Update: 'Feyenoord en AZ werken aan laatste details van huurdeal: dinsdag rond'

Update: 'Feyenoord en AZ werken aan laatste details van huurdeal: dinsdag rond'

dinsdag 18 juli 2017 om 11:28

Marko Vejinovic speelt komend seizoen op huurbasis voor AZ. De overbodige middenvelder van Feyenoord is in de deal betrokken met Ridgeciano Haps, die onderweg is naar Rotterdam-Zuid.

Dat meldt De Telegraaf maandagavond. Voor Vejinovic is de transfer een flinke geruststelling. Vorig jaar werd de middenvelder geconfronteerd met een groep Feyenoord-supporters, die aan de voordeur van de middenvelder kwamen. Sindsdien heeft hij zich volgens de ochtendkrant nooit meer thuis gevoeld in Rotterdam. Vejinovic is door Feyenoord in de deal betrokken met Haps, die naar verluidt dinsdag wordt gekeurd bij de landskampioen.

Vanwege de veiligheid van zijn vrouw en kind is Vejinovic verhuisd naar Alkmaar, waar hij gaat voor sportief herstel. De middenvelder kwam het afgelopen seizoen amper aan spelen toe. Hij kwam slechts 105 minuten in actie. Vejinovic wordt voorlopig voor een jaar gehuurd door AZ, waar hij zijn profloopbaan begon.

Update 18/7 11.28: Feyenoord en AZ werken momenteel aan de laatste details van de deal van Marko Vejinovic, meldt het Algemeen Dagblad. Naar verwachting wordt de middenvelder dinsdag nog gepresenteerd bij de Alkmaarders. Vejinovic wordt een jaar gehuurd en maakt deel uit van de transfer van Ridgeciano Haps van AZ naar Feyenoord.

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 23:27
Goede deal voor AZ lijkt me. 6 miljoen + een redelijke middenvelder voor de breedte in ruil voor Haps, die toch al weg wilde..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:37
Inderdaad. Vond Vejinovic bij Vitesse goed. Ik denk dat hij bij Az dat niveau weer gaat halen.
Vind ik leuk
Frenkie +2906
maandag 17 juli 2017 om 23:55
Lijkt me inderdaad ook een speler voor Vitesse, AZ, Utrecht. Hopelijk kan hij zen niveau weer halen die hij bij Vitesse had. Dat gun ik hem wel.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:55
Schandalig dat die jongen heeft moeten verhuizen... Hoop inderdaad dat hij het weer op kan pakken.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:15
Jazeker schandalig. Wat bezielt sommige mensen.
Vind ik leuk
robson81 +1838
dinsdag 18 juli 2017 om 00:40
Zeker maar om daardoor te gaan verhuizen.die debielen had ik eigenhandig met een end ijzer bewerkt.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:34
Ja dat was vast de oplossing.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 09:07
In elk geval één oplossing ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 02:11
Hoop het van harte, is gewoon een goede speler voor de subtop!
Vind ik leuk
Old Star +3208
dinsdag 18 juli 2017 om 14:43
Welkom thuis Marko!! Hoop met een optie tot koop voor een schappelijk bedrag!!
Laat ze maar een poepie ruiken!
Vind ik leuk
feyeniels +14421
dinsdag 18 juli 2017 om 11:39
Voor AZ inderdaad een prima deal. Ik blijf het jammer vinden dat we Vejinovic niet definitief in de deal hebben betrokken, maar slechts als huurspeler. Bij Vitesse een goede speler, maar bij Feyenoord lukt het niet!
Vind ik leuk
Casuals88 +1474
maandag 17 juli 2017 om 23:28
Goed voor beidde partijen.

Prima speler voor alle clubs buiten de top 3 !
Vind ik leuk
RebelVox +2982
maandag 17 juli 2017 om 23:41
Denk zelfs dat hij de top 3 makkelijk aankan, je moet hem wel vertrouwen geven. Vond hem bij Vitesse beter dan Proper die het bij PSV wel aardig doet.

