Ruildeal Feyenoord en Sparta 'niet ondenkbaar': 'Op ons lijstje, goede speler'

Ruildeal Feyenoord en Sparta 'niet ondenkbaar': 'Op ons lijstje, goede speler'

maandag 17 juli 2017 om 07:56

Rick van Drongelen wordt in de gaten gehouden door Feyenoord. Dat meldt het Algemeen Dagblad. In De Kuip is men gecharmeerd van de achttienjarige verdediger, die een paar kilometer verderop speelt bij Sparta.

Martin van Geel zoekt door de naderende start van de Champions League naar spelers die er 'direct staan', maar de technisch directeur van Feyenoord wedt op meer paarden. Van Drongelen, die als linksback en centrale verdediger kan spelen, wordt in de gaten gehouden.

"Rick staat op ons lijstje. Een goede speler", is het enige wat Van Geel kwijt wil aan het Algemeen Dagblad. De Feyenoord-directeur wil niet bevestigen dat hij werk maakt van een deal met Sparta. Het AD noemt het 'niet ondenkbaar' dat Feyenoord-back Lucas Woudenberg, die wordt begeerd door Sparta, in een mogelijke deal wordt betrokken.

In de zoektocht naar directe versterkingen zou Feyenoord zijn uitgekomen bij Jerry St. Juste (sc Heerenveen) en Ridgeciano Haps (AZ). Van Geel is verder bezig met een terugkeer van Steven Berghuis en zei zondag op de open dag dat Robin van Persie meer dan welkom is.

Poll

Van Drongelen: goede aanwinst voor Feyenoord?

(1360 stemmen)

Plaats een reactie

Morris +13040
maandag 17 juli 2017 om 07:59
goed genoeg is oud genoeg.
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 08:01
als al deze spelers komen dan heeft Feyenoord weer een leuk team op papier!
Vind ik leuk
Roekoe +3746
maandag 17 juli 2017 om 08:13
Voetbal wordt niet op papier gespeeld Evert! Groetjes Youri
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:17
nee, op tv toch? :)
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 08:36
klopt maar je moet nog maar zien hoe het daadwerkelijk gaat lopen ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:25
Nee klopt... Playstation
Vind ik leuk
Diamant07 +4347
maandag 17 juli 2017 om 11:54
Groetjes terug
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:03
Talentvolle speler, die van Drongelen. Goed idee om te ruilen met Sparta. Woudenberg kan daar zijn loopbaan uit het slop trekken.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:00
Dan kan je beter Woudenberg verhuren aan sparta toch.
Zelf persoonlijk had ik het liefste dat Woudenberg blijft maar goed:)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:13
Met je eens. Gio doet nooit een beroep op hem dus er is weinig vertrouwen. Je moet ook kijken naar het budget. Straks zit je volgend seizoen met een te grote selectie. Maar het is wel zonde om Woudenberg weg te doen. Ik vond hem destijds bij NEC erg goed spelen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:25
Jaaa precies dat beeld van toendertijd Nog N E C was al een prima graad meter hoor .
En heeft zich goed ontwikkeld ik heb geen idee wat er daarna fout is gegaan.
Alles behalve dat ik hem beter vind dan een Nelom iedergeval.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:39
Ergens is het toch niet goedgegaan. Nelom is zwakste schakel
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:11
Jaa nelom precies onbegrijpelijk dat hij bij ons nog speelde maar goed .
Er is belangstelling voor hem van andere clubs hopelijk maakt hij daar gebruik van
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 13:12]
Vind ik leuk
Spartan +2419
maandag 17 juli 2017 om 08:07
Moet wel een flink bedrag worden dan!
En eventueel nog een jaartje langer bij Sparta stallen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:19
hij heeft nog 2 jaar contract dus het zal geen 4-5 miljoen worden.

Maar een miljoen met woudenberg erbij lijkt me redelijk.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:24
Besef je wel dat sparta nog nooit een dergelijk bedraf heeft ontvangen als het eerste dat je noemt. Het laatste lijkt me al meer realistisch. Misschien zelfs voor minder schat ik.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:29
weet ik. Maar ik vind persoonlijk 1 miljoen en woudenberg een realistisch bedrag voor deze speler. Dit is wel echt een groot talent.
Vind ik leuk
Spartan +2419
maandag 17 juli 2017 om 08:32
Dan gaat het op zeker geen deal worden.

Van Drongelen is nog erg jong en de aanvoerder van O19. Sparta gaat hem echt niet voor een appel en een ei laten gaan.

Hoogma van Heracles ging al voor 3 miljoen weg, dus dan weet je dat van Drongelen meer moet kosten.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:42
3 miljoen??? Tete ging voor 3 miljoen weg.

Vind ik leuk
Spartan +2419
maandag 17 juli 2017 om 08:43
Ja dus?
Van Drongelen is pas 18 jaar en wordt begeerd door Chelsea die hem allang volgt.

Over 3/4 jaar staat ie in het nederlands elftal en is die 15 miljoen waard.

Hij ligt nog 2 jaar vast bij Sparta en speelt iedere week.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 08:49]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:58
hij tekent dus nooit bij. het is nu of nooit.
Vind ik leuk
Spartan +2419
maandag 17 juli 2017 om 09:02
Hoezo? 2 jaar is voldoende hoor.
Kan je hem altijd volgend jaar nog verkopen.

Dan is die nog een jaar verder en zien nog meer clubs dat het een fantastische speler is. Tenslotte is die dan nog steeds maar 19 jaar.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:37
Over 3/4 jaar.

