'Real schrikt zich rot van Mbappé-eisen: 'Gefeliciteerd, veel succes in Parijs'

'Real schrikt zich rot van Mbappé-eisen: 'Gefeliciteerd, veel succes in Parijs'

vrijdag 11 augustus 2017 om 10:52

Real Madrid was geïnteresseerd in Kylian Mbappé, tot de club de salariseisen van de jonge Fransman hoorde. De aanvaller van AS Monaco wilde best naar Madrid komen, maar tegen een jaarsalaris van twaalf miljoen euro netto per jaar.

Dat meldt het Spaanse Onda Cero. Vanaf dat moment had Real er genoeg van en beëindigde het de onderhandelingen met Mbappé. "Gefeliciteerd en veel succes in Parijs", zo heeft Real naar Mbappé volgens Onda Cero gecommuniceerd. Met Parijs wordt Paris Saint-Germain bedoeld. Nu Real niet de nieuwe club van de spits lijkt te worden, heeft PSG naar verluidt de beste papieren om hem over te nemen.

Van een akkoord is nog allesbehalve sprake. Volgens de berichten heeft PSG nog geen bod gedaan op Mbappé. Monaco wil 160 miljoen euro voor hem hebben. De club uit Parijs wil dat naar verluidt betalen. De kans dat Mbappé zijn carrière voortzet bij zijn huidige club Monaco, lijkt met de dag kleiner te worden. Hij lijkt zijn zinnen te hebben gezet op een transfer naar Parijs, vanwege Neymar.

Plaats een reactie

vrijdag 11 augustus 2017 om 10:54
"Gefeliciteerd en veel succes in Parijs"

Hehe, kort maar krachtig!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:55
Mand.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:29
Ik snap hem niet maar ik heb hard moeten lachen, bedankt Haha
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:35
MND.

Hehe blijft heerlijk om 't weer ff terug te zien!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 11:37]
Vind ik leuk
Dicky +1025
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:04
Briljante televisie. Die Maxim Hartman zou nog een seizoen van Nog meer voor echte mannen moeten maken.
Vind ik leuk
Youri99 +3312
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:57
Goh Real Madrid, de club die keer op keer het transferrecord heeft verbroken, maakt een statement.

Iets met de pot en ketel en zwart zien.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:05
Nee hoor dit ian nog alle kanten op
Vind ik leuk
Mallerd +824
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:26
Dat was destijds 3x voor spelers die zichzelf al hadden bewezen in tegenstelling tot deze Mbappe
Vind ik leuk
Mad Max +3964
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:58
Mooi he, dat zelfs Real dat een keer zegt. Zo voelt het meestal voor andere clubs als Real langskomt.....
Vind ik leuk
DubRtd +9554
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:34
Ook de enige juiste reactie op dat soort eisen van een speler met 6, weliswaar fantastische, maanden in de schijnwerpers.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:54
Ben vooral blij dat er dus nog grootmachten zijn die de eer aan zichzelf houden.
Leuk die eisen maar het moet ook te doen zijn voor de club. Vooral als je al genoeg topspelers hebt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:55
Een 18-jarige met zulke eisen pff die moet je niet binnen willen halen als je het mij vraagt..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:57
Inderdaad. Maar ja dachten er maar meer mensen en clubs zo
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:55
Die M bij Mbappé staat voor MÉÉR !
Vind ik leuk
Nova +385
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:04
Miljoenen
Vind ik leuk
Feye1908 +4006
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:10
En de N van Neymar voor Nog meer?
Vind ik leuk
Bongo +362
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:21
Mflappe
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:26
Mega-Bakpao
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:11
Jonguhh!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:48
Ja jonguh alles goed verder met je?
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:54
Ja hoor met jou ook?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:55
Gaat goed mag niet klagen. Alleen het verlies deed vanavond effe pijn.
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:01
Helaas man!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:46
We hebben wat versterkingen nodig maat. Maar komt wel goed hoor. Hoop binnenkort op Kanon en hopelijk sluit El.Kayati ook snel bij.

Heb je de wedstrijd nog gezien?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:48]
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:47
Gewoon voor plek 10 gaan dan komt het wel goed.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:50
Als het team compleet en ingespeeld is dan verwacht ik zeker dat ze in de top 10 spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:56
Gefeliciteerd en veel succes in parijs.
Staat gelijk aan:
Snotbroekie die je bent met je hoge salaris.
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:07
Zo'n figuur wil je toch voor je plezier niet meer bij je club hebben ???
Vind ik leuk
FCM +81
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:56
Zelfs als Madrid niet meer meedoet met deze onzin dan is het pas erg!
Met Madrid wordt Real Madrid CF bedoeld.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:57
Gelijk hebben ze! Snap die Mbappe ook niet helemaal, had het wel geweten hoor, miljonair ben je of wordt je sws wel. Lkkr in Madrid!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:07
Nou hij moet oppassen. Bij Real kopen ze hem voor 100 mio en zetten ze hem ernaast. Ik denk eerder dat dit op basisplaatsen eisen afketst als op salaris of transfersom
Vind ik leuk
Yesse +41
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:57
Hoor ik paris en transfernieuws?
Dan zullen er de komende week nog wel 500 artikelen over mbappe komen ofniet?
Vind ik leuk
FCM +81
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:01
Denk je nou echt dat er 500 artikelen bijkomen? Dat komt toch nooit voor?
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:12
Uitmelken doen ze hier niet aan ;-)
Vind ik leuk
Diamant07 +3728
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:01
Laten we ze gaan tellen, geven we vp een meevaller en tellen we dit als het eerste bericht.

