'De manier van spelen van Feyenoord trekt me heel erg aan. Dat past goed bij mij'

'De manier van spelen van Feyenoord trekt me heel erg aan. Dat past goed bij mij'

zondag 16 juli 2017 om 22:40

Sofyan Amrabat is erg te spreken over zijn eerste week in dienst van Feyenoord. De Marokkaanse middenvelder, die voor miljoenen euro's werd overgenomen van FC Utrecht, is naar eigen zeggen goed ontvangen door de club en zijn mede-spelers. 

"Iedereen staat voor me klaar en wil me helpen", aldus Amrabat in gesprek met Voetbal International tijdens de Open Dag van Feyenoord. Samen met Kevin Diks en Jean-Paul Boëtius landde de international tijdens het jaarlijkse festijn met een helikopter op de middenstip van De Kuip. 

Hij denkt dat hij goed bij zijn nieuwe club past. "Daarom ben ik ook naar Feyenoord gekomen. Ik denk dat ik hier heel goed pas en dat wil ik ook gaan laten zien. De manier van spelen trekt me heel erg aan. We spelen met dynamische middenvelders, met veel power, veel druk naar voren. En ik denk dat dat wel kenmerken zijn waar ik goed tussen pas."

De verwachtingen zijn hoog, begrijpt Amrabat. "Ik probeer altijd alles in de wedstrijd te gooien wat ik in me heb. Dat is ook wat ze hier van je vragen."

Poll

Gaat Amrabat slagen bij Feyenoord?

(2105 stemmen)

Plaats een reactie

Woudo +7542
zondag 16 juli 2017 om 22:46
Welkom bij de club goos! We gaan volgens mij mooie dingen van je zien!
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:15
Volgens mij is dat kleutertje verwijderd.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:18
Jep maar laten we hem niet meer aandacht geven dan hij moet krijgen, oké.
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:21
Lijkt me een goed plan.
Ik wacht met smart op de versterkingen.ik hoop dat we volgend week iets horen

Vind ik leuk
Woudo +7542
zondag 16 juli 2017 om 23:22
kunnen nog wel een buitenspeler(misschien 2), een CV en LB gebruiken! Aan het werk Martin!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:24
Precies die posities, heb jij nog namen in gedachten?
Vind ik leuk
Woudo +7542
zondag 16 juli 2017 om 23:28
Rechtsbuiten: Jahanbaskh(ik denk dat berghuis niet meer komt.) CV: St juste!! LB: ik vond Zeegelaar een hele goeie optie om eerlijk te zijn, maar MVG houdt zn hand op de knip. En eventueel als extra vleugelspeler: Kuwas
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:32
Jahanbakhsh lijkt mij ook wel een goede optie, al hoop ik nog steeds op Berghuis. St. Juste kan ik me ook wel in vinden. Hij wou hem huren toch, was Zeegelaar al naar een andere club?

Kuwas voor op de bank denk ik.
Vind ik leuk
Woudo +7542
zondag 16 juli 2017 om 23:33
Kuwas idd als backup! Zeegelaar is nog niet wel bij Sporting! Trouwens Mahi lijkt me ook wel wat!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:39
Dan kun je misschien in plaats van Kuwas, El Hankouri de kans geven denk ik. Is een fris, snel en handig voetballertje daar ben ik wel van gecharmeerd.

Van Mahi weet ik niet of hij goed genoeg is, hij is mij tot nu toe niet zo opgevallen eigenlijk.
Vind ik leuk
Woudo +7542
zondag 16 juli 2017 om 23:54
en die 16-jarige Toure! wat een verademing was dat zeg!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:55
Zo die speelde echt lekker hoor. Komt net in het eerste kijken, scoorde geloof ik ook meteen een goal.

Hij is wel sterk zeg.
Vind ik leuk
kevinleo +1729
maandag 17 juli 2017 om 02:47
Over wie heb jij het? Klopt dat hij nog niet zo lang in het eerste speelt maar toch 1 van de sterkhouders van fcu vorig seizoen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:16
Ik reageerde op Woudo, die had het over Toure.