Pure speculatie, dat dacht met van bijvoorbeeld J.P Boetius ook, die komt nu met hangende pootjes weer uit de helikopter stappen ;)
Vind ik leuk
Spartan +2419
maandag 17 juli 2017 om 09:45
Nee dat dacht ik absoluut niet met Boetius!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:49
Dan ben je 1 van de weinigen ;)
Vind ik leuk
Tafkaz +3811
maandag 17 juli 2017 om 11:29
Chelsea is in elke speler geïnteresseerd die ze voor een prikkie kunnen halen en talent heeft...
Daarom verhuren ze er ook zo'n 60 per jaar.
Vind ik leuk
robson81 +1837
maandag 17 juli 2017 om 09:40
1,5 + Woudenberg lijkt mij een prima deal.
Vind ik leuk
Spartan +2419
maandag 17 juli 2017 om 09:45
No deal! Lol
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:14
Logisch dat Sparta de hoofdprijs wil vragen. 4-5M is wel veel van het goede. Deal met Woudenberg erbij is goed voor Sparta.
Vind ik leuk
orion73 +614
maandag 17 juli 2017 om 08:07
Goede zet. Van Drongelen kun je geen buil aan vallen en Woudenberg komt gewoon tekort. Die had het zelfs geregeld lastig tegen de spits van SDC Putten.
Vind ik leuk
T&T +9931
maandag 17 juli 2017 om 08:07
Zonder gekkigheid.., maar waarom zou Woudenberg van Feyenoord naar sparta willen gaan!?
Geen slecht woord over sparta... Maar die stap is wel immens groot.
En andersom is het volgens mij maar de vraag of hij kan aanhaken.
Maargoed ...dat altijd ff afwachten natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 08:09]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:14
Hebben ze een scout met vliegangst of enkel het zenderpakket Eredivisie Live en dan wat verder gratis is om te kijken?
Vind ik leuk
T&T +9931
maandag 17 juli 2017 om 08:20
Goeie vraag!?
Ik denk echt. Dat we verder geen scouts hebben in andere werelddelen .
Vind ik leuk
robson81 +1837
maandag 17 juli 2017 om 09:38
Dat is het beleid bij feyenoord menigmaal door vgeel uitgelegd.
Vind ik leuk
Roekoe +3746
maandag 17 juli 2017 om 08:14
Mooie deal, Woudenberg komt te kort en van drongelen heeft de toekomst. Doen Mart!
Vind ik leuk
Maxidi +2702
maandag 17 juli 2017 om 08:59
3 Miljoen voor van Drongelen !!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:17
Woudenberg is zoveel beter waarom iemand halen die 18 is en nog in de luiers zit aldus jezelf al een hele goede spelers hebt ???
Vind ik leuk
robson81 +1837
maandag 17 juli 2017 om 09:37
Omdat v drongelen veel meer potentie heeft en een cv is.
Vind ik leuk
Spartan +2419
maandag 17 juli 2017 om 09:47
Totaal oneens met je!
Vind ik leuk
Woudo +2868
maandag 17 juli 2017 om 09:17
Doen!
Vind ik leuk
Teo Smith +11858
maandag 17 juli 2017 om 09:18
Jammer van Woudenberg, snap echt niet waarom hij nooit een kans heeft gekregen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:23
Zou wel eens kunnen verassen , maar leuk al die namen, ik vindt het pas echt leuk als iets officieel
vast ligt.
PSV koopt en huurt en is in mijn opzicht verder dan Ajax en Feyenoord.
Ik hoop dat Martin v Geel de komende weken met versterkingen komt anders lopen we dadelijk
achter de feiten aan.
Er is geld zat in kas en als je je wil versterken kost dat geld, je kan me niet wijsmaken dat bij een deal van 16 miljoen en 14 miljoen niet de helft geïnvesteerd kan worden, zo geraak je nooit hoger op!
Vind ik leuk
joedelie +1700
maandag 17 juli 2017 om 09:29
Serieus.. Een speler van Sparta staat er niet gelijk.. Als je het over Champions League hebt.. Er is echt iets niet goed met van Geel.
Vind ik leuk
poklane +2323
maandag 17 juli 2017 om 14:49
Hij hoeft er ook niet gelijk te staan, is pas 18 jaar oud. Kan zich rustig een jaartje of 2 doorontwikkelen voordat hij er pas hoeft te staan.
Vind ik leuk
cheeks +1004
maandag 17 juli 2017 om 09:35
Al deze spelers zijn het net niet. Studio spirt 19.00 uur scouting. Die kan iedereen noemen en dat doet men ook. Alleen zijn ze niet goed genoeg. En van Persie moet je ook niet meer willen op deze leeftijd.
Vind ik leuk
robson81 +1837
maandag 17 juli 2017 om 09:36
Die zou ik graag zien komen echt een toptalent waar je jaren plezier van kan beleven.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:56
Rick van Drongelen wil zelf het liefst naar Feyenoord denk ik, want welke speler wil nou niet van kunstgras naar echt gras?
Vind ik leuk
mcmodd +9673
maandag 17 juli 2017 om 11:08
Jazeker is hij een goede optie, maar Feyenoord neemt niet het risico van zijn, bij zijn leeftijd horende, wisselvalligheid. Ajax zou dat gewoon wel gedaan hebben, zie De Ligt. Haps staat boven hem op dat lijstje van Martin.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ruildeal Feyenoord en Sparta 'niet ondenkbaar': 'Op ons lijstje, goede speler'