1.

Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:38
2. :-)
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:12
3.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:00
De patsers uit Madrid weten nu waar de über-patsers wonen. Kijken wie daar weer overheen gaat.
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:13
Dat zijn de ekte ekte.
Vind ik leuk
Noudyo. +7264
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:00
Volgens mij zijn alle officiële statements tot nu toe meer van: ''Mbappe gaat bijtekenen''. Ik geloof helemaal niks meer van dit soort media onzin
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:01
Oh ik had Parijs echt niet met PSG geassocieerd.
Vind ik leuk
Huomel +108
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:02
is dit echt waar.. VP is er ook een bron??

Mocht het waar zijn, dit van Real Madrid...

dan zeg ik zoiets zou een koopzieke FC Barcelona nooit zeggen of wel zeggen en dan alsnog hypocriet toe slaan!
Vind ik leuk
Truth +2274
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:06
Show me the Moneybappé
Vind ik leuk
Woudo +1920
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:07
Waarom zouden ze wel 160 miljoen willen betalen en dan niet 12 miljoen netto per jaar willen geven aan salaris? lijkt me niet heel logisch, zal wel weer een onzin verhaal zijn dit.
Vind ik leuk
Huomel +108
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:09
precies ook mijn gedachte.. 12.000.000 is een peulenschil daarmee vergeleken!
Vind ik leuk
Woudo +1920
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:15
Jup dus dit zal ongetwijfeld een onzin verhaal zijn, 12 miljoen per jaar kunnen ze heus wel betalen en als ze hem zo graag zouden willen zoals wij al weken lezen dan zouden ze dat ook heus wel betalen...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:11
Moneybappe
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:27
250.000 per week? Dat is in Engeland het basissalaris. Echte toppers verdienen daar meer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:32
12 miljoen netto per jaar is niks voor een speler waar Hanson jaren geleden al een liedje over zong.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:47
12 miljoen netto is voor de club minsten het dubbele met belastingafdracht mee. Heb je het bij een contract van 5 jaar over 125 miljoen bruto salaris. Transfersom van 160 erbij en wat voor de Raiolas en je zit op pak hem beet 300 miljoen voor een getalenteerde snotneus van 18. Voor Neymar wordt nog meer betaald. Wie is de volgende in het FIFA FAIR PLAY SPEL?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 11:48]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:52
Wel 180 miljoen willen neerleggen maar 12 miljoen per jaar verdienen how maar waar slaat dat op haha voetbal wereld is gek geworden
Vind ik leuk
frank1971 +1467
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:53
Prima reactie van Real. Ze laten zich toch niet te kak zetten door zo'n jonge puber.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:56
Precies. Een scooter van de zaak en zakgeld kan hij krijgen.
Vind ik leuk
Morris +11804
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:21
Dus ik blijf het herhalen.. Marc lees mee. Dolberg 80 miljoen!!!
Vind ik leuk
Guust +2414
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:24
Gullit was ooit de duurste speler, iets van 17 miljoen gulden wat iedereen niet normaal vond. Bizar eigenlijk
Vind ik leuk
Liwwadder +3160
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:28
Compleet doorgeslagen dit topvoetbal en de spelers. niet leuk meer..maak het voetbal maar stuk.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:35
Moet je nagaan wat een geld er wel niet omgaat in deze business. psg gaat duidelijk voor de grote prijzen. het geld dat psg dus daarmee, plus verhoogde merchandise inkomsten door de populaire spelers verwacht binnen te harken is genoeg om dit soort salarissen en transfers te kunnen dekken. Is toch onwerkelijk..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:41
Wat verwacht real dan..160 miljoen aftikken en hem voor een appel en een ei een contract geven..zo werkt t niet top transfer betekend top salaris..
Mbappe heeft groot gelijk gierige ruk club dat real
Vind ik leuk
vivaldi +387
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:44
Te hopen dat ze eindelijk stoppen met die achterlijke bedragen te betalen
voor spelers die hooguit 1 seizoen aardig hebben gespeeld. Onbegrijpelijk
dat de FIFA of UEFA niet ingrijpt om deze transacties te stoppen. Is daar
niet v.Basten voor, of gaat hij enkel over de spelregels ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:11
Kan je zien, hoe ziek de voetbalwereld is en het zal alleen maar toenemen. Daarom Ajax is een rijke club ?? Ze kunnen de middelste been van Neymar niet eens betalen..(transferkosten +/- 500 miljoen).
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:23
Voor Nederlandse begrippen is Ajax steenrijk.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:39
Bijna Floyd Maybappé met zijn geldeisen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:44
Een kwestie van tijd voor er een aangepaste versie van de hit van de Hanson broertjes over de tribunes in Parijs schalt:

Mmm Bap Ba Duba Dop
Ba Du Bop Ba Duba Dop
Ba Du Bop Ba Duba Dop
Ba Du
Mmm Bap Ba Duba Dop
Ba Du Bop Ba Du Dop
Ba Du Bop Ba Du Dop
Ba Du

Maar even serieus: wat heeft deze jongen nou helemaal bewezen? Een jaarsalaris van 12 miljoen lijkt me een beetje veel voor een jongen die nog alles te bewijzen heeft.

Van de andere kant, waarom niet proberen 12 miljoen te vragen? In deze gekke wereld is er misschien wel een club bereid erop in te gaan en je bent voor de rest van je leven binnen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 13:45]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:21
Neymar Mbappe Cavani di Maria , laat maar komen in Parijs !
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:08
Whaha wel 160 miljoen betalen en dan niet zo'n salaris willen geven....