Feijenoord is voor veel spelers een moeilijke club om voor te spelen.
Vind ik leuk
Casuals88 +1474
maandag 17 juli 2017 om 23:45
Totaal niet mee eens , vertrouwen heeft hij genoeg gehad alleen als je bij een topclub speelt moet je dan wel overtuigen anders staat de volgende alweer klaar...
Vind ik leuk
RebelVox +2982
dinsdag 18 juli 2017 om 00:58
Toch heeft die jongen kwaliteiten, technisch een hele leuke speler om naar te kijken, zou me niets verbazen als hij dit jaar sterk terug komt.

Vergis je niet, veel spelers hebben moeite om in de Kuip te spelen, hetzelfde geld ook voor Ajax trouwens ook daar gaat het vaak mis met nieuwe spelers.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:50
Haha, Propper was 3 klasse beter, net als Vako. Vejinovic werd ook niet gemist toen mcEachran hem verving . Best een goede voetballer, maar geen topper. Moet spelers naast hem hebben, die het loopwerk voor hem doen.
Vind ik leuk
14forever +6435
maandag 17 juli 2017 om 23:31
Jeetje met Haps de CL in.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3393
maandag 17 juli 2017 om 23:47
Beter met Haps in de CL dan misschien helemaal geen CL ;)
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:16
Tja jaloezie blijft hem confronteren. Hij kan niet wachten tot Feyenoord van bijv, PSG wordt verslagen, dan zegt hij, ik zei je toch, was niks voor de CL :)
lullo.
Vind ik leuk
14forever +6435
dinsdag 18 juli 2017 om 04:05
Dat is het voordeel van directe plaatsing. Als ze.dat niet hadden, had ik het nog maar moeten zien. Er zijn spelers bij gekomen, waarvan ik het nog maar moet zien. Zoals Diks, Boetius en zeer zeker Haps.
Vind trouwens St Juste wel een mogelijke topaankoop.
Vind ik leuk
Senna +5644
dinsdag 18 juli 2017 om 08:30
Ja we maken Veltman aanvoerder .bijzonder.
Vind ik leuk
14forever +6435
dinsdag 18 juli 2017 om 12:23
Wat heeft Veltman ernee te maken.
Vind ik leuk
Senna +5644
dinsdag 18 juli 2017 om 13:02
Like jij jezelf of zo.
Jij hebt commentaar op andere clubs.maar kijk eens in de spiegel .Wat voor potentie heeft Ajax nu eigenlijk nog ?
En dan nog Veltman aanvoerder maken dat is triest
he 14Forever ik ben ook Ajacied maar ik heb weinig hoop aankomend seizoen .Ik hoop dat ik ongelijk ga krijgen.
Vind ik leuk
14forever +6435
dinsdag 18 juli 2017 om 15:42
Het geraamte van Ajax is er gewoon nog. Klaassen is een aderlating. Hopelijk kan dat ingevuld worden door Donny.
Veel jonge spelers ingepast, dus is nog veel rek.
Veltman speelt al een aantal jaar in het eerste en kan ik begrijpen,.dat ze die aanvoerder maken.
Waar Ajax op dit moment op achteruit is gegaan ,is de breedte van de selectie. Als we nog een goede LB kunnen krijgen, dan zie ik het positief in.

Zeker als ik kijk naar eindhoven en Rotterdam. Ik vind fey er tot nu toe flink op achteruit gaan en Moreno is natuurlijk wel een grote.aderlating..
Vind ik leuk
Senna +5644
dinsdag 18 juli 2017 om 15:56
Het is zeer broos met bosz hadden ze een trainer van kaliber en nu hebben we keizer .
ik denk dat jij door een roze bril kijkt in ben ook Ajacied maar ik zie Feyenoord toch hele grote stappen maken.
Probeer het eens zonder rosé bril .er gaat een wereld voor je open ik denk dat je nog schrikt .
Vind ik leuk
14forever +6435
dinsdag 18 juli 2017 om 16:01
Ok als jij denkt dat.fey erop vooruit is gegaan tot nu toe. Ik zie het zo

