Van Geel: Hij wil graag naar Feyenoord, wij willen graag dat hij hierheen komt

Van Geel: "Hij wil graag naar Feyenoord, wij willen graag dat hij hierheen komt"

zondag 16 juli 2017 om 18:00

Het blijft onzeker of Steven Berghuis ook komend seizoen in het shirt van Feyenoord speelt. Speler en club willen, maar Watford heeft het laatste woord.

Dat herhaalt Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, in gesprek met FOX Sports. Berghuis is afgelopen week aan de voorbereiding begonnen bij Watford en de Londense club maakt geen aanstalten om de 25-jarige aanvaller duidelijkheid te geven over zijn sportieve toekomst. De kans is daarom groot dat Feyenoord en Berghuis pas in augustus weten waar ze aan toe zijn.

"Het is een spanningsveld", zegt Van Geel tegen FOX. "Steven wil graag naar Feyenoord, wij willen graag dat hij hierheen komt. Hij heeft laten zien dat hij het niveau in de top van Nederland moeiteloos aankan. Hij is international en past gewoon bij Feyenoord. We willen best op hem wachten, maar aan de andere kant moeten we een ander scenario hebben mocht het uiteindelijk toch niet lukken."

Poll

Tot wanneer moet Feyenoord op Berghuis wachten?

(1580 stemmen)

Plaats een reactie

Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 18:03
die zou alsnog wel komen als de speler graag wilt dan is het een abctje
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:36
Ik hoop het maar!
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 19:43
Dan moet hij ze er niet inschieten voor Watford ;p
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 16 juli 2017 om 18:05
Ik hoop dat hij komt, behoort tot de meest technische spelers in de Eredivisie
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:06
"OFF TOPIC"

@VP

Is het EK dames begonnen?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:14
Ja, maar geen live meepraten
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:41
Ja, net een mooi applaus voor de overleden speelster EN voor Nouri. Dat het mannenvoetbal dit niet doet zegt alles.
Vind ik leuk
Rtbos79 +153
zondag 16 juli 2017 om 19:10
Oke heb Feyenoord supporters het toch echt zien doen in oefenduel.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:00
Ik denk dat hij doelt dat bij de heren er weinig aandacht was voor de overleden voetbalster(international) Silvia Nooij. Zij overleed vorige week op 32-jarige leeftijd aan een epileptische aanval.

