PSV'ers onder indruk van topaankoop: Zo volwassen voor zijn leeftijd

    PSV'ers onder indruk van topaankoop: "Zo volwassen voor zijn leeftijd"

    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:12

    Hirving Lozano is de hoop van PSV in bange dagen. De Eindhovense club houdt de Mexicaanse topaankoop vooralsnog in de luwte, maar op trainingen maakte hij een goede indruk.

    Jürgen Locadia en Luuk de Jong zijn blij met hun nieuwe teamgenoot, die in de zomer overkwam van Pachuca. "Wat in het oog springt, is dat hij al zo volwassen is voor zijn leeftijd", zegt Locadia over Lozano in het Eindhovens Dagblad. "En dat hij kwaliteiten heeft, dat kan iedereen wel zien. Op de trainingen zie je al dat hij heel veel in zijn mars heeft."

    Lozano kan als vleugelaanvaller een man passeren, een doelpunt maken en heeft snelheid. "Hij heeft iets aparts, iets creatiefs in zich. We hebben er daar niet heel veel van in de selectie. En het knappe aan Lozano is, dat hij op snelheid ook het overzicht niet verliest", aldus De Jong.

    "De eerste twee wedstrijden had hij het moeilijk, maar dat gold voor iedereen. Je kunt niet verwachten dat zo'n jongen het dan in zijn eentje even gaat laten zien. Maar dat temperamentvolle heeft hij ook hoor, net zoals Guardado en Moreno dat hadden."

    Poll

    Wordt Lozano een sensatie in de Eredivisie?

    (706 stemmen)

    Plaats een reactie

    KingJames23 +6493
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:17
    Die jongen heeft veel talent. Ik hoop voor de PSV'ers dat cocu hem goed gaat gebruiken. Ik ben wel benieuwd naar hem.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5068
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:09
    Ben zeker benieuwd naar hem. Hoop een wederopstanding van PSV te zien..
    Rare uitspraak hierboven want als je 22 jaar bent dan ben je volgens mij volwassen... Komt misschien omdat de Nederlandse talenten nog thuis wonen en door pappa en/of mamma nog naar het voetbalveld worden gebracht tot hun 23ste en mamma hun was draait..
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:01
    1 persoon zorgt niet voor een wederopstanding, zielig voor die Lozano, die dacht dat hij bij de juiste club terecht was gekomen. Zonde voor dat mannetje.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9747
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:45
    Gast, de competitie is net 1 dag oud.

    Kinderachtige reacties hier altijd, pffff...
    Vind ik leuk
    Bizzy +16943
    zaterdag 12 augustus 2017 om 10:57
    Beste Pino soms is het beter om even je snavel te houden aldus meneer Aart en Tommie.
    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:24
    Poehéé!
    Vind ik leuk
    Bertus +4182
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:26
    Dat is dus het gevaar met Cocu, die zet wel vaker spelers neer op een plek waar ze niet moeten staan, en dus niet goed renderen.
    Het is en blijft een clubicoon maar soms moet je sentimenten aan de kant durven te zetten. Bij PSV zijn ze daarvoor te keurig opgevoed en gaan ze verder met deze coach die nog geen enkele speler beter heeft gemaakt.
    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:22
    Altijd leuk om spelers in de Eredivisie te hebben die het een stuk leuker maken om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:23
    Ja, die heeft een winnaarsmentaliteit. Dat is natuurlijk iets aparts daar in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:26
    Net als humor in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6493
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:28
    Amsterdammers hebben fantastische humor.
    Vind ik leuk
    ValenciaFc +626
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:49
    Aha amsterdammers hebben sarcasme?
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6493
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:02
    Amsterdammers hebben alles. Geef mij maar Amsterdam......
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:52
    dat is mooier dan Parijs
    Vind ik leuk
    Roekoe +4237
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:56
    Vinden ze zelf vooral . Over het paard getild volk
    Vind ik leuk
    Bullet +2686
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:05
    weet je hoeveel verschillende mensen daar wonen?
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:05
    2. Mannen en vrouwen
    Vind ik leuk
    Bullet +2686
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:05
    weet je hoeveel verschillende mensen daar wonen?
    Vind ik leuk
    Bertus +4182
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:24
    Veel te veel, maar dan gaan we het over politiek hebben en dat doen we hier maar niet.
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6493
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:57
    Ben je een beetje jaloers gappie?
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:04
    Zegt ie toch ook :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:29
    Weinig van in de selectie? Denk alleen Lozano die dat kan
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:54
    Als het zo een geweldenaar is dan is het onbegrijpelijk waarom hij niet opgesteld was tegen Osijek.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11710
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:53
    Zo volwassen? Wat wil je, als je luuk in het veld hebt staan ben zelfs ik volwassen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 08:54]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5985
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:51
    Ik dacht eerst dat PSV een Aziaat had binnengehengelt :D
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 11:32
    Is volgend seizoen weer weg...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 11:39
    Als cocu hem op de goede plaats zet wel ja
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5678
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:06
    Nou is PSV al gauw onder de indruk momenteel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV'ers onder indruk van topaankoop: "Zo volwassen voor zijn leeftijd"