Elias> Boetius
Kongolo> Haps
Karsdorp> Diks
Berghuis> niemand nog
Amrabat > verhuurde speler aan az.
Vind ik leuk
Senna +5644
dinsdag 18 juli 2017 om 16:08
Boetius heb ik ook mijn twijfel .Berghuis vind ik niet echt top.
maar wat anderen hebben gekocht
en ons geliefde Ajax zie ik het somber in voor Ajax.
Ajax mag eind van het seizoen blij zijn als ze een vierde plaats hebben n de eredivisie
Vind ik leuk
14forever +6435
dinsdag 18 juli 2017 om 16:12
Ok
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:17
Wie moet Feyenoord halen dan? En hoeveel kost dat dan?
En moet er geen buitenspeler gehaald worden? En hoeveel moet die kosten voordat het een CL speler is voor jou?
Waar heb je het over.
Nederland doet allang niet meer mee voor de CL.
Is wel een mooie prijs om tegenwoordig aan mee te doen.
Vind ik leuk
14forever +6435
dinsdag 18 juli 2017 om 04:01
Wat denk je van aquino bv. Je hebt gewoon 3 redelijke buitenspelers nodig. Ik zie Boetius niet echt als een aanwinst , wel als een mogelijke goede invaller.
LB is wat moeilijker, daar moet jezelf maar over nadenken.
Ik ben in ieder geval blij dat Haps niet naar Amsterdam komt.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:19
Gewoon de vraagprijs van Sam Larsson matchen vind ik. Dat is een geweldige voetballer, snel, goede dribbel, mooie pass in huis en scorend vermogen. Heeft zich inmiddels al meerdere jaren bewezen in de Eredivisie en steekt met kop en schouders boven de rest van Heerenveen uit. Ik denk dat je met een mogelijke aankoop als Feyenoord niet fout kan zitten.
Vind ik leuk
Senna +5644
dinsdag 18 juli 2017 om 08:31
Maar die heeft van die enge trekjes.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:35
Leg uit?
Vind ik leuk
Senna +5644
dinsdag 18 juli 2017 om 08:42
Zou je dat misschien kunnen uit leggen.!
zo zou je het ook kunnen vragen .
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:31
Slim gedaan dan moet het bedrag toch wel onder de 5 miljoen blijven.
Geef ze anders Nelom mee als vervanger.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:19
Nelom zou niet meer dan een half miljoen waard zijn, lijkt me toch?
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 12:36
Geen idee, als de prijs maar omlaag gaat. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 12:49
Misschien moet Feyenoord wel geld toe geven als ze Nelom ooit nog kwijt willen haha
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 17:49
Nou hij is niet goed genoeg voor ons, laat dat duidelijk zijn. Maar ik vind hem ook niet zo dramatisch slecht.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:36
Zolang ze Tapia maar veel in laten vallen komt het goed.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:39
haha. onderschat hem niet hoor, daarom mag hij van mij wel eens invallen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:42
Heb hem in de Arena mogen aanschouwen.
Ik dacht echt, die heeft voor de eerste keer voetbalschoenen aan.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:43
Ja of dat zeg iets over jou :), jij wilt dus zeggen dat de bondscoach van Peru geen 22 betere spelers van Tapia kan vinden?

Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:45
Trek je conclusie, Tapia is JL niveau.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:47
Ja man, elk bericht, met die argumenten van jou denk ik van, tja hij heeft wel een punt.
Man man, heb je niks beters te doen?
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:11
Ieder zijn mening. Feiten zijn Feiten.
Tapia heeft afgelopen seizoen 173 speelminuten gehad.
Echt een topper !
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:23
Kan ik ook over een andere speler zeggen, maar doe ik uit begrip niet.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:36
Speelminuten krijgen heeft er geen flikker mee te maken.
Ik vond Tapia bij Twente al goed.
Geef die jongen gewoon vertrouwen.
Hoeveel minuten heeft vd Beek dan gehad?zegt toch ook niks over zijn talenten
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:42
vd Beek heet 886 speelminuten gehad en staat zoals het er nu uitziet gewoon in de basis.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:44
Wauw!
Zoveel?
Meenjenie
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 02:00
Ja en een finale EL gespeeld.
Welke huidige psv-er kan dat zeggen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 02:49
tapia goede speler voor subtop, interland ervaring en toernooien gespeeld! knikerde brazilie eruit in 2016. komt niveau tekort en ritme voor de top in nl , niveau peru jupiler , maar voetballen kan ie zeker wel
Vind ik leuk
14forever +6435
dinsdag 18 juli 2017 om 04:06
Dat is moeilijk in Peru ja...
Vind ik leuk
Het Brein +1842
maandag 17 juli 2017 om 23:39
Redelijke speler voor AZ, maar een nieuwe linksback wordt wel lastig vinden voor hun.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:43
Dat is hun probleem hadden ze haps niet moeten verkopen of eerder iets zoeken ze wisten al dat hij weg wilde
Vind ik leuk
mchollie +2216
dinsdag 18 juli 2017 om 12:06
AZ heeft geen probleem.

