Grote meevaller lonkt voor Bosz bij Dortmund: We gaan niet lang meer wachten

Grote meevaller lonkt voor Bosz bij Dortmund: "We gaan niet lang meer wachten"

zondag 16 juli 2017 om 12:24

Het ziet er steeds meer naar uit dat Peter Bosz komend seizoen over Pierre-Emerick Aubameyang kan beschikken. Borussia Dortmund heeft de doelpuntenmachine een ultimatum gesteld.

Aubemeyang scoorde afgelopen seizoen 31 doelpunten in de Bundesliga en leek op 28-jarige leeftijd rijp voor een nieuwe stap - in de Europese top of China. De laatste weken haakte echter de ene na de andere club af, waardoor Dortmund ervan uit gaat dat Aubameyang blijft. Om niet voor een last minute-verrassing te komen te staan, stelt de Duitse grootmacht een ultimatum.

"Op dit moment ligt er geen enkele aanbieding op tafel", zegt Dortmund-baas Hans-Joachim Watzke tegen Die Welt. "We wachten nog een paar dagen, maar we gaan niet lang meer wachten. Persoonlijk hoop ik dat Aubameyang bij ons blijft." De uitspraken van Watzke zullen Bosz als muziek in de oren klinken. De Dortmund-trainer sloot een laat vertrek van Aubameyang vrijdag niet uit.

Poll

Stelling: met Aubameyang in z'n ploeg maakt Bosz Dortmund kampioen

(464 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 12:28
Geweldig nieuws, waarom zou je ook weg willen bij zo een mooie club
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:33
Omdat peter Bosz je trainer is?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:59
Haha, nee dat vind ik juist jammer, voorlopig. Ik vond het beste en mooiste Dortmund met Klopp.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:28
Wel of geen Aubameyang kan je gewoon een positie of 2 schelen op de ranglijst.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 12:29]
Vind ik leuk
Bdog +1360
zondag 16 juli 2017 om 12:38
Een ontevreden Aubameyang ook. Dan is die 80 miljoen toch wel fijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 12:42]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:00
Groot verschil inderdaad, maar dat is een als-situatie.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:50
Wel of geen Bosz kan je gewoon een positie of 2 schelen op de ranglijst.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:19
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:52
Er zijn momenteel ook geen vervangers die kunnen tippen aan het niveau van Aubameyang naar mijn mening.....als hij alsnog weg zou gaan hebben we een groot probleem.....
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:51
Michiel Kramer?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:39
Ik zat meer te denken aan Melvin Platje....
Vind ik leuk
scRzorz +349
maandag 17 juli 2017 om 15:40
Basje Dost ;)
Vind ik leuk
United +35257
zondag 16 juli 2017 om 14:33
Daar mag Bosz dan zijn handjes mee dichtknijpen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Grote meevaller lonkt voor Bosz bij Dortmund: "We gaan niet lang meer wachten"