ADO versterkt zich met nieuwe aanvaller: Duurde even voordat het rondkwam

ADO versterkt zich met nieuwe aanvaller: "Duurde even voordat het rondkwam"

Gepubliceerd: maandag 24 juli 2017 om 14:22ma 24-07-2017 om 14:22

ADO Den Haag heeft zich versterkt met Melvyn Lorenzen. De 22-jarige vleugelaanvaller was onlangs op proef en overtuigde de Haagse clubleiding.

ADO bevestigt maandag via de officiële kanalen dat Lorenzen zijn handtekening heeft gezet onder een tweejarig contract. Hij komt transfervrij over van Werder Bremen, waar zijn overeenkomst afliep. Bij de Bundesliga-club maakte hij in 2013 zijn debuut, toen hij in het veld kwam voor Eljero Elia (ex-ADO). In Den Haag gaat Lorenzen, international van Oeganda, spelen met rugnummer 33.

"Ik ben blij dat ik me eindelijk speler van ADO Den Haag mag noemen", vertelt Lorenzen op de website van zijn nieuwe club. "Na mijn proefperiode duurde het even voordat de verbintenis rondkwam, maar ik heb er altijd vertrouwen in gehouden dat het goed zou komen. Ik kreeg in de week dat ik op proef was een goed gevoel bij de club. Ik kijk dan ook erg uit naar de komende twee jaar."

Plaats een reactie

Kopstootje +9505
maandag 24 juli 2017 om 14:25
Zegt mij helemaal niks. Maar ik laat me graag verrassen.
Vind ik leuk
Aal +23429
maandag 24 juli 2017 om 14:33
Voor 2 jaar nog wel!
Vind ik leuk
Thobar +4605
maandag 24 juli 2017 om 14:55
Idd voor veel clubs zal het afwachten zijn hoe het gaat uitpakken. Clubs uit het rechterrijtje hebben zich veelal versterkt met relatief onbekende (jeugd)spelers en of spelers die elders om de een of andere reden niet aan de bak kwamen of zijn mislukt. Dat kan goed uitpakken maar ook slecht, zie bv NEC
Vind ik leuk
Barry Engels +32308
maandag 24 juli 2017 om 15:14
Bij laatstgenoemde club had dat ook nog eens te maken dat het er nogal veel waren en ook nog eens uit dezelfde bron.
Vind ik leuk
Mascleta +266
maandag 24 juli 2017 om 14:26
Mooie aanwinst voor Ado, kan wel eens belangrijk worden in strijd voor lijfsbehoud
Vind ik leuk
GaoYao +5344
maandag 24 juli 2017 om 16:17
Als je kijkt naar de statistieken dan is dit een redelijke speler. Hoop dat hij goed rendeert bij ADO..
Vind ik leuk
Limboland +149
maandag 24 juli 2017 om 14:27
Schat dat Ado een lastig jaar tegemoet gaat
Vind ik leuk
Sil95 +12036
maandag 24 juli 2017 om 14:30
Het vertrek van Havenaar is een flinke aderlating voor ADO. Je levert even 10 tot 15 goals in. En ADO was al niet zo productief. Ze mogen blij zijn als ze boven de streep eindigen.
Vind ik leuk
maandag 24 juli 2017 om 15:34
We heb en eeen nieuwe spits Danny bakker Haha die schier ze er in de leven wedstrijden allemaal in
Vind ik leuk
Mascleta +266
maandag 24 juli 2017 om 14:33
Ja, dat verwacht ik ook wel, maar hetzelfde verwacht ik ook voor NAC Breda, Excelsior, Sparta, VVV, Roda JC.

Durf er nog geen zinnig woord over te zeggen.

