainggolan niet verlengen.
De cijfers en letters moeten nog op papier gezet worden of bij City of bij United.
Vind ik leuk
Truth +2581
zondag 16 juli 2017 om 10:56
Ik hoop dat hij naar United komt want dat gaat vonken geven , een beest op zijn positie en ideaal voor de PL.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:00
Beter informeren. Hij tekent voor 99.99% bij.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:36
Klopt niet.
Vorige week stond te lezen in het zeer betrouwbare NB dat er een verbeterde contract klaar lag maar dat ligt er al enkele maanden.
Een PL contract kon elke dag getekend worden.
Vind ik leuk
buck +931
zondag 16 juli 2017 om 11:56
Belgisch nieuws staat(vandaag) dat Radja zijn besluit heeft genomen en de komende dagen zal bijtekenen bij AS Roma
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:52
U heeft gelijk. Vanmorgen in de Gazzetta dello Sport gelezen dat hij morgen in Boston (bij de Amerikaanse eigenaren) bijtekent.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:52
Fout. Kijk hieronder.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:55
WoW dit is wel groot nieuws in Italie. Klasse roma !
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 10:55]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:00
El Sharaawy, welcome to Feyenoord! :)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:01
Karsdorp is een te duur betaalde verdediger.
Vind ik leuk
Teo Smith +11706
zondag 16 juli 2017 om 12:16
Gek genoeg, heb er nog nooit van gehoord. Hij moet wel wat kunnen dan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

AS Roma troeft Manchester City af en presenteert toptalent voor 15 miljoen