PSV kijkt rond na vertrek Pröpper: 'Echt een versterking voor de selectie'

PSV kijkt rond na vertrek Pröpper: 'Echt een versterking voor de selectie'

zaterdag 12 augustus 2017 om 09:22

PSV zoekt niet alleen naar een nieuwe linksback. Na het vertrek van Davy Pröpper naar Brighton & Hove Albion is ook een nieuwe middenvelder welkom in Eindhoven.

Dat bevestigt trainer Phillip Cocu in gesprek met De Telegraaf. PSV zal niet over één nacht ijs gaan. "Dat moet echt een versterking zijn voor de selectie. Vinden we die niet, dan doen we het met deze groep. Het moet ook binnen de financiële mogelijkheden van de club passen", zegt Cocu.

Nog voordat het nieuwe seizoen is begonnen, staat Cocu serieus onder druk in Eindhoven. Zelf wil hij er niet te zwaar aan tillen. "Nee, ik heb mezelf niet ter discussie gesteld. Wel praat je met spelers en bepaalde spelers in de groep vraag je om feedback", zei hij op de persconferentie, geciteerd door het Algemeen Dagblad.

"Ik hoef geen kritiek van buitenaf te krijgen om te kijken op welke onderdelen van het vak ik kan leren en verbeteren. Misschien leer je nog wel meer over jezelf op momenten dat het slecht gaat."

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 09:26
Een half jaar miepen over eigen jeugd.
Nu alleen een vervanger als ie echt goed is en betaalbaar is.

