Feestende Diego Costa danst in Atlético-shirt en steekt draak met Conte

Feestende Diego Costa danst in Atlético-shirt en steekt draak met Conte

maandag 17 juli 2017 om 07:41

Het verstandshuwelijk tussen Diego Costa en Chelsea lijkt voorbij. De Spaanse clubtopscorer van afgelopen seizoen danste zondagavond in het shirt van Atlético Madrid en stak de draak met Chelsea-manager Antonio Conte.

Chelsea is inmiddels begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Costa, die deze zomer van Conte te horen kreeg dat hij mag vertrekken, is echter nog op vakantie in het Braziliaanse Lagarto en daar lijkt hij het uitstekend naar zijn zin te hebben. Een Instagram Live verklapte zondagavond veel over zijn sportieve toekomst.

Costa danste in een shirt van Atlético Madrid, de club die hem in 2014 verkocht aan Chelsea. De 28-jarige spits reageerde even later op een comment van Chelsea-maatje Cesc Fabregas. "Geef een knuffel aan Conte", zou hij hebben gezegd.

De video's zijn koren op de molen van de Engelse tabloids, die er nu wel uit zijn: Costa wil Chelsea verlaten voor Atlético Madrid. Als de doelpuntenmachine zijn zin doordrukt kan hij vanwege het transferverbod van Atlético niet in actie komen tot januari 2018.

Plaats een reactie

RwR070 +27
maandag 17 juli 2017 om 07:47
Dansen wil ik het nou ook niet echt noemen!
Vind ik leuk
Morris +9704
maandag 17 juli 2017 om 07:53
Respectloze man. Conte is niet Chelsea. Heb respect voor de club die je salaris overmaakt. En laat die Conte links liggen.
Als hij een kerel is, dan weigert hij zijn salaris maar goed dat zal hij vast niet doen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:32
Wat een geweldige spits. Een echte winnaar....maar hij stond niet bepaald vooraan toen de hersencellen werden uitgedeeld ; )
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:38
Is ook echt dom dat Chelsea hem loslaat, wie gaan ze nu halen ipv hem? Je kan zeggen wat je wilt over zijn karakter, maar hij scoort wel
Vind ik leuk
United +35256
maandag 17 juli 2017 om 11:19
Misschien halen ze Aubameyang wel.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:42
En die debiel verwijt Conte onfatsoenlijk te zijn.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:51
Zou leuk zijn als Atletico ook echt mee gaat doen met de top twee uit Spanje.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:31
Wat een baas
Vind ik leuk
Sanders +949
maandag 17 juli 2017 om 11:06
Conte kon ook wel verwachten dat costa zich weer als een idioot gaat gedragen zodra hij dat bericht zou sturen. Ik heb 0 medelijden met conte. Wel met de chelsea fans die er de dupe van zijn.
Vind ik leuk
masterpsv +2990
maandag 17 juli 2017 om 11:14
Ik had hem graag zien blijven!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feestende Diego Costa danst in Atlético-shirt en steekt draak met Conte