Ik denk dat deze vleugelaanvaller met 14 optredens in de Bundesliga wel een aanwinst is voor de Hagenezen.
Vind ik leuk
Mall00t +5703
maandag 24 juli 2017 om 14:37
Helaas voor hem duurden deze 14 optredens doorgaans niet bijster lang, gemiddeld zo'n 21 minuten. Hoe dan ook, we zullen zien wat het gaat worden.
Vind ik leuk
Limboland +149
maandag 24 juli 2017 om 15:03
Klopt ook hoor, rechterrijtje wordt weer zeer spannend. Ook (misschien in mindere mate) PEC, Willem II en zelfs, na alle transfers, Heracles moeten oppassen
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 24 juli 2017 om 15:59
ADO speelt sowieso niet voor lijfsbehoud en ADO doet het echt niet minder dan Pec of Willem II. ADO eindigt zoals ieder jaar gewoon weer keurig bovenin de middenmoot misschien nog wel hoger. mark my words!

goede aanwinst deze speler!
Vind ik leuk
Mall00t +5703
maandag 24 juli 2017 om 16:12
Dat zal uit de praktijk nog maar moeten blijken of ADO het echt niet minder gaat doen dan bijvoorbeeld PEC of Willem II. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie, dus daar zou ik maar niet teveel vanuit gaan. Bovendien is ADO de afgelopen tien jaar ook een paar keer rond de 15e plek geëindigd. De andere clubs zitten nu eenmaal ook niet stil, we moeten dus maar afwachten wat het allemaal gaat worden.

Hoe dan ook, 'we mark your words', mocht het tegenvallen. ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 24 juli 2017 om 16:13]
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 24 juli 2017 om 17:16
Dit geldt trouwens voor elke club buiten de top 3.
Vind ik leuk
Sil95 +12036
maandag 24 juli 2017 om 14:29
Nog niet zien spelen. Totaal niet op de hoogte van deze speler. Heb dus totaal geen idee of het een toegevoegde waarde kan worden. We zullen zien hoe of wat.
Vind ik leuk
Piet44 +335
maandag 24 juli 2017 om 14:29
Ik laat mij ook verrassen
Vind ik leuk
Tukkerland +3605
maandag 24 juli 2017 om 14:32
Laatst zag ik nog een artikel op VP waarin ik las dat hij niet naar ADO zou komen?
Vind ik leuk
Aal +23429
maandag 24 juli 2017 om 14:35
Dat was een andere speler van Werder II
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
maandag 24 juli 2017 om 14:38
Nee hoor, zelfde speler.

Als je ook het artikel leest dan word het een en ander duidelijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 juli 2017 om 14:42]
Vind ik leuk
Aal +23429
maandag 24 juli 2017 om 14:40
Omg..... dan wens ik ze veel sterkte :-o
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
maandag 24 juli 2017 om 14:41
Waarom?
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 24 juli 2017 om 16:04
Die Aal lult maar wat in de rondte!
Vind ik leuk
Tukkerland +3605
maandag 24 juli 2017 om 14:34
Geen idee wat ik van deze speler moet verwachten dit seizoen. Nu hopen op een mooi seizoenen vol verassingen!
Vind ik leuk
maandag 24 juli 2017 om 14:34
Prima speler voor ons
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
maandag 24 juli 2017 om 14:37
Dus toch!

