Deze selectie is bijna op orde en moet voor de landstitel kunnen gaan

"Deze selectie is bijna op orde en moet voor de landstitel kunnen gaan"

maandag 17 juli 2017 om 07:51

Volgens technisch manager Marcel Brands is de selectie van PSV bijna rond. Waar mogelijk wordt er nog wat aan de spelersgroep gesleuteld.

De boodschap van de technische man voor komend seizoen is duidelijk: "Deze selectie is bijna op orde en moet voor de landstitel kunnen gaan", zegt hij in De Telegraaf. Het is deze zomer op transfergebied minder druk dan in andere periodes. Dat komt volgens Brands doordat PSV het afgelopen seizoen slechts derde werd. "Bij een derde plaats zou het onlogisch zijn als er een volksverhuizing zou plaatsvinden. Daar ben ik dus niet zo bang voor. Spelers worden dan ook minder waard."

PSV verzekerde zich zondag van de komst van Marco van Ginkel en ziet Jetro Willems naar Eintracht Frankfurt vertrekken. Daarnaast maakte Hectór Moreno de transfer naar AS Roma en verzekerde de club zich van de komst van Hirving Lozano en Derrick Luckassen. Brands richt de pijlen nog op een linksback, maar ook met de huidige groep is hij tevreden. "Als het zo blijft, komen we er prima vanaf."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Wie gaat er kampioen worden?

(984 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 07:54
Vp ook Guardado is verkocht, ik weet het is nog vroeg
Vind ik leuk
derksen +5722
maandag 17 juli 2017 om 07:54
Als ik zie wat Utrecht en vitesse doen
En feyenoord en psv nagenoeg niks
Zou het mij niks verbazen als Utrecht boven feyenoord en psv kunnen komen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:55
Mij wel...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:11
Ondanks dat zou het me nogsteeds verbazen, wel komisch ook dat je ajax er niet bij benoemd
Vind ik leuk
masterpsv +4255
maandag 17 juli 2017 om 11:25
Als Ajacied mag je dat niet zeggen natuurlijk!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:54
Tuurlijk wel, zeg gewoon waar het op staat
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:18
Mij wel. Vorig seizoen was het verschil mega. Feyenoord gaat er iets op achteruit maar er zijn ook spelers die nog door kunnen groeien. Denk aan vilhena, boetius, jorgensen, nieuwkoop. Zo diep zijn we niet ineens gezonken en er komen volgens van geel nog 3 a 4 versterkingen.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6019
maandag 17 juli 2017 om 09:03
Niet de verwachtingen bij Utrecht zo hoog leggen, met een EL play offs plaats moeten we blij zijn want voorlopig loopt het allemaal niet zo denderend in de voorbereiding..
Vind ik leuk
666 +5075
maandag 17 juli 2017 om 09:03
Mooie logica....als je veel verkoopt en koopt eindig je hoger....


manmanman
Vind ik leuk
fireman +203
maandag 17 juli 2017 om 09:03
Vitesse roept al jaren vanalles. Ik walg er van en kan die club echt niet meer serieus nemen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:43
wat roepen ze volgens joi dan? Na mijn weten is de doelstelling heel duidelijk. Elk jaar mee doen bij de 1e 5. Denk dat je beter jezelf niet serieus kan nemen.
Vind ik leuk
Noudyo. +8200
maandag 17 juli 2017 om 09:07
Heracles haalt ook veel spelers binnen. Ook NAC is flink bezig. Ik denk dat Feyenoord en PSV nu echt bang moeten zijn dat ze in het rechterrijtje gaan eindigen...
Vind ik leuk
masterpsv +4255
maandag 17 juli 2017 om 11:23
Hahahah waarom noem je geen Ajax , Utrecht zal nooit boven psv en Feyenoord eindigen dat dachten we ook vorige jaar en ze zijn uiteindelijk 4e geworden met dik 14 punten achterstand.
Vind ik leuk
Frenkie +2935
maandag 17 juli 2017 om 22:33
Nah, ik denk eerlijk gezegd dat Utrecht en Vitesse wat gaan tegenvallen. Mensen hebben te hoge verwachtingen van die 2 clubs, ik zie AZ zelfs boven die 2 eindigen, vooral omdat die niet Europees spelen en zich daardoor volledig kunnen focussen op de competitie. Als Utrecht de groepsfase weet te bereiken van de EL dan schat ik de kansen hoger in van Utrecht omdat dat betekent dat ze snel ingespeeld zijn op mekaar en het gewoon een goed elftal is maar voorlopig moeten die aankopen het wel nog waarmaken en dat kost tijd. Zelfde geldt voor Vitesse. Terwijl AZ grotendeels met dezelfde ploeg speelt als vorig seizoen.
Vind ik leuk
Morris +13042
maandag 17 juli 2017 om 07:57
Vorig seizoen voorspelde ik dat PSV geen kampioen zou worden ivm een matige voorhoede.
Ik voorspel nu weer geen kampioenschap ivm een zeer matige verdediging. Chucky is een mooi versterking voorin maar hij zal moeten wennen. En als de Jong geen doelpunten gaat maken dan zie ik het somber in voor PSV.
Voorin is het met 1 speler verbeterd. Misschien anderhalf omdat locadia terug is. Ook hij moet laten zien constant te zijn.
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 08:02
ben het helemaal met je eens morris!
Vind ik leuk
Noudyo. +8200
maandag 17 juli 2017 om 09:10
Locadia - Lammers - Lozano vind ik geen slechte voorhoede
Bergwijn - De Jong - Pereiro kun je daar dan ook nog van maken. Je hebt dus gewoon zes aanvallers. Als PSV nu nog een aanvaller haalt, dan krijg je hetzelfde probleem als vorig seizoen met de middenvelders.
Vind ik leuk
United +40201
maandag 17 juli 2017 om 11:34
Of Lozano - De Jong - Locadia.
Vind ik leuk
buddha +4125
maandag 17 juli 2017 om 11:20
logisch dat psv GEEN kampioen word. dat weet iedereen. feyenoord word het natuurlijk weer. en wij worden 11e hoop ik.
Vind ik leuk
Morris +13042
maandag 17 juli 2017 om 12:11
ach logica in de voetballerij is er niet.