Alleen verschuift dat balke weer naar links na een aantal reacties. ;)
Vind ik leuk
kevinleo +1729
maandag 17 juli 2017 om 08:40
Ohh hahaha dacht al. Ik denk vraag het maar voordat ik je voor gek verklaar haha
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:52
Heel verstandig, dat word gewaardeerd. ;)
Vind ik leuk
Woudo +7542
maandag 17 juli 2017 om 08:55
Lees net op FR12 dat Feyenoord vol voor haps en St. Juste gaat, goeie zaak lijkt me!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:54
Dat wel als ze voor Haps maar niet te veel betalen.

10 miljoen voor beide lijkt mij wel genoeg.
Vind ik leuk
Woudo +7542
maandag 17 juli 2017 om 10:25
Precies, maar die 10 miljoen vraagprijs voor Haps is sowieso een broodje aap verhaal. 10 miljoen voor beide vind ik eigenlijk al iets te veel. 4 voor haps en 4 voor st juste lijkt me redelijk. Nu gaan waarschijnlijk weer allemaal mensen roepen dat we maar veel moeten betalen voor die spelers dat is natuurlijk onzin. Als ik veel geld verdien hoef ik toch ook niet meer te betalen voor mijn nieuwe tv?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:21
Ik vind 10 miljoen wel een schappelijke prijs voor beide.

Dan kunnen we er zelf ook nog wat aan verdienen.
Vind ik leuk
Roekoe +4408
maandag 17 juli 2017 om 01:04
Hopen jullie niet op een exotische verassing? Ik zelf zie graag Berghuis komen en indd evt Jahanbaksh. Verder vind ik de Nederlandse/eredivisie opties allemaal niet voldoen. Hoop echt dat MvG een schaduwlijstje heeft met wat onbekende jongens zoals Ajax en PSV zo vaak hebben.
Vind ik leuk
Old Star +3924
zondag 16 juli 2017 om 23:40
Sorry, maar als jullie Haps niet kunnen betalen, kunnen jullie Alireza helemaal wel vergeten.
Vind ik leuk
Woudo +7542
zondag 16 juli 2017 om 23:53
Het gaat niet om het niet kunnen betalen en de vraagprijs van 10 miljoen voor haps is ook nooit genoemd. De voorkeur van Gio gaat uit naar Zeegelaar daarom gaan ze niet voor Haps.
Vind ik leuk
Old Star +3924
maandag 17 juli 2017 om 06:29
De 5 miljoen voor zeegelaar willen ze ook niet betalen. T spijt me zeer maar Ali gaat echt niet voor een duppie naar jullie toe... Volgende halte voor hem zal waarschijnlijk t buitenland worden.
Vind ik leuk
Woudo +7542
maandag 17 juli 2017 om 10:26
Ik wist niet dat jij de TD van Az was joh!
Vind ik leuk
Old Star +3924
maandag 17 juli 2017 om 20:54
Haha was dat maar waar. Ik geef alleen aan dat als Jahanbaks weg gaat bij AZ en hij trekt de groeiende lijn door, hij veel geld op zal brengen. AZ is gezond en hoeft dus niet zo makkelijk als twente vorig jaar met Zyech te verkopen. De kans dat een Nederlandse club zo'n bedrag op tafel legt is klein. Plus dat de speler in kwestie in t buitenland t veelvoudige kan verdienen. Speelt ie een jaar zoals Willems dan is ie voor minder op te halen. Voorlopig zal AZ m niet verkopen, puur omdat t niet hoeft...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:24
Anders ik wel, want er moet echt wel wat bij.

Hoewel tegen Putten vond ik het elftal van de eerste helft vrij aardig spelen. Maar zeker niet goed genoeg voor de CL. Maar volgens mij hebben wij qua versterkingen dezelfde ideeën, behalve ik heb geen namen meer :(

Er moet alleen wel snel iets komen :)
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:26
Geen punt.. ik maak me zoiezo nooit druk om namen.
Ik hoor het wel wie het is geworden...we hebben er toch geen invloed op.
;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 23:30]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:28
Jij hebt ook geen flauw idee meer dus. ;)

Geen invloed, maar ik hoor ook nauwelijks geruchten.
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:33
Het is inderdaad erg stil.,.
Maar echt geen idee wie er eventueel beschikbaar of een versterking zou zijn.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:35
Voor de rechtsbuiten bijna iedereen met een leuk rechterbeen, ben nog niet echt gecharmeerd van Bilal. Die moeten ze gewoon even een jaartje ergens anders stallen misschien dat het dan gaat lopen.

