PSV'ers onder indruk van topaankoop: Zo volwassen voor zijn leeftijd

PSV'ers onder indruk van topaankoop: "Zo volwassen voor zijn leeftijd"

zaterdag 12 augustus 2017 om 07:12

Hirving Lozano is de hoop van PSV in bange dagen. De Eindhovense club houdt de Mexicaanse topaankoop vooralsnog in de luwte, maar op trainingen maakte hij een goede indruk.

Jürgen Locadia en Luuk de Jong zijn blij met hun nieuwe teamgenoot, die in de zomer overkwam van Pachuca. "Wat in het oog springt, is dat hij al zo volwassen is voor zijn leeftijd", zegt Locadia over Lozano in het Eindhovens Dagblad. "En dat hij kwaliteiten heeft, dat kan iedereen wel zien. Op de trainingen zie je al dat hij heel veel in zijn mars heeft."

Lozano kan als vleugelaanvaller een man passeren, een doelpunt maken en heeft snelheid. "Hij heeft iets aparts, iets creatiefs in zich. We hebben er daar niet heel veel van in de selectie. En het knappe aan Lozano is, dat hij op snelheid ook het overzicht niet verliest", aldus De Jong.

"De eerste twee wedstrijden had hij het moeilijk, maar dat gold voor iedereen. Je kunt niet verwachten dat zo'n jongen het dan in zijn eentje even gaat laten zien. Maar dat temperamentvolle heeft hij ook hoor, net zoals Guardado en Moreno dat hadden."

Poll

Wordt Lozano een sensatie in de Eredivisie?

(706 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 07:17
Die jongen heeft veel talent. Ik hoop voor de PSV'ers dat cocu hem goed gaat gebruiken. Ik ben wel benieuwd naar hem.
Vind ik leuk
GaoYao +4179
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:09
Ben zeker benieuwd naar hem. Hoop een wederopstanding van PSV te zien..
Rare uitspraak hierboven want als je 22 jaar bent dan ben je volgens mij volwassen... Komt misschien omdat de Nederlandse talenten nog thuis wonen en door pappa en/of mamma nog naar het voetbalveld worden gebracht tot hun 23ste en mamma hun was draait..
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:01
1 persoon zorgt niet voor een wederopstanding, zielig voor die Lozano, die dacht dat hij bij de juiste club terecht was gekomen. Zonde voor dat mannetje.
Vind ik leuk
Romario9 +5100
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:45
Gast, de competitie is net 1 dag oud.

Kinderachtige reacties hier altijd, pffff...
Vind ik leuk
Bizzy +5774
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:57
Beste Pino soms is het beter om even je snavel te houden aldus meneer Aart en Tommie.
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:24
Poehéé!
Vind ik leuk
Santi +15650
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:46
Wat is dit vies bitter
Vind ik leuk
Bertus +1873
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:26
Dat is dus het gevaar met Cocu, die zet wel vaker spelers neer op een plek waar ze niet moeten staan, en dus niet goed renderen.
Het is en blijft een clubicoon maar soms moet je sentimenten aan de kant durven te zetten. Bij PSV zijn ze daarvoor te keurig opgevoed en gaan ze verder met deze coach die nog geen enkele speler beter heeft gemaakt.
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:22
Altijd leuk om spelers in de Eredivisie te hebben die het een stuk leuker maken om naar te kijken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:23
Ja, die heeft een winnaarsmentaliteit. Dat is natuurlijk iets aparts daar in Eindhoven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:26
Net als humor in Amsterdam.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:28
Amsterdammers hebben fantastische humor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:49
Aha amsterdammers hebben sarcasme?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:02
Amsterdammers hebben alles. Geef mij maar Amsterdam......
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:52
dat is mooier dan Parijs
Vind ik leuk
Roekoe +4419
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:56
Vinden ze zelf vooral . Over het paard getild volk
Vind ik leuk
Bullet +1303
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:05
weet je hoeveel verschillende mensen daar wonen?
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:05
2. Mannen en vrouwen
Vind ik leuk
Bullet +1303
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:05
weet je hoeveel verschillende mensen daar wonen?
Vind ik leuk
Bertus +1873
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:24
Veel te veel, maar dan gaan we het over politiek hebben en dat doen we hier maar niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:57
Ben je een beetje jaloers gappie?
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:04
Zegt ie toch ook :-)
Vind ik leuk
Jerome +1177
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:29
En De Jong en Locadia kunnen het weten. De jong heeft het hele seizoen lopen klootviolen en Locadia heeft ook nog niets gepresteerd. Wij zullen het wel zien die sensatie. Wat een euforie toch steeds om niets. Wanhopig in Eindhoven, hoezo?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 07:30]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:40
Euforie was er ook om neres.
Heeft net als Lozano in Nederland nog geen reet gepresteerd. Afeachten dus.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:29
Weinig van in de selectie? Denk alleen Lozano die dat kan
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:54
Als het zo een geweldenaar is dan is het onbegrijpelijk waarom hij niet opgesteld was tegen Osijek.
Vind ik leuk
Andre As +4655
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:20
Vergeleken met en in de ogen van Locadia is iedereen volwassen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:53
Zo volwassen? Wat wil je, als je luuk in het veld hebt staan ben zelfs ik volwassen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 08:54]
Vind ik leuk
Andre As +4655
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:19
Weet je dat zeker?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:16
Ik denk het wel..
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:27
Mis je flappie al een beetje? ;p
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:38
Echt wel. Is ie al weer terug met zijn zoveelste account?
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:43
Dacht gelezen te hebben dat hij op vakantie is.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:16
Die laat zich daar volgens mij niet door tegenhouden om "aanwezig" te zijn op ajax topics.
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:23
Undercover Bien...
Vind ik leuk
ihvmmdk +3243
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:51
Ik dacht eerst dat PSV een Aziaat had binnengehengelt :D
Vind ik leuk
Gustavo +335
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:04
Luuk de Jong is een lieverd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:32
Is volgend seizoen weer weg...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:39
Als cocu hem op de goede plaats zet wel ja
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:06
Nou is PSV al gauw onder de indruk momenteel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV'ers onder indruk van topaankoop: "Zo volwassen voor zijn leeftijd"