Transfernieuws bij Ajax: Amsterdammers kondigen komst van verdediger aan

Transfernieuws bij Ajax: Amsterdammers kondigen komst van verdediger aan

vrijdag 11 augustus 2017 om 18:30

Luis Manuel Orejuela is speler van Ajax. De Amsterdammers hebben de komst van de vleugelverdediger vrijdagavond definitief gemaakt.

Eerder kondigde Deportivo Cali, de vorige club van Orejuela, al aan dat de verdediger voor 3,65 miljoen euro de overstap maakt naar Ajax. De Colombiaan heeft nu zijn handtekening gezet onder een contract voor vijf seizoenen in de Johan Cruijff Arena.

Orejuela heeft al bijna tachtig officiële wedstrijden achter zijn naam staan bij Deportivo Cali. De 21-jarige Colombiaan kan als rechtsback uit de voeten, maar is ook sterk op de linkerflank. Daardoor is hij niet alleen de concurrent van Joël Veltman, maar ook van Nick Viergever, Daley Sinkgraven en Mitchell Dijks. Orejuela gaat met rugnummer 28 spelen in Amsterdam.

Lees ook: Orejuela naar Ajax: 'beste back' is offensief pareltje en wars van bedreigingen

Plaats een reactie

vrijdag 11 augustus 2017 om 18:33
Mwah niet ajax niveau....
Weinig ambitie dit jaar
Vind ik leuk
< Niels > +13317
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:34
Och jij kent het natuurlijk als de beste?
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:00
Dat je die reageerknop er nog voor in drukt.....
Vind ik leuk
Pvdsluis +1036
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:37
Hahahaha
Vind ik leuk
Mauritz +201
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:38
Klopt, is toch echt meer niveau De Graafschap....
Vind ik leuk
Adjab +182
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:44
Hahaha meer verstand van verzekeren zeker.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:47
Ja want jij kent alle colombiaanse spelers..Bijdehand.
Vind ik leuk
14forever +6093
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:48
Kan lb en rb spelen en heeft al 80 wedstrijden gespeeld. Je hebt helemaal gelijk.zeg...
Vind ik leuk
Olfie +2127
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:37
Ik denk dat er daar ook wel een paar van de vinden zijn in 5e klasse D
Vind ik leuk
cheeks +783
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:22
Nu al 80 ? Gisteren nog 54... Waarvan 16 x geel en 3x rood.
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:12
Volgens mij heeft hij nog bijna geen wedstrijd gespeeld....

https://www.transfermarkt.nl/luis-manuel-orejuela/leistungsdatendetails/spieler/331057/plus/0?saison=&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=
Vind ik leuk
14forever +6093
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:27
Ik las.dat hij al 80 wedstrijden op zijn naam had, zegt niet dat deze info juist was.
Vind ik leuk
AFC +1019
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:59
Ajax wilden Nelom..Maar fey wilde hem onder geen beding laten gaan..
Vind ik leuk
chicken +4823
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:05
Dat ging zelfs feyenoord te ver ons dat aan te doen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 20:06]
Vind ik leuk
AFC +1019
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:50
Hahahaha
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:47
spreekt verstaat wel Nederlands... best handig hoor!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:03
Oké en hoe kan jij dit bepalen? Heb hem gevolgd ? Kan je zijn statistieken overleggen ?

Ben je Mss zijn broer ?
Vind ik leuk
Senn +2110
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:33
En maar kopen en kopen
Vind ik leuk
Sil95 +1294
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:35
Hou toch op. Ajax heeft veel meer spelers verkocht tot nu toe dan binnengehaald.
Vind ik leuk
Ruud40 +5374
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:03
Ben wel benieuwd wat en nu met Dijks gaat gebeuren.
Als ie echt goed is op de linkerflant dan gaat die een jaar tegemoet waar ie niet vrolijk van zal worden.

Verhuur in de winterstop of al voor 1 september,
Vind ik leuk
Mo +2369
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:16
Neem dat soort mensen nou gewoon niet serieus
Vind ik leuk
cheeks +783
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:27
Klopt niet. Maar volgens de supporters zouden Eiting, Dankerlui en Zeefuik klaar staan om de opengevallen plekken op te vullen. Er wordt echter alleen maar gekocht. De jeugd is dus bedankt nu men geld heeft. Inmiddels nog maar 4 of 5 eigen opgeleide spelers in de gehele selectie, de rest is gekocht. Daarbij reken ik Dolberg en de Jong ook als gekocht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 20:28]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:42
Er stroomt jaarlijks gewoon talent door naar het 1e elftal. Kunnen we van jouw club helaas niet zeggen.
Vind ik leuk
cheeks +783
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:58
Feiten liegen niet. Van de 26 selectiespelers zijn er 21 , 22 gekocht.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:01
Volgens mij geef ik aan dat er jaarlijks talenten doorstromen. Jouw tegenargumentatie slaat kant nog wal. Blijft moeilijk inhoudelijk te reageren.