Er zullen toch wel spelers naar Feyenoord willen? Ga jij dat eens even regelen. ;)

(EDIT: rechterbeen natuurlijk, duh)
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 23:40]
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:41
Geef maar een naam ...en ik fix het
.
Was al met RvP bezig.
;-)
Maar ik me serieus niet verdiept in wie we eventueel nog betaalbaar is.
Dus je zal echt op v geel moeten vertrouwen.
;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:42
Die probeer ik naar PSV te krijgen ;)

Lekkere zaakwaarnemer ben jij :p
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:45
Als jij PSV zo gek krijg om v Geel te nemen...mag je vanij een standbeeld.
Een kleintje.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:46
Ik had het over Van Persie ;)

Anders fa ik wel rechtsbuiten spelen, ben erg sterk in de omschakeling. ;)
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:52
V Persie naar PSV..
. Zucht.. vind het toch eenbeetje jammer dit.
;-)
Ik heb ff moeite met concentreren...dus ik kan ff geen namen noemen.
;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:54
Nee joh, geintje. :p

Maar ik vind die andere posities nu gewoon iets belangrijker.
Vind ik leuk
Woudo +7542
maandag 17 juli 2017 om 10:29
Ik lach me helemaal kapot om jullie hier haha!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:22
Lekker toch, lachen is gezond! :)
Vind ik leuk
Woudo +7542
maandag 17 juli 2017 om 10:27
hahaha kom op regel jij dat ff!
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:34
Hoe was het vandaag? Of ben je niet geweest?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:37
Nee niet geweest, ben gisterennacht wezen vissen :p

Bovendien ik ga bijna nooit naar de open dag. Voor mij begint het seizoen meestal bij de laatste oefenwedstrijd in de Kuip. :)

Jij ben wel geweest begrijp ik hieruit, hoe was het?
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:42
Oke... Heb je nog wat gevangen?

PS...ben ook niet geweest hoor.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 23:43]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:44
3, bijna net zoveel als de rest van het seizoen XD

Zat wel een karper van 91cm en 30 pond tussen :D

Haha XD
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 23:45]
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:46
Ik wil graag een snoek vangen... Lukt steeds niet.
:-(
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:53
Waar vis je mee, een plug of een shad?

Meestal is vanaf eind augustus, tot in februari, wel een goede periode om te gaan.
Wat ook kan werken is een rotatieblad van een dubbele spinner voor een kleine jigkop met een middelgrote circa 7 cm lange twister(een plastic worm met een brede spiraalstaart) en een extra dreg in de twister die met een stalen onderlijntje aan de jigkop vastgezet.

En dan vooral vissen in de buurt van overhangende bomen, onderwater liggende obstakels en in de buurt van bruggen of sluisjes.

Zelf vis ik persoon het liefst met witte shads(en een rode kop) of groen/bruin doet het ook goed. Meestal 9 cm lang.

Een paar gratis tips ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 23:56]
Vind ik leuk
T&T +9947
maandag 17 juli 2017 om 00:06
Ik verschillende spinners.
En van al die namen... Dat weet ik ff niet.ik kan er niet opkomen.
Ik krijg mijn gedachten niet op één rij.
En ik probeer ook bij bruggen of obstakels
Aar dan raak ik ook veel matriaal kwijt.
Sorry.

Het gaat eenbeetje langzaam vandaag bij mij.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:09
Lukt het al lang niet?

