Verbeek velt oordeel: Ajax heeft wat dat betreft echt een voorsprong

Verbeek velt oordeel: "Ajax heeft wat dat betreft echt een voorsprong"

donderdag 10 augustus 2017 om 21:41

Ajax heeft een streepje voor op Feyenoord in de titelrace. Dat zegt Gertjan Verbeek in gesprek met magazine 90 Minutes. De Amsterdammers hebben het voordeel dat er minder basiskrachten zijn vertrokken, stelt de trainer. 

Feyenoord nam deze zomer afscheid van Terence Kongolo, Rick Karsdorp en Eljero Elia. Dirk Kuyt beëindigde zijn loopbaan. Daarmee raakte de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst vier basiskrachten kwijt. 

"Dan krijg je nieuwe normen en waarden in de kleedkamer", weet Verbeek. "Helemaal moeilijk is het dan om het gevoel van het kampioenschap terug te halen. Dat gaat gewoon niet met een heel andere ploeg. Feyenoord moet gewoon opnieuw beginnen."

"Als je dan een vergelijking maakt met bijvoorbeeld Ajax, die hebben wél een ingespeelde ploeg. Ik denk dat het veel uitmaakt voor de titelrace. Ajax heeft wat dat betreft echt een voorsprong."

Poll

Wie wordt kampioen?

(2671 stemmen)

Plaats een reactie

Niellie078 +20242
donderdag 10 augustus 2017 om 21:43
eindelijk iemand met verstand aan het woord ..
Ajax is gewoon verreweg favoriet
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 23:33
In de ogen van alle Ajacieden natuurlijk wel ja.... hele volksstammen denken er anders over....
Vind ik leuk
Jozef +19131
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:06
We beginnen bijna gelukkig.

Laat de ploegen het maar uitvechten, want niemand kan het nu weten. Wel vind ik dat Verbeek als een van de weinigen heel redelijke argumenten gebruikt, maar je wint het kampioenschap met voetballen en niet met argumenten...
Vind ik leuk
rpaulp50 +2327
donderdag 10 augustus 2017 om 23:52
Zoals elk jaar....
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 04:18
Omdat hij zegt wat jij het liefst hoort
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 03:59
Dus als derksen zegt feyenoord wordt kampioen is het ''onzin'' maar als er wordt gezegd ajax wordt kampioen is het verstandig? hahaha duidelijk maar één bril op.
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:40
volgens mij past er ook maar 1 bril op je kop ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:53
Zo.. Lekkere pot hé vanavond :)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
donderdag 10 augustus 2017 om 21:45
Denk ik ook Gert-Jan. Hij heeft er ook verstand van. De mensen met verstand zeggen dat Ajax een streepje voor heeft. Ik denk dat het gaat om Ajax en PSV.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:46
Stuk.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:50
Schat Feyenoord momenteel hoger in dan PSV en Ajax favoriet. Maargoed, laten we transferperiode afwachten..hele as van Ajax kan zomaar verkocht worden

Off: mag een Ajacied bij transfer uitkomen in CL dit seizoen? Ivm deelname voorronde?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 augustus 2017 om 21:55]
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
donderdag 10 augustus 2017 om 21:53
PSV kan volle focus op ED. Geen extra vermoeidheid. Volledig daarop gebaseerd. Aangezien Feyenoord en PSV qua selectie naar mijn mening gelijk zijn geef ik PSV de grootste kans. Momenteel schat ik Ajax als kampioen.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:17
Ja, ze hebben er weer fijn met de pet naar gegooid, i.v.m. punten verzamelen voor Nederland.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
donderdag 10 augustus 2017 om 22:18
Ja eens. Doet PSV altijd.
Vind ik leuk
chicken +5883
donderdag 10 augustus 2017 om 21:56
Ja....voorrondes tellen niet voor hoofdtoernooi.



Onder voorbehoud van drukfouten...
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:39
Ik denk dat psv sterker is dan Feyenoord hebben een voorhouden waar Feijenoord van kan dromen met Berwijn Perreiro en Lozano
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:47
Ajax is zeker verder op dit moment, Feyenoord blijft tot maart uit de wind.
PSV blijft tot die tijd in ieder geval achterop en daarna, dat weet niemand.
Vind ik leuk
Jozef +19131
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:11
Dan zullen Bergwijn en Perreiro toch een volgende stap in hun ontwikkeling moeten maken en ik vind de verdediging van PSV ver onder de maat. Er zijn toch wel belangrijke krachten vertrokken daar....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 04:02
Waar feyenoord van kan dromen? Wat hebben die 1e 2 tot nu toe gepresteerd dan ? Die lozano is een goed voetballertje is gewoon genieten als hij speeld.

