Debutanten scoren drie keer bij wervelend begin van FC Utrecht in Eredivisie

Debutanten scoren drie keer bij wervelend begin van FC Utrecht in Eredivisie

vrijdag 11 augustus 2017 om 20:55

FC Utrecht lijkt de zaakjes al vroeg in het seizoen voor elkaar te hebben. Na het succes in Europa hebben de Domstedelingen ook de openingswedstrijd van de Eredivisie op bezoek bij ADO Den Haag gewonnen: 0-3.

Twee debutanten zorgden voor de zege van FC Utrecht: Cyriel Dessers (2), overgekomen van NAC Breda, en Sander van de Streek, die van Cambuur werd gehaald. Dessers opende al vroeg in de wedstrijd de score door een rebound binnen te tikken. Dit deed hij uit buitenspelpositie, maar de arbitrage, onder leiding van Ed Janssen, zag het over het hoofd.

FC Utrecht had bij het ingaan van de tweede helft al twee keer gewisseld. Yassin Ayoub en Anouar Kali werden uit de wedstrijd geschopt door Danny Bakker, maar die werd niet gestraft door arbiter Janssen. Veel hinder leek FC Utrecht niet aan de wisselingen te ondervinden: Van de Streek maakte er met een kopbal op aangeven van Urby Emanuelson 0-2 van.

ADO Den Haag kende daarna een goede fase en had de aansluitingstreffer moeten maken, maar hielp enkele grote kansen om zeep. Dat kwam de thuisploeg duur te staan: Dessers maakte er tien minuten voor tijd namelijk 0-3 van met zijn tweede van de avond, na een schitterend passje van Zakaria Labyad. Daardoor is FC Utrecht zeker voor één dag koploper van de Eredivisie.

Plaats een reactie

Hyena +14985
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:55
ADO kan nog wel een paar versterkingen gebruiken, met name centraal achterin. Die Tom Beugelsdijk kan echt niet meer, wat een ramp.

Verdiende overwinning Utrecht. Leuk spitsje die Dessers. Succes tegen Zenit, we hebben de punten hard nodig!
Vind ik leuk
Aal +10939
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:02
RUSTHUUUG!!
Vind ik leuk
mcmodd +7256
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:24
Te rustig?
Vind ik leuk
Lurton +475
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:20
Echt een leuk Utrecht heb ik vanavond gezien.

Mooie knal ook van die spits ADO.

De kop is eraf. We zijn weer begonnen!
Vind ik leuk
Joen'tje +1126
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:12
Oh de kop is er zeker af.

Dingen die me positief opvallen:
- Dessers mikt ze erin waar Zivkovic er ze mist.
- Kerk, waar haal je dit ineens vandaan? ETH laat zien dat hij hem laat staan voor een reden.
- Van der Streek, Labyad, dijk van een wedstrijd.