Geweldig hoe de PSV leiding steeds weer bezig is de achterban te bewerken en teleurstellingen te voorkomen. Jammer dat ze niet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat er financieel gewoon een probleem is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 09:27]
Vind ik leuk
RW1913 +939
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:35
He, het is bij ons geen speeltuin. Terecht dat er naar versterkingen wordt gekeken, of ben je afgelopen jaar vergeten bij je eigen club? Toen het niet liep en het publiek begon te morren, moest Overmars toch Ziyech halen.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:04
wij hebben er tenminste geld voor .. voor jullie zou van peppen de linksback kunnen worden en willem Jansen de opvolger voor propper dan is het geld op
Vind ik leuk
psvajax +1007
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:10
Dat was de vraag van RW1913 toch niet.
De vraag ging over het halen van Ziyech onder druk van de supporters en niet over geld dat er te besteden is.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:11
soms moet je luisteren naar supporters .. iets wat er in Eindhoven vrijwel nooit gebeurd..
Vind ik leuk
psvajax +1007
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:13
Dus bij Ajax gaan de supportes het aankoopbeleid bepalen als het 2 wedstrijden niet goed gaat.
Lekker beleid.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:15
dan word er alleen een assist gegeven die de directie mag inkoppen ;) .. is normaal als je de
rijkste club van Nederland bent toch .. ontevreden supporters is het laatste wat clubs willen
Vind ik leuk
psvajax +1007
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:18
Erg veel verstand heb je er niet van blijkbaar.
Als de supporters macht krijgen in het beleid is het einde zoek.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:22
Overmars heeft soms ook een assist nodig, wij nemen geen genoegen meer met zimlings!! maar in Amsterdam maken we dat toch wel duidelijk.. geld op de bank moet uitgegeven worden
Vind ik leuk
Mo +2073
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:25
Nee hoor. Ik als supporter zeg haal Suarez en Ronaldo hier maar heen. Dan word je sowieso kampioen ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:15
Pertinent oneens met de stelling dat je naar supporters moet luisteren. Die zijn in mijn ervaring over het algemeen nogal wispelturig. Dan wordt luisteren een dure grap ;-)
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:17
je kan het ook te letterlijk nemen ;) .. ga er ook niet op in , omdat je vast weet wat ik bedoel
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:21
Letterlijk soms heel leuk. Yup, ik begrijp het. Een beetje ;-p
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 10:27]
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:25
haha ja kan best leuk zijn idd .. maar neem genoegen met dat je het een beetje begrijp.:p
je gaat iig vrolijk ten onder ouwe
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:29
Ach, St. Pauli heeft zich toch gehandhaafd in de 2e BL. Dus is de vrolijke ondergang voor even afgewend ':-))
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:37
haha :p
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:58
Je moet zelden naar de supporters luisteren. De meeste supporters zijn emotionele idioten. Emotie is een hele slechte raadgever!
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:01
ben ik het mee eens maar toch ook weer niet .. als je eerst spelers als zimling krijgt en nu spelers als ziyech heeft het toch effect gesorteerd
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:15
Dat Arie zoiets roept verbaasd me niks maar van jou had ik iets meer niveau verwacht ouwe. Of geloof jij ook ECHT dat het geld op is?
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:20
nou op misschien niet ouwe
maar je snapt me toch wel
. als er veel geld geweest was , had brands toch allang een paar goede aankopen gedaan ?
het is nu wel echt nodig..
tegen az ga je denk ik wel zien wat ik bedoel... misschien dat jullie winnen , maar dat zal zeker niet gemakkelijk zijn
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:24
Tja welke club koopt in 1 transferwindow 3 Lozano's in Nederland (prijstechnisch dan)? Ajax toch ook niet? Bij Ajax in ieder geval niet vanwege het gebrek aan geld maar gewoon omdat het een risicovolle investering is. Ik denk dat PSV zeker gezien het mislopen van de EL pas op de plaats moet maken en dat de aankopen niet boven de 3 a 4 miljoen uit mogen komen om eventueel waardeverlies in de toekomst te voorkomen.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:28
het is gewoon lastig .. prijzen stijgen nog harder dan het water van eb maar vloed ..
Vind ik leuk
mirkoff +1315
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:22
Jij met je van Peppen de hele tijd, volgens mij ben je verliefd op die gozer. Wat betrek je hem er telkens bij.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:24
dat vind ik een prima speler voor jullie .. die neemt de rol van manolev moeiteloos over en zal ook in de media immens populair zijn.
Vind ik leuk
mirkoff +1315
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:27
Ik denk dat Ajax die beter kan gebruiken met namen als Veltman en Viergever.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:30
wij hebben dijks ..
Vind ik leuk
mirkoff +1315
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:37
Die was ik zelfs helemaal vergeten, kan je na gaan ;)
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:38
ja geeft toch niet .. we helpen je wel even herinneren
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:22
In een speeltuin hebben ze wel de motivatie inderdaad.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:12
Inderdaad dat zijn ze vergeten. Bosz moest weg, Rostov 4-1 kon niet, schande , ziech moet gehaald worden, we hebben verdedigers nodig. Stelletje sjallas.
PSV staat er echt wel op 31 augustus. En eigen talenten boeit me geen zak. Kopen NDJ.
Vind ik leuk
Iggy +1485
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:54
Het is overduidelijk dat je afgunst jegens Ajax groter is dan de liefde voor je eigen clubje!
Vind ik leuk
Senn +2099
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:35
Slaap jij er nog wel van?
Vind ik leuk
Noudyo. +7247
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:39
Boekhouder ArieBombarie komt met de harde financiële feiten
Vind ik leuk
mirkoff +1315
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:25
Die heeft de cijfers beter op orde dan menig andere accountants.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:56
Beter toch? Er zijn clubs die als de achterban begint te morren na weer een deceptie in allerijl voor de hoofdprijs nog een speler kopen die ze eigenlijk niet wilden kopen.

En het ergste is nog die Ad hoc paniek aankoop zorgde ook niet voor prijzen....
Vind ik leuk
Ale +383
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:10
Maar wel een finale EL.
Vind ik leuk
psvajax +1007
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:15
Verloren finale die niemand zich strak nog zal herinneren
Vind ik leuk
Ale +383
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:24
Jij misschien..
Vind ik leuk
Jozef +15583
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:15
Ajax verkocht wisselspeler Bazoer dus voor meer dan de hoofdprijs?
Vind ik leuk
psvajax +1007
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:08
Geweldig hoe jij steeds als een van de eerste reageert op een PSV topic.
De club zit in je hart blijkt wel.
Vind ik leuk
Andre As +3345
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:29
Wordt een uitdaging. Een kwalitatief goede vervanger voor een klein bedrag.