Die andere 2 koekenbakkers zullen binnenkort wel op de bank komen en uiteindelijk verkocht worden aan een sheikh in saudi arabie.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 23:35
Ja, is het antwoord op je vraag. Ik verwacht dat er nog minstens 1 gaat vertrekken.
Vind ik leuk
Vonkie +129
vrijdag 11 augustus 2017 om 01:05
Je hoopt..
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:46
Ja maar Ajax heeft weer een hele nieuwe trainer......

Je moet niet alleen kijken naar de spelers die zijn vertrokken, maar ook naar de spelers die zijn gehaald. Haps is minstens net zo goed als Kongolo. Boetius kan constanter worden dan Elia en is nog jonger en Nieuwkoop is verdedigend beter dan Karsdorp en heeft al aardig wat ervaring in het eerste elftal.

Bij Ajax is Klaassen vertrokken en daar is niemand voor terug gehaald. Je kan niet een heel seizoen vertrouwen op jonge jongens.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2007
donderdag 10 augustus 2017 om 21:50
Haps is niet net zo goed als Kongolo. Kongolo is echt 2 klasse beter, al was kongolo wel vaak geblesseerd
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 augustus 2017 om 21:54]
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:57
Kongolo misschien beter maar deze wisseling zal weinig invloed hebben... een jorgenson in vorm / of niet zal doorslaggevend zijn
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:58
We hebben niet heel veel kunnen genieten van Kongolo door die blessures. Tegen PSV bijvoorbeeld was die fantastisch. Maar als Haps niet vaak geblesseerd is dan kan hij een constantere kracht worden dan Kongolo. Ook al ben ik het met je eens dat Kongolo gewoon een beter potentieel heeft.
Vind ik leuk
Sniper1 +900
donderdag 10 augustus 2017 om 21:50
Fey moet nog een geheel worden, bij Ajax doet Donny, wat Davy ook deed: de kar trekken. Ben benieuwd, wordt vast weer een leuk seizoen! Enjoy!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 04:03
Er zijn maar 3 spelers vertrokken, Dus hoezo een geheel worden? Kuyt lijkt weg maar die is er gewoon nog het zal mij niets verbazen als hij dus ook in de kleedkamer aanwezig is bij de jongens als hij ziet dat de 1e helft klote gaat.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
donderdag 10 augustus 2017 om 21:51
Teams naast elkaar leggen en ook de breedte in de teams dan zie je al wie er kampioen is. Wat als Boëtius geblesseerd raakt? Of Jørgensson? Of Berghuis? Of Haps? Je gaat met toch niet zeggen dat je met Bilal op links of rechts de competitie gaat winnen? Of met Kramer? Of met Nelom. Ajax heeft daarentegen een veel bredere selectie en ook gewoon meer kwaliteit.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:56
Net zoals Ajax altijd haar jeugdspelers de kans geeft zal Feyenoord dat hoogstwaarschijnlijk ook doen. Berghuis weg? Toure erin.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
donderdag 10 augustus 2017 om 22:14
Niet beledigend hoor, maar die jeugdopleiding is gewoon minder. Maar zo heeft elke club in kwaliteiten. Ken die Toure wel wel eens gezien, maar niet zo geweldig als Kluivert ofz.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:18
Nee dat klopt ook. Ik ben ook stiekem jaloers op de jeugdopleiding van Ajax, maar ik bedoel maar dat er altijd wel opeens nieuwe gasten opstaan. Vorig jaar waren dat uit het niets Van der Heijden en Toornstra. En bij Ajax bijvoorbeeld Viergever.
En of Toure echt minder is dan Kluivert is weet ik nog niet. maar daarvoor heb ik simpelweg nog te weinig Toure gezien. Hij is ook pas 16.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
donderdag 10 augustus 2017 om 22:19
Ok maar 16.... Niet te jong voor de basis?
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:23
Na ja. Niet te jong als je Basacikoglu ook hebt... :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 04:05
Zo heel geweldig is kluivert nou ook weer niet. Heeft zijn naam mee niks meer niks minder.