Dingen die me wat minder bevielen:
- Braafheid komt veelvuldig op, maar kan helaas niet meer teruglopen om te verdedigen. Dat mag niet in t systeem en dan krijg je dus dat je Becker zelfvertrouwen geeft.
- Ayoub en Kali, het creatieve brein van de ploeg, ligt eruit. Hoe vangen we dit op?
- Waarom Mark nou centraal zetten als je tegen 3 lange windturbines speelt? ADO had 3 4 goede kansen rond de 60e minuut... Snapte die wissels niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:56
ADO is niet veel... die gaan het ontzettend moeilijk krijgen dit seizoen... Utrecht gefeliciteerd met een ruime zege.. xD
Vind ik leuk
koosje +63
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:57
Utrecht zeer sterk . maar wat een drama die scheidsrechter
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:57
Gefeliciteerd Utrecht, jullie zijn (nu) een maatje te groot.
Of het komt omdat jullie al serieuze wedstrijden hebben gespeeld is goed mogelijk. Maar daar mogen wij ons niet achter verschuilen, wij hebben Nasser nodig of een type. Wij missen creativiteit op het middenveld. Het was van onze kant magertjes deze eerste wedstrijd al hebben wij ook kansen gehad. Trouwens Kerk is een goeie speler en een groot talent.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:01
Vertrouwen houden, het was ( nog ) niet goed. Gaat vast goed komen, hier en daar hopelijk nog wat versterkingen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:03
Sowieso hoor goos, 1 wedstrijd zegt nog niks. Wat ik wel stuitend vind is de voorbereiding. Geen tegenstanders van formaat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:10
Jullie missen vooral veel in de breedte. Er kan niemand van de bank komen die wat extras brengt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:12
Als er versterking komt dan is een aantal wat nu basis was breedte materiaal.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:32
Klopt. Wat voorbereiding betreft zijn de voorrondes EL een zege. Allemaal serieuze potjes die ergens om gaan. Serieuze oefenpotjes organiseren had ADO natuurlijk wel kunnen doen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:34
Ja ik begrijp dat nog steeds niet, wat heeft het voor zin om bijna alleen tegen amateurs te spelen. Op het laatst dan De Graafschap en MVV maar dat hadden andere tegenstanders moeten zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:36
Goodwill kweken in de regio. Dat is volgens mij in ieder geval de reden bij FC Groningen. Schiet je verder geen reet mee op, alleen de clubkas(sen) worden er door gespekt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:42
Dat is bij ons niet anders en is ook volkomen normaal. Maar als de competitie nadert dan schroef je alles op en zorg je voor wat tegenstand. Dat hebben jullie ook gedaan toch tegen dacht ik een Spaanse club?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:35
Klopt en we zouden nog tegen Everton, maar daar is helaas geen alternatief voor gekomen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:45
Dat hebben wij dus allemaal gemist, hopen dat er snel een lijn in komt. Maar dat verwacht k zeker, zo slecht was het nou ook weer niet. Bij vlagen hadden we meer dan 100% kansen dus missen de scherpte.

Succes met Grunn dit seizoen goos!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:11
Ja jullie ook.
Morgen hopelijk die Friezen met een nederlaag terug sturen.
Vind ik leuk
mcmodd +7256
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:07
Dankjewel man, we hebben volgens plan kunnen spelen, ondanks dat twee spelers onreglementair de wedstrijd werden uitgewerkt. Daar mag die Bakker zich nog wel zorgen om maken, de tuchtcommissie heeft een scherpe aanklager in dienst. Met maar een wedstrijd op het programma wordt alles gezien, behalve natuurlijk door het arbitrale duo vanavond. Hoop dat jullie nog wat versterkingen krijgen, want erg slecht was ADO niet eens.
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:10
ADO kan nog wel wat versterkingen gebruiken, zit dat er nog in op dit moment? Heb de recente ontwikkelingen bij ADO niet echt mee gekregen, heb je voor mij een update?

Wang was weg en er was een nieuwe man aangesteld toch?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:17
Ze zijn bezig met versterkingen. Kanon is al lang rond alleen dat klote UWV is zo traag als dikke stront. Met Kanon scheelt dat een slok op een borrel. Nasser is een aanbieding gedaan, hopelijk gaat hij akkoord. Nasser en Willy zijn directe versterkingen. Dan verdwijnen Gorter en Beugelsdijk naar de bank. Wat was Tommy een drama vandaag, Becker niet scherp genoeg. Scoort hij dan had je een andere wedstrijd gekregen. Duplan was ook heel slecht tegen zijn oude werkgever. Maar al met al toch wat kansen, je ziet dat Utrecht iets verder is door het Europees voetbal.

PS: Klopt er is een nieuwe man aangesteld, word vervolgd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 21:17]
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:23
Ow ja, die soap rond Kanon is nog niet afgerond, dat is waar ook. El Khayati was toch al vertrokken naar een andere club of waren dat slechts geruchten (mogelijk om een hoger loon af te dwingen)?

Utrecht is zeker niet een eerlijke vergelijking voor ADO, want ik verwacht best veel van dit Utrecht dit seizoen, maar denk je dat met die twee spelers het voldoende is?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:27
Klote UWV, andere zaken kunnen wel snel worden geregeld in Nederland. Nasser heeft nog geen club, heeft onze aanbieding in beraad genomen. Zijn creativiteit zal helpen maar er mag her en der nog wel iets bij. Fons wil ook nog een keeper aantrekken.