Excelsior 11e. zou mooi zijn.
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 07:58
Met de huidige groep kan je toch niet tevrede zijn, er moet gewoon een back bij! Centraal met de wijs, isimat, schwaab en luckassen vind ik persoonlijk ook nog zwak
Vind ik leuk
JAG89 +417
maandag 17 juli 2017 om 08:30
Ja ben ik ook met je eens, al ruik ik hier ook wel dat het misschien een spel van hem is. Van we moeten niet maar kunnen wel! Wat hem dus een betere onderhandelings positie geeft.

En dat is ook het lastige voor psv want zij gokken vaak op goede aankopen. Guardado was een gelukje, want die kon makkelijk naar een grotere competitie. En Luuk die top presteerde dat seizoen.

Al met al hoop ik dat psv zich nog goed weet te versterken. Want er is niks leukers dan een goede concurrent te hebben.

Al met al verwacht ik toch dat Ajax aan de haal gaat met het kampioenschap. Buiten om dat ik het hoop!
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 09:28
in mij ogen heeft Ajax ook de sterkste selectie, Feyenoord is er op achteruitgegaan op papier maar wie weet pakt het goed uit. PSV kan ik winig over zeggen.. Als Luckassen de prestaties van Moreno evenaard en Lozano gaat ook draaien dan denk ik dat je 3 clubs heb die om de kampioenschap gaat strijden en waarschijnlijk de onderlinge resultaten doorslaggevend zullen zijn ipv de wedstrijden tegen de kleintjes
Vind ik leuk
JAG89 +417
maandag 17 juli 2017 om 10:57
Laten we het hopen korm!

Wat eerlijk is eerlijk! Er is niks leukers dan kampioen worden door de betere resultaten tegen jouw directe concurrent(en)! :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:57
Ja inderdaad Korm.. PSV gaat vooral verdedigend echt een probleem krijgen als ze geen echte versterking halen..

Moreno was super achterin, kan me toch niet voorstellen dat ze de invloed van zijn vertrek onderschatten bij PSV?

Zou Hendrix niet centraal achterin kunnen gaan spelen op den duur....?
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 09:30
heb ik ook al aan gedacht, maar dan wel hendrix met luckassen centraal. Wie weet herpakt isimat zich dat we gewoon zo kunnen blijven spelen hoor. isimat is verdedigend wel sterk maar opbouwend niet...
Vind ik leuk
isnake +1139
maandag 17 juli 2017 om 09:58
Dat is op zich prima. Een back is ook niet primair bedoeld voor opbouwen. En als er een back naast staat die het wel kan dan is het helemaal opgelost.
Vind ik leuk
Kuip +2475
maandag 17 juli 2017 om 08:02
Ajax is de enige ploeg die beter is geworden, Feyenoord en PSV zijn er beduidend zwakker op geworden. Dus Ajax wordt simpel kampioen. Waarschijnlijk met de kerst al.
Vind ik leuk
Johan_D +3050
maandag 17 juli 2017 om 08:08
Ik verwacht op dit moment dat alles dichter bij elkaar zal liggen en dat de subtop misschien wel de aansluiting gaat vinden bij de gevestigde top 3.

