'Manchester City bereikt in Engeland akkoord over nieuwe huurtransfer Hart'

'Manchester City bereikt in Engeland akkoord over nieuwe huurtransfer Hart'

zondag 16 juli 2017 om 18:55

Joe Hart staat komend seizoen hoogstwaarschijnlijk onder de lat bij West Ham United. De Premier League-club heeft een akkoord bereikt met Manchester City.

Dat wordt zondag gemeld door vrijwel alle Engelse media, waaronder The Guardian en Sky Sports. West Ham huurt Hart voor één seizoen van Manchester City. Aanvankelijk wilde de dertigjarige doelman verkocht worden, maar City weigerde zaken te doen met een andere club uit de Premier League. Een huurtransfer was wel bespreekbaar. West Ham zou een optie tot koop hebben bedongen.

Hart wilde per se naar een Engelse club, omdat hij op die manier de grootste kans denkt te maken op een plek in de EK-selectie van Engeland. Vorig jaar keepte hij op huurbasis bij het Italiaanse Torino. Bij Manchester City raakte hij overbodig door de komst van Claudio Bravo. City telde deze zomer veertig miljoen euro neer voor nog een doelman: Ederson Moraes.

Poll

Is Joe Hart de beste doelman van Engeland?

(279 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 18:56
hart is toch ook een van de enige engelse doelmannen? je hebt nu die pickford maar verder is er niks
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:58
Is David James eindelijk gestopt?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:03
stond dit weekend in die star sixes met gerrard!
Vind ik leuk
Gozert +2153
zondag 16 juli 2017 om 18:58
Butland is er ook nog.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:00
oh ja. vergeten. maar verder heb je niet veel goede keepers.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:47
En vergeet Fraser Forster van Southampton niet!
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
zondag 16 juli 2017 om 19:01
"Aanvankelijk wilde de dertigjarige doelman verkocht worden, maar City weigerde zaken te doen met een andere club uit de Premier League."

Haha hoe verzin je het VP hij wordt nu toch verhuurd aan een Engelse club wat is het verschil? Jullie zeggen zelf zelfs dat er een optie tot koop terwijl jullie een zin geleden zeggen dat City hem niet in Engeland wilt verkopen echt wtf...

Het zelfs het tegendeel City wilt hem maar al te graag verkopen maar niemand wilt hem kopen.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 19:02]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:04
hahaha klopt! hoe kijk jij trouwens als city fan tegen Toure aan? ik vind het echt tijd om te gaan namelijk!
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
zondag 16 juli 2017 om 19:18
Toure heeft vorig jaar bewezen nog een seizoen mee te kunnen hij gaat samen met Fernandinho en Gundogan voor de 6 positie concureren.

Volgend seizoen zal er grote aankoop voor die positie komen met Toure en Fernandinho die dan waarschijnlijk gaan(Fernandinho verlengt misschien nog voor back up) ik verwacht Weigl of Diawara die zijn nu allebij niet haalbaar.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:54
Ik ben City fan, en heb uiteraard geen bezwaar tegen aankopen, maar ik vind het nu toch wel tijd worden dat er wat jeugd gebruikt gaat worden. Er loopt zoveel talent rond die toch ooit een keer een kans moeten krijgen om een stap te kunnen zetten.Aleix Garcia vind ik een heerlijke speler die voetballend veel toevoegt maar die wordt ook weer ergens gedropped.
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
zondag 16 juli 2017 om 21:01
Garcia moet minuten maken die gaat dit seizoen 30 wedstrijden spelen in La Liga en komt dan terug en gaat een rol spelen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:09
ik geloof daar niet in, er komt gewoon een vervanger voor Toure en Garcia is kansloos. Ik zie het zelfs somber in voor pareltjes als Sancho, Brahim Diaz en Tosin
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
zondag 16 juli 2017 om 21:25
Marti Perarnau heeft zelf gezegd dat Pep Garcia zeer hoog in het vaandel heeft alleen moet hij competitief minuten maken en dat kan hij een seizoen doen in La Liga.

Tosin is sowieso niet goed genoeg, Sancho en Brahim zijn net 17, Foden heeft de meeste kans van ze allemaal maar die is ook net 17.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 21:25]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:28
ben jij wel eens kritisch op het beleid van City?? Ik vind het mooi dat je de club zo verdedigd hoor, maar er gaat ook genoeg mis natuurlijk
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
zondag 16 juli 2017 om 22:07
Waar moet ik kritisch op zijn op dit moment? Zwakke punten worden verstrekt spel is steeds beter jeugd is steeds beter er word winst gemaakt
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:15
Nolito, Mangala, Bravo, prijzen seizoen kaarten fors verhoogd, veel jeugdspelers worden vernacheld, vorig seizoen geen prijs, hoe er met Hart is omgesprongen....
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
zondag 16 juli 2017 om 22:20
Miskopen heb je overal.

Seizoenkaarten zijn niet fors omhoog dat is onzin weet niet waar je dat vandaan haalt.

Welke jeugdspelers worden vernacheld?

En wat is mis met hoe er met Hart is om gegaan? Hij wist een half jaar van te voren dat Pep zijn trainer was en dat je moet voetballen onder hem heeft hij geen een x gedaan en ook niet opgetrained wat verwacht je dan? Hart is gewoon niet goed genoeg hij was ook niet goed genoeg voor Torino afgelopen seizoen.