Ps: zijn het er nu 21 of 22? En wat is je bron? ;-))
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 21:01]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:33
En geen dubieuze steun nodig van de gemeente!
Vind ik leuk
< Niels > +13317
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:35
PSV wilde hem ook kopen, ze waren te laat en nu koopt Ajax hem :)

Kopen, kopen en nog eens kopen, wanneer je de middelen daarvoor hebt is daar niks mis mee :)
Vind ik leuk
Ginovanni +14561
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:37
Beter dan 'kijken, kijken....niet (kunnen) kopen' Niels.;-).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 18:38]
Vind ik leuk
< Niels > +13317
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:39
Juist :)

Wanneer Ajax niet koopt zijn ze gierig en wanneer ze wel kopen zijn ze aan het klagen over kopen :)

Vreemde snuiters! :)
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:03
Ik hoop dat ze nog meer kopen
Vind ik leuk
chicken +4823
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:08
In elke linie nog 1 erbij zou mooi wezen.
Vind ik leuk
stollie38 +12047
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:14
Goed nieuws voor je Gino. ;-)
Vind ik leuk
Ginovanni +14561
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:28
Thnx stollie....;-).
Vind ik leuk
stollie38 +12047
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:31
Juventus de allereerste met een dames team. ;-)
Vind ik leuk
Ginovanni +14561
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:43
Haha...altijd lekker!

Ajax en Juve.....altijd al trendsetters geweest.;-).
Vind ik leuk
stollie38 +12047
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:45
Zeker weten hm maar naar Italië gaan en solliciteren. ;-)
Vind ik leuk
Ginovanni +14561
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:02
Idd..... ze hebben mij al gevraagd om de dames medisch te keuren.
Nou....daar zeg ik geen nee tegen.;-).
Vind ik leuk
stollie38 +12047
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:06
Ik ga mee. ;-)
Vind ik leuk
Ginovanni +14561
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:19
Haha....die staat, stollie!!
Vind ik leuk
Gu3rilla +11735
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:38
Niet helemaal waar.

PSV was geïnteresseerd in hem maar ging pas actie ondernemen als Arias vertrok aangezien PSV nu al 2 rechtsbacks heeft lijkt me slimmer om een linksback dan een rechtsback te halen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:45
Laat ze maar gewoon denken daar kicken ze op.
Vind ik leuk
chicken +4823
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:09
Hij kan ook linksback..dus hadd3n ze het prima kunnen doen toch?
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:18
Lekker met Brenet blijven spelen.
Vind ik leuk
Adjab +182
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:49
Zo is het, kan je geen buil aan vallen met zoveel geld kan je wel eens een gokje wagen. Dan is kopen niet erg, nou kan ik een echte koopclub die er niet zo florissant financieel voorstaat door het kopen en nog eens kopen. Beetje dom zou Maxima zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:53
Wie zijn billen Brandt moet op de blaren zitten! Pisvee bedoel je?
Vind ik leuk
Pvdsluis +1036
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:38
Nog altijd minder gekocht dan Feyenoord terwijl we meer hebben verkocht.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:43
Moeten we dan alleen maar verkopen? Weer een domme reactie.

Of Marc zit op het geld of koopt teveel het is ook nooit goed hier voor de Ajax kritikaste hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:58
Kan die club van jou niet meer doen, of weer aankloppen voor een financiële dubieuze steun van je gemeente!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:18
Jankers, kunnen jullie niet meer doen tenzij weer een dubieuze steun van de gemeente!
Vind ik leuk
< Niels > +13317
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:34
Welkom in Amsterdam :)
Vind ik leuk
Sil95 +1294
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:34
Van harte welkom bij ons aller Ajax! Ontzettend veel succes gewenst en zet hem op!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 18:39]
Vind ik leuk
buddha +3387
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:36
Sil lees je eigen bericht even opnieuw. klopt iets niet.
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:06
Ons aller? Ook van jou dus....

Tja, nu ben je eraan koud hoor...;-)
Vind ik leuk
buddha +3387
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:04
sil had iets verkeerd geschreven en daarna aangepast. slaat dus niet op het gene wat jij aanhaalt. en ze zullen zeker NOOIT de mijne worden.
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:07
Haha, misschien willen we dat ook niet... ;-)
Vind ik leuk
buddha +3387
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:10
nee dat willen jullie zeker niet . ik ben objectief en gezellig. en vooral NIET arrogant . dus ik pas ECHT NIET bij jullie ;)
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:13
Joh...