Heb zelf ook voor vorig jaar een periode van ruim een jaar gehad dat ik geen snoek kon vangen toen ving ik er ineens 11 in een maand. Gewoon blijven proberen, soms kan het lang duren, zeker karpers en snoeken zijn krengen als het even niet wil lopen. ;)

Langzaam?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:32
Dit herken ik weer enorm van me pa.
Vind ik leuk
T&T +9947
maandag 17 juli 2017 om 00:48
Ja sorry


We doen dit ff een andere x ja!?
Dit gaat hem nu niet worden wlrstn.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 01:19
vanzelfsprekend.
Vind ik leuk
T&T +9947
maandag 17 juli 2017 om 00:50
Wlrstn en volgende x wil je vertellen over mijn idee voor veteranen.
Chiao.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 00:53]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:31
Wauw nice, ik ging vroeger heel vaak karpervissen, toevallig man :)
Mijn grootste ooit is 28 pond. Maar dat is alweer 10 jaar geleden of meer.
Ben ooit van plan om weer lekker te gaan karperen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:32
Haha hoe viste jij, statisch, met de pen of korst?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:34
Alles, maar met karper niet met een pen, als je daarmee een dobber bedoelt dan hehe.
Ik viste vooral snachts met pieper, denk dus statisch. Maar overdag genoeg met van alles, zelfs met kattenbrokken.
Heerlijk man, lekker een tentje, slaapzak en luchtbed, pan mee en eten :)
Als aas snachts altijd booilies of hoe spel je dat.
Nog een extra: Korst ook ja ligt eraan waar je ging vissen, is overal anders, en het weer is anders. Lag er echt altijd maar aan.
Ik was een die hard. k ging vaak 3 dagen van te voren voeren, en dan pas vissen zodat ik dacht dat ik meer kans kreeg :)
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 00:36]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:39
Ja precies dat bedoel ik ;)

Ik vis vaak in het begin van de nacht, van een uur of 8 en tot een uur of 12/1 soms 2/3. Maar dan ik ga dan op gewapend met een tijgerwit op pad, en dan het liefst in slootjes. Daar verwachten mensen nooit grote karpers maar als je eenmaal leert hoe je moet jagen daar komen er bakken uit, niet normaal meer.

Soms ook met een hengel met pieper ernaast. Maar vooral dat zien azen van die karpers en die spanning als ze in de buurt komen, dan staat de tijd in je hoofd gewoon even stil. Overdag heb ik ook zat gevist, alleen met die eenden, tsja.

Volgens mij Boillies
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 00:40]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:43
Ja wij hadden ook wel eens een vogel of een eend aan de lijn. Kutbeesten ;). Ook als je een brasem vangt ivp een karper baal je alweer hehe.
Ja zelf achteraan gaan is ook heel tof, veel spannender uiteraard. Dat deed ik dan meer overdag, maar later op de dag lagen ze vaak snel aan de piepers.
Nu heb ik er echt zin in. De tijd staat ook stil wanneer je zo een grote vis wilt binnenhalen, en kijken welke soort en hoe zwaar die is.
En dan maar hopen dat hij zich niet vast zwemt waardoor je lijn breekt. En een foto maken met zo grote beest, is ook best altijd een leuk karwei ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:54
Ik heb het tot nu toe altijd kunnen voorkomen.

Mijn laatste avond vorig jaar, half november, heb ik op 1 avond op de korst, een brasem, een winde, een zeelt, een paling van 81 cm?????(vraag me niet hoe), en als afsluiter van mijn seizoen een spiegelkarper van 36 pond en 93 cm gevangen, krankzinnige avond was dat.

In het begin van de nacht happen ze best goed aan de oppervlakte, alleen je korst in de gaten houden schijnt lastig te zijn. Ik zie daarentegen heel goed in het donker. Er keek iemand een keer mee, die zei waar vis je mee. Met een korst, dus hij waar dan, ik wijs dat ding aan, hij ik zie niets.

Dus ik zie een karper, precies op dat moment zegt hij, waar zoek je dan naar, dus ik zoiets als dat(al wijzend naar die karper) sleep ik voorzichtig mijn korstje daarheen. Hij huh ik zie niets, bam sla die karper eraan, die was 27 pond, hij zo van: hoe kan ik die niet gezien hebben XD.

De slip goed afstellen is altijd het belangrijkst bij die grote jongens.