De jeugd komt er aan.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 12:25
Zijn die spelers zo denderend dan
Vind ik leuk
Frenkie +2906
dinsdag 18 juli 2017 om 12:38
Stengs kan zomaar de revelatie van komend seizoen worden bij AZ, heeft hij in de playoffs laten zien.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 17:44
Dat vond ik inderdaad een speler die echt opviel
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:44
Nee hoor , opvolgers staan al klaar , in eerste instantie Oudejans , talent uit eigen jeugd die al wat ere divisie duels achter zijn naam heeft. En daarachter zit Wijndal , noteer die naam maar , een van de grootste talenten binnen AZ , en tevens ook Linksback.
Vind ik leuk
mchollie +2216
dinsdag 18 juli 2017 om 12:04
Nee hoor, Ouwejan is in potentie beter en Wijndal komt er ook aan.

Eigen jeugd komt er aan.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:40
Prima opzouten met vejinovic amrabat veel beter fiets maar naar Alkmaar
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:55
Hij woont in Alkmaar.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:57
nounounou
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:59
Haha @linkeloutje
Vind ik leuk
Tyson89 +2643
dinsdag 18 juli 2017 om 00:00
Wauw wat een support
Vind ik leuk
mcmodd +9568
dinsdag 18 juli 2017 om 10:25
He vreemd figuur, supporter van niks. Je hebt het gewoon over een speler van Feyenoord en gezien je profiel ben je supporter van die club. Ik denk dat Vejinovic meer voor Feyenoord betekent en heeft betekend dan jij ooit voor die club zal betekenen. Na deze uitspraak denk ik maar zo dat veel Feyenoordfans zullen zeggen over jou: opzouten met die nepsupporter, laat hem opnieuw beginnen in de peuterspeelzaal.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 12:27
Jij bent helemaal slecht opgevoed qua club
En vertel mij is wat vejinovic zo goed gedaan heeft
Het is was prima speler toen hij bij Vitesse speelde maar hij kan vilhena en el ah madi er niet uitspelen dus dan is het beter dat ze hem weg doen en we hebben amrabat van jouw cluppie al gekocht als vervanger
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 12:37]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:44
Gelukkig Vejenovic eindelijk weg maar of je met Haps en Sint Juttemus iets in de CL te zoeken heb betwijfel ik.
Vind ik leuk
robson81 +1838
dinsdag 18 juli 2017 om 00:46
Ja beter hadden ze dani alves en bonucci gehaald.die vgeel toch.
Vind ik leuk
Enden +1568
dinsdag 18 juli 2017 om 00:54
Betere spelers voor deze bedragen zijn echt moeilijk te vinden. Verder zijn het speler die nog verder kunnen gaan groeien.
Feyenoord heeft goede inkopen gedaan
Vind ik leuk
Lukas27 +246
maandag 17 juli 2017 om 23:45
Vejinovic is tevroeg vertrokken bij Vitesse... had een seizoen langer door moeten gaan en een transfer naar duitsland of portugal moeten maken!
Vind ik leuk
EddyT67 +2232
dinsdag 18 juli 2017 om 07:55
Eindigde bij Vitesse al op de bank de laatste periode. Heeft een hele goede periode gehad. Gleed daarna weg en kwam uiteindelijk dus zelfs op de bank terecht. Wens hem succes bij Az
Vind ik leuk
daaheej +442
maandag 17 juli 2017 om 23:45
die jongen kon er ook gwn echt niks van
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:49
Medelijden met die jonge alle potentie is er vanaf
Vind ik leuk
daaheej +442
maandag 17 juli 2017 om 23:51
ja en dan krijgt feyenoord er echt een goede speler voor terug Lucky feyenoord
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:55
Ik vind het prima
Vind ik leuk
daaheej +442
maandag 17 juli 2017 om 23:59
begrijpelijk als feyenoord fan
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:01
Ik blijf het positief inzien zolang er goeie aankopen blijven komen
Vind ik leuk
daaheej +442
dinsdag 18 juli 2017 om 00:04
eerlijk gezegd ik heb er bij mijn ajax iets minder vertrouwen in....
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:29
Hoezo Ajax heeft toch al elke positie dubbel bezet? Als er niemand verkocht wordt zijn ze toch klaar?
Vind ik leuk
daaheej +442
dinsdag 18 juli 2017 om 01:13
ze gaan Klaassen echt heel erg missen denk ik....
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:17
Ja dat zeker. Vond ik persoonlijk de beste speler van Ajax.
Vind ik leuk
daaheej +442
dinsdag 18 juli 2017 om 23:21
vond ik ook samen met Davinson Sanchez dat is ook echt een beest
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 23:23
Onana hoort daar inderdaad ook wel bij.
Vind ik leuk
daaheej +442
dinsdag 18 juli 2017 om 23:22
ze moeten gwn Wesley Sneijder en Nigel de Jong binnenhalen en dan nog een goede linksback
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 23:25
Als Feyenoorder zeg ik liever niet ;)