Je moet dan langzamerhand een beetje een hekel krijgen aan het gros van je stadgenoten...
Vind ik leuk
buddha +3387
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:21
ik heb aan niemand een hekel . alleen wel aan het gedrag van sommige hier op deze site. maar die zullen wel niet slimmer zijn
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:34
Welkom, ben benieuwd wat ze nu weer uit de hoge hoed hebben gehaald
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:44
Een multi functionele alleskunner. Hij kan hakken, schaven en schieten.
En morgen leert hij voetballen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:56
Hij blijkt ook nog eens heel goed te kunnen koken!

We hebben geluk ermee, kan als rechtsback en linksback uit de voeten en ook nog eens goed koken. Wie doet het Ajax na om zo'n geweldenaar binnen te hengelen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:29
Colombiaanse schotel ;)
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:20
Dan blijven ze scherp ;-)
Vind ik leuk
buddha +3387
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:34
mooi man .
Vind ik leuk
Ginovanni +14561
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:35
Welkom Ajacied!

Bij de mooiste, grootste en warmste club van Nederland, tevens EL finalist.

Succes Luis Manuel!
Vind ik leuk
Ale +383
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:40
Denk je dat hij dit leest?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:42
Snel cursus NLs... voor gevorderden. Morgen leert hij de Friese taal.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 18:43]
Vind ik leuk
Ginovanni +14561
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:51
Tuurlijk, Ginger!! Net als Ajax is VP ook heel groot in Colombia!;-).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 18:52]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:57
Hopen dat het net zo'n beest als Sanchez is of gaat worden dan zit Ajax gebeiteld met deze gast. Alle vertrouwen erin na wat ik over hem heb gelezen en de beelden die er te zien zijn van die jongen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:36
Welkom! Goed nieuws!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:40
Welkom Bij Ajax Amsterdam !!!!!!
Top ben benieuwd.:)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:41
Ik hoop dat hij er niks van kan. Alleen is dat nergens op gebasseerd. Op een beetje hoop na dan. Ik doe daar niet zo moeilijk over. Ik zeg het gewoon.
Vind ik leuk
klaas +113
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:42
hehe ,ajax heeft wat gevonden na 3 maanden,en getekend ook al ,gaat dus echt gebeuren ,goh Overmars die zoektocht gaat je niet in de koude kleren zitten ,vooral niet doorpakken met een paar andere transfers ,ga maar lekker bijkomen van die speurtocht ,in de winterstop nog maar iemand halen dan
Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:44
Welkom bij onze mooie club Ajax!
In onze mooie stad Amsterdam!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:47
Beter dan Veltman zal ie wel zijn, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Vind ik leuk
Bizzy +3354
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:47
Ben benieuwd wat hij kan.
Vind ik leuk
Morris +11804
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:49
Welkom bij de mooiste club van Nederland
Vind ik leuk
Hammie +493
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:55
Hij komt toch niet naar Feyenoord ???
Vind ik leuk
Morris +11804
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:57
Nope.. Da's de ene mooiste..

Altijd net niet ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:58
...helaas voor jou gaan de prijzen tegenwoordig naar Rotterdam of Eindhoven. Maar je kunt hier wel goed stappen.

En de beste frikandellen!
Vind ik leuk
Morris +11804
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:59
Tegenwoordig??

Jan je snapt er niks van
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:06
Morris, het is alweer 3 jaar op rij he. Dat noem ik tegenwoordig.

Eerst weer eens een prijs winnen, iedere prijs is goed, maar wel een prijs...

Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:07
Whahaha we gaan gewoon voor de 5de titel in 8 jaar.
3 jaar geen titel nou nou nou het is me wat hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:10
houdt moed. het komt allemaal goed.

Na een jaar of 15.

Aan ons de glorie. Het dal is voorbij!

Heracles dit weekend toch?
Armenteros!
Vind ik leuk
stollie38 +12047
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:14
Die doet niet mee next.
Vind ik leuk
Morris +11804
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:25
Grote mond na 18 jaar droog staan..

Voorlopig zijn wij de enige met 3 sterren..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:30
Tja, jullie hebben grote mond na drie jaar droog staan.

Vind ik leuk
Morris +11804
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:37
Hoezo grote mond? Dat vind jij.. Wat zegt dat over jou?

Van mij mag jij Feyenoord de grootste en mooiste club vinden. Da's toch goed.. Zou je sieren
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:17
ahum... Jij begint met grote mond. lees hierboven.

