Huntelaar: Echt anders dan andere jongens van zeventien of achttien jaar

Huntelaar: "Echt anders dan andere jongens van zeventien of achttien jaar"

zaterdag 12 augustus 2017 om 09:32

Ze vieren zaterdag allebei hun verjaardag: Matthijs de Ligt (18) en Klaas-Jan Huntelaar (34). Over de vraag wat hun ideale verjaardagscadeau is, hoeft het duo niet lang na te denken.

"Het mooiste cadeau zou zijn dat Appie weer stappen zet en we de 34ste landstitel mee naar Amsterdam nemen", laat Huntelaar optekenen door de officiële website van Ajax. De Ligt: "Daar sluit ik me volledig bij aan."

In hetzelfde dubbelinterview is Huntelaar positief over De Ligt. "Matthijs is een heel goede verdediger. Voor zijn leeftijd vind ik hem al erg volwassen. Echt anders dan andere jongens van zeventien of achttien jaar", zegt de teruggekeerde Ajax-spits.

"In het team merk je ook dat Matthijs een stabiele factor is. Natuurlijk zijn er dingen waar nog aan gewerkt moet worden, maar dat zijn details. Je ziet dat Matthijs gefocust is en dat hij precies weet wat hij wilt. En dat is het belangrijkste."

Plaats een reactie

rolo8679 +1135
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:37
De 34e landstitel voor nummer 34 Appie.
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:56
dat heb jij goed gezegt en gezien ouwe .. het ultieme doel ..34ste landstitel voor onze nummer 34 ..
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:10
#titel34voorNOURI
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:24
Over 34 jaar;)
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:39
duurt wel lang jullie volgende titel !! je bent wel eerlijk daar houden wij ajacieden van
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:43
Zoals Overmars te werk gaat zullen jullie alleen voor spek en bonen spelen. Die verkoopt alles wat maar kan lopen en haalt er niet veel voor terug.

[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 12:12]
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:47
haha jaloers ? anders kan ik het niet noemen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:49
Waar moet ik op jaloers zijn? We hebben alles wat een mens gelukkig maakt.;)
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:01
blijkbaar niet anders ben je niet steeds zo negatief op Ajax topics
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:10
Nee hoor, ik reageer alleen waar het kan. Het was ook meer met een knipoog.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3810
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:11
Gelukkig doet Overmars het beter....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:15
Qua verkoop wel.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3810
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:32
Je kan niet goed verkopen als je niet goed inkoopt......
Het gaat altijd om het saldo......de som van plussen en minnen.
Net als bij een wedstrijd, je krijgt er 3 tegen, maar je maakt er 5, je kan je blind staren op die drie goals tegen, maar het positieve saldo is 2.
De superieure positie van Ajax financieel in Nederland is voor het overgrote deel te danken aan Overmars en Slob de financieel Directeur.
Vind ik leuk
reggie +938
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:11
Iets minder geld en een betere selectie was beter geweest, en dat is Overmars schuld maw hij doet het eigenlijk helemaal niet goed.
Vind ik leuk
Alex43 +46
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:41
Dat zou een mooie afsluiting van een rot begin zijn van het seizoen 2017/18 als ze de 34e landstitel paken
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:32
ik hoop het ook! selctie ziet er goed uit dat beetje geluk ontbrak alleen de laatste jaren hopelijk meer geluk dit jaar!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:42
Noem zijn traagheid maar een detail.....
Vind ik leuk
Ale +1270
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:57
Hahaha. Jaloers dat jou cluppie geen echte talenten voortbrengt?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:31
Ronald Koeman, Blind en Stam en zo kan ik even doorgaan waren alle niet de snelste!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:52
Kan mij nog een wedstrijd herinneren toen Jaap Stam Ronaldinho er uit sprintte tijdens een Champions League wedstrijd van Barca-AC Milan. Zo langzaam was hij toen niet!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:22
Stam was snel.
Vind ik leuk
Guust +3826
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:33
Hadden Koeman en Frank de Boer ook, toch aardige staat van dienst, dan moet je gewoon wat slimmer zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:24
Die is al te traag voor de ED. Hij loopt ook nog eens met een luier om.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:46
Jammer voor Appie, maar voor mij zou het mooiste cadeau zijn als Feyenoord kampioen gaat worden. Oké toegegeven, dat gaat lastig genoeg worden. ;-)
Vind ik leuk
Soky21 +289
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:34
Maar volgens mij wordt jou niks gevraagd , en was deze vraag voor Huntelaar . Dus houd je dan lekker bezig met vragen over je eigen club .
Vind ik leuk
Artikia +1519
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:01
Er staat toch zeker "Geef je mening" in het witte vlak bovenaan de reacties.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:24
hoho hij dist hem hier hoor XD
Vind ik leuk
Eendracht +8575
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:28
Hahahaha...;)
Vind ik leuk
Guust +3826
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:34
Jullie hebben de schaal al, niet te hebberig worden he.
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:34
als het even tegen zit stort feyenoord vaak helemaal in elkaar! en elke club krijgt met tegenslag te maken! op die flak denk ik dat feyenoord tw kort komt en dat gaat ze de das omdoen!
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:35
vlak*
Vind ik leuk
Sytz +1144
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:24
Je kan je reactie wijzigen hè. Doe ik ook altijd met spellingsfoutjes. Is wat fijner om te lezen voor de rest vind ik.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 11:25]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:55
De Hunter legt er gewoon 40 in dit jaar!
Vind ik leuk
Ale +1270
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:58
Krijgt niet eens een basisplek. 8 maximaal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:59
Goed spul wat jij rookt.......
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:14
Op de training tegen te licht?
Vind ik leuk
PDJong +1000
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:14
Twee slimme gozers. Gaat Ajax voor- en achterin veel aan hebben dit seizoen.
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:38
ben ook benieuwd naar die nieuwe back. hij schijnt echt heel goed te zijn! en hij is snel kan een man voorbij heeft een leuke voorzet en pass! hunt en dollberg gaan daar veel van profiteren!
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:22
Dat hopen we allemaal jongens, Appie weer beter en dan met z'n allen met de schaal hem thuis bezoeken!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Huntelaar: "Echt anders dan andere jongens van zeventien of achttien jaar"