Buitenspel: Vrouw bedreigd door boze Ajax-fans na Nouri-reactie van naamgenote

Buitenspel: Vrouw bedreigd door boze Ajax-fans na Nouri-reactie van naamgenote

maandag 17 juli 2017 om 08:52

Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

Vrouw bedreigd na 'Nouri-reactie'
De Brabantse dwarsfluitlerares Joyce Saleming wordt door een Facebook-reactie van haar naamgenote op het drama rondom Abdelhak Nouri het leven zuur gemaakt. Ze wordt aan de lopende band gebeld door woedende Ajax-fans. Een andere Joyce Saleming plaatste het volgende Facebook-bericht over Nouri: 'Deze harteloze bitch wenst jullie allemaal een fijne avond toe! Oooh ja… En fuck Nouri.'

Joyce' man Louis plaatste afgelopen vrijdag een bericht op Facebook waarin hij uitlegt dat het om een persoonsverwisseling gaat. Het is inmiddels honderden keren gedeeld. Aan het Algemeen Dagblad vertelt de vrouw dat de politie geen tijd had om hun aangifte op te nemen. "Ze hadden het te druk en vroegen ons na het weekend terug te komen."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Maxidi +1850
maandag 17 juli 2017 om 08:55
Domme mensen...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:56
Die "harteloze bitch" of die supporters? Ik vind allebei.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:00
jeetje. Zijn er al mensen begonnen met een lynchmob?

Als Nouri dit had gewild mensen. Doe gewoon normaal.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:02
Weet je, ik begrijp het aan de ene kant wel, Nouri wordt er niet door geholpen ook al is het voor zijn familie fijn, al helpt het niet tegen het verdriet.
Het trieste eraan, vind ik, is de "toon" waarop ze het zegt en het "fuck Nouri" vind ik echt verschrikkelijk.
Voor mij is, behalve het laatste, de tekst niet triest, maar de manier.
Vind ik leuk
Noudyo. +4904
maandag 17 juli 2017 om 09:05
Belachelijk van zowel die ene Joyce en mensen die de naamgenote serieus telefonisch gaan bedreigen.
Vind ik leuk
Haeden +246
maandag 17 juli 2017 om 09:32
Dit is nog een korte versie van het artikel.
De Joyce die lastig gevallen word had tot afgelopen weekend niks met sociale media, geen Facebook, Twitter etc.
Nu is er een triest persoon die wel de tijd heeft genomen om de gegevens van deze vrouw te zoeken, de beste vrouw heeft een eigen zaak, maar dan niet de tijd neemt om te checken of het de juiste persoon is en alles zomaar op Facebook heeft geplaatst.
Naam, woonadres en telefoonnummer.
Sinds vrijdag word de vrouw continue gebeld en bedreigt.
Heel leuk voor haar en haar gezin.
Wat ik zelf nog het meest absurde en belachelijke vindt aan het hele verhaal, is dat de politie gewoon geen tijd had om haar te helpen en doodleuk vertelde, geen tijd kom maar na het weekend terug.
Wat nu als er een idioot was geweest die wel aan de deur bij de beste vrouw had gestaan?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:55
Ja joh, aan doe klote politie heb je echt helemaal niets. Ok vertrouw er niet één.
Vind ik leuk
RW +97
maandag 17 juli 2017 om 10:18
Diegene die de gegevens van haar online heeft gezet, moet keihard aangeklaagd worden. Je kunt niet zomaar gegevens online zetten zonder de gevolgen ervan te overzien.
Vind ik leuk
HanV +1204
maandag 17 juli 2017 om 10:35
Dan hebben ze het helemaal verkeerd beschreven door te spreken van een naamgenote en persoonsverwisseling.
Vind ik leuk
Cappie +3589
maandag 17 juli 2017 om 09:12
Die "Even serieus..."-Joyce Saleming mag wel even het een en ander uitgelegd worden. Poeh, dan ben je best wel dom en harteloos.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:44
Ja, ik heb die berichten ook langs zien komen.. Gek wijf zeg
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:50
We kunnen daarvan vinden wat we willen. Punt is dat ze recht heeft op haar eigen mening, hoe oneens we het daar soms ook mee zijn. Ze gebruikt geen ziektes of anders scheldwoorden. Het is gewoon haar mening. Of je dat dan op een forum moet uitdragen is een tweede, maar feitelijk doet ze niets fout, anders dan de mening van een minderheid verkondigen...