Hij bedoelt te zeggen dat de dames ook hun steunbetuiging uiten aan de heren maar andersom niet.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 20:00]
Vind ik leuk
buddha +4881
maandag 17 juli 2017 om 01:25
ze lullen bij vp liever over computerspelletjes dan over echt(dames) voetbal.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 16 juli 2017 om 18:07
15 augustus, anders niet.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:09
Geen woorden maar daden Martin van Geel.
Vind ik leuk
Mitchy10 +1849
zondag 16 juli 2017 om 18:12
Schakelen. Je wilt je elftal zo snel mogelijk rond hebben. Berghuis is een 13 in een dozijn speler. Als het goed gaat leuk om te hebben en als het niet looopt zie je hem niet. Daarnaast levert huren Feyenoord niks op. Tijd voor een beetje creativiteit in de scouting van Feyenoord. Zelden een verrassing. Met Amrabat, Diks en Boetius tot dusver een grote achteruitgang t.o.v. Karsdorp, Kuyt en Elia.
Vind ik leuk
Bdog +3331
zondag 16 juli 2017 om 18:24
Jij drinkt geen azijn maar accuzuur. Het tast zelfs je hersens aan.
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 16 juli 2017 om 18:25
Wat er niet is kan je niet aantasten
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 19:45
Klop klop wie is daar? (hol geluid)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:01
Wie is klop?
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 20:07
De vader van plok.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:08
Plok van de Pettenflat, de oom van Pluk ;)
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 20:11
Precies die ja!
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
zondag 16 juli 2017 om 18:35
En..... waarom draaft hij dan regelmatig op bij het Nederlands elftal ?
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 19:45
Daar is hij zeker niet goed genoeg voor. Hoort er niet bij te zitten.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
zondag 16 juli 2017 om 21:01
Hij heeft het bij Feyenoord goed gedaan. Ze willen hem niet voor niets terug hebben. Als ze dachten dat ze een sterkere speler konden krijgen deden ze dat wel, lijkt me
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 21:03
Ja voor Feyenoord is het een goede speler. Maar vind het persoonlijk nog geen Oranje materiaal.
Vind ik leuk
R2 +2869
zondag 16 juli 2017 om 20:40
Het huidige Nederlands elftal is pure armoe. Dan komt hij inderdaad in aanmerking.
Vind ik leuk
Kuip +3152
zondag 16 juli 2017 om 18:20
Ik ben nooit echt onder de indruk van Berghuis. Wat mij betreft gaan ze vior wat anders.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:22
2 keer een acht en 4 keer een 5.Maw je hebt gelijk
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:35
Word wel een beetje link zo, stel dat het op het eind toch niet gaat gebeuren moet plan B heel snel op tafel.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:39
Warlord speelt net Zo'n spelletje natuurlijk. Die zien het niet zitten in hem en laten hem nu even spelen alsof hij bij Watford past. Waar is toch de tijd gebleven dat wij nooit een bankzitter van Watford zouden willen. Maar goed, het is de realiteit.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:42
pfff leuk hé autocorrect.
Vind ik leuk
Woudo +7542
zondag 16 juli 2017 om 18:55
Warlord hahaha mooi
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:45
Dit zal wel een tegenvaller worden,maar het is wachten op het einde van de Transferperiode.....
Hopende op versterking zoals Timo Letschert,Bryan Ruiz en Zeegelaar....( daar zou ik wel blij van worden )
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:53
Dan moet je over de brug komen en betalen van geel.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:02
Heeft van Geel de onderhandelingen al geopend met een veel te laag lachwekkend bod?
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 19:43
Vervelend als je in de wachtrij gezet. Wel een bruikbare speler voor Feyenoord. Maar ben benieuwd wie dan plan B is mocht hij niet komen...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:57
als hij écht wil, kan dat altijd, contract ontbinden en vragen of Feyenoord de afkoop betaald
Vind ik leuk
Bennie498 +1075
zondag 16 juli 2017 om 20:51
Niet wachten meer tis nu of anders niet . Straks zijn je opties ook minder en komen ze miss hier weer bij keus zoals Tapia bv
Vind ik leuk
14forever +6829
zondag 16 juli 2017 om 21:26
Ze moeten nu al overschakelen naar plan B. Augustus kan wel eens te.laat zijn en kom je uit bij plan d. Krijgen ze ook een Sanogoal
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:28
Ik hoop dat hij weer naar Feyenoord komt, jammer dat zijn club niet echt meewerkt.
Onder tussen kan M Van Geel wel andere aankopen gaan doen, het is zo begin augustus en dan start de Eredivisie,
Ben benieuwd welke spelers hij op het oog heeft, en wanneer er nieuws komt, duurt me allemaal beetje lang,
Vind ik leuk
jeepee +743
zondag 16 juli 2017 om 23:27
Op 31 augustus landt er nog een helikopter met 3 nieuwe aankopen.
Vind ik leuk
fr1963 +1137
maandag 17 juli 2017 om 00:22
Larsson halen. Zeer talentvolle, technische, snelle buitenspeler. Gio kan hem wel kneden.
Dan RvP erbij en Zeegelaar.
Voldoende om weer landskampioen te worden.
Vind ik leuk
pinkelman +2629
maandag 17 juli 2017 om 09:22
Het lukt nog niet echt met de aankopen van feijenoord, men kan nu niet beweren voor wat er is weg gegaan en is opgehouden nu daadwerkelijk sterker of zelfs gelijkwaardig zijn
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Geel: "Hij wil graag naar Feyenoord, wij willen graag dat hij hierheen komt"