Zeker die foto's, vis zelf alleen met een statief en een timer, kutwerk met die grote beesten XD
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 01:03]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 01:18
Damn waar vis jij? Weet ook wel dat dit niet elke avond is. Maar zulke grote heb ik nog nooit gevangen.
En ja je ogen zullen wel meer afgesteld zijn dan andere :)
Jeetje haalde je ze nog alleen binnen ook, de risicos oehh.
Ik was meestal met een vriend. Dus die kon de foto maken hehe en dan alsnog.
Maar alleen zo een vis binnenhalen, tja ligt er ook aan waar je bent, maar dan alsnog een prestatie opzich.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:09
Gewoon overal in Spijk, een van die hele grote heb ik gevangen in de buurt van de Ortodontist bij het metrostation in het centrum. Valt met Bollies nauwelijks te vissen, je zal denken heh daar maar ja ook daar zitten joekels. Het is gewoon proberen, proberen en nog eens proberen dan vind je ze vanzelf. ;)

Ze zitten overal, ik vis vaak op plekken waar het met Bollies onmogelijk is door obstakels en begroeiing.

Ach je leert met dingen rekening houden, waar is mijn net, waar kan ik hem het best naartoe drillen, waar leg ik mijn onthakingsmat neer zodat mijn statief goed kan staan. Je raakt gewend om daarmee te werken. :)

Ik gebruik vooral altijd dikke lijnen, 30/100 als hoofdlijn en als bescherming tegen riet een stuk gevlochten onderlijnmateriaal(30lbs) als voorslag, dat in combinatie met een vrij soepele hengel en een goede slip-afstelling en je verspeeld bijna nooit wat.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:44
Mooi man, ik heb echt lang niet gevist, heb vandaag even gekeken hoeveel een vispas kost.

Ik dacht vroeger altijd van, hoe dunner het draad des te minder valt het op voor de karper :) weet niet of dat echt zo was, leek mij wel wat inzitten.
Als ik nu denk dat ik een onderlijn moet maken heb ik geen idee meer hoe het moet haha.
Is dat metrostation echt het centraal, of is dat de Akkers of de laatste halte. Naja kan ik zelf nog opzoeken.

Je leert inderdaad dat je op sommige plekken met ander aas moet vissen, is ook best leuk eraan.

Ik zat te denken om met 1 hengel aan een pieper en met de andere een beetje rond te lopen.
En je slip afstelling is zeker belangrijk, maar als je draad dik genoeg is maakt het ook niet meer uit lijkt me :)
Edit: Had me zin aangepast, weet wel dat de Akkers de laatste halte is :) Heb familie daar wonen.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 19:44]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 20:55
Ach het is ook de flow waarin je zit, afgelopen 8 jaar vang ik ergens tussen de 80-100 karpers per jaar, nu heb ik er tot nu toe 7. Tot begin juli zelfs nog maar 3, en dan ga ik toch redelijk vaak.

Maar ik vis natuurlijk vaak in het donker of in de schemering dan maakt de lijndikte weinig meer uit, maar zeker in obstakel-rijk water moet je de power hebben om flink aan de noodrem te trekken wanneer de situatie daarom vraagt. Dan is 15-20 kilo trekkracht op je systeem wel fijn kan ik je vertellen. Als hij hard op een obstakel af schiet rem ik hem met mijn rechterwijsvinger stapsgewijs af, doen je dat met dunnere lijn dan breekt het geheid.

Akkers is de laatste ja.

Gewoon proberen
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:41
Lijn dikte geldt ook voor in het donker, karpers voelen dan iets wat er niet hoort te zijn en vertrouwen het dan niet.
Daarom gebruikt ik ook altijd een loodlijn die ervoor zorgt dat je lijn op de grond begint vanaf je hengel al.

Ik heb nu geen idee hoe dik mijn lijn was, kan ik een van deze dagen wel vertellen want ben echt van plan om te kijken wat ik nog allemaal heb :) Weet zeker dat ik genoeg spullen heb om direct te beginnen.

Wie weet kom ik je ooit tegen, als ik ooit in Spike ga vissen, denk toch eerder in mijn buurt hier in zuid, maar dan zeg ik tegen elke visser: Het is maar een spelletje, en kijken hoe ze reageren :P

Weet ook niet hoeveel ik per jaar ving, nooit bijgehouden, soms idd niks dagen op rij. En soms 8 op een nacht. Of wat ik zei met kattebrokken, dat was dan overdag voor het nachtvissen. Weet ff niet de naam maar kan er zo opkomen.
Daar hielden ze van kattebrokken en was het alleen ervaring en geluk om ze te vangen. Is lastiger natuurlijk dan met boilies.
Succes met vissen wanneer je weer gaat!