Dat er dan een halve is die adres probeert op te zoeken en dan ook nog komt met een verkeerd adres is wel een probleem. Daar kunnen mensen serieus gewond bij raken. Er hoeft maar één mafkees te zijn die eigen rechter wil gaan spelen of gewoon stoer wil doen en de poppen zijn aan het dansen.
Vind ik leuk
Cappie +3589
maandag 17 juli 2017 om 09:59
Ja, je hebt recht op je eigen mening. Maar teksten als "fuck Nouri" gaan toch wel over een bepaalde grens.

De halve garen die dan eigen rechter willen gaan spelen zijn natuurlijk nog fouter.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:06
Klopt. Dat is totaal onnodig. Maar vind ik van een andere orde dan het gebruik van ziekten o.i.d.
Vind ik leuk
Cappie +3589
maandag 17 juli 2017 om 10:37
Ik ben dan weer van mening dat je niet de grens pas moet trekken bij het gebruik van ziekten. De intentie is hier praktisch hetzelfde. En je kwetst hiermee net zo goed mensen.
Vind ik leuk
Sanji +481
maandag 17 juli 2017 om 16:53
Kwetsen moet kunnen.
We moeten geen sociale en politiek correcte samenleving gaan worden.
Door sociale media kan iedereen al filteren op alleen lieve en leuke comments waardoor enige zelfreflectie totaal gaat ontbreken en mensen overtuigd raken van zichzelf.

Als zij dit wil zeggen, moet ze dat zelf weten. Ze doet er verder niks kwaad mee. Nouri wordt en niet zieker of beter van.
Het is respectloos. Maar ik vind die hele hetze op social media. Hoe bijv die gast bij darten zijn baan kwijt raakte vanwege tekening van ophanging. Verwijzend naar vermeer. Echt bizar.

Het gaat niet om woorden of gedachtes. Maar om daden. Hij was bijv verpleger en zal veel mensen geholpen hebben, dus volkomen bizar dat je goede dingen doet en dan gestraft word vanwege een fout die niemand kwaad verder doet.
Vind ik leuk
Cappie +3589
dinsdag 18 juli 2017 om 08:55
Oké, hierover verschillen we dus gewoon compleet van mening. Die gast bij darten met die tekening ging ook gewoon over een bepaalde fatsoens-grens. Oké, misschien is je baan kwijt raken wat te heftig. Maar je moet hier wel op aangesproken worden. Anders is dit het begin van een glijdende helling richting totale onverschilligheid.
En het argument dat hij verpleger is en dus ook veel goeds doet slaat ook nergens op, alsof je dan ineens een soort van krediet hebt om maar rare dingen te gaan doen?
Vind ik leuk
Sanji +481
dinsdag 18 juli 2017 om 09:56
Ten eerste, was hij dronken, in een feest sfeer en maakte hij alleen maar een tekening. Dus het is echt hypocricy ten top om hem te willen straffen of op aan te spreken.
Ik weet niet of dit ook op jou van toepassing is, maar op grote meerderheid zeker. Namelijk: ieder mens heeft ergere dingen gedaan of gezegd. Met name als je dronken bent en aan feesten was. Iedereen heeft daar minstens die ene keer een foutje gemaakt en over de schreef gegaan.

Dit kan zijn een vechtpartij, een echte bedreiging in een bar of club (die darter fan was duidelijk geen bedreiging en gewoon een slechte grap), wildplassen, al dan niet per ongeluk schade veroorzaken door met alcohol te fietsen.

En laten we niet vergeten hoeveel mensen in (semi) besloten kring allemaal racistische of kwetsende gedachtes uitspreken. Die worden er ook niet op aan gesproken. Ik durf honderd procent te wedden dat jij of een van je directe naasten ooit tijdens een avondje met vrienden (niet per se met alcohol, kan ook je ouders zijn met vrienden die potje gaan kaarten of gezellig kletsen en eten) teksten hebben geuit dat als ze publiekelijk bekend zouden worden en op facebook terecht kwamen al dan niet als video. De backlash nog erger zou zijn geweest. Iedereen zegt wel eens wat kwetsend of racistisch.