Klopt van dit Utrecht is geen schande om te verliezen, iedereen zal het lastig krijgen.
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:31
Zeker, wij al helemaal, want dit team op 110% zal helemaal een taaie zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:48
Fons wil een keeper, middenvelder Kayati, verdediger Kanon en eventueel nog een spits bij. Komt echt wel goed met onze FC en zeker met Fons aan het roer. Deze uitslag is geflatteerd en we hadden deze wedstrijd ook best kunnen winnen als het eerste doelpunt aan ons kant viel. Heb genoeg aanknopingspunten gezien waar we ons op voort kunnen borduren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:53
Ook nog een spits?

Vind Ladan wel wat hebben, meer dan Dennis. Maar wel magertjes ja, concurrentie voor die Noor is nodig. Het had ook de andere kant op kennen vallen ja, het was nog onwennig en je zag dat Utrecht iets meer scherpte had dankzij de Europese wedstrijden. Bij vlagen best redelijk spel.

Eduard en Tommy wel een drama gisteren. Lorenzen viel lekker in, verwacht ik ook veel van. Immers ook nog niet wat we verwachten, heeft allemaal wat tijd nodig. Heb ook alle vertrouwen op een goeie afloop dit seizoen. Helemaal met Nasser en Willy.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:59
Dat is wat Fons heeft geroepen laatst dat ie nog een spits bij wil hebben.

Ebuehi vond ik ook matig spelen mede door hem ontstond die eerste goal.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:00]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:00
Oh ja die ook ja, bij die andere goal zat tommy mis. En dacht er bij nog 1?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:02
Tommie zat er ook weer bij de 3e goal naast. Te matig vind ik hem, leuk als opvulling van de bank m
Vind ik leuk
fcu79 +989
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:25
Ja vandaag was dat zeker zo. Kerk verrassend sterk en wat een scheids. Jullie halen je punten nog wel :)
Misschien wel verdedigend er nog wat bij halen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:28
We wachten op de UWV, Kanon is al lang rond. Pfff een schande gewoon!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:39
Kerk maakt echt een sterke ontwikkeling! Benieuwd waar dit gaat eindigen dit jaar!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:30
Thnx! Komt vast nog wel iets bij bij ADO. De 1-0 was buitenspel.. tweede helft was Utrecht wel echt beter.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:53
Van 60 min tot en met 75 stond Utrecht onderdruk en ADO had in die fase 4/5 goede kansen.

Gefeliciteerd met de 3 punten!

Hoop dat de blessures meevallen en dat jullie het gaan redden tegen Zenith.

Succes.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:46
Erg sportieve reactie van je klasse!
Vind ik leuk
Cfc +775
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:11
Maatje te groot vind ik niet. Na 1 minuut moet je 1-0 Voor staan dan wordt het een hele andere wedstrijd. Dan ook nog paal en lat en die keeper die bal na bal er uit hield. En de 1-0 die buitenspel was. Het voetbal van ADO moet beter maar bij vlagen was het genieten van alle kansen En Utrecht zeker geen maat te groot vandaag
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:29
Ja maar dat is als, en dat was het niet. Jammer gewoon vandaag, Beugelsdijk ook een drama man.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:57
Blijft wel een geflatteerd uitslag maat. Kansloos ben je zeker niet geweest. Dus voldoende aanknopingspunten gezien.

Die lorenzen is ook een uitstekende aankoop geweest.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:01
Eens!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 02:51
Zou toch een seizoen voor play-offs EL worden voor jullie dit seizoen? #0-3 #middelmaat
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:43
Zoek je weer aandacht nep supporter.