Als ik nu zou gaan vissen is het de eerste keer dat ik een smartphone bij me heb :) Laatste keer was het een nokia 5110 ofzo en een vriend had een 3310, konden we nog snake spelen :)
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 21:42]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:55
Sluipen is vooral mijn sterkste kant, het vinden van de vis voordat hij jou gevonden heeft. Als hij je stappen hoort of voelt tijdens het struinen is het klaar met je kansen. Met de korst drijft de lijn dus dat werkt dan niet :p

In Zuid heb ik nog nooit gevist, nee.
Ach zodra je er eentje in Spike ziet van ongeveer 25 ziet met een brilletje op en een grote onthakingsmat die met een korst vist, s'avonds laat, dan kun je dat zeker proberen ja ;)
Grote kans dat je de goede voor je hebt!

Zijn dat toevallig Tom Poes brokjes, variantjes?

Dat klopt, het leren aanslaan op zicht heeft mij ruim een jaar gekost, sloeg toen ik net begon bijna altijd mis. Nu sla ik een keer per jaar mis. Ervaring trekt je inderdaad vaak over een dood punt heen heb ik gemerkt.

Laat het eens horen als je weer eens wat gevangen hebt als je weer bent gegaan, vind ik leuk. :)

Gewoon kijken of je en app kan vinden voor snake, voor het gevoel van nostalgie.

Bedankt! Jij ook veel succes uiteraard!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:11
Je bent inderdaad meer van het sluipen en klopt, heel voorzichtig te werk gaan. Een hengels met boilies 25 meter verder gooien is veel simpeler.

Weet niet precies, maar heb even gegoogled en als je bedoeld met die brokjes met gaatjes erin ja die. Die deden we gewoon zoveel mogelijk om het haakje heen zodat ze het haakje niet zouden merken.

Zal het zeker vertellen, en hou je nu in de gaten als ik in Spikecity kom :)
En ja snake is leuk voor nostalgie, maar denk dat ik nu eerder een leuke podcast opzet en lekker geniet van een leuk gesprek/discussie hehe.
En bedankt, kan niet wachten om weer eens kracht aan een hengel te voelen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:18
Ja die brokjes ken ik ja, ik gebruik vaak hondenbrokken van de Aldi, die werken ook top! Die boor ik aan 2 kanten in en steek mijn haak erdoorheen werkt ook perfect.

Ik hoor het van je!
Ik denk dat je het vanzelf wel ziet in Spike, er zijn er niet veel meer die op die manier vissen. ;)

Ook grappig, met dat gesluip moet het bij mij meestal stil zijn :x
Die kracht geeft echt een kick in je lichaam!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:24
Ja ik ken het wel :) Ik deed het alleen overdag, en 80% was ik meestal snachts aan het vissen. Soms visten we op een meer. Dan overdag lag onze luchtbed op het water en genoot je van alles en iedereen.

Maar krijgt steeds meer herinneringen terug van hoe voorzichtig je moet zijn als je op die manier vist.

En hondenbrokken boren haha, dat heb ik dan nog niet gedaan, maar zal zeker ongeveer hetzelfde zijn.

En met bollies vissen wat je zei, dat er in sommige plekken waar je komt je er nauwelijks iets mee vangt, dat kan dan ook aan de smaak liggen. Weet nog goed dat je bijna voor elke plek een smaak had, omdat die het beste werkten daar.

Maar de kick als je zelf opzoek bent is wel groter dan je wacht op je piepje ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:58
Ik moet ook bekennen dat ik met de bollies ook niet erg sterk ben op groot water, zoals een meer. Maar geef me een goed brede, (het liefst een beetje diepe sloot) en ik vang ze als een trein. Vooral leren waar de wat grotere zich ophouden dat is echt een specialisme opzich daar ontwikkel je gewoon een soort van 6de zintuig voor, wat vrouwen met hun mannen hebben heb ik met grote karpers. ;)

Nou de reden dat ik dat zei is omdat er simpelweg niet mee gevist kan worden omdat er fietsen, stronken en andere obstakels in het water liggen. Met de korst heb je direct controle maar op de pieper zwemt hij zich meteen vast of de lijn schuurt op het nylon ergens achter en pang.

