'Standard Luik gaat 'serieuze poging' wagen voor voormalig FC Twente-ster'

'Standard Luik gaat 'serieuze poging' wagen voor voormalig FC Twente-ster'

zondag 16 juli 2017 om 15:39

Bryan Ruiz is op weg naar Standard Luik. Dat meldt het Portugese ZeroZero. De aanvaller van Sporting Portugal moet vertrekken bij de Portugese grootmacht en de Belgische club lijkt hiervan te willen profiteren.

Standard Luik wil een 'serieuze poging' wagen voor Ruiz, die bij Sporting Portugal niet meer in de plannen van trainer Jorge Jesus voorkomt. Op korte termijn zullen de Belgen een bod doen op de aanvaller, die eerder voor onder meer AA Gent, FC Twente en PSV uitkwam.

Ricardo Sa Pinto, de trainer van Standard Luik, heeft een goede relatie met Ruiz, weet ZeroZero. De verhouding tussen de Portugees en de Costa Ricaan zou een doorslaggevende factor kunnen hebben bij de transferonderhandelingen.

Naast Ruiz mag ook voormalig Feyenoord- en FC Twente-speler Luc Castaignos vertrekken bij Sporting Portugal. Opvallend: ook de 24-jarige Castaignos werd onlangs in verband gebracht met een overstap naar België. RC Genk zou de aanvaller aan de selectie toe willen voegen. 

Poll

Moet Ruiz naar Standard Luik vertrekken?

(182 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 15:45
Dit is dus een geweldige speler waar je club echt beter van word en ook nog transfervrij en ik hoop dat Feyenoord toeslaat ,maar ik ben bang dat ze liever miljoenen uitgeven aan die struikelaars Berghuis of Larsson, doodzonde .
Vind ik leuk
Pagan1964 +1743
zondag 16 juli 2017 om 15:52
Zou mooi zijn
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:47
Van Ruiz kun je nog wel plezier hebben. Daarentegen van Castaignos heb je alleen maar irritaties. Wat is dat een ver overschatte slechte voetballer.
Vind ik leuk
poklane +2211
zondag 16 juli 2017 om 15:49
Is en blijft jammer dat Castaignos toen die domme stap naar Inter heeft gemaakt, hij was echt een heel groot talent. Gewoon op 18 jarige leeftijd in wat voor de club een kutseizoen was 15 Eredivisie doelpunten gemaakt.
Vind ik leuk
poklane +2211
zondag 16 juli 2017 om 15:48
Contract voor nog maar 1 jaar en moet weg dus is waarschijnlijk spot goedkoop, zou deze jongen graag naar ons zien komen.
Vind ik leuk
Jur74 +1564
zondag 16 juli 2017 om 17:17
Portugese clubs en goedkoop? Meestal zit er een "Doyen" constructie achter en moet er nog een behoorlijk bedrag afgetikt worden.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 17:18]
Vind ik leuk
Het Brein +1842
zondag 16 juli 2017 om 18:01
Knap hoor! Standard haalt betere spelers als Feyenoord bijvoorbeeld. Ochoa, Belfodil en dus wellicht Ruiz. Respect.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:50
Ja Brein ben ik met je eens, als ze bij Feyenoord nu eens een echt geweldige speler kunnen halen dan is het Ruiz , maar de tv scouts hebben hem waarschijnlijk niet op tv gezien, en tja dan kom je uit bij struikelaar Larsson en gaat een echt grote speler als Ruiz naar Standard.
Vind ik leuk
Frenkie +2906
zondag 16 juli 2017 om 20:06
Toch grappig dat ze dan al jaren geen ene reet voorstellen. Belfodil vond ik nou niet bepaald een geweldige voetballer. Had al moeite tegen de jonkies van Ajax.
Vind ik leuk
Het Brein +1842
zondag 16 juli 2017 om 22:12
Belfodil speelde een prima seizoen bij Standard. Bestuurlijk is het wel een drama bij Standard, maar nu lijken ze weer een sterke selectie te krijgen. Zeker wanneer ze Ruiz strikken.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 22:13]
Vind ik leuk
Frenkie +2906
zondag 16 juli 2017 om 22:16
Ik denk dat er nog wel wat meer zal bij moeten dan en zoals je zegt: bestuurlijk is het een drama, dat speelt ook mee.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Standard Luik gaat 'serieuze poging' wagen voor voormalig FC Twente-ster'