PSV kijkt rond na vertrek Pröpper: 'Echt een versterking voor de selectie'

PSV kijkt rond na vertrek Pröpper: 'Echt een versterking voor de selectie'

zaterdag 12 augustus 2017 om 09:22

PSV zoekt niet alleen naar een nieuwe linksback. Na het vertrek van Davy Pröpper naar Brighton & Hove Albion is ook een nieuwe middenvelder welkom in Eindhoven.

Dat bevestigt trainer Phillip Cocu in gesprek met De Telegraaf. PSV zal niet over één nacht ijs gaan. "Dat moet echt een versterking zijn voor de selectie. Vinden we die niet, dan doen we het met deze groep. Het moet ook binnen de financiële mogelijkheden van de club passen", zegt Cocu.

Nog voordat het nieuwe seizoen is begonnen, staat Cocu serieus onder druk in Eindhoven. Zelf wil hij er niet te zwaar aan tillen. "Nee, ik heb mezelf niet ter discussie gesteld. Wel praat je met spelers en bepaalde spelers in de groep vraag je om feedback", zei hij op de persconferentie, geciteerd door het Algemeen Dagblad.

"Ik hoef geen kritiek van buitenaf te krijgen om te kijken op welke onderdelen van het vak ik kan leren en verbeteren. Misschien leer je nog wel meer over jezelf op momenten dat het slecht gaat."

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 09:26
Een half jaar miepen over eigen jeugd.
Nu alleen een vervanger als ie echt goed is en betaalbaar is.

Geweldig hoe de PSV leiding steeds weer bezig is de achterban te bewerken en teleurstellingen te voorkomen. Jammer dat ze niet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat er financieel gewoon een probleem is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 09:27]
Vind ik leuk
RW1913 +1139
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:35
He, het is bij ons geen speeltuin. Terecht dat er naar versterkingen wordt gekeken, of ben je afgelopen jaar vergeten bij je eigen club? Toen het niet liep en het publiek begon te morren, moest Overmars toch Ziyech halen.
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:04
wij hebben er tenminste geld voor .. voor jullie zou van peppen de linksback kunnen worden en willem Jansen de opvolger voor propper dan is het geld op
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:15
Dat Arie zoiets roept verbaasd me niks maar van jou had ik iets meer niveau verwacht ouwe. Of geloof jij ook ECHT dat het geld op is?
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:20
nou op misschien niet ouwe
maar je snapt me toch wel
. als er veel geld geweest was , had brands toch allang een paar goede aankopen gedaan ?
het is nu wel echt nodig..
tegen az ga je denk ik wel zien wat ik bedoel... misschien dat jullie winnen , maar dat zal zeker niet gemakkelijk zijn
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:24
Tja welke club koopt in 1 transferwindow 3 Lozano's in Nederland (prijstechnisch dan)? Ajax toch ook niet? Bij Ajax in ieder geval niet vanwege het gebrek aan geld maar gewoon omdat het een risicovolle investering is. Ik denk dat PSV zeker gezien het mislopen van de EL pas op de plaats moet maken en dat de aankopen niet boven de 3 a 4 miljoen uit mogen komen om eventueel waardeverlies in de toekomst te voorkomen.
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:28
het is gewoon lastig .. prijzen stijgen nog harder dan het water van eb maar vloed ..
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:22
Jij met je van Peppen de hele tijd, volgens mij ben je verliefd op die gozer. Wat betrek je hem er telkens bij.
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:24
dat vind ik een prima speler voor jullie .. die neemt de rol van manolev moeiteloos over en zal ook in de media immens populair zijn.
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:27
Ik denk dat Ajax die beter kan gebruiken met namen als Veltman en Viergever.
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:30
wij hebben dijks ..
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:37
Die was ik zelfs helemaal vergeten, kan je na gaan ;)
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:38
ja geeft toch niet .. we helpen je wel even herinneren
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:12
Inderdaad dat zijn ze vergeten. Bosz moest weg, Rostov 4-1 kon niet, schande , ziech moet gehaald worden, we hebben verdedigers nodig. Stelletje sjallas.
PSV staat er echt wel op 31 augustus. En eigen talenten boeit me geen zak. Kopen NDJ.
Vind ik leuk
Iggy +1942
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:54
Het is overduidelijk dat je afgunst jegens Ajax groter is dan de liefde voor je eigen clubje!
Vind ik leuk
Senn +3526
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:35
Slaap jij er nog wel van?
Vind ik leuk
Noudyo. +10431
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:39
Boekhouder ArieBombarie komt met de harde financiële feiten
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:25
Die heeft de cijfers beter op orde dan menig andere accountants.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:56
Beter toch? Er zijn clubs die als de achterban begint te morren na weer een deceptie in allerijl voor de hoofdprijs nog een speler kopen die ze eigenlijk niet wilden kopen.