Een van mijn grootste had ik ook een keer verspeeld met de bollies op die sloot. Ik vang hem met de korst zie die haak en denk welke onverlaat heeft die haak laten zitten. Kijk iets beter naar het onderlijntje en ik dacht verrek die komt mij bekend voor. Bleek ik die zelf geknoopt te hebben, was dezelfde karper die ik 4 weken terug had verspeeld. XD

Ook weer keurig uit zijn bek gehaald, maar dat doe ik met alle haken die ik tegenkom in de bek. Helaas zijn er ook mensen die dat niet doen en zeggen waarom moet ik dat doen is toch mijn haak niet. 0.0

Vorig jaar heb ik er nog 1 op zijn sodemieter gegeven, en zelf die haak er maar uitgehaald. Je moet collegiaal blijven hoor maar voor dit soort mensen heb ik geen begrip!

PS: Waar staat eigenlijk die 5310 voor in jouw naam? Zat ik me al een tijdje af te vragen.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 22:59]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 06:37
Mijn papa vond het vroeger ook altijd leuk om te vissen.Ik zie in gedachte nog voor me hoe hij met opa op de mopet naar Breukelen reed,allebei zo een viskoffert en foedraal mee (zo schrijf je dat toch?) en in de vroegte van de vroegte karperen/vissen vangen.Hij was daarnaast ook sportvissen bij Ton de Bliek in Utrecht,geen idee of je dat iets zegt.Heb al lang niks meer over mijn papa geschreven,voelt goed dit te doen...

R.I.P. Papa 27 09 1950-26 02 2008
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:14
Persoonlijk ken ik dat niet, Ton de Bliek.

Wel mooi al die jeugdherinneringen, die moet je vooral koesteren. Ik ging altijd in de vakantie met mijn vader en opa vissen in Denemarken, in de zomer. Dat soort momenten blijft je bij.

Ik ben wel blij dat het je een fijn gevoel geeft. :)

Nog gecondoleerd met het verlies van jouw vader, hij is niet echt oud geworden was hij ziek soms? :(
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:09
Lever en nierfalen :(
De herinneringen zijn voor eeuwig.
Maar had graag nog een moment met hem gehad.
Helaas hebben we dat niet voor het zeggen...

Vandaag tevens in rouw...3 jaar geleden is een vriend en oude bekende van mij overleden als gevolg van MH17.

Willem "De Reus" Grootscholten
1960-2014 53 jaar
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:45
Dat is echt heel vervelend!

Hopelijk heb je nog wel kunnen zeggen dat je van jouw vader hield.
Gelukkig zijn de goede herinneringen er om je door de zware momenten heen te helpen.

Jemig, nog zo een heavy verhaal zeg.
Wel goed dat je er over kan praten!
Het is erg zwaar als mensen die jou dierbaar zijn zo snel overlijden!
Zeker door dat soort gewelddadige aanslagen! :(

Sterkte gozer!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:36
Dankjewel
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:49
Mooi man, toch fijn om leuke herinneringen te hebben. En google zei foudraal :)

Nee dat ken ik niet, was geen sportvisser, puur voor het plezier met vrienden op stap zelfs 2 uur fietsen en dan ergens een tentje plaatsen waar je wel wist of dacht dat er karper zat.

Echt klote dat je pa zo vroeg is overleden. En schrijven doet vaak wel goed inderdaad. Geeft het vaak een beter plek om er nog beter mee om te kunnen gaan.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 19:51]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 20:44
Dit is 1 van de eerste keren dat ik er zo open over spreek en het geeft me wel verlichting.Mijn pa was echt een toffe vent,die altijd t op een goede manier heeft gedaan.