Die touré gaat een hele goede worden.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:08
Tegen Nice is een schoon voorbeeld van zijn talent. Wat heb ik genoten van hem.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2327
donderdag 10 augustus 2017 om 23:45
Dat hebben ze al drie seizoenen........zegt niet alles.
Met het gigantische eigen vermogen en de investeringen in al die "kwaliteit" , zou Ajax, de Feyenoord familie ver achter zich hebben moeten laten.
Misschien wel goed voor de ED dat de rijkste niet altijd wint, maar dat neemt niet weg dat de clubleiding aantoonbaar faalt.
Vind ik leuk
Grijs +549
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:49
Wat dat betreft is Ajax (zeker in jouw ogen) elk seizoen al kampioen voordat het de bal heeft aangeraakt.

Ik weet zeker dat je dit de afgelopen 4 jaar ook hebt verkondigd.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:52
Nee vorig jaar en 2 jaar daarvoor niet. Daarvoor wel en nu ook.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 10:52]
Vind ik leuk
Grijs +549
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:59
Kan je makkelijk zeggen. Maar ik weet wel beter
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:10
Nou ok vind de topic dat ik vorig jaar letterlijk gezegd heb dat Ajax kampioen zal worden.
Vind ik leuk
Grijs +549
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:29
Ja, ik ga direct al je posts doorlezen man!

Niet iedereen heeft schoolvakantie...
Vind ik leuk
Sil Meijer +12110
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:26
Nee dat klopt, maar als je het zo goed weet.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:57
ok, dat klopt dan wel, maar ajax heeft lamprou gehaald en keizer is wellicht niet heel veel minder dan cocu; keizer zal heel veel krediet hebben vh publiek omdat hij ook al bij het 2e heeft gewerkt, hij heeft tenminste ook een plan B en werkt nu al aan plan C.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:00
Sorry. Maar als Keizer niet heel veel minder is dan Cocu dan zie ik het al helemaal niet zo hoopvol in voor Ajax....
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:03
ik heb cocu nog nooit gehoord over een plan B, laat staan dat hij over een plan C nadenkt, wellicht is keizer maar een klein stukje minder dan cocu? cocu is wel 2x kampioen geworden, met mindere selecties want de beste spelers heeft ajax altijd?
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:05
Ik vond dat PSV het eerste seizoen dat ze onder Cocu kampioen werden, wel echt het beste team had. Normaal gesproken wel Ajax ja.
Vind ik leuk
Pino61 +8396
donderdag 10 augustus 2017 om 23:24
Sorry, ff tussendoor, minder dan Cocu kan niet.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 23:56
Vind de keuze voor Keizer gedurfd maar 90% van de trainers is zo goed als zn materiaal.. eerste indruk (via media) prima
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 06:34
Maar er zit altijd natuurlijk wel een verschil in speelstijl. Net zoals Bosz Ajax veel aanvallender liet spelen.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:51
Als Ajax daar dan ook vanuit gaat dan heb ik vertrouwen in het nieuwe seizoen.
Vind ik leuk
Jordanees +8238
donderdag 10 augustus 2017 om 21:53
Er zijn zelfs Psvers zoals @Spaanse Boer die zeggen dat Psv een betere selectie heeft dan Ajax haha, noem ons maar arrogant maar na het debacle tegen Osijek dat nog durven zeggen tja dan noem ik die mensen misplaatst arrogant.

Over Sanchez, Dolberg enz worden nu bedragen van 40+ miljoen gesproken één van de betere bij Psv Propper werd voor 13 miljoen verkocht, onze bankzitter Riedewald 10 miljoen, Ziyech gaat veel meer opleveren dan 13 miljoen, en dan hebben we nog De Ligt, vd Beek, Kluivert en dat komt gewoon uit onze opleiding!

Onze selectie was goed genoeg om de Europese finale te halen die van Psv kwam niet dit nieuwe seizoen door de kwalificaties, en dan hebben ze een betere selectie en zijn ze meer favoriet voor de titel dan Ajax, volgens veel Psvers hier waaronder @Spaanse Boer, ja sorry hoor maar ik jullie dan misplaatst arrogant noemen! En willen jullie ons nooit meer arrogant noemen hahaha
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:16
Wat probeer je hier nou uit te lokken?
Vind ik leuk
Jordanees +8238
donderdag 10 augustus 2017 om 23:00
Haha en nu is het uitlokken, dit vind jij toch? Of mag die mening niet verder gaan dan de topic waarin je dat schreef.