Ten tweede over dat je zegt dat mijn argument nergens op slaat. Dat is pas totale onzin. Zelfs in een rechtzaal wordt daar rekening mee gehouden. Het gaat erom wat voor persoon je bent, of je een recidivist bent, in welke context het geplaatst moet worden.
Maar dat was nog geen eens mijn punt, het ging niet om krediet. Het ging erom of hij iemand was die in dagelijks leven handelt naar slecht gedrag. Dit was gewoon iemand die in dagelijks leven mensen helpt. Dus in veel gevallen een beter mens is dan mensen die niet zulke grappen maken. Maar juist deze mensen gaan hem beoordelen.
Doet mij denken aan: degene zonder zonde werpe de eerste steen

Als laatste wil ik juist zeggen dat juist die gehele politiek correcte bullshit zorgt voor een totale onverschillige samenleving. Mensen voelen zich niet verbonden met de samenleving, immers die doet alsof die niet corrupt, discriminerend, bekrompen en egoïstisch is. Haast een perfecte samenleving, terwijl mensen niet perfect zijn en dus zal een individu denken dat hij de uitzondering is en als enige bepaalde (kwetsende) gedachten heeft. Dit gaat zich uitten in vervreemding, onverschilligheid en het ophopen van frustraties. Vandaar ook dat Trump gekozen is, al die frustraties kwamen toen vrij. Je kan ergens blij zijn dat hij er was anders had het zich nog meer opgestapeld en was die frustratie als een bom gebarsten in Amerika.
Vind ik leuk
Cappie +3589
dinsdag 18 juli 2017 om 10:22
Inderdaad, als je dronken bent dan mag je wel over de schreef gaan. En het gaat er niet om of hij alleen maar een tekening maakt. Het gaat er mij om dat je hem daar wel op aan mag spreken. Of mag je mensen dus niet aanspreken omdat ze dronken zijn en alleen maar een in hun ogen grappige tekening maken? Even ergens voor de grap een hakenkruis op zetten, maar ja, ik ben dronken en ik ben verpleger en ik heb nog nooit iets gedaan (jaja, hoe weet je dat zo zeker? net zoals je zegt, iedereen doet wel eens wat). Dus dan mag het wel?

Ik zou juist zeggen dat we pas in een onverschillige samenleving leven als we dit zien en denken "och, niets aan de hand, moet kunnen". Dan laat je toch juist zien als samenleving dat alles maar moet kunnen? Aanspreken moet je juist wel blijven doen. Je hoeft iemand niet zo zwaar te straffen als nu is gebeurd, maar aanspreken op zijn (dronken) gedrag moet gewoon. Dat doen we ook als hij dronken in een auto wil stappen. In ieder geval, dat hoop ik. Als ik iemand lazerus in een auto zie stappen dan hou ik hem ook tegen en bel ik een taxi voor hem.

En ja, in semi besloten kring worden voor de grap of gewoon 100% serieus wel eens ergere dingen gezegd. Maar daar zit wel het verschil, dat is in semi besloten kring en niet op Facebook of op tv. Daar zit wel echt het verschil. En ik moet zeggen, als iemand in een semi besloten kring iets zegt of tekent wat echt niet kan, dan spreek ik hem of haar daar ook op aan. Dat moet toch ook gewoon kunnen? Het is echt niet zo dat die persoon dan meteen voor het leven getekend is voor mij. Alleen ik wil ook gewoon kunnen zeggen wat ik er van vind tegen die persoon. Ik ga hem niet straffen, daar heb ik de bevoegdheid niet voor en zou ik ook helemaal niet willen, maar ik wil er wel wat van kunnen zeggen.

Het argument, degene zonder zonde werpe de eerste steen is ook een mooie. Dat betekend inderdaad dat iedereen alles maar mag doen. Dat lijkt mij toch niet helemaal juist of wel? Oftewel, ik overval een bank en vervolgens, omdat iedereen wel eens iets verkeerds doet, mag niemand mij daarop beoordelen?
En het verpleger zijn is ook gewoon een baan he. Ook al werken die mensen verschrikkelijk hard en hebben ze misschien een minder salaris dan ik heb, toch wil dat niet zeggen dat ze meer waard zijn dan ik omdat ik niet verpleger ben. Of vind je dat wel?
Vind ik leuk
Sanji +481
dinsdag 18 juli 2017 om 16:27
Ik ben het helemaal met je eens dat je mensen op gedrag moet kunnen aanspreken. Maar met social media en media op zich wordt iemand door iedereen aangesproken en gaat het nog verder ook.
Dus iemand op straat aanspreken op gedrag is iets heel anders dan via sociale media.

Maar er moet ook een bepaalde rek zijn, dat mensen incidenteel over de scheef mogen gaan (laat duidelijk zijn dat ik natuurlijk niet compleet over scheef bedoel maar wildplassen, een tekening maken, domme en stomme opmerkingen). Anders creëer je een gefrustreerde samenleving.
Iedereen is zo bezig op andere te letten en springt meteen op de mogelijkheid om andere aan te spreken of aan de schandpaal te hangen.
Meeste mensen willen zich beter voelen en leven zich niet in de situatie of zijn zelfkritisch.
Dat zie je ook steeds meer met de politie, er wordt heel snel gestraft. Terwijl er een groot verschil is tussen iemand die structureel door rood rijdt of asociaal rijgedrag vertoont en iemand die zwaar onder stress zit of verdwaalt is.

Zelfde geldt voor mensen achter het stuur, zeer snel word je aggressief en ben je andere bestuurders aan het veroordelen als ze bijv je afsnijden. Al snel denk je dat de ander het express doet of uit is om je te pesten. Terwijl iedereen (vooral in onbekend gebied) snel stomme fouten maakt en die probeert te corrigeren ipv rustig te blijven en te denken ik pak de volgende exit.

Twee laatste punten die ik wil aanhalen zijn, dat voor mij er geen verschil zit tussen in semi besloten kring iets zeggen of in openbaar. Zolang achter beide natuurlijk de intentie en lading hetzelfde is. Bijv met deze cartoon, was overduidelijk een grap.

En als laatste ja voor mij is er een groot verschil in waarde tussen personen. Afhankelijk van je kwaliteit, baan, capaciteiten en gedrag. Geef mij twee exact dezelfde mensen die alleen verschillen in baan. Dan zal voor mij een verpleger duizend keer een meer waardevol persoon zijn dan een kunstenaar.
Dus ja ik vind dat het (ver)oordelen van anderen een recht is dat toeneemt naarmate je meer waarde hebt als persoon. Als je hebt laten zien dat je over bepaalde (zelf)kritisch denken en intelligentie bezit. Bijv met je bankoverval het oordeel is aan de rechter (niet dat ik achter ons huidige justitiele rechtsvorm sta), niet aan de samenleving. Er is namelijk een groot verschil tussen achter liggende gedachte en situatie van een persoon. Dus een oordeel kan pas geveld worden na het ingezameld hebben van zoveel mogelijk informatie. Is het bijv een crimineel of een tot wanhoop gedreven man? Werd hij afgeperst? Komt hij uit een oorlogsgebied en zit vol met trauma's?
Vind ik leuk
Cappie +3589
dinsdag 18 juli 2017 om 16:39
Ik vind het wel schokkend om te lezen dat jij bepaalde mensen meer waard vind dan anderen. Ik zou zeggen, lees George Orwell's Animal Farm (nog) een keertje. En hopelijk leer je dan wat Orwell bedoeld heeft.

Het gevaar van zeggen dat het een grap is en het dan goedkeuren lijkt mij duidelijk. Je kan dus alles roepen en daarna zeggen, ja het was een grapje, en dan is het ineens goed en toegestaan? Volgens mij zou je als persoon in een samenleving ook gewoon moeten kunnen weten wanneer een grap te ver gaat. Niet elke grap kan en je kan je niet altijd achter het mom, het is een grapje, verschuilen.
Dan geldt datzelfde voor de hooligans/fans die de pop in eerste instantie hadden opgehangen. Of de hooligans/fans die de rookbommen bij PSV-Ajax hebben afgestoken. Het mag dus, want we bedoelen het als grapje.

Nog een laatste voorbeeld. Jongeren die een Joodse begraafplaats bekladden met hakenkruizen. Dat keur jij dus goed zolang ze maar zeggen dat het een grapje is?
Vind ik leuk
Sanji +481
dinsdag 18 juli 2017 om 20:57
Het is gewoon een natuurlijk feit dat niet iedereen gelijk is en dat er mensen met meer waarde is. Als je gaat beweren dat einstein of newton niet meer waar is dan de gemiddelde kees, dan ben je echt gedesillusioneerd.

Geloof ik snap jij niet helemaal waar Animal Farm over gaat.
Het was een ridicuul over de sovjet staat. Het was geen ode aan de gelijkheid of het gelijkheidsprincipe. Het was juist een spiegel die liet zien dat het mom van communisme en gelijkheid gebruikt werd door mensen met een honger naar macht. Dat waren de woorden van de schrijver zelf.
Maar leuk dat je je eigen interpretatie eraan geeft.

Het is onmogelijk en onnatuurlijk om een samenleving van gelijkheid te schapen en juist de ontkenning ervan liet ruimte voor machtsmisbruik.
Vind ik leuk
Cappie +3589
woensdag 19 juli 2017 om 10:13
Zeg ik dat het een ode is aan de gelijkheid? Jij interpreteert nu de dingen die ik zeg verkeerd.

Ik ben wel blij dat dokteren niet jouw ongelijkheidsprincipe toepassen. O, u bent maar een vuilnisman? Nee, dan moet u nog even wachten op uw operatie. Er komt namelijk ook een wetenschapper aan en die heeft voorrang.

Maar goed, iemand kan wel meer waarde voor de samenleving hebben, maar hij is niet meer waard dan een ander. Maar dat bedoel ik dan denk ik op een andere manier waarop jij "waard" bedoelt.
Vind ik leuk
Sanji +481
dinsdag 18 juli 2017 om 21:05
Verder wil ik je erop wijzen dat ik duidelijk mijn standpunt heb kenbaar gemaakt. Meerdere malen zelfs, maar dat je op eind laat zien dat je totaal niet dit in je opneemt. Verder heb ik meermalen de nuance erin gelegd die je ook niet oppikt.

Zo heb ik duidelijk het verschil gemaakt tussen gedachtes/woorden en daden. Hakenkruizen op een begraafplaats tekenen is een duidelijke handeling.
Vind ik leuk
Cappie +3589
woensdag 19 juli 2017 om 10:07
En een tekening maken is geen handeling?

Verder hebben wij een normale discussie toch?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:14
Zouden die gasten ook hun eigen supporters aanpakken die de meest vreselijke ziektes wensen aan supporters van andere clubs die hun steun betuigen aan Nouri ?
Vind ik leuk
isnake +967
maandag 17 juli 2017 om 09:29
Misschien zijn het dezelfde die hun eigen spelers aanpakken als ze een grote kans missen en daardoor geen kampioen worden?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:36
Niks beters te doen in je vakantie dan mensen te bedreigen, hersenloze zielepoten
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:36
Trieste reactie van de Joyce Saleming waar het echt om draait, deze blijft haar waarschijnlijk achtervolgen.
Zie ook de e-sporter die naar PSV ging voor 2 dagen.
Wanneer gaan mensen eens nadenken en beseffen dat wat je op internet gooit door velen(iedereen) gelezen kan worden.
Waarschijnlijk dacht ze lollig te zijn maar de humor ontgaat mij volledig.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:51
Misschien gaf ze wel gewoon haar mening? Humor lijkt me niet het doel van haar post...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:04
Werner1913, lekker om een mening te geven door iemand met ernstige letsel te beledigen. Ik zou zo'n mening niet accepteren en zou hem/haar laten voelen dat niet iedereen zoiets kan accepteren.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:10
Hoezo beledigen? Het 'fuck' slaat inderdaad nergens op. Maar verder geeft ze aan dat zij vindt dat bidden of balonnen oplaten geen zin heeft. Dat mag ze vinden.

Dat jij dat niet accepteert en dan maar meteen iemand wil laten voelen dat je dat niet accepteert, maakt jou niet beter dan haar. Als iemand hier al pissig over moet worden dan is dat in eerste instantie de familie van de getroffenen lijkt me.