#Tokkiegedrag
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 08:43]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:05
#Meesteres in tokkiegedrag
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:55
Wanneer je er er een falende becker, buitenspel goal , onthouden strafschop tegenover zet. Een falende rechterflank met ebueh , gorter en becker. Toch kansen gehad , maar een keeper die fantastisch was. Ik vond Utrecht goed spelen, maar ik voorspel dat die het nog moeilijk krijgen. Zag er (te) egootjes.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
Wie waren de egootjes dan?
Vind ik leuk
Stack5 +314
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:57
Leuke pot gezien. Zeker kunnen genieten van de nieuwe aanwinsten. Maar Braafheid kan echt niet meer. Zenit scoort die kansen wel en dan krijg je het gewoon moeilijk.
Vind ik leuk
Tienus +639
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:07
Die werd er aan alle kanten voorbij gelopen.... Terecht gewisseld
Vind ik leuk
mcmodd +7256
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:09
Braafheid, ja, wat zullen we zeggen? Die hebben we niet om zijn snelheid, maar vanwege zijn humor? ;--))
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:41
Van der Meer staat voor zo'n grote sterke gast zo slap op het veld. Hij valt zo makkelijk om.. dat moet eruit! Daarom vind ik het jammer dat Hardeveld vertrokken is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:57
Ik kan me wel ergeren aan de vlaggen van legia warschau/polen. Natuurlijk hebben de suporters banden met elkaar. Maar het hoort niet thuis in het ado stadion.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:04
Ze hangen ook in Polen, de Haagse vlaggen. Evenals in Turijn en Brugge...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:09
Ja dat heb ik ook eerder gezien. Maar toch heeft het denk ik geen meerwaarde, de supporters zijn gewoon vrienden, niet elkaar supporters. Ik hang zegmaar ook geen pasfoto's van me vrienden op me kamer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:19
De banden zijn heel hecht, zijn elk jaar zelfs supporterstoernooien onderling. Word veel georganiseerd tussen de clubs.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:37
Wel lache dat je toernooien hebt.
Vechten of voetbaltoernooien trouwens?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 21:38]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:41
Ja dat is onwijs gaaf om mee te maken goos.

https://nl-nl.facebook.com/supp.toernooi.ado.2014/
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:54
Ziet er inderdaad vet uit
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:58
En daarom hangen de vlaggen van Legie, Juve & Brugge in ons stadion ;)
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:06
Op zich heb ik er niet zoveel moeite mee, kijk meer naar het veld, maar in dat opzicht zou je dan ook wat moeten zeggen van de Israelische vlaggen in de ArenA, dat is eigenlijk nog minder logisch.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:20
Daar heb jij een heel goed punt, ik ken een echte jood en die vind het een schande dat het gebeurd.
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:28
Denk dat je altijd mensen kan vinden die het een schande vinden of die er niet om malen.

Op zich is het niet een respectloos iets, sommige fans voelen zich, om voor mij onduidelijke reden, verbonden met joden. Denk uiteindelijk niet echt, maar dat denken ze.

Van mij hoeven de vlaggen niet echt weg, maar begrepen heb ik het zelf nooit echt. Ik denk dat het toch ook een beetje te maken heeft met het behoudt van de historie, als fan heb je nul invloed op wat er binnen je club gebeurd, dus het enige wat je kunt doen als fans is op de tribune de oude glorie voort te laten bestaan.

Clubs worden toch alsmaar onpersoonlijker en commerciele organisaties waarbij club cultuur ondergeschikt is.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
En hoe zit dat eigenlijk met die zionvlaggen?
Vind ik leuk
Stack5 +314
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:10
Ach. Ik vind het altijd wel wat hebben, die internationale verbondjes tussen supportersverenigingen.
Vind ik leuk
DEWEE +1159
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:58
Nou nou schittert.... ADO heeft genoeg kansen gehad. Becker had de 1-0 moeten maken en ook de 1-2. 0-3 prima natuurlijk maar schitteren is een beetje te.....

O wacht titel is aangepast.. . Nou nou wervelend... ik heb leuk voetbal gezien maar ADO had de 1-0 moeten maken en de 0-1 was een schande.
Maar 0-3 is prima. Niet meer niet minder
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 21:04]
Vind ik leuk
Stack5 +314
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:04
Verdedigend laat het inderdaad nogal wat te wensen over. Ik hoop dat Troupee en Dumic daar verbetering in kunnen brengen.
Vind ik leuk
mcmodd +7256
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:15
Maar ADO heeft die 1-0 niet gemaakt. Ik snap niet waarom je het niet maken van het doelpunt niet probeert te verklaren. Een heel goede keeper die durft te blijven staan en te blijven kijken en een heel,slecht ingeschoten bal. Kunnen we concluderen dat ADO dan die goal ook niet verdient?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 21:16]
Vind ik leuk
DEWEE +1159
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:22
Prima gekeeped, maar slecht ingeschoten. Had die moeten zitten? Ja zeker weten.


En verder reageer ik alleen naar aanleiding van de titel. schittert en wervelend vind ik het niet. 0-3 is prima misschien zelfs ietwat geflatteerd maar verdiend is de overwinning zeker weten. Maar schittert en wervelend vond ik het niet, mag toch?