LB is een lastige positie.
Vind ik leuk
daaheej +442
dinsdag 18 juli 2017 om 23:32
hahaha
maar heb zelf ook geen idee wie er een goede LB zou zijn jullie hebben Haps al wat denk ik een goede aankoop is en ik vind het niet slim om zo'n onbekende braziliaan of Colombiaan te halen ofz grote kans dan dat t een flop word en je weer een heel jaar met een aanvallende middenvelder als LB moet spelen zonder fysiek
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 23:48
Ik ben benieuwd mbt Haps. Hij is iig snel ;)

Ik weet inderdaad zo snel ook geen goede betaalbare LB....
Vind ik leuk
daaheej +442
woensdag 19 juli 2017 om 00:01
het geld heeft Ajax wel maar of ze het gaan uitgeven en of de speler naar de eredivisie wil is nog maar de vraag
Vind ik leuk
woensdag 19 juli 2017 om 00:17
Ja dat klopt. Maar toch denk ik niet dat Ajax 20 miljoen gaat betalen voor een LB.
Vind ik leuk
daaheej +442
woensdag 19 juli 2017 om 00:32
denk ik ook ja :(
Vind ik leuk
2cents +31278
maandag 17 juli 2017 om 23:53
Wel een beetje triest verhaal van Vejinovic in Rotterdam. Letterlijk weggejaagd via z'n thuissituatie.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:57
Daarom is hij in Alkmaar gaan wonen. Komt nu goed uit dus.
Vind ik leuk
BassieN +5560
dinsdag 18 juli 2017 om 00:40
Inderdaad belachelijk hoe sommige supporters zich gedragen tegenover eigen spelers. Al denk ik wel dat Vejinovic ook voor dat gebeuren al best wel bang was om in de Kuip te spelen, heeft sinds zijn komst een hele onzekere/depressieve indruk gemaakt
Vind ik leuk
2cents +31278
dinsdag 18 juli 2017 om 08:08
Vejinovic heeft altijd al zo'n neerslachtige uitstraling gehad. Dat was ver voor Feyenoord al het geval. Hij en Feyenoord is gewoon een totale mismatch. Dat gebeurt overal.