Het is heel apart dat je dit vind, wat je inhoudelijk ook niet kan onderbouwen.
Vind ik leuk
Pino61 +8396
donderdag 10 augustus 2017 om 23:35
Sorry Jordanees, gaat toch niet om de waarde van de spelers? Volgens mij wil jij alles gaan verkopen voor 40 miljoen +. Ik heb liever dat er niets verkocht wordt. Geld in de kluis heb je geen zak aan. Dat eeuwige gezeur over 3x niks en het debacle tegen Oisinek of hoe die club daar ook mag heten, 18 jaar geen kampioen geweest, ook zo kut. Kom eens met iets origineels. Jij niet alleen hoor, ook de supporters hier van onze concurrenten.
Wordt tijd dat de competitie begint :-)
Vind ik leuk
Jordanees +8238
donderdag 10 augustus 2017 om 23:38
Het zegt wat over je selectie, best wel relevant in een discussie over de beste selectie...
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 23:38
Hoe jij erover denkt weet ik al een tijdje beste Jordanees.

Ik citeer:
Jordanees +1050vrijdag 4 augustus 2017 om 11:53Zit ook echt helemaal niks in, heeft ook met kwaliteit te maken. En een top sport klimaat? Een Locadia die zegt dat hij zich niet kan opladen, want het is geen Bayern, who the fck is Locadia? Een Cocu die zijn spelers niks verweet want ze hadden meer dan 100% gegeven ???

Nee, de titel gaat gewoon tussen de Klassiekers van het land Ajax en Feyenoord dit Psv kan natuurlijk nooit constant presteren voor de titel.
Wat een instelling en de selectie heel magertjes..

-------------------------------------------------

Het lijkt me niet verstandig jou te proberen te overtuigen Jordanees
Dat kan erg lang duren.

Weet je überhaupt wel wie er gaan spelen bij PSV?

Er lopen bij PSV ook genoeg talenten.
Wie weet wat er dit (lange) seizoen gaat gebeuren?
Er zijn meerdere (prominente) mensen die PSV tippen, niet alleen ík als PSV fan.


Houd de humor er een beetje in Jordanees, daar staan jullie bekend om.

Aanvallen doen we op het veld.


Groet

Vind ik leuk
Jordanees +8238
donderdag 10 augustus 2017 om 23:42
Inhoudelijk weer geen weerwoord, waarom jij denkt dat Psv de beste selectie heeft en waarom jij denkt dat Psv de favoriet is.
Beetje een lul verhaal en een copy bericht van mij hahaha

Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 01:46
De waarde heeft niet uitsluitend met kwaliteit te maken
Vind ik leuk
Jordanees +8238
vrijdag 11 augustus 2017 om 02:04
Wel als je het niveau ziet van spelers als Sanchez, De Ligt,
Ziyech, vdBeek, Kluivert, Dolberg
Ik zie dat niveau niet bij Psv...
Vind ik leuk
Enden +1649
donderdag 10 augustus 2017 om 22:03
Feyenoord het meest volwassen team. Ajax meest talentvolle. PSV doet niet mee
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:14
Beste Enden:
ben het met je eens...
PSV doet NIET MEE...
Selectie is niet op orde en het grootste gemis is de huidige trainer...
Zie mij eerdere opmerkingen aangaande Cocu
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:09
Ajax lijkt mij ook de beste selectie te hebben. Minpunten zijn de trage verdediging (behoudens Sánchez), de zwakke linksbuiten en de improductiviteit. Ik hoop dat de nieuwe, snelle rechtsback spoedig de plaats van Veltman inneemt. Voorts kan Kluivert ook linksbuiten spelen in plaats van Younes. Neres kan op rechtsbuiten en hij lijkt behoorlijk doelgericht. Ten slotte frequent Huntelaar inzetten indien de wedstrijd hier om vraagt. Maar ik neem aan dat Keizer dit allemaal ook wel bedacht heeft. Hij kan mij zonodig altijd bellen :-))))))
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:37
het kan wellicht geen kwaad om hier zelf even het initiatief te nemen en hem te bellen, nu het nog niet te laat is?
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:22
Gezien door het oog van een meester!! En hij heeft objectief gezien gelijk!!
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:31
objectief bezien begint ajax gewoon met een voorsprong, althans wat dat betreft.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:28
Als die neuzen denken dat ze het makkelijker krijgen hebben ze het fout eerst maar eens gaan spelen dan zien we wel verder
Vind ik leuk
Zooitje +1435
donderdag 10 augustus 2017 om 22:44
Goeie man, neuzen........
Vind ik leuk
036 +2016
donderdag 10 augustus 2017 om 22:48
Origineel.... neuzen.
Vind ik leuk
Jozef +19131
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:18
Neuzen...