En het ergste is nog die Ad hoc paniek aankoop zorgde ook niet voor prijzen....
Vind ik leuk
Ale +1270
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:10
Maar wel een finale EL.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:15
Ajax verkocht wisselspeler Bazoer dus voor meer dan de hoofdprijs?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:29
Wat een slap verhaal, het nieuwe psv is SKEER!
Vind ik leuk
Kayzer +1449
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:31
Kop nog steeds 10 meter diep in her zand! Soms heb je juist wel iemand van buitenaf nodig die op afstand de zaken beter kan analyseren. Maak me echt zorgen over ook mijn PSV. ERGERNIS TROEF IN HELAAS ALLEEN NOG MAAR DE WEEKENDEN!!
Vind ik leuk
Jafio +488
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:41
Kardioglu halen.
Vind ik leuk
Bertus +2431
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:42
Het middenveld maak ik me zo veel zorgen nog niet over, achterin moet nodig wat gebeuren. Je kunt toch niet vertrouwen op die 3 centrale verdedigers die er nu staan. Lukassen moet het nog laten zien maar Isimat en Schwaab zijn beide niet goed genoeg. Brenet denkt zelf het niveau Barcelona aan te kunnen maar heeft tegen die Kroaten duidelijk laten zien dat zelfs dit niveau een paar trappen te hoog is. Er moet nodig wat gebeuren, waarom altijd wachten tot er al schade is opgelopen.
Er zijn 4 basisspelers vertrokken en er is nauwelijks iets voor teruggehaald.
Op drie posities gaan ze nu spelen met gasten die vorig jaar niet goed genoeg waren. Dit is amateuristisch wanbeleid.











Vind ik leuk
Het Brein +2222
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:48
Ik zou gaan voor Hanni, maar die zal wellicht te duur zijn...of Kobayashi van Heerenveen!
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:49
Ik dacht dat Dante Rigo God op Aarde was maar die moet waarschijnlijk nog méér 'rijpen'? :D
Vind ik leuk
Gustavo +336
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:56
Die is inmiddels overrijp.
Vind ik leuk
Bullet +1433
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:53
ik zie hier soms het verwijt naar bepaalde clubs dat ze hun lijstjes niet in orde hebben op het moment dat er iemand (soms verrassend) vertrekt... waar is het lijstje van de 'beste' TD dan?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:55
Je zou toch verwachten dat een technisch directeur altijd wel een schaduwlijst heeft voor de selectie, waarbij ze altijd een aantal kandidaten op een lijst hebben staan mocht er iemand vertrekken. Dan hoef je niet wanhopig te zoeken?
Vind ik leuk
Gustavo +336
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:57
Cocu is een slapzak. Een sprekende pop zonder lef.
Vind ik leuk
Guust +3826
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:25
Als hij dit zegt dan is het echt tijd om te gaan, volgens hem gaat het dus nog steeds best en zit er dus nog rek in hem. Maar het zal wat zijn als hij fluitend kampioen word. Dan trekt hij mooi een lange neus naar iedereen.
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:13
Hoppa loop.de polonaise.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:49
Dan moet je het afgelopen jaar veel geleerd hebben,alleen jammer dat we dat aan het begin van dit seizoen nog steeds niet kunnen zien.
Sterker nog het is alleen maar slechter geworden.
Reden spelers niet op de goede plaats en geen gevolgen na langere tijd slecht presteren.
En niemand die een bal diep durft te spelen. Tikatakka voetbal hebben we de selectie niet voor.
Cocu moet zichzelf effe gaan spiegelen want je kan het wel zeggen maar doen is twee.
Vorig seizoen hebben we dit al zovaak gehoord maar er was niks van terug tezien.
Na een jaar werd luuk is een keer op de bank gezet nadat het al telaat was.
Cocu loopt door gebrek aan op tijd beslissingen nemen altijd achter de feiten aan.
Een goede leider ziet vooraf de pijnpunten en handelt ernaar niet achteraf.
Conclusie:cocu groeit te langzaam en moet vertrekken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:46
Flikker op Cocu
Vind ik leuk
United +39113
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:44
Cocu moet gewoon de jeugd de kans geven... Dat kan best nog wel eens goed uitpakken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV kijkt rond na vertrek Pröpper: 'Echt een versterking voor de selectie'