Van mij mag jij alles vinden, maar je mag niet mij aanvallen op het roepen van grote mond als je het daarvoor zelf hebt geroepen. Dat is namelijk de pot die de ketel verwijt dat die zwart is.
Vind ik leuk
Morris +11804
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:21
Haha.. Je snapt het niet hè. Wat is een grote mond?

Laten we er geen woorden aan vuil maken.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:31
Ja en dan noemen ze ons arrogant hahaha

En Armenteros doet wellicht niet mee....
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:21
Kijk maar uit, laat Rafael van der Vaart dat maar niet horen ;)
Vind ik leuk
Bizzy +3354
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:52
Goed bezig ajax
Vind ik leuk
AFFA +773
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:52
Hoppa
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:52
Ik dacht dat ze Van Rijn al terug hadden gehaald voor de RB positie? Waar slaat dit op?
Haal gewoon een goede linksback voor 10 miljoen die het gras van de flanken afknaagt.
Vind ik leuk
Morris +11804
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:58
Hij kan ook als linksback.

V Rhijn is niet terug.. Ajax heeft geen officieel bericht van gemaakt
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:58
welk gras?
Vind ik leuk
Beulen +710
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:00
Van Rhijn was een gerucht. Nooit vanuit Ajax is die interesse bevestigd, en gelukkig ook van niet.
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:16
van mij mag van rhijn wel terug komen voor de breede! wie weet bloeit die jongen weer op! is het niks na een jaar afscheid nemen wat heb te verliezen! van rhijn zou niet mistaan bij zowel de top 3 als de subtop!
Vind ik leuk
Hammie +493
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:54
Gelukkig weer een Nederlander !!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:10
In een multiculturele stad en een multiculturele club maken ze zich niet druk of een speler wel of geen Nederlander is. Wij Ajax en Amsterdam accepteren iedere cultuur en zijn daarom ook zoals de Burgemeester laats zei bij zomergasten de huiskamer van Nederland. In Amsterdam en bij Ajax is iedereen welkom, geloof en huidskleur daar kijken wij niet naar. Moet je ook eens leren, dan maak jij je ook niet meer druk over '' weer een Nederlander ''.

Veel plezier morgen in de zandbak bij de plaatselijke speeltuin waar je woont.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:56
Omdat iedereen welkom is , is het ook zo'n vrienden kliek waarbij miljoenen naar vriendjes en familieleden geschoven wordt zonder tastbaar resultaat.
Straks komen die jongens terug en dan kan de rest van Nederland de klotezooi opruimen.
Vind ik leuk
2cents +29209
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:55
Rechts én links, ik ben benieuwd.
Vind ik leuk
vivaldi +387
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:55
Lijkt mij een prima versterking voor Ajax, en voor de defensie van Ajax. !!
Vind ik leuk
flipper +611
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:56
welkom bij de mooiste club van Europa.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:56
Zo, Overmars kan ook op vakantie en gewoon niet meer opnemen als de eoa sjeik belt voor een speler.
Vind ik leuk
Forza u +920
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:00
Eenheidsworst
Vind ik leuk
stollie38 +12047
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:01
Welkom bij Ajax. Op naar mooie wedstrijden. ;-)
Vind ik leuk
Hyena +15121
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:13
Welkom bij de mooiste club van Nederland!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:33
heb je nu toch niet meer nodig met Veltman ,orejuela en zeefuik.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:35
Speler voor de breedte en uiteraard eigen jeugd uiteindelijk
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 19:37]
Vind ik leuk
LFC16 +106
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:39
Komt nu ook die zuid Amerikaanse drumband weer terug in de JC Arena? Begint al aardig op een Latin party te lijken, leuk man!
Vind ik leuk
Het Brein +1243
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:09
Het is de toptransfer van Ajax deze zomer! Dat is even opvallend als lachwekkend...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 02:30
Ja, want jij kent deze speler natuurlijk geweldig goed...
Vind ik leuk
vinny99 +481
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:58
En nu kijken of Keizer het aan durft om Veltman eruit te halen.
Vind ik leuk
Sigma +1285
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:09
Ik durf het bijna niet te zeggen want tja Veltman liefhebbers....hier he...maar welkom Orejuela.....ik hoop dat je snel Veltman gaat vervangen en de verdediging een nieuwe impuls geeft....mede ook aanvallend en met mooie voorzetten richting onze spits.....
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:08
Kijk dat zijn de berichten! Welkom bij Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:55
Typische Ajax miskoop, net als met nerez wat een wanbeleid voert Ajax de laatste jaren beneden het niveau. Zoveel geld fe besteden maar marcje houd de hand op de knip alsof het zijn laatste centjes zijn. Snoodaard
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Transfernieuws bij Ajax: Amsterdammers kondigen komst van verdediger aan