Was een leuke wedstrijd niet meer niet minder.
Wervelend schittert en een 0-3 doet vermoeden dat ADO is weggespeeld maar dat is absoluut niet het geval.

Vind ik leuk
mcmodd +7256
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:31
Nee joh, ADO is niet weggespeeld en had zeker een kans of drie die er ook in hadden gemoeten. Zo had FC Utrecht er minimaal ook nog wel twee meer kunnen scoren. Het was echt niet wervelend, maar we waren wel behoorlijk wat sterker. ADO moet snel wat spelers erbij kopen want vooral de achterhoede liet het lopen.
Vind ik leuk
DEWEE +1159
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:34
Zeker sterker. En verdiend gewonnen. Utrecht heeft gewoon een prima selectie.

ADO paar leuke voetballers maar inderdaad mogen ze zich vooral in de verdediging wel versterken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:00
Kanon moet er snel bij, onze Afrikaanse rots in de branding. Het beest uit Ivoorkust!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 05:23
Ik heb helaas de wedstrijd niet kunnen zien, maar hoorde op radio West dat Utrecht terecht heeft gewonnen. Mijn felicitaties aan de Utrecht fans hier.
@Midden Noord via welke site heb jij de wedstrijd kunnen zien?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:47
Ik kijk via ziggo go naar mijn wedstrijden. Wel met een VPN anders kan het niet.
Ik had je in een ander bericht verzonden wat je kon doen. Meld je sowieso even aan bij cyberghost als de Filipinos moeilijk doen om het te bekijken. Even op Nederland zetten en klaar is kees. http://sebn.sc/ doet het sowieso in het buitenland goos. Als die het de volgende keer niet doet dan heb ik er nog een aantal die werken in het buitenland.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 08:48]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:58
O sorry dat andere bericht heb ik niet gelezen. Ik zal ff in het cyberghostverhaal duiken :( Thanx!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:43
Graag gedaan, kom je er niet uit dan help ik je graag ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:03
Met je eens dat je pas een goal verdient wanneer je het ook daadwerkelijk maakt. Net zoals die 0-1 van FCU toch????
Vind ik leuk
mcmodd +7256
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:24
Helemaal mee eens, zelfs als je die door je tegenstander via een own goal weet te laten maken ;--))
Vind ik leuk
Forza u +919
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:58
Goede wedstrijd, echt genieten. Seizoen is begonnen en ik heb vertrouwen in onze fc.
Spelen leuk, ook voor de neutrale toeschouwer. Lekkere 3 punten.
Als dit een voorbode is van dit seizoen dan hebben we nog mooie wedstrijden voor de boeg.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:33
laten we het hopen ik heb er ook ontzettend van genoten. al was het van min 60 tot 67 even billenknijpen. maar blij dat david jensen er weer stond zoals ie dat vorig seizoen ookal deed. ^_^
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:44
Prima start! En wat hebben we met Jensen een geweldige keeper! Op naar woensdag!
Vind ik leuk
Forza u +919
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:47
Ik ben het met je eens Jensen is inderdaad een topper. We hebben wel een slechtere keepers gehad. Ken je kooiman nog?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:11
Haha.. onvergetelijke Frankie Kooiman!
Vind ik leuk
mcmodd +7256
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:26
Frankiiiiieeeeeee, oh jammer ;--))
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:59
En het seizoen is weer begonnen. Heerlijk...
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:02
Eindelijk!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:23
En wat een resultaat.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:27
Gisteravond genoten? Ik wel! Vind Heracles helemaal niets. Maar gisteravond voor een keertje wel. Komt denken ik door het kunstgras.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:29
Avondje uit met het meissie. Veel leuker dan een hoop ergenis.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:30
Gelijk heb je. Een echte liefhebber dus ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:31]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:10
Een echte liefhebber van je juiste dingen, maar dan wel in de juiste volgorde...
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:01
Wordt do or die voor ADO de komende weken, ze hebben echt nog wat spelers nodig.