Je bent ouderwets. Een beetje supporter heeft het over snavels hoor...
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:31
Gert Jan dat roept men al jaren, Ajax heeft altijd het beste materiaal, maar dat wil niet zeggen dat je automatisch ook kampioen wordt .
Zijn wel meer factoren die mee spelen.
Ik denk dat het tussen de top 3 gaat met Vitesse en Utrecht als gevaarlijke out siders.

Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 22:37
Dan moet ons Overmars wootd houden en sanchez Dolberg en ziyech not for sale houden
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 23:34
Proost !
Vind ik leuk
pos +4358
donderdag 10 augustus 2017 om 22:42
Als morgen Waterreus roept dat Ajax kampioen wordt hobbelen we dan weer lekker mee mensen ? Best grappig al die mensen hier zonder mening.
Vind ik leuk
Grijs +549
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:34
Ik denk het wel. Dan blijkt Waterreus stiekem toch veel verstand van voetbal te hebben enzo.
Vind ik leuk
AFC +3786
donderdag 10 augustus 2017 om 22:49
Eindelijk iemand met een logische beredenering .. Al dat gelul dat fey optijd transfers gedaan heb sloeg nergens op.. Dat s logisch als je basisspelers verkoopt / stoppen.. Ajax is bijelkaar gebleven en is fav nr1...
Vind ik leuk
Zooitje +1435
donderdag 10 augustus 2017 om 23:01
Hopelijk is de cursus glazenbol kijken na dit weekend weer voorbij.....

We gaan het allemaal zien. Wordt hopelijk weer een spannend jaar.
Vind ik leuk
Foebele +32430
donderdag 10 augustus 2017 om 23:15
Denk niet dat Feyenoord perse opnieuw moet beginnen, sowieso hebben kampioenen altijd behoefte aan vers bloed het seizoen erop en dan kun je prima meerdere titels op rij halen.

Ik denk alleen dat Feyenoord dit seizoen met een voor hun nieuwe situatie te maken gaan krijgen, namelijk dat tegenstanders gretiger zijn om van ze te willen winnen en tevens vervalt de gunfactor die er vorig seizoen was. En dan moeten ze sinds vele jaren ook weer eens CL voetbal spelen, al met al dus voldoende nieuwe situaties waar de club en het team mee moet leren omgaan, of ze dat allemaal kunnen moet blijken.

Persoonlijk zie ik Ajax dit jaar eindelijk weer eens kampioen worden, de 34e voor Appie!
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 23:32
Dit ziet zelfs een blinde.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2327
donderdag 10 augustus 2017 om 23:58
Als Ajax Younes vervangt door een kwalitatief sterke buitenspeler die 9 goals per seizoen
gaat scoren, de verdediging op orde heeft middels twee nieuw backs en een ervaren fysiek sterke middenvelder haalt, wordt Ajax met gemak kampioen en draait leuk mee in de EL.
Dus 20 miljoen investeren en de zaak is beslist, door durven of willen pakken is echter niet de grootste kwaliteit van de Ajax leiding......
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:02
Vitesse dark horse
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 00:59
De hele Feyenoord as is in tact gebleven. Verder een paar goede jongens vertrokken, waar we bijna allemaal goede vervangers voor terug kregen. Jorgensen wordt weer topscorer en Boetius de nieuwe smaakmaker.
Dit jaar is het legioen ook 2x zo sterk met Dirk Kuyt als aanjager op de tribune!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 01:37
De vraag is wat er nog van de kern van Ajax aanwezig is bij het eind van de transfer periode. Ziyech, Sanchez en Dolberg kunnen alledrie zomaar vertrokken zijn. Bij Feyenoord was snel duidelijk wie weg zou gaan en daar is adequaat op ingespeeld. Ben benieuwd hoe de vlag er op 1 september voor staat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 01:40
Misschien moet Gert Jan eens werk gaan zoeken en zich alleen met clubs van zijn eigen niveau bemoeien.
Vind ik leuk
Aramius +345
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:06
Ik denk ook dat Ajax kampioen wordt alleen snap ik niet waarom ze met al hun geld en technische kennis daar niet gewoon nog 3 top aankopen hebben gedaan. En dan niet nu pas maar aan het begin van de transferperiode.

Een hele goede linksback.
Een linksbuiten.
Een Rechtsback.

Hadden ze dit wel gedaan dan hadden ze met afstand kampioen kunnen worden en de Champions League halen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Verbeek velt oordeel: "Ajax heeft wat dat betreft echt een voorsprong"