Jammer dat er idioten zij die dit soort dingen privé trekken maar dat gebeurt ook bij andere clubs.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:02
Schandalig hoe Vejinovic is behandeld. Hopelijk gaat hij zijn geluk terugvinden in Alkmaar. Van Geel heeft dit goed geregeld! Alle partijen gelukkig en daar gaat het om.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:05
God o god dat wordt weer een jaar met frustratie op de tribune zitten.. wat een schijt aankoopbeleid

Jaar huren, zodat Feyenoord hem in de hoop weet te slijten... gadverdamme AZ waar zijn we mee bezig
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 00:18]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:42
Ik snap er idd ook niet veel van , zeker niet waarom Vejo nu gehaald is , middenvelders in overvloed.
Sowieso ook niet van dat in termijnen laten betalen , we zijn niet de wehkamp. En dan idd t weigeren van t uitgeven van alle inkomende miljoenen. Janssen +- 22 miljoen , Hendrikssen +- 6 , Haps +- 6 , Luckassen +- 5. 39 miljoen bij elkaar en daaevan is misschien max 5 miljoen uitgegeven aan nieuwe spelers. En neem daarbij nog de miljoenen van de afgelopen jaren ( Johansson , Altidore , Berghuis, Maher,Gouweleeuw ) ook bij elkaar rond de 30 miljoen , is ook amper gebruikt voor nieuwe spelers. Al zit momenteel t grootste probleem bij de trainer ,ongelofelijk na t voetbal van afgelopen seizoen op enkele wedstrijden uitgezonderd na dan , dat hij mag blijven zitten.
Ik hoop dat Max nog wat spelers uit de hoge hoed gaat toveren , en dan wel spelers die direct voor een basis plaats in aanmerking komen ipv voor de toekomst te halen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 09:21
Max Netto
Vind ik leuk
mchollie +2216
dinsdag 18 juli 2017 om 12:10
Vergeet je het DSB debacle niet?

Dat nooit meer.

En nu weer eigenaar van het eigen stadion, eigen opleiding etc.

Investeren in de toekomst, de kampioenen van jong AZ stromen nu en straks door, let maar op.

Forza AZ
Vind ik leuk
13 +1451
dinsdag 18 juli 2017 om 02:11
Ik hoop voor jullie dat Vejinovic zijn vorm van bij Vitesse weer te pakken krijgt en voor Marko zelf ook.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 02:14]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:16
Goeie voetballer, matige mentaliteit jammer.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:34
Geef Bayern gelijk

Goede speler maar met zulke salaris eisen (als die info klopt) is hij het ook niet waard
Vind ik leuk
Strijp +5399
dinsdag 18 juli 2017 om 06:55
Welkom op VP..
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:25
Thanks
Vind ik leuk
Strijp +5399
dinsdag 18 juli 2017 om 09:01
Je zit in het verkeerde topic te commenten ;)
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 09:09
Foutje haha
Vind ik leuk
Strijp +5399
dinsdag 18 juli 2017 om 09:19
Haha :-)
Vind ik leuk
13 +1451
dinsdag 18 juli 2017 om 02:07
Hopelijk gaat het Vejinovic goed bij AZ. Heel vervelend dat 'supporters' hem en zijn gezin het zo moeilijk hebben gemaakt. Het lijkt mij een hele sympathieke man. Suc6 Marko!
Vind ik leuk
Vak-DD +6531
dinsdag 18 juli 2017 om 05:02
Deze jongen wist niet hoe gauw hij de foto's in Vitesse shirt moest verwijderen van social media moest verwijderen toen hij naar feyenoord ging. Alsof hij zich diep schaamde voor de club waar hij zijn droomtransfer naar feyenoord mee had verdiend. En vlak voordat hij tegen Vitesse moest spelen liet hij op social media dat ze Vitesse wel even gingen killen ! Een poosje later stonden de supporters van zijn droomclub in zijn huis om hem te bedreigen. Dan zie je maar weer hoe snel een omhoog gevallen mannetje als hij weer snel naar beneden viel.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 06:33
Triest dat je bij je club moet vluchten......
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 06:58
Logisch dat die jongen weg wil, maar voor AZ totaal overbodig. Met Rienstra, S Wuytens, van Overeem, Til, Seuntjens en bel Hassani is het middenveld toch al ruim bezet? Bovendien komen er nog de nodige talenten aan zoals Koopmeiners die zijn contract onlangs verlengde. AZ heeft behoefte aan een goede linksbuiten.
Vind ik leuk
Tafkaz +3784
dinsdag 18 juli 2017 om 11:46
Bel Hassani had ik vorig jaar meer van verwacht.....