Welkom bij de mooiste club van Nederland Melvyn Lorenzen.
Vind ik leuk
Kuip +10047
maandag 24 juli 2017 om 14:43
Wat een prachtig tenue van den Haag.
Vind ik leuk
raoul88 +871
maandag 24 juli 2017 om 14:58
Hier heb je niet veel aan.. dan kan je falkenburg beter contracteren. Heeft nergens een naam gemaakt!!
Hopelijk doet hij dat bij ado, dus ik laat mij verrassen!!
Vind ik leuk
Mall00t +5703
maandag 24 juli 2017 om 15:05
Falkenburg is een andere type speler.
Vind ik leuk
raoul88 +871
maandag 24 juli 2017 om 15:06
Klopt, daar zou je nog meer aan hebben! Prioriteit moet in middenvelders zijn, want zijn er maar 3 van. Dan hadden hooi helemaal niet moeten halen en lorenzen wel. Zijn beiden breedte aankopen en zelfs voor de breedte veels te matig.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 juli 2017 om 15:11]
Vind ik leuk
allround +1826
maandag 24 juli 2017 om 15:50
Falkenburg wil niet eens naar ADO. Zulke spelers hebben we niet nodig in de mooiste stad van NL.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 juli 2017 om 15:51]
Vind ik leuk
Mall00t +5703
maandag 24 juli 2017 om 15:52
Ik vraag het me af of het Falkenburg wat uitmaakt welk logo hij op z'n shirt mag kussen. ;-)
Vind ik leuk
allround +1826
maandag 24 juli 2017 om 15:55
Klopt.zegt veel over zijn karakter. Zou mooi op de pier kunnen staan: zoals de wind waait , waait mijn jasje. Maar aan de andere kant; zou de mooiste stad geen eer aan doen.
Vind ik leuk
Barry Engels +32308
maandag 24 juli 2017 om 15:13
International van Oeganda... ben benieuwd.
Vind ik leuk
ThomDH070 +1020
maandag 24 juli 2017 om 15:25
Dit is echt een prima speler! Leuk voor de breedte, heb er trouwens ook vertrouwen in dat Necid, El Khayati, Kanon en die Noor gaan tekenen!
Vind ik leuk
El Cazador +8943
maandag 24 juli 2017 om 15:56
AlFons Groenendijk heeft genoeg kijk op het spelletje om te weten wat die binnen haalt. Bye the way komt deze jongen uit welke jeugd opleiding??
Vind ik leuk
ThomDH070 +1020
dinsdag 25 juli 2017 om 01:13
Gewoon de opleiding van Werder Bremen zover ik weet!
Vind ik leuk
Rodapaus +6154
maandag 24 juli 2017 om 16:02
Wie weet een mooie aanwinst!
Vind ik leuk
maandag 24 juli 2017 om 16:04
ADO zal dit jaar moeten spelen voor lijfsbehoud , en ik hoop dat het ze lukt, Immers, Beugelsdijk
toch leuke gasten, die denk ik verbaal en op het veld wel de boel kunnen motiveren, voor zover dat nodig
moet zijn.
Willy Overtoom zou ik ook oppikken als ik ADO was!
Vind ik leuk
maandag 24 juli 2017 om 16:23
Willy overtoom??? Die man heeft al jaren niks van zich laten zien als el kayati kanon necid en die Noor komen zijn we klaar voor het seizoen en begrijp echt niet waarom iedereen steeds zegt dat Ado voor lijfsbehoud gaat spelen Ado is laatste jaren gewoon boven aan het rechter rijtje geëindigd en zie ze dit jaar misschien het nog wel beter doen als die aankopen echt komen heb vertrouwen in een mooi seizoen!
Vind ik leuk
Mall00t +5703
maandag 24 juli 2017 om 17:17
Met die potentiële aankopen kan het inderdaad een prima seizoen worden, maar de realiteit is dat ze er nog niet zijn. Dus dat al die mensen dat zeggen is misschien niet heel gek. Resultaten uit het verleden zeggen niets, die bieden nu eenmaal geen garantie.

Die Overtoom moet je inderdaad niet willen hebben.
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 24 juli 2017 om 17:20
Snap ook echt niet waarom sommige hier zeggen dat ADO voor lijfsbehoud gaat spelen. ADO gaat voor plaats 8-10 spelen!
Vind ik leuk
maandag 24 juli 2017 om 18:30
Ik gun het ADO en zeker zijn fans na dat chinees gekloot en alle onzekerheid, zou het goed zijn als ze
linker rijtje zouden eindigen!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29719
maandag 24 juli 2017 om 19:13
Oegandees international.. komt van Werder Bremen dus moet wel iets kunnen. Ben benieuwd!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws