Van Nistelrooy: Voor nu zeg ik nee, voor de toekomst zeg ik geen nee

Van Nistelrooy: "Voor nu zeg ik nee, voor de toekomst zeg ik geen nee"

maandag 17 juli 2017 om 11:19

Ruud van Nistelrooy heeft voorlopig géén interesse om aan de slag te gaan als zelfstandig hoofdtrainer. De oud-spits voelt zich momenteel als een vis in het water bij PSV. Daar maakt hij sinds kort onderdeel uit van de technische staf van Phillip Cocu. 

"Ik vind het heel leerzaam om te zien hoe Phillip werkt. Als speler ken ik hem natuurlijk, als coach wat minder. Nu volg ik hem heel intensief", vertelt Van Nistelrooy op het digitale thuis van de Brabantse topclub. 

"Het is enorm interessant om te zien hoe hij spelers benadert, hoe hij coacht en hoe hij een trainingskamp neerzet. Ik heb wel mijn ideeën over coaching, maar alles is nieuw voor mij. Of ik ooit zelf als hoofdcoach voor een groep wil staan? Voor nu zeg ik nee, voor de toekomst zeg ik geen nee. Ik ben het echt nog aan het ontdekken."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Zie jij een potentiële toptrainer in Van Nistelrooy?

(466 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 11:34
Ruud is er nog niet aan toe. Wil hij zelfstandig verder dan is het belangrijk ook elders te gaan kijken.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:58
Het is toch een feest om aanvaller bij PSV te zijn en te mogen werken met absolute toppers als V Nistelrooy en Nilis. Daar steken die spelers zoveel van op!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:17
Dat hebben we gezien met Luuk de Jong afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:21
Er zou nog één belangrijke post vervangen moeten worden bij PSV:

Trainer Philip Cocu...

Meneer Brands, haal een ander type trainer... De chemie is al tijden uitgewerkt... Ook in het belang van Cocu zelf... Jammer om zo iemand met die geweldige kwaliteiten, naar de ?!?!? ... te moeten zien gaan... Laat als bestuur eindelijk dat geweldige EGO eens los, en geef gehoor aan wat ´de massa´ in Nederland al lang gezien heeft...
Heeft deze selectie broodnodig...
Straks tijdens het seizoen (winterstop???) zijn er andere belanghebbenden die zijn vertrek afdwingen...

Ik blijf het zeggen en herhalen, net zoals de inbrekersspot op de radio!!!

Doen !!!! - ACTIE !!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:25
Beetje kort door de bocht, maar wel waar.
Philip Cocu heeft last van het ´de Boer-syndroom´.
Die ging ook net één seizoen te lang door bij Ajax.
Vind ik leuk
Jozef22 +110
dinsdag 18 juli 2017 om 08:37
Wat is dat voor slap gelul.
Ferguson ging zeker ook te lang door?.
Waarom doen wij in Nederland altijd net of de houdbaarheids datum na 3 a 4 jaar verstreken is van een trainer. Frank de Boer mocht niks kopen van die geldwolven daar. Terwijl Bosz wel mocht kopen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 08:38]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 10:51
vind jij dan dat het spel van PSV nog ergens over gaat?
Méér van hetzelfde... slaapverwekkend... en maar punten verliezen tegen veel zwakkere tegenstanders...
net als AJAX in seizoen 2015 - 2016.
Vind ik leuk
Jozef22 +110
woensdag 19 juli 2017 om 08:00
Nee PSV speelt niet goed nee. Maar vorig seizoen faalde voornamelijk de spelers zelf. Locadia geblesseerd waardoor een De Jong uit vorm kon blijven staan omdat er niemand was. Verder waren Willems-guardado (ofzo) en propper ook niet in vorm. Dan kan je als trainer ook weinig.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Nistelrooy: "Voor nu zeg ik nee, voor de toekomst zeg ik geen nee"