Met Overeem - Vejinovic - Bel Hassani heb je wel een uitermate creatief middenveld. Wuytens en Rienstra meer nuttige spelers voor daaromheen. Misschien moet AZ wel 4-4-2 gaan spelen, heb je ook die linksbuiten niet meer nodig ;-)
Vind ik leuk
mchollie +2216
dinsdag 18 juli 2017 om 12:12
Helemaal mee eens, ga spelen met een 2 spitsen systeem.

Die bal moet naar voren.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 07:23
Hoop dat hij weer z'n vorm zal vinden in Alkmaar, gunt het hem van harte.
Vind ik leuk
mchollie +2216
dinsdag 18 juli 2017 om 07:32
Nu weet ik het zeker, Max is gek geworden. Hij moet zo snel als mogelijk aftreden als TD want dit is een wel hele debiele regeling.
Vind ik leuk
pos +4192
dinsdag 18 juli 2017 om 07:41
Vind het wel meevallen. 6/7 miljoen voor Haps is een prima prijs en Vejinovic was bij AZ een groot talent. Bij Vitesse heeft hij het ook laten zien en bij Feyenoord helaas niet voor hem. Kan zomaar prima uitpakken. Huren is alleen niet echt iets voor AZ.
Vind ik leuk
mchollie +2216
dinsdag 18 juli 2017 om 09:02
Ik heb het over het beleid van Max, of hij wordt van bovenaf (de commissarissen) gestuurd om te cashen, of hij ziet de komende jaren als tussen jaren voor AZ.

Volgens geruchten over het vrouwenvoetbal terug bij AZ heeft de directie gezegd dat er nog steeds een erfenis is van het DSB debacle.

Dan mag dan wel de trend zijn dat er minder seizoenkaarten worden verkocht en meer losse kaarten, als het zo doorgaat krijgt AZ steeds minder inkomsten en moeten ze het meer en meer hebben van transfers. Maar ja, van de huidige selectie wie is er nog wat waard als het weer een tegenvallend seizoen wordt, de ranglijst en beker finale heeft veel verdoezeld want het was echt drama voetbal.

En Vejinovic wordt een tweede Krul, let maar op.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 09:27
Hebben jullie hem voor de doelpositie gekocht?
NB De rest van Nederland vindt AZ een leuk en fris spelend elftal. Waarom ben jij zo negatief over jouw team?
Vind ik leuk
mchollie +2216
dinsdag 18 juli 2017 om 10:39
Omdat ik elke week in het stadion was en zag hoe de kwaliteit niet naar boven kwam, geen inzet en geen passie geen elftal dat voor elkaar wilde werken, ja een paar maar het was heel mager. 3 thuis wedstrijden gewonnen toch?
Vind ik leuk
pos +4192
dinsdag 18 juli 2017 om 11:51
Alle AZ-supporters waren zeer negatief over vorig jaar. Geen idee waar dat fris en leuk vandaan komt als je het over vorig jaar hebt. Thuis echt heel beroerd voetbal.
Vind ik leuk
pos +4192
dinsdag 18 juli 2017 om 09:55
AZ doet het wat meer met de jeugd. Nou als daar een groot vertrouwen in is zie ik niet in waarom dat slecht zou zijn. Vorig jaar was dramatisch qua voetbal maar komend seizoen kan het zomaar weer anders zijn. En dan zijn die weglopers net zo snel weer terug als dat ze nu weg zijn waarschijnlijk. Als jongens als Luckassen en Haps aangeven weg te willen zijn dit prima bedragen en transfers.
Vind ik leuk
mchollie +2216
dinsdag 18 juli 2017 om 10:41
Voetballers zijn passanten, ook al komen ze uit de eigen jeugd. Een paar jaar in AZ1 en dan hun dromen achterna, prima hoor want iedereen moet ambitie hebben. Ook AZ kan de transfers heel goed gebruiken.