#Gone2Soon
Vind ik leuk
Woudo +7542
maandag 17 juli 2017 om 10:28
Was een mooie dag, helaas weer allemaal droeftoeters die "hamas, Hamas" aan het roepen waren. Ik was er met mn neefje van 5 die dan aan je gaat vragen wat ze aan het zingen waren. Plaatsvervangende schaamte kreeg ik. Voor de rest een topdag!
Vind ik leuk
T&T +9947
maandag 17 juli 2017 om 10:52
Ja...en helaas kunnen wij er niks aandoen.
Maar triest is het zeker.
Het wordt ook steeds moeilijker om uittelokken.
Ook last met Nouri...worden weer dingen geroepen...die een mens met een halve verstand... Nog niet zou roepen.
:-)
Vind ik leuk
Woudo +7542
maandag 17 juli 2017 om 10:53
Klopt, het jammere is dat misschien 100 mensen van de bijna 50.000 mensen dat roept maar je er wel als supporter op aangekeken word. Daarnaast vooral op de open dag lopen er allemaal jonge kinderen rond dan moet je je gewoon gedragen vind ik!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:47
Daar schaam ik me ook altijd kapot voor ja!

Het zijn vaak een groep hersenloze die het voor de anderen verzieken, dat soort mensen hoort niet thuis in een stadion maar in een gesticht.
Vind ik leuk
Woudo +7542
zondag 16 juli 2017 om 23:21
Gelukkig maar, ben helemaal klaar met dat kinderachtige gedoe van die vent.
Vind ik leuk
T&T +9947
zondag 16 juli 2017 om 23:23
Hoop dat ie wel een ip ban heeft.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 23:36]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:48
Welkom Sofyan!

Laat jouw voeten spreken en maak ons trots!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:52
Het zou voor Amrabat mooi zijn als ook hij op het bordes van een overvolle Coolsingel mag staan.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
zondag 16 juli 2017 om 22:54
Ik denk dat we en veel plezier van hem gaan beleven en daarna, ook voor een mooi bedrag weer kunnen doorverkopen mocht hij de stap hoger aankunnen
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:08
Wel jammer dat je hem af en toe kwijt bent wegens interlandverplichtingen.
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
zondag 16 juli 2017 om 23:23
Los van het feit dat hij nog geen officiële wedstrijd voor Marokko gespeelt heeft hebben we volgens mij nog wel meer internationals.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:15
Maar hij is geloof ik wel al geselecteerd voor de nationale ploeg,als ik het goed heb
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:14
Dat is het nadeel als je "echt goed" bent...wat dus eigenlijk ook wel onderstreept dat je een topper binnen hebt gehaald.Amrabat is een beest van een spelert,dit zou wel eens een heel mooi jaar kunnen worden...WEER een mooi jaar ^^
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:20
Prima speler! Werkt altijd keihard en is nu al beresterk. Benieuwd hoe goed hij gaat worden
Vind ik leuk
Enden +1808
maandag 17 juli 2017 om 00:31
Voor de Feyenoord watchers.
Waar gaar Amrabat spelen?
Wat is jullie favoriete basis 11
Vind ik leuk
Lvdd99 +407
maandag 17 juli 2017 om 00:40
Voor mij op dit moment

Jones, Diks (Nieuwkoop is 4 weken geblesseerd), Botteghin, Scharie en Woudenberg.
El Ahmadi Toornstra en Vilhena.
Bilal Jorgie en Boëtius.

Amrabat zal in de minder belangrijke wedstrijden spelen en bekerwedstrijden denk ik. Op het moment zou ik hem nog niet in de basis zetten, tenzij Vilhena of El Ahmadi ondermaats presteren.

Op rechtsbuiten zou ik het liefst het hele seizoen naar Hansson en Touré op rechtsbuiten kijken, maar dat gaat niet gebeuren.

Zie het liefst Zegelaar, Berghuis en St. Juste komen. Misschien nog een talentje uit Zuid-Amerika of het Noorden? Zou niet weten wie, maar zou een leuk extraatje zijn en aangezien het geld er is, kunnen we de gok nemen.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 00:41]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 06:42
Amrabat die gaat gewoon basisplaats veroveren,die man is een tank.
Hier gaan we nog heel veel plezier van beleven in Roffa,mensen!!!
Vind ik leuk
Enden +1808
maandag 17 juli 2017 om 08:10
Voor wie gaat hij dan erin komen?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:21
Dat zien we 5 augustus ;)
Ik ben geen trainer,maar een speler al op de bank zetten,daar koop je hem natuurlijk niet voor.Ik zie Amrabat bij ons wel knallen...maar ok...het is vandaag 17 juli dus nog ff geduld XD
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 02:06
Sam Larsson?