Voor de competitie te hopen dat het lukt. Anders wel erg armoe troef in Nederland.
Vind ik leuk
Romario9 +4151
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:48
In de eredivisie ga je zo'n speler sowieso niet vinden. Zou leuk zijn als PSV eens wat creatiever gaat scouten.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:29
Wat een slap verhaal, het nieuwe psv is SKEER!
Vind ik leuk
Kayzer +1082
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:31
Kop nog steeds 10 meter diep in her zand! Soms heb je juist wel iemand van buitenaf nodig die op afstand de zaken beter kan analyseren. Maak me echt zorgen over ook mijn PSV. ERGERNIS TROEF IN HELAAS ALLEEN NOG MAAR DE WEEKENDEN!!
Vind ik leuk
Jafio +294
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:41
Kardioglu halen.
Vind ik leuk
Bertus +1441
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:42
Het middenveld maak ik me zo veel zorgen nog niet over, achterin moet nodig wat gebeuren. Je kunt toch niet vertrouwen op die 3 centrale verdedigers die er nu staan. Lukassen moet het nog laten zien maar Isimat en Schwaab zijn beide niet goed genoeg. Brenet denkt zelf het niveau Barcelona aan te kunnen maar heeft tegen die Kroaten duidelijk laten zien dat zelfs dit niveau een paar trappen te hoog is. Er moet nodig wat gebeuren, waarom altijd wachten tot er al schade is opgelopen.
Er zijn 4 basisspelers vertrokken en er is nauwelijks iets voor teruggehaald.
Op drie posities gaan ze nu spelen met gasten die vorig jaar niet goed genoeg waren. Dit is amateuristisch wanbeleid.











Vind ik leuk
Het Brein +1148
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:48
Ik zou gaan voor Hanni, maar die zal wellicht te duur zijn...of Kobayashi van Heerenveen!
Vind ik leuk
ihvmmdk +2688
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:49
Ik dacht dat Dante Rigo God op Aarde was maar die moet waarschijnlijk nog méér 'rijpen'? :D
Vind ik leuk
Gustavo +319
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:56
Die is inmiddels overrijp.
Vind ik leuk
Bullet +1139
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:53
ik zie hier soms het verwijt naar bepaalde clubs dat ze hun lijstjes niet in orde hebben op het moment dat er iemand (soms verrassend) vertrekt... waar is het lijstje van de 'beste' TD dan?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:55
Siem de Jong nog een jaartje huren.
Vind ik leuk
Bizzy +3236
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:21
Wij zijn door onze seizoenkaarten heen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:55
Je zou toch verwachten dat een technisch directeur altijd wel een schaduwlijst heeft voor de selectie, waarbij ze altijd een aantal kandidaten op een lijst hebben staan mocht er iemand vertrekken. Dan hoef je niet wanhopig te zoeken?
Vind ik leuk
Gustavo +319
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:57
Cocu is een slapzak. Een sprekende pop zonder lef.
Vind ik leuk
Guust +2395
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:25
Als hij dit zegt dan is het echt tijd om te gaan, volgens hem gaat het dus nog steeds best en zit er dus nog rek in hem. Maar het zal wat zijn als hij fluitend kampioen word. Dan trekt hij mooi een lange neus naar iedereen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:30
Psv moet van aken, ayoub en Larsson halen willen ze meedoen met de titel. Ik denk voor 15 mil heb je ze alle 3. En dan die 2 talentvolle verdedigers van de jeugd overhevelen en klaar ben je.
Vind ik leuk
14forever +5989
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:13
Hoppa loop.de polonaise.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:49
Dan moet je het afgelopen jaar veel geleerd hebben,alleen jammer dat we dat aan het begin van dit seizoen nog steeds niet kunnen zien.
Sterker nog het is alleen maar slechter geworden.
Reden spelers niet op de goede plaats en geen gevolgen na langere tijd slecht presteren.
En niemand die een bal diep durft te spelen. Tikatakka voetbal hebben we de selectie niet voor.
Cocu moet zichzelf effe gaan spiegelen want je kan het wel zeggen maar doen is twee.
Vorig seizoen hebben we dit al zovaak gehoord maar er was niks van terug tezien.
Na een jaar werd luuk is een keer op de bank gezet nadat het al telaat was.
Cocu loopt door gebrek aan op tijd beslissingen nemen altijd achter de feiten aan.
Een goede leider ziet vooraf de pijnpunten en handelt ernaar niet achteraf.
Conclusie:cocu groeit te langzaam en moet vertrekken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:46
Flikker op Cocu
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:44
Cocu moet gewoon de jeugd de kans geven... Dat kan best nog wel eens goed uitpakken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV kijkt rond na vertrek Pröpper: 'Echt een versterking voor de selectie'