Over Utrecht ben ik zeer te spreken, die gaan het de top 3 erg moeilijk maken, uit en thuis, en hopelijk kunnen ze zich plaatsen voor de groepsfase EL, kansloos zijn ze zeker niet want het draait prima zo die eerste wedstrijden.
Vind ik leuk
Het Brein +1148
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:03
ADO is ook rete slecht...die Chinees heeft ze niets gebracht. Een selectie derdehands spelers. Samen met VVV en Excelsior degradatiekandidaat...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:27
Glazenbol, knap hoor dat je al weet wie na 1e speelronde voor degradatie strijd.
Vind ik leuk
Het Brein +1148
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:40
Het is geen rocket science hoor, die drie hebben gewoon de miste selecties...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:56
Heb je ze überhaupt allemaal wel zien spelen. Het seizoen miet voor de meeste clubs nog beginnen. Het is koffiedik kijken. ADO heeft zeker geen selectie om te degraderen en zeker niet als het compleet en ingespeeld is straks.
Vind ik leuk
Het Brein +1148
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:00
Wat is er zo bijzonder aan ADO? Immers en Beugelsdijk moeten daar de kar trekken, wat een feest...maar we gaan wel zien wie van deze teams het niet gaat redden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:01
Dat gaan we zien later in het seizoen.
Vind ik leuk
Filip_FCU +4995
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:04
Ik heb mijn screenshot gemaakt op NOS teletekst utrecht kampioen!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:09
Is het wel eens eerder gebeurt dat FC Utrecht lijstaanvoerder is geweest?
Vind ik leuk
Filip_FCU +4995
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:24
1958 DOS kampioen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:39
Jeetje man, toen was mijn vader net geboren;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:30
Wat is er dan mooier dan het 60 jaar later nog een keer te doen ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
DOS is FC Utrecht niet. noem dan gelijk ook Felix en Elinkwijk:-)
Vind ik leuk
Filip_FCU +4995
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:46
Tja, blijft altijd een discussie, ik vind van wel natuurlijk maar als DOS geen Utrecht is is Utrecht met de top drie ook de enige club die nooit gedegradeerd is, dus altijd een soort van titel :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:54
Wel de lusten maar niet de lasten;)1
Vind ik leuk
mcmodd +7256
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:38
Jazeker, maar dat was in de vorige eeuw en ook niet langer dan een week.
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:13
Tja, als bij alle clubs (behalve ADO) alleen maar nullen staan dan maakt zo'n lijst wel enorm veel indruk... ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:34
haha ben bang dat het voor 24 uur is maar k heb hem ook maar alvast gemaakt. mag wel voor een keertje 24 uur kampioen van nederland. is het seizoen al afgelopen ?? haha
Vind ik leuk
MeAgain +2934
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:54
Nog 33 wedstrijdje zo doorgaan.
Vind ik leuk
Tienus +639
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:05
Wat een drama scheids. Maar een mooie overwinning. Voor een dag koploper! Kerk speelde trouwens een prima pot.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 21:08]
Vind ik leuk
defons +869
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:06
Echt een mooie en zeer verdiende overwinning goed uitgespeeld ondanks je middenveld gewoon op een vieze manier het veld worden uitgetrapt.

Ik hoop dan ook oprecht dat deze overwinning mede zorg draagt dat dit ado degradeert.



Zijn we lekker mee je middenveld woensdag niet aanwezig nou ado bedankt
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 21:48]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:10
Wellicht zou je de scheidsrechter dit kunnen aanrekenen ipv ADO meteen degradatie te wensen
Vind ik leuk
defons +869
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:27
Waarom komt die scheids als een idioot in dan je zag duidelijk na die 0-1 een ander ado iets wat niet op een voetbalveld thuishoort maar ieder zijn mening.

Vind het wel sneu voor midden-noord want die jongen verdiend veel meer maar wat mij betreft mogen ze degraderen .
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:30
Was ook een schande, was gewoon een rode kaart.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:04
Wanneer je naar de beelden kijkt, zie je dat Danny - ten tijde van het neerzetten van zijn voet - al weg draait. Maar vreemd dat er niet wordt gesproken over het inkomen met gestrekte been van die idioot labyad en die kamikaze actie van vd Streek??
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:24
Ook daar heb jij een punt, maar daar spreekt men dan weer niet over. Danny was wel fanatieker dan ooit, op en soms over het randje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:39
Zo consequent en arrogant is die kale bats wel. Eng mannetje die boer.
Vind ik leuk
defons +869
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:06
Hou maar op had jullie hoog zitten maar als jullie die achterlijke dingen nog goedkeuren ook laat dan maar. Gewoon hopen dat ado degradeert
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:07]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:25
Goedkeuren?

Ik zei eerder tegen je dat het een rode kaart had moeten zijn. Maar jij mag het hopen, maar alleen hierom is wel magertjes. Maar goed dat is jouw mening en die respecteer ik gewoon.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:34
Straks wanneer Kali of 1 van jullie schoppers er 1 speler uit de wedstrijd schopt dan ook maar ook gelijk wensen dat jullie degraderen? Heel goedkoop dit van.je.
Vind ik leuk
defons +869
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:09
Schoppers lopen in den haag maar gelukkig nog 1 jaar want ado is de eerste degradant wat een waardeloos zooitje daar zowel op als buiten het veld.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:12
Nee Utrecht is lekker schei toch uit man. Doen het nu leuk ja maar ook niet overdrijven man.

Utrecht is van huisuit een vechtploegje en kijk lekker naar je eigen club. Want reëel ben je niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:14
Lopen meer schoppers bij jullie rond hoor. Maarel.Janssen.Kali.Labrat en Ayoub ken er ook wel wat van... Leeuwin Van de Meer en ga zo maar door
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:27
Goos jij doet net alsof het altijd bij ons gebeurt, je slaat door nu vind ik.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:16
Je moet de wedstrijd FCU -ADO van verleden seizoen eens nakijken. En daarbij de hulp van die corrupte scheids. I rest my case.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:07
Erg leuke pot vond Utrecht super sterk alhoewel die 0-3 wel een beetje geflatteerd is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:07
Kerk vind ik opvallend, leuke speler met potentie. Als hij vrijer speelt met een juiste houding word die misschien wel een pareltje hoor.
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:14
Tot nu toe doet hij het inderdaad goed, net als Dessers. Ayoub vond ik in de Europese wedstrijden erg goed. Utrecht wordt een taaie tegenstander voor ons beide dit seizoen en dat is alleen maar goed voor iedereen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:08
Dessers echt een prima spits voor Utrecht, die gaat het goed doen dit seizoen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:09
Jullie gaan nog veel plezier hebben aan van de Streek :).
Vind ik leuk
Dicky +969
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:10
Lekker begin voor Utrecht. Ik denk dat het een voordeel is dat Utrecht al heel vroeg serieus aan de bak moest dit jaar. Jammer voor ADO. Maar het is pas de eerste wedstrijd van het seizoen en niet tegen de minste.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:23
Is ook geen schande om van dit Utrecht te verliezen.
Vind ik leuk
Dicky +969
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:30
Nee zeker niet. En ADO is natuurlijk ook nog bezig met ingespeeld te raken. Wat je zelf al zei, de oefencampagne was ook weinig serieus te nemen. Goede les voor de toekomst.
Vind ik leuk
Mass +945
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:12
Leuk team...Utrecht...kan wel eens verrassend uit de hoek komen dit seizoen...Alleen die uitshirts....:)
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:16
Ja, daar gaat de top 3 het moeilijk tegen krijgen, dat is alleen maar goed voor het niveau van de eredivisie. Hopen dat clubs als AZ, Heerenveen en Vitesse ook een hoog niveau aan kunnen tikken.
Vind ik leuk
Mass +945
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:17
Altijd lastig..Utrecht uit
Vind ik leuk
Foebele +27181
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:19
Dat sowieso, zeker voor ons, maar dit jaar nog meer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:14
Dit was echt dramatisch, kansen niet afgemaakt, 3x niks de verdediging, passes die niet aankwamen en een blinde scheids. Gefeliciteerd 030, verdiend.
Vind ik leuk
Liwwadder +3152
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:17
Goedzooo Vd Streek!! Ik gun het je van harte! Succes jonge!
Vind ik leuk
Jordanees +2551
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:22
Ik denk echt dat Utrecht 3de gaat worden.

Wat geluk bij de eerste goal, maar een verdiende overwinning!
Proficiat Utrechters!!!!
Vind ik leuk
Jordanees +2551
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:23
En vind het echt mooie uitshirts!!!
Vind ik leuk
defons +869
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:29
Moest ook aan de uitshirts wennen maar hoe vaker ik ze ziet hoe mooier ik ze vind worden.

