'Vervelende' situatie bij Feyenoord: 'We zijn vrienden, ik zal hem steunen'

'Vervelende' situatie bij Feyenoord: 'We zijn vrienden, ik zal hem steunen'

zondag 16 juli 2017 om 20:52

Feyenoord-aanwinst Kevin Diks vindt het rot voor Bart Nieuwkoop dat hij een maand lang niet inzetbaar is. Zaterdagmiddag raakte de concurrent van Diks geblesseerd tijdens een oefenduel met amateurclub SDC Putten. 

Een dag later werd bekend dat de vleugelverdediger vier weken uit de roulatie is. De Johan Cruijff Schaal én de start van de competitie gaat dus aan zijn neus voorbij. Voor Diks - die dit seizoen gehuurd wordt van Feyenoord - lijkt een basisplaats dus een zekerheidje. 

"Gustavo Hamer kan ook rechtsback spelen, dus ik heb nog gewoon een concurrent", zei de rechtspoot zondag voor de camera van RTV Rijnmond. "Het is vervelend voor Bart, want we zijn goede vrienden. Het is echt vervelend voor Bart. Ik zal hem daar ook in steunen."

"Hij is denk ik teleurgesteld nu, omdat hij een stukje van de voorbereiding en een paar wedstrijden mist. Maar we moeten elkaar sterk houden voor het team. We zitten samen bij Feyenoord en niet alleen."

Poll

Wie is de beste rechtsback voor Feyenoord?

(699 stemmen)

Plaats een reactie

Aal +12631
zondag 16 juli 2017 om 20:59
Sommigen worden wel heel snel vrienden.........
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:04
Gelukkig maar.
Vind ik leuk
Noudyo. +8180
zondag 16 juli 2017 om 21:05
Kevin lult gewoon uit z'n nek
Vind ik leuk
PredatorA +5243
zondag 16 juli 2017 om 22:32
"Voor Diks - die dit seizoen gehuurd wordt van Feyenoord".

Lekker VP!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:04
Geef Vitesse een hele grote kans om de JC schaal te winnen !
Vind ik leuk
Aal +12631
zondag 16 juli 2017 om 21:20
Wij komen met ons 2e elftal dus dat kunnen we vergeten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:27
A1 was het toch!!!!
Vind ik leuk
Roekoe +3592
maandag 17 juli 2017 om 01:10
toch weer een mooi excuus.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:05
Wel jammer, die Nieuwkoop begint al weer met een achterstand aan het seizoen.

Ik zag liever Nieuwkoop spelen omdat hij van Feyenoord is en niet is gehuurd.

Beterschap Bart!
Vind ik leuk
HJR +3509
zondag 16 juli 2017 om 21:37
Koop gewoon een nieuw(e) rb ;)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:37
Eerst maar een linksback ;)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:08
Maar het komt hem niet slecht uit..
Vind ik leuk
14forever +6435
zondag 16 juli 2017 om 21:15
Heb je een paar wedstrijdjes.tenminste om je 7 ,ton terug te verdienen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:17
Geen zorgen want er komen nog 3 a 4 spelers bij.................Volgens Martin van Geel.
Vind ik leuk
Moa +1633
zondag 16 juli 2017 om 21:26
Die komen er ook zeker, maar niet voor rechts achter.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:40
hopelijk voor 31 augustus
Vind ik leuk
Moa +1633
zondag 16 juli 2017 om 22:19
Have a little faith
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:24
Hij zal wel een beetje gniffelen
Vind ik leuk
Libero +2275
zondag 16 juli 2017 om 21:43
Wat een dom volk zit er weer tussen. Sommigen denken gedachten van Kevin te kunnen lezen terwijl ze niet eens in staat zijn om gezond verstand te gebruiken.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:44
Belachelijke reacties alsof Diks nu thuis lachend op de bank zou zitten omdat een collega en concurrent voor zijn positie in de lappenmand zit, vraag me af hoe sommigen in het leven staan hier.
Het is een teamsport en je zal bevriend met elkaar moeten zijn wil je samen prestaties op het veld neer kunnen zetten.
Vind ik leuk
Libero +2275
zondag 16 juli 2017 om 21:49
Domme poll. Laat ze eerst maar allebei een aantal wedstrijden spelen.
Vind ik leuk
Libero +2275
zondag 16 juli 2017 om 21:52
Misschien moeten er maar naast duimpjes ook middelvingertjes gaan komen voor de blatende leeghoofden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Vervelende' situatie bij Feyenoord: 'We zijn vrienden, ik zal hem steunen'