Rond December is er meer duidelijkheid ...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:09
Ajax heeft een hele slechte trainer gekregen, dat lijkt mij ook niet echt een verbetering.
Vind ik leuk
Morris +13042
maandag 17 juli 2017 om 09:03
gebaseerd op?
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 09:31
zijn intuitie, meer kan het niet zijn ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:42
Keizer heeft tot nu toe altijd overal gefaald, en zijn beste prestatie is 2e worden met jong-competitievervalsing.
Ik baseer mij dus op zijn voorgaande prestaties als trainer.
Vind ik leuk
Morris +13042
maandag 17 juli 2017 om 12:14
jong-competitievervalsing..

hierin zit een oordeel. zeer subjectief dus..

en genoeg voorbeelden van trainers die niks hadden gepresteerd en bij een topclub ineens alle prijzen winnen..

volgens mij is het motto nog steeds: je bent zo goed als het materiaal.

een trainer heeft wel wat invloed maar uiteindelijk draait het om kwaliteit.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:39
Dat de jong... teams in de JL competitievervalsing zijn is een feit.
Ik hoop voor jullie ajax pipos dat keizer inderdaad over kwaliteiten beschikt die hij nog niet eerder heeft getoond, maar ik ben der bang voor.
Vind ik leuk
Morris +13042
maandag 17 juli 2017 om 14:32
Feiten zijn aan te tonen. Ik lees ze graag.

Dat je twijfels hebt is toch prima. Maar welke trainer geeft garantie op succes
Vind ik leuk
Frenkie +2935
maandag 17 juli 2017 om 22:38
Haha jij bent wel grappig met je competitievervalsing
Vind ik leuk
Iggy +1607
maandag 17 juli 2017 om 10:52
Wat een prietpraat!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 10:52]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:20
Is Ajax beter geworden? Zijn de aanvoerder/beste speler kwijt geraakt.
Scheelt een goaltje of 15.
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 08:22
Precies dat! Denk persoonlijk dat de titel gewoon nog wat spannender gaat worden met 3 ploegen die tot de laatste dag gaan strijden en dat de onderlinge wedstrijden van een nog groter belang gaat zijn, mits PSV een scorende spits gaat opstellen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:00
Denk dat ze momenteel alle drie niet veel voor elkaar onderdoen inderdaad..

Als een van drie nog een of twee echte(directe) versterkingen kan halen slaag ze echt een slag op de concurrentie. benieuwd wat er de komende tijd nog gaat gebeuren!
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 09:32
mee eens!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:26
het verschil met Feyenoord en PSV is dat Ajax al een ingespeeld team is

behalve Klaassen die weg is gegaan staat de gehele basis nog van vorig jaar, en toen heeft Donny van de Beek ook al laten zien dat hij klaassen redelijk goed kon vervangen.

ik vind dat Psv en Feyenoord er verdedigend behoorlijk op achteruit zijn gegaan. en voordat allemaal weer goed ingespeeld is kan je zomaar duren punten hebben verspeeld ( zie ajax vorig jaar tegen Roda en willem II)

als alles zo blijft bij ajax, denk ik dat zij de grote titel kandidaat zijn, met kort daarop PSV en wat minder met Feyenoord denk ik
Vind ik leuk
Frenkie +2935
maandag 17 juli 2017 om 22:44
Ajax heeft Huntelaar gehaald, die schiet er als wisselspeler wel 15 in dit seizoen, in ieder geval toch meer dan Traore. Vorig seizoen hadden we geen breekijzer, die hebben we nu wel. Daarnaast heb ik wel vertrouwen in de voetballende kwaliteiten van Van De Beek en De Jong, die kunnen al makkelijk mee bij Ajax en kunnen ook wel een goaltje meepikken. Dolberg zal wel meer goals maken dit seizoen. En veel spelers zijn ook een stapje verder dan vorig seizoen, Kluivert en Neres. Daarnaast is Neres ook wel een speler die makkelijk scoort. 5 goals uit 12 wedstrijden waarvan 3 goals uit 8 bij Ajax en 2 uit 4 bij Jong Ajax. Zijn in ieder geval betere statistieken dan Traore en Younes.

Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:44
Blijft wel de vraag hoe Ajax het verlies van Bosz gaat verteren. Kan nog lastig worden.
Al denk ik wel dat ze er beter voorstaan dan mijn eigen club en zeker dan Feyenoord. Daar is het middelmaat die regeert en bij Psv is de voorhoede nog steeds een drama.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:28
Ook de brede bank is minder geworden. Zonder Tete en Riedewald laat je echt wat liggen. Als Viergever of Veltman nu eens geblesseerd raakt voor een maandje of 2?
Vind ik leuk
Frenkie +2935
maandag 17 juli 2017 om 22:45
Riedewald is geen goeie voetballer, snapt het spelletje dat ze bij Ajax spelen gewoon niet. Tete is wel een aderlating maar in de jeugd loopt er genoeg rond om dat op te vangen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:47
Oja met het vertrek van klaassen is ajax zichtbaar beter geworden ja
Vind ik leuk
Jozef +17722
maandag 17 juli 2017 om 08:55
Joh, wat laat... Eind november...

Je vergeet voor het gemak dat Klaassen weg is bij Ajax. Ik denk dat deze aderlating groter is dan wordt vermoed, maar ik hoop het niet natuurlijk....
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 09:31
Ik moet het allemaal nog maar zien :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:09
Hebben we hier te maken met 42% ajax, 23% feyenoord en 28% psv supporters...
Vind ik leuk
Jozef +17722
maandag 17 juli 2017 om 08:57
Zou kunnen hoor, maar alle dubbel accounts uit PSV-hoek hebben inmiddels ook hun stem uitgebracht...;-)
Vind ik leuk
Noudyo. +8200
maandag 17 juli 2017 om 09:15
Ik denk dat het op VP vooral om dubbel accounts uit de Ajax-hoek komt
Vind ik leuk
Jozef +17722
maandag 17 juli 2017 om 11:00
Geen idee.

Was een geintje van mij...
Vind ik leuk
Noudyo. +8200
maandag 17 juli 2017 om 11:01
Weet ik.
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 09:34
dubbel account psv-ers? ik zie hier alleen maar meer ajax-wanabee's rondlopen
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:23
Waarschijnlijk zien de ajacieden zelf al in dat psv gewooon beter is, dat ze op psv stemmen. Als je denkt dat wij psv'ers dubbel account gebruiken
Vind ik leuk
Jozef +17722
maandag 17 juli 2017 om 10:57
Haha, trek het je niet aan joh, ik zit jullie een beetje te pesten. Het interesseert me sowieso geen barst of er meer accounts worden aangemaakt en door wie. Ik ben gewoon zo'n mafkees die iedereen serieus neemt. Ook mensen met een meervoudige persoonlijkheid...;-)
Vind ik leuk
United +40201
maandag 17 juli 2017 om 11:38
Nu zegt 44% PSV, 35% Ajax en 17% Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:23
Denk dat Brands wanhopig van Luuk de Jong afwil, maar aan wie?
Voorhoede is nog steeds drama en Brenet is lachwekkend als linksback.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:53
Aan het dameselftal.
Vind ik leuk
United +40201
maandag 17 juli 2017 om 11:40
Beetje lippenstift op.
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 09:34
Brenet heeft het in de CL als linksback prima gedaan. ben met je eens dat er 1 bij moet komen ;)
Vind ik leuk
isnake +1139
maandag 17 juli 2017 om 10:00
Er komt ook nog wel wat bij. Willems vertrekt dus daar zal vast nog wel een vervanger voor komen.
Vind ik leuk
United +40201
maandag 17 juli 2017 om 11:40
Volgens Pierre alleen als er een rijke club komt...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:58
Brands is nogal snel tevreden...
Vind ik leuk
fireman +203
maandag 17 juli 2017 om 09:00
Denk dat de traditionele top 3 op het moment wel telleurstellend is wat betreft selectie en transfers. Bij ajax zullen er de komende weken ook nog wel vertrekken.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:12
de allerbelangrijkste post bij PSV wordt vergeten:
Trainer Cocu...

Nogmaals, bestuur PSV, haal een andere trainer...
Nu hebben jullie het nog zelf in handen, straks tijdens het seizoen (bijv. tijdens de winterstop) zijn er andere partijen die zijn vertrek afdwingen...

Luister nou!!!!!!

groeten uit Helmond
Jan
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:39
Wij hebben het volste vertrouwen in Philip Cocu. Uw poging om ons op andere ideeën te brengen is volkomen waanzin. Cocu is voor ons de juiste man. Geeft de jeugd altijd de kans. Wij kunnen ons geen betere trainer wensen.

Toon Gerbrands.
Vind ik leuk
pinkelman +2401
maandag 17 juli 2017 om 10:33
Brenet krijgt de kans op links als PSV geen financieel buitenkansje krijgt toegespeeld in de zoektocht naar een geschikte linksback.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:12
Droom maar lekker verder Brands, kansloos
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Deze selectie is bijna op orde en moet voor de landstitel kunnen gaan"