'Extreem blij, vandaag hebben we bewezen dat het plan van Bosz werkt'

'Extreem blij, vandaag hebben we bewezen dat het plan van Bosz werkt'

zondag 16 juli 2017 om 17:21

Peter Bosz heeft in zijn eerste trainingsweek met Borussia Dortmund een goede indruk achtergelaten. Dat laat routinier Neven Subotic weten.

Dortmund is deze week op trainingskamp in Azië, waar zaterdag ternauwernood werd gewonnen van het Japanse Urawa Red Diamons (3-2). Volgens Subotic gaat het in elk geval op de training al de goede kant op. "In minder dan een week tijd hebben we veel vorderingen gemaakt. Meer balbezit, meer kansen", zegt Subotic tegen Omnisport.

De Dortmund-verdediger is blij met de manier waarop Bosz, die in juni werd aangesteld als de opvolger van de ontslagen Thomas Tuchel, zich manifesteert. "Tot op heden zijn we extreem blij met de communicatie en met het strategische advies. Vandaag hebben we bewezen dat zijn plan werkt. Hoe beter we deze stijl leren kennen, hoe beter we gaan voetballen.

Poll

Gaat Bosz het maken in Duitsland?

(1581 stemmen)

Plaats een reactie

Bengelino +5973
zondag 16 juli 2017 om 17:25
De wedstrijd was gister, dus ben benieuwd wat ze vandaag bewezen hebben
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 17:25]
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 19:25
Zal wel een interview van gister zijn. Of het tijdsverschil in Japan.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:25
We zien hem voor de kerst retour!
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 19:25
Waarom gun je het hem niet dan?
Vind ik leuk
ryolic +187
zondag 16 juli 2017 om 22:28
Omdat hij jaloers is of zich bedrohen voelt, waar overigens totaal geen reden voor is.
Hebben nu toch een waardig opvolger.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 22:34
De eerste paar dagen begrijp ik dat nog wel. Ik denk dat het met Keizer wel goed komt.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:38
Bedankt voor het antwoord
Vind ik leuk
buddha +4881
zondag 16 juli 2017 om 17:26
die gaat t wel redden daar. geef m even de tijd
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
zondag 16 juli 2017 om 17:31
Denk dat hij het gaat redden. Dortmund past wel bij hem
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:05
Er hat es schon geretteketet.
Vind ik leuk
Vato75 +821
zondag 16 juli 2017 om 17:41
Die gozert gaat het wel redden daar
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:44
Dit jaar wel Europees kampioen
Vind ik leuk
rpouls +115
zondag 16 juli 2017 om 18:00
Nee stemmers allemaal azijnzeikende Ajax aanhangers.
Vind ik leuk
ronnieron +2017
zondag 16 juli 2017 om 18:37
Petertje word een sensatie in duitsland..maar zal wel tijd nodig hebben
Vind ik leuk
Jefah +249
zondag 16 juli 2017 om 20:07
Veel tijd gaat hij denkik niet krijgen.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 19:24
Het Bosz effect! Zou toch wel mooi zijn als hij daar slaagt en minimaal 2e wordt, een prijs pakt en het goed gaat doen in de Champions League.
Vind ik leuk
reyes +655
zondag 16 juli 2017 om 20:13
Bosz gaat spelen zoals het publiek het graag wilt zien!
Vind ik leuk
Blindsy +2746
zondag 16 juli 2017 om 20:23
Het is net of ik de interviews en teksten van precies een jaar geleden lees. Toen ging het op de trainingen zo goed, werden er matige resultaten geboekt in de voorbereiding, begon de competitie met een sof.....
Tja, als Dortmund dit seizoen óók 2e wordt met maar 1 punt achterstand op Bayern, doen ze het goed... ;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:58
Bosz heeft bewezen een goede trainer te zijn ,alleen heeft het even de tijd nodig en doet hij zich tot nu toe zelf tekort om steeds maar te zwichten voor het grotere geld.
Ik hoop dat hij nu eens bij Dortmund blijft en laat zien hoe hij als trainer een grote gaat worden.
Want overal waar hij geweest is groeide het team toch na een tijdje
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:43
Bosz wordt 2de
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Extreem blij, vandaag hebben we bewezen dat het plan van Bosz werkt'