Laten we hopen dat komend seizoen beter wordt, daarom ben ik ook benieuwd hoe ze tegen Malaga spelen en of het weer een echt elftal wordt.
Vind ik leuk
pos +4192
dinsdag 18 juli 2017 om 11:24
Beter moet het zeker want anders is vd Brom heel snel weg denk ik. Publiek zal extreem snel gaan morren als het weer dezelfde kant op dreigt te gaan. Ik ben inderdaad ook benieuwd naar volgende week.
Vind ik leuk
mcmodd +9568
dinsdag 18 juli 2017 om 07:43
Er is maar een reden waarom hij niet bij Feyenoord past: De supporters van Feyenoord. En dan niet alle supporters, maar juist dat deel dat zich ongestraft Feyenoordfan mag noemen terwijl ze er alles aan gedaan hebben om Feyenoord te beschadigen. Ik heb me vaak afgevraagd welk mechanisme in een club, de meeste clubs, er zo werkt dat ze een stel sociaal zeer beperkte mensen ertoe aanzet om de naam van een club te dragen terwijl ze er alles aan doet om die naam door de modder te halen.

Ik kan me ontzettend goed de opluchting van Vejinovic en zijn gezin voorstellen dat ze die dreigende situatie nu kunnen verlaten en aan een nieuwe start mogen werken. Ik wens AZ alle wijsheid toe wanneer die club naar Feyenoord gaat voor een uitwedstrijd. Daarbij zou ik ernstig overwegen om Vejinovic thuis te laten, want dezelfde onverlaten zijn in staat om zo'n speler op het veld, tijdens de wedstrijd, naar het leven te staan.
Vind ik leuk
Teo Smith +11706
dinsdag 18 juli 2017 om 07:59
Hopelijk met een optie dat ze hem kunnen over nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:21
Waarom meldt de telegraaf dat hij zich niet meer thuis voelde en vanwege de veiligheid verhuist? Of het waar is, is een tweede. En het is toch alleen maar koren op de molen...
Vind ik leuk
De Hout +629
dinsdag 18 juli 2017 om 08:57
Prima. Jongen terughalen uit de AZ-jeugd, met een goeie vrije trap.
Vind ik leuk
palko +1429
dinsdag 18 juli 2017 om 09:28
In de ogen van een deel van de aanhang kon Marko Vejinovic nooit iets goed doen. Maar eerder alles fout. Zeker bij een type mens als Vejinovic knaagt dat erg aan zijn zelfvertrouwen. Maar zeker niet bij hem alleen. Ook spelers als Bilal Basacikoglu, Renato Tapia, Miquel Nelom en Michiel Kramer weten inmiddels hoe het voelt om niet gepruimd te worden door het opgefokte deel van de aanhang van Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 11:34
Ik hoop dat hij zich bij AZ kan herpakken.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 11:41
Heel erg jammer want ik geloof in hem je zult het gaan zien, het is toch ook niet normaal van zulke achterlijke supporters dat hoort toch niet thuis in onze club, geen wonder dat die jonge geen zekerheid kan opbouwen, ik hoop dat ze weten wie dit zijn en dat ze voor de rest van hun leven geschors gaan worden om in het stadion te mogen komen.
Vind ik leuk
orion73 +611
dinsdag 18 juli 2017 om 12:08
Goede speler voor AZ. Dat is zijn niveau ook, komt tekort voor de top daarvoor is hij te week.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 12:16
Dit is beter voor Marko, Feyenoord was net een stapje te hoog,
Dat hij weer wekelijks aan spelen toe kan komen is al een win situatie voor hem.
Ja de rand zaken vindt ik schandalig, hoe haal je het in je hoofd, diep triest zoiets.
Vind ik leuk
De Hout +629
dinsdag 18 juli 2017 om 13:09
Welkom thuis, Marko.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 14:59
Volgens mij waren het geen Feyenoordsupporters ,maar jongelui die zijn adres hadden via het restaurant waar hij regelmatig maaltijden bestelde....
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:53
Hoop maar dat AZ een optie tot koop heeft opgenomen. Was juist altijd blij dat AZ geen tijd investeerde in gehuurde spelers omdat je die na een jaar toch weer verliest. Verloren waarde en volgend jaar weer met lege handen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: 'Feyenoord en AZ werken aan laatste details van huurdeal: dinsdag rond'