Het is weer eens wat anders.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:28
Mooi hoor. Gun het die club en die van Seumeren van harte.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:34
Jeetje in de 1e wedstrijd al zoveel fouten van deze pannenkoek . Hij kan beter een koe gaan melken ofzo .

Leuke ploeg is dat Utrecht . Hoop dat ze lang meedoen voor de top 6 . En hoop dat ze ons en de andere 2 voor de 1e plek goed moeilijk maken . Hier worden we namelijk alleen maar beter van!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:45
Goede overwinning van utreg ADO moet zeker nog wat versterkingen halen ik zeg uuuuuuuuuuu
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:44
ADO geeft incomplete groep nog. Komen zeker 3/4 spelers bij.
Vind ik leuk
Dordmund +1046
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:45
Mooi v/d streek heeft zijn doelpunt te pakken ik hoop dat je er nog heel maakt kerel,succes verder en Utrecht gefeliciteerd .
Vind ik leuk
berwi +78
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:50
Vieze voetballer die bakker 2 man bewust er uit geschopt had rood moeten hebben
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:04
Normaal doet hij dat niet, is dan niet meteen een vieze voetballer. Wel als dit vaker gebeurd maar Bakker is absoluut geen gemene voetballer. Was wel een rode kaart, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:47
Joh dat team van hun herbergt een hoop schoppers. Wil ze later in het seizoen horen wanneer deze finaal in de fout gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:46
Kali is een vieze schopper en zo zitten er ook nog een aantal in jullie selectie. Wil je later wel horen wanneer deze spelers in de fout gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 21:56
Forza Utreg,heer en meester met Kerk als absolute uitblinker.Het enige wat Ado deed was schoppen en proberen Utreg uit hun spel te halen.Dat lukte geen moment op een paar halve kansjes na,als Utreg iets rustiger nog voor de goal was had het nog Veel erger geworden voor Ado.Laten we het er maar op houden dat er nog een hoop werk aan de winkel is voor Ado
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:49
Haha halve kansjes yeah right hoor. Lekker bij de realiteit blijven pik.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:22
Als!!!!! Becker rustig was gebleven stond ADO 1-0 voor. Dan was het zoals verleden jaar bij FCU -ADO een schop partij geworden Door FCU. Ik ken Danny persoonlijk. Hij wilde zeker niet iemand bewust blesseren. Zo zit die jongen niet in elkaar.speelt al 4 jaar in ADO1. Nog nooit rood gehad , zeker niet voor hetgeen hij van beticht wordt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:55
Ja dat is ook zo ik vind bakker idd geen schopper en als Becker de 1-0 had gemaakt was het een andere wedstrijd geworden maar na die kans vond ik utreg heer en meester

Vind ik leuk
Rodapaus +1025
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:51
Lekker begin voor die dessers! Die shirts van Utrecht lijken net flessen cassis haha
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:49
Beetje damesshirts.
Vind ik leuk
scRzorz +374
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:53
goede koop die Dessers van ons clubke
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:00
Klasse prestatie Utrecht, een zeer goede overwinning. Bij vlagen goed voetbal gezien en mooie aanvallen. Ik snap alleen niet dat Dumic er niet inkwam als CV. Kerk een leuke verrassing voorin, als hij wat scherper wordt kan hij best een aantal doelpuntjes maken dit jaar, zeker met de creatieve jongens als Labyad en Ayoub.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:08
Zo en nu woensdag de eerste serieuze tegenstander.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:51
Den Haag heeft de zwaktepunten anders wel blootgelegd.
Vind ik leuk
Gustavo +319
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:32
Is er budget voor meer versterkingen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:52
Ja!
Vind ik leuk
14forever +5989
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:46
Zeer nette uitslag in Den Haag.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 02:50
1. Ajax 2. Feyenoord 3. FC Utrecht
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:28
Ook nog genoten gisteravond? Zal die voorspelling maar ff bijstellen.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 13:55
Ik ben niet zo iemand die na 1 wedstrijd alles al aanpast.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:13
Koploper.
Op schema voor de landstitel.
Topscorer.
Beste doelsaldo.
De 0 gehouden.

Beter start kun je niet hebben.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Debutanten scoren drie keer bij wervelend begin van FC Utrecht in Eredivisie