Dat er geen prijs werd gewonnen heeft niks met het beleid te maken er werd niet eens een prijs verwacht het was Pep zijn eerste jaar.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 22:21]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:27
er is door fans op de noordzijde geprotesteerd tegen de prijzen van seizoenkaarten.

Denayer is behoorlijk vernacheld, en er gaan meer volgend door het uitleen beleid.

Pep had zn oordeel over Hart al klaar voordat hij naar City kwam. Voorts werd hem heel laat toestemming gegeven om te vertrekken waardoor hij bijna geen kans had op een goeie transfer

er werd geen prijs verwacht??? heb je het interview van Khaldoon Al Mubarak niet gezien?

Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
zondag 16 juli 2017 om 22:44
Ik heb het interview gezien en daarin lijkt het me vrij duidelijk dat hij zegt dat het disappointing was maar begrijpelijk ik adviseer je om het nog maar eens goed te bekijken als je denkt dat een prijs verwacht werd want dat werd het niet.

Jij zegt dat de prijzen fors omhoog zijn gegaan dat is niet waar ze zijn 5 tot 10 pond duurder geworden dat is niet fors dat is minimaal.

Denayer is idd verkeerd mee omgegaan maar hij is ook de enige, het is trouwens ook niet zo dat hij nou bepaald goed was voor Sunderland of Galatasaray.

En Hart is gewoon niet goed genoeg zo is het gewoon.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 22:44]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:50
ik ga er geen welles nietes discussie van maken. We zijn het niet eens over bepaalde zaken, dat kan. Op naar een hopelijk fantastisch seizoen
Vind ik leuk
Frenkie +2962
zondag 16 juli 2017 om 21:27
Bij City gaat er nooit jeugd een kans krijgen net zoals dat Chelsea en vele andere Engelse clubs jeugd ook geen kans geven. Ze kopen liever spelers die al wat wedstrijden op niveau erop hebben zitten en al iets hebben bewezen. Ik denk dat veel clubs ook het risico niet durven te nemen door eigenaren of investeerders.

Als hij niet snel uitgeleend wordt en minuten maakt dan wordt het waarschijnlijk niks want jeugdvoetbal en reserve elftallen stellen helemaal niks voor. Je wordt alleen beter door wekelijks wedstrijden te spelen bij een club in het eerste elftal. De kans op slagen is veel groter als je geleidelijk aan een niveautje hoger gaat.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:39
Micah Richards was volgens mij de laatste jeugdspeler die soort van doorbrak. Maar de kwaliteit van de opleiding is wel gigantisch omhoog gegaan de laatste 9 jaar dus ik denk zeker dat er jeugdspelers gaan doorbreken. Het beleidsplan is er ook op gemaakt dat er over een aantal jaar minimaal 4 jeugdspelers in de basis staan
Vind ik leuk
Frenkie +2962
zondag 16 juli 2017 om 21:58
Micah Richards, dat was pas een beer van een voetballer. Soort van Engelse Bogarde. Volgens mij mocht die van de trainer alleen maar in het krachthonk zitten.

Ja dat zijn wel plannen maar dat zie ik om een simpele reden nooit gebeuren. City wilt net zoals Liverpool, Chelsea, United en Arsenal elk jaar meedoen om de titel. Die clubs zijn niet bereid om even een stapje terug te doen en de jeugd een kans te geven. Neem nu United, als die slim zijn dan laten ze Fosuh Mensah en Rashford basis staan en dan hoeven ze op die plaatsen de komende 10 jaar geen speler meer te kopen. Als je echt iets wilt opbouwen dan zul je een jaar of 2 een stap terug moeten doen om dan 2 stappen vooruit te kunnen doen. Daar heb je als club ook veel meer aan dan elk jaar miljoenen uit te geven aan net niet toppers.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:16
eens!!
Vind ik leuk
Frenkie +2962
zondag 16 juli 2017 om 23:58
Je kan met Gu3rilla geen discussie aangaan over city in zijn ogen is alles wat city doet goed. Hij heeft duidelijk een bril op als het om city gaat
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 01:29
Weigl moet lekker bij ons blijven, die past niet in Engeland.
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
maandag 17 juli 2017 om 01:33
Weigl past perfect bij Pep dat weet je zelf ook.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 01:41
Als ik eerlijk ben komt hij fysiek tekort
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
maandag 17 juli 2017 om 10:19
Silva ook, boeit niet, Weigl is goed genoeg
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:47
Wat moeten de Hammers nou met Hart. Met Adrían hebben ze al een prima eerste doelman
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:59
Dacht altijd wel als united fan dat hart een grote blinker zou worden.
Helaas blijkt het niet zo te zijn.
Wel beste wat Eng.. nu heeft
Vind ik leuk
Frenkie +2962
zondag 16 juli 2017 om 21:13
Hij is toch wel een beetje weg gepest door Guardiola bij City. Kreeg ook overal de schuld van en die blunder op het EK hielp hem ook al helemaal niet terwijl hij ook gewoon heeft bewezen dat hij een meerwaarde kan zijn voor de ploeg. Als die Portugees niks wordt bij City dan hebben ze wel een groot keepersprobleem, de keeper van dit seizoen was al niks.
Vind ik leuk
Gu3rilla +13443
zondag 16 juli 2017 om 22:45
Welke Portugees?
Vind ik leuk
Frenkie +2962
zondag 16 juli 2017 om 23:27
Foutje! Braziliaan!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Manchester City bereikt in Engeland akkoord over nieuwe huurtransfer Hart'