Overigens, als iemand het niet met jou eens is, mag die dan ook verhaal komen halen? En zeg nou niet: "laat ze maar komen", want uiteindelijk kom je altijd wel iemand tegen die sterker is ...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:31
Sterker wel maar gevaarlijker niet. Haha
Vind ik leuk
mchollie +1931
maandag 17 juli 2017 om 11:15
En dus sta jij in je recht om iemand anders te bedreigen?

Heel zielig.

Blijkbaar denken jullie dat jullie boven de wet staan, sommige voetbal supporters zijn echt achtelijk, blijkbaar ben jij er ook zo een.
Vind ik leuk
Sanji +481
maandag 17 juli 2017 om 16:56
Dan ben je echt primitief als je zaken met geweld wilt oplossen.

Door idioten zoals jij werden mensen die bijgedragen hebben dat jij nu internet en een pctje hebt. Ook bedreigd omdat ze zogenaamde meningen hadden die niet door beugel konden. Zoals het beledigen van een god.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:43
Er moest blijkbaar een zondebok gevonden worden wat sneu zeg dit.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 09:44]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:58
Misschien was ze die ongelooflijke overdaad aan Nouri berichten wel zat. Ik zou toch graag de reden willen weten
Maar.....als zij iets negatiefs over Nouri wil zeggen mag dat natuurlijk. Leuk of niet leuk.
Vind ik leuk
Teo Smith +9285
maandag 17 juli 2017 om 10:25
Wat moet je toch zielig zijn om zoiets te doen, man man.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:29
Maar die 51 likes die zijn nog dommer
Vind ik leuk
tikkietoe +1885
maandag 17 juli 2017 om 10:35
Mijn gedachten gaan uit naar de vrouw die ten onrechte word bedreigd op een mening van een ander.
Vind ik leuk
michelhx +1798
maandag 17 juli 2017 om 10:39
En zo wordt het respect voor Nouri opeens weer teniet gedaan door capachon dragende, coke-snuivende randdebielen die het vermogen missen op verder te kijken dan hun neus lang is.
Vind ik leuk
JOJO +986
maandag 17 juli 2017 om 11:09
Het is onwijs erg wat er met Nouri is gebeurd en de acties en steun betuigingen zijn heel mooi.

Maar iedereen mag een mening hebben. Die gene die de reactie plaatste is duidelijk geen fan van bepaalde steun betuigingen en mag dit ventileren. De manier waarop verdient geen schoonheidsprijs, maar het betreft wel de taal die menig voetbal supporter wekelijks aan de zijlijn uit. Dit zal dan ook de reden zijn dat dit type 'supporters' dit begrijpt. Was het er netter neergezet, moesten ze het woordenboek er al bij pakken...
Het gegeven dat je 2 halve hersencellen het bedenken om iemand te gaan bedreigen voor zoiets kleins, bevestigt het lage niveau van dit type doorgesnoven 'supporter'. En dan helemaal wanneer je gewoon lukraak een naam pakt en niet even controleert of dit de juiste persoon is. Buiten het feit dat je uiteraard iemand niet gaat bedreigen en al helemaal niet om zoiets kleins.

Nogmaals, het is zeer triest wat er met Nouri is gebeurd, maar dit zou hij volgens mij helemaal niet willen. Deze zogenaamde supporters gebruiken zijn naam en de situatie om dit gezin te bedreigen.

En dan nog iets; het is triest en alle steun betuigingen zijn mooi, maar laten we nu weer gewoon gaan voetballen aub. Want hoe vaker je zulke dingen herhaalt, des te minder gewicht het krijgt en uiteindelijk zal de interesse en het begrip langzaam overgaan in irritatie. En dat laatste is niet wat een dergelijke situatie verdient.
Vind ik leuk
mchollie +1931
maandag 17 juli 2017 om 11:20
Het respect voor de politie daalt met elke negatieve aktie die ze doen. Te druk om een gezin te helpen omdat het weekend is, echt?

Nee en dan die hersenloze cellen die zogenaamde voetbal supporters van Ajax, als ze iets niet aanstaan dan gelijk maar bedreigen etc
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:24
Wahahahhahaaaaaa
Vind ik leuk
Sniper1 +217
maandag 17 juli 2017 om 12:55
Zieke akties....
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 20:08
Het grote orobkeem is dat die gasten nog amper lezen maar elkaar zitten te papagaaien waarbij die arme vrouw de dupe van is geworden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws