BBC bevestigt geruchten over Sánchez-interesse: nieuw transferrecord Spurs

BBC bevestigt geruchten over Sánchez-interesse: nieuw transferrecord Spurs

zaterdag 12 augustus 2017 om 10:31

Voor wie nog twijfels had over de interesse van Tottenham Hotspur in Davinson Sánchez: ook de BBC meldt zaterdagochtend dat manager Mauricio Pochettino zijn pijlen heeft gericht op de Ajax-verdediger.

Tot nu toe kwamen de berichten vooral uit het geruchtencircuit en van de Daily Mirror, maar de BBC bevestigt zaterdagochtend dat Tottenham Hotspur inderdaad zeer concrete interesse heeft in de Colombiaan. Volgens de Britse omroep wil Pochettino van Sánchez de eerste zomeraankoop van Tottenham maken.

Van een akkoord met Ajax rept de BBC nog niet. Wel is Tottenham bereid het transferrecord te breken voor de komst van Sánchez. Die staat nu op naam van Moussa Sissoko, voor wie vorig seizoen omgerekend 33 miljoen euro werd betaald. In het geval van Sánchez wordt gesproken van een deal van 38,5 miljoen euro. Dat zou een winst van ruim 33 miljoen euro in één jaar betekenen voor Ajax.

Poll

38,5 miljoen euro genoeg voor Sánchez?

(3258 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 10:35
Zou jammer zijn voor de eredivisie als hij na 1 jaar al vertrekt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:43
Laat hij nog zo een jaar zien dan kan je hem verkopen voor 50 miljoen, dus ik snap t niet zo dat Ajax het nu al doet (mocht t waar zijn).
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:45
Dat denk ik ook, maar ik denk wel dat hij de Premier league al aan kan.
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:47
als ajax boven de 40 krijgt ben je als club gek om net niet te doen! iedreen is vervangbaar gewoon die geld binnen harken! money is power en maakt veel deuren open.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:59
Is dat zo? Dan heb je straks 200 euro in het pakhuis van Overmars.. en dan? Het seizoen in met Dankerlui in de basis?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:01
Noem zn vervanger maar op dan...
De Ligt is een geweldig talent maar je gaat er wel op achteruit als Sanchez weggaat en helemaal op korte termijn. 1 jaar is te kort om een goede vervanger klaar te hebben staan zoals Klaassen en Donny wel goed ging.
En juist in deze periode is money geen power voor Ajax. Want zelfs met 40 miljoen koopt Ajax geen vervanger voor hem want die willen allemaal niet komen.
Nee net als RB Leipzig en Tottenham heeft Ajax er meer aan om hun beste spelers niet te verkopen als er nog geen goede vervangers zijn.
Wat maakt het nou uit of Ajax 40, 20 of 60 miljoen krijgt voor Sanchez?
Wordt Ajax eerder kampioen met dat extra geld of worden ze eerder kampioen als Sanchez blijft?
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:09
veltman viergever zijn prima vervangers en die heb je al in huis. het zijn toch twee kleurloze back die aanvallend gewoon beperkt zijn! en maar een back halen ofzo type alaba maxwell op links en afwachten hoe die nieuwe colombian het gaat doen! 45 zou ik echt niet nee tegen zegen dan!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:16
Veltman een prima vervanger?
Kijk jij pas sinds dit seizoen naar Ajax?
Veltman was een drama als CV en als RB was hij minder slecht. Maar nog steeds geen RB die kwaliteiten heeft die bij Ajax horen
Vind ik leuk
rpaulp50 +3810
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:08
Ook met Sanchez erbij is de verdediging van Ajax niet bepaald een onneembare vesting gebleken in de wedstrijden tot nu toe.....Sanchez een fantastische speler maar geen 40 miljoen waard - om te weigeren - voor Ajax althans.
Komt wel weer een ander, zo gaat dat altijd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:44
Dat ligt natuurlijk ook aan de manier van spelen.
Vind ik leuk
Korm +22960
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:48
Tja het kan ook de andere kant op slaan en dan is hij minder waard. 39 miljoen is natuurlijk wel erg veel geld!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:53
Ajax lijkt hiermee uit te stralen dat ze verwachten Europees minder ver te komen. Europese successen van clubs drijven de gemiddelde marktwaarde van de spelers op, en die van de toppers bovenmatig.
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:40
Ajax lijkt iets uit te stralen vanwege de belangstelling de Spurs?

Ajax probeert toch juist te verlengen? Volgens jouw theorie verwacht Ajax dus de EL te winnen dit seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:58
Ik reageer specifiek op Korm. Mijn theorie snijdt slechts hout als Ajax Sanchez alsnog van de hand doet. Daar heb je helemaal gelijk. Overigens is verlengen niet altijd een garantie voor blijven. De laatste jaren heeft Overmars bij een bod boven de € 25 miljoen op gezichtsbepalende spelers altijd gehapt. Gezien de marktontwikkelingen zou die drempel dit jaar weleens 10 - 15 miljoen kunnen liggen, afhankelijk van de speler. En dat vind ik sportief korte termijn denken, mogelijk onzekerheid over de verwachte resultaten. Tegelijkertijd is Ajax wel het succesvolste handelshuis van het Nederlandse voetbal. Daar valt ook iets voor te zeggen. We zullen het zien de komende ruim twee weken.
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:10
Overmars is helemaal niet zo gretig gebleken in het toehappen. De prijzen voor spelers als Milik en Klaassen waren prima.

Bovendien is de markt helemaal niet zo dat die 25 omlaag gaat naar 10-15 miljoen. Dat is een beetje een rare opmerking in de juist gekker wordende markt.

Maar waar het om gaat is dat er altijd prijzen zijn die he niet kunt weigeren als een speler ook graag wil verkassen naar die club.

40 miljoen zou een absoluut record zijn en dan ook nog voor een verdediger. Rond dat soort prijzen kun je helemaal niets stellen met betrekking tot verwachtingen van het Europese seizoen. Je kunt dan slechts concluderen dat iedere speler simpelweg z'n prijs heeft.

Kijk naar Neymar. Due 222 miljoen in dat contract stond er niet in in de verwachting dat iemand dat ooit zou betalen, maar puur als een bordje "not for sale". Alleen blijkt maar weer dat iedereen for sale is.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:52
Ik ben het woord "hoger" vergeten bij 10 tot 15 miljoen. Dat zou inderdaad een kromme redenering zijn:-)
Verder was er inderdaad niets mis met de bedragen voor Klassen en Milik en ook Cillessen. En iets verder terug voor Blind en nog verder voor Suarez. Ik vind alleen dat Overmars boven een bepaald drempelbedrag makkelijker overstag gaat dan menig andere TD. En ja, Neymar is een voorbeeld voor jouw stelling dat een speler boven een bepaald bedrag niet meer te houden is. Maar er zijn ook voldoende spelers waarbij de club weigert op biedingen in te gaan (recentelijk Coutinho). Wat jouw stelling aangaat dat je een speler die wil vertrekken niet kunt houden, ik heb nog geen concreet geluid gehoord uit de hoek van Sanchez dat hij koste wat kost in deze transferperiode wil vertrekken.
Zoals gezegd, we zullen het zien:-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 14:53]
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:00
Dat laatste ben ik het mee eens en zei ik elders ook al, hij onderhoudt namelijk al langere tijd contact met Barca. En Barca of Spurs...

Je vindt dat Overmars makkelijker ja zegt boven een bepaalde drempel, maar die drempel is dan ook de hoofdprijs. Wat dat aangaat zegt een Brands bijvoorbeeld ja tegen veel lagere bedragen. En dat Liverpool Coutinho makkelijker kan houden heeft natuurlijk alles met geld te maken. Coutinho verdient een heel groot salaris en dan kun je dus ook een grotere afkoopsom vragen. En met Neymar in het achterhoofd vraagt Liverpool niet eens een gek bedrag. Maar ook Coutinho zal gaan hoor als hij en Barca dat willen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:48
Ik ben er helemaal niet blij mee
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:49
Dat snap ik, zou ik ook niet zijn als ik Ajacied zou zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:13
Ik zou er blij mee zijn als ik geen ajacied zou zijn...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:23
Weet ik niet, het is jammer dat dit soort spelers misschien al na een jaar vertrekken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:09
Als je concurrent zwakker wordt...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:48
Gotta beat the best to be the best
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:55
Ja dat is waar. Aan de andere kant worden deze spelers overtuigd dat het beter is om eerst in NL te komen spelen om daarna de stap te kunnen maken naar een topclub in een grote europese competitie. Als dat dan heel snel lukt met een goeie winst, dan kan je misschien beter maar tevreden zijn en het als voorbeeld gebruiken bij het aantrekken van opvolgers ipv van een ontevreden speler aan zn contract houden en toekomstige tranfers te bemoeilijken..
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:38
Super voor Ajax. Als ze maar wel wat met het geld gaan doen en niet gaan oppotten.
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:41
Overmars kan nog nee zeggen ..
we hebben het geld niet nodig ...en volgens mij wilt sanchez ook niet perse weg ..
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:50
Als Sanchez wil ontstaat er een andere situatie waardoor Ajax eerder zal verkopen. Hoop voor jullie dat die wil blijven.
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:53
daar heb je gelijk in .. geld geld geld ... hoop ook dat hij blijft ..zekerheid heb je nooit .. kijk maar naar neymar
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:55
Agh nee joh, allang al niet meer. Al helemaal niet in de voetbalwereld. 1 ding weet je zeker en dat is dat je op een gegeven moment dood gaat. Dus moeten we met zijn allen genieten van t leven.
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:57
daar heb je helemaal gelijk in .. en dan is het leven zelfs nog te kort .. kijk maar naar nouri
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:11
er is leven na de dood!
Vind ik leuk
Guust +3826
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:25
Precies, en nogmaals, hij komt daar niet in de basis, de twee ex-Acieden speelt hij er niet uit. Minst gepasseerd vorig seizoen, voor de bank wil hij niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:39
Geld heeft Ajax niet nodig, sportief succes wel, dus Sanchez is not for sale. Maar het zou mij niet verbazen als Overmars al vroeg in het seizoen weer een streep zet door die ambities.
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:45
ajax heeft met veltman en viergever prima vervangers in huis als ze een aburd bedrag krijgen en die jongen wil weg gewoon laten gaan en die poen binnen harken! geld ook voor dolberg als monaco komt met 70 ook laten gaan! money is power! misschien is overman wel slim als hij weet dollberg word ook verkocht kan hij misschien jansen betrekken in de sanchez deal en poot stijf houden! iedreen is vervangbaar en tegen het grote geld kan je niet tegenop.
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:49
Jij vergelijkt Viergever en Veltman met Sanchez en noemt ze ook nog eens prima? koekoek.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:01
Bovendien.. wie speelt er dan op links? Dijks? En die nieuwe Colombiaan op rechts waar we nog niets van gezien hebben? En verder helemaal niemand op de bank? Dan mag je kopen dat ze volgende week dik verliezen van Rosenborg. Wacht dat hou je geen 50 wedstrijden vol.
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:03
ja vetman en viergever zijn prima spelers internationals hebben ervaring en zijn orginale CV! kijk om je heen wie is er beter dan die twee in de eredivisie?
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:18
Je hebt helemaal gelijk zijn de beste verdedigers van NL. Wat een kijk heb jij er op. Ik geef je toch een duimpje voor je fantasiën.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:08
Leuk en aardig dat je de gek met 3ismo hebt, maar ondertussen ben je niet eens in staat om zijn vraag normaal te beantwoorden. Welke verdedigers in de eredivisie vind jij dan beter dan Veltman en Viergever? Jij hebt er blijkbaar kijk op, dus ik ben nu wel heel benieuwd!
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:18
Oh jij bent het dus ook met hem eens dat Veltman en Viergever de beste verdedigers van NL zijn? Als dat zo is dan hoeven we het er niet meer erover te hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:42
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat jij niet in staat bent om zijn vraag normaal te beantwoorden. Vervolgens vraag ik, net als 3ismo, wie jij in de eredivisie beter vindt dan Viergever en Veltman. En daar kun je blijkbaar echt geen antwoord op geven, wat wel blijkt uit je reactie. Geef nou gewoon eens antwoord op de vraag. Zo moeilijk is hij toch niet?
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:55
Ga ik ook niet doen want dat neem ik niet eens serieus.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:14
Dat zegt wel genoeg. Je weet gewoon niks te bedenken. Laten we het hier maar bij houden dan.
Vind ik leuk
Sigma +1672
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:10
kansloos dit....
hoe kan jij Veltman en Viergever in 1 adem noemen met Sanchez...en ook nog durven beweren dat het prima vervangers zijn.....onder welke steen kom jij vandaan....
Vind ik leuk
Mo +8816
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:40
Gewoon te weinig. Minimaal 45 vragen. Willen ze dat niet betalen is dat jammer voor hun. Sanchez is te belangerijk om nu te laten gaan
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:46
Eens. Nog hoger wat mij betreft, 50 miljoen is reëel gezien de huidige markt.
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:49
45 en jansen erbij en poot stijf houden! heb je gelijk de vervanger van dollberg?
Vind ik leuk
Korm +22960
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:50
je heb hunter nog
Vind ik leuk
Korm +22960
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:50
jullie zijn gek geworden!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:55
Vind je 50 miljoen voor een talent als Sanchez echt zo gek? Coutinho kun je voor 100 miljoen niet halen en Dembele van Dortmund moet >70 miljoen opbrengen.
Vind ik leuk
Korm +22960
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:59
Tja dat vind ik inderdaad gek, vergeet niet dat we het maar hebben over een speler van Ajax (met alle respect)... Je moet nog maar zien of deze speler zal slagen bij een grotere club. we kunnen genoeg voorbeelden noemen waarvan we dachten dat ze het wel zouden redden..nDembele en Coutinho bewijzen zich al in grotere competitie.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:19
Als ik Overmars zou zijn zou ik het wel weten. Als je kijkt naar hoe de markt zich ontwikkeld en hoe Sanchez zich ontwikkeld dan wordt hij alleen maar meer waard. Nu verkopen voor 40 zou wat dat betreft zonde zijn.

Edit: ah Marc ziet het weer goed, eerste bod Spurs afgewezen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 11:24]
Vind ik leuk
Mo +8816
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:02
70? Daar vragen ze 150 miljoen voor
Vind ik leuk
chicken +6528
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:40
Als die gaat...blij dat het de spurs zijn dan...
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:40
Dat is de consequentie van het halen van goede spelers in Colombia. Als ze goed zijn komen ze snel, je hebt er een seizoen veel aan, maar dan moet je gewoon je winst pakken en voor de volgende gaan. Dat is precies wat Ajax nu volgens mij doet.
38,5 zal niet het eindbod zijn vermoed ik, maar het is ruim voldoende als je objectief beschouwt.
Vind ik leuk
Gabs +214
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:40
Die gaat dus weg! BBC is vrij betrouwbaar! Jammer voor Ajax maar Sanchez is een topper!
Vind ik leuk
oke dan +3899
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:48
De BBC bevestigt alleen dat er interesse is. Gisteren stond er dat Levy al in het vliegtuig zat richting Amsterdam. Vp zit er de laatste tijd wel vaker naast omdat ze zowat alle berichten uit de roddelkranten plaatsen. Bij Spurs staan Alderweireld en Vertonghen centraal en die speel je niet zomaar uit de basis. Sanchez moet op deze leeftijd gewoon iedere week spelen en dat kan hij bij Ajax. Als back up voor die 2 Belgen dienen is niks voor Sanchez. Gewoon lekker nog een jaar knallen want er zijn genoeg clubs met interesse in Sanchez.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:52
Ik denk 40 miljoen en jaar uitlenen aan Ajax
Vind ik leuk
Gu3rilla +14241
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:58
Spurs speelt met 3 achterin met Dier die terug het middenveld op wilt.
Vind ik leuk
oke dan +3899
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:13
Danny Rose speel je er ook niet uit. Let maar op die blijft bij Ajax.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14241
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:19
Rose is een linksback dus waarom zou hij die eruit moeten spelen?
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:40
te weinig voor zoeen beestachtige verdediger .. 50 miljoen met 20 % doorverkoop percentage
Vind ik leuk
Thijs76 +234
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:41
Niet te houden.... 33 miljoen rendement in 1 jaar.... niet slecht maar ik als seizoenskaarthouder wil weer een keer kampioen worden!! Dus Marc Netto Marge Overmars... 2 toppers erbij aub!!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 10:48]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:53
En dan weer naar jaar weg
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:59
Als het hebben van een seizoenskaart een garantie is voor het behalen van een kampioenschap van Nederland, doe mij dan maar 40 kampioenschappen die ik dan nog tegoed heb. ;--))
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:03
Sanchez verkopen is in ieder geval de garantie dat je geen kampioen wordt
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:06
Dit betekent dat je letterlijk beweert dat de rest van Ajax niet goed genoeg is om kampioen van Nederland te worden. Moeten we dat als een serieuze voorspelling even noteren?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:09
Wat ik beweer is dat je aan vier verdedigers niet genoeg hebt.. Je krijgt te maken met blessures en schorsingen. Dan moet je terugvallen op Dankerlui en Bergsma. Ik denk dat dat Ajax gaat opbreken inderdaad. Je kunt niet vier verdedigers verkopen en dat opvangen met het halen van een onbekende Colombiaanse rechtsback die zich eerst nog maar eens moet bewijzen.
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:22
Dat zie je dan verrekte goed en kijk wat Ajax doet? Ze zijn al bezig om dat in te vullen. Meestal heeft Ajax geen drie weken nodig om dat goed in te vullen en er resten nog ruim twee weken. Geduld jongeman, je wordt op je wenken bediend.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:28
Volgens mij is Overmars nou juist niet daadkrachtig betreft aankopen. Het seizoen begint vanavond en hij was nog steeds op zoek naar versterkingen in alle linies.. Je kunt nu dus achter twee verdedigers aan. Waar haal je die nu nog vandaan?
Vind ik leuk
Thijs76 +234
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:06
Dat is een goeie! al zal ik jullie volksclub met hondstrouwe supporters het ook gunnen!
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:07
Ja, 't is bij de beesten af.
Vind ik leuk
Nick Kools +12197
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:43
BBC is altijd wel heel betrouwbaar met dit soort berichten.

Zal echt een gat in de defensie slaan bij Ajax, die vervang je niet zomaar.
Wel erg goed gescout door die Veldmate.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:54
Cuenca zou zelfs beter zijn ook bij de natianal de club waar sanchez vandaan komt
Vind ik leuk
FvE +190
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:45
Die moet je dus gewoon verkopen. Je pakt ongeveer 750% winst. Spelers uit onze mickey mouse competitie zullen nooit vertrekken voor absurde bedragen. Zuid Amerikaanse voetballers zullen toch vaker voor het geld kiezen.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14241
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:45
Er zijn toch nog vrij veel mensen die denken dat Overmars niet akkoord gaat met 35/40m waarop is dat gebaseerd als ik vragen mag? Zover ik weet gaat hij altijd akkoord met zo'n bedrag en het is ook goed bedrag dat de waarde van Sanchez representeert
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:05
Hij kan niet akkoord gaan.. Ajax heeft nu al te weinig verdedigers. Dan ga je je beste verdediger ook nog verkopen? Dan zet je nu al een streep onder het seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:46
Overmars moet oprotten minimaal 45
miljoen
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:02
Vanwaar zo'n ruwe reactie? Is er iets buiten het voetbal wat u zo dwars zit? Dit kan voetbal nooit alleen als oorzaak hebben en zeker niet het vooruitzicht van een financieel behoorlijke klapper van uw club.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 11:23]
Vind ik leuk
Alain2708 +3144
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:47
Zou Sanchez zichzelf ook ''ziek'' melden om een transfer te forceren?
Vind ik leuk
United +39113
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:19
Dat is de trend van deze transferperiode...
Vind ik leuk
Alain2708 +3144
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:41
Mag toch hopen van niet?
Vind ik leuk
United +39113
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:44
Zijn al een aantal spelers die het doen ;p
Vind ik leuk
Alain2708 +3144
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:46
Helaas wel, maar toch zie ik Sanchez dat niet doen..
Vind ik leuk
vivaldi +1395
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:48
Spurs zal toch echt iets meer moeten betalen voor Sanchez, 38.5 mill. is
te weinig voor deze klassespeler. Ik persoonlijk had gedacht 65 millioen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:50
Volgend jaar kost die 85 miljoen Overmars geeft hem bijna cadaue
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:50
Veel te laag 38.5 miljoen ajax moet gewoon 50 vragen.
Vind ik leuk
Gustavo +336
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:52
Het begrip "beursgenoteerd bedrijf" houdt in dat je op aandringen van de aandeelhouders gewoon moet verkopen. Heel simpel. Ajax heeft als bedrijf zijnde niks op met het kampioenschap. Dat levert te weinig op vergeleken met transfers. Deelname aan de CL is wel belangrijk omdat de selectie dan stijgt in waarde. Marc heeft geen reet in te brengen zodra de aandeelhouders dividend ruiken. voordat iedereen nu begint over de combi kampioenschap/CL; check even de afgelopen premies ten opzichte van de afgelopen transferwaarden en beoordeel deze vanuit het oogpunt van een aandeelhouder.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:58
Je spreekt je zelf tegen.
Marc heeft niks in te brengen het kampioenschap brengt de aandeelhouders niks op alleen de CL?
Hoe dacht je dan in de CL te komen ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:58
Je spreekt je zelf tegen.
Marc heeft niks in te brengen het kampioenschap brengt de aandeelhouders niks op alleen de CL?
Hoe dacht je dan in de CL te komen ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:58
Je spreekt je zelf tegen.
Marc heeft niks in te brengen het kampioenschap brengt de aandeelhouders niks op alleen de CL?
Hoe dacht je dan in de CL te komen ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:59
Je spreekt je zelf tegen.
Marc heeft niks in te brengen het kampioenschap brengt de aandeelhouders niks op alleen. de CL?
Hoe dacht je dan in de CL te komen ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:06
Ajax keert geen winst uit.. en een meerderheid van de aandelen is in handen van de ledenraad. Dus het ligt wel iets genuanceerder dan jouw relaas.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:53
Nu wachten op Barcelona met Neymar-geld.
Vind ik leuk
jari_ +460
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:54
Voor 50 verkopen, met een jaar terug huren. Kan volgend jaar Jan Vertonghen terugkeren ;) Dromen mag hè, ik ben een romanticus.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:59
Lijkt wel of de meeste fans tegenwoordig blij zijn dat er zoveel geld op de bankrekening staat. Kapitaal moet gvd op het veld staan.
Vind ik leuk
Phoxy75 +253
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:00
Voor dit soort bedragen kan Ajax niet anders dan hem verkopen. Ik vond hem in de grote wedstrijden nog weleens door de mand vallen. In de finale van de EL heeft hij elke bal aan ManU gegeven en in de vorige rondes liep hij in blessuretijd in de spits, terwijl ze 1 doelpunt aan het verdedigen waren. Desalniettemin een jongen met heel veel potentie en eigenlijk zou 1 jaar Ajax wel erg kort zijn.
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:00
Ach dat er interesse is, is logisch. We zullen zien.of hij speelt tegen Heracles, dat is toch een indicatie. Hoe serieus dit is.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:01
38,5 miljoen moet je als Nederlandse club wel accepteren, hoe vervelend het ook is dat Sanchez vertrekt. Ajax heeft die vervanger die rechtsback al als vervanger gehaald, kan Veltman naar het centrum.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:02
Wat zou je doen als je straks voor Sanchez een bod krijgt van £ 35 miljoen omgerekend 39 miljoen euro dan ga je toch nadenken om wat te doen, zolang Ajax nog geen vervanger heeft niet laten gaan. Overmars moet nu zeer zeker nadenken en met de R. v. C. tot een oplossing komen wat te doen. Als supporters kunnen we wel zeggen niet verkopen maar nog zijn nog meer dingen die dan gaan spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:03
Minimaal 50 miljoen, anders zoeken ze maar verder !!!
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:28
Ja en stel, ze bieden het en Ajax zegt ja. Dan is hij toch ook weg? Wie moet er dan zo schitterend verdedigen daar in Amsterdam?
Vind ik leuk
Casuals88 +1647
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:03
Sánchez is zeker meer waard als Milik dus minimaal 45 miljoen en anders houden !
Vind ik leuk
Soky21 +289
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:04
Dat hij gaat vertrekken oké, maar maak mij meer zorgen over wie hem gaat opvolgen .
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:06
Blijf
Vind ik leuk
bdr +139
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:10
als het gerucht toch waar zou zijn .....is letschert wel een goede optie ...om m te vervangen ...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 11:10]
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:11
Dit moet ik ff kwijt jongens (Ajacieden)

Ik heb echt geen haat voor Ajax of zijn supporters....

Maar ik HAAT wél jullie uitgaande transfers!!!.
Serieus!!!
;-)

En voornamelijk de hoogte daarvan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 11:12]
Vind ik leuk
United +39113
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:21
Pfff hou je stil jong hatertje!! ;-)
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:22
Hahahaha... Sjorrie!
;-)
Vind ik leuk
Suomi71 +521
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:25
Je kunt nu al zien dat deze jongen buiten categorie is. Dit wordt een hele grote dus niet weg doen voor minder dan 40 miljoen is heel logisch. Wel sportief gezien jammer voor Ajax want zo'n verdediger krijg je niet zomaar weer terug.
Vind ik leuk
Peb +69
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:34
Als het bedrag ongeveer 45 miljoen wordt moet je hem wel verkopen. Dat zijn bedragen die je niet kunt weigeren. Ook voor de voetballer zelf is dit een mooie stap. Met Veltman heb je een vervanger en de rechtsback heb je gehaald. En van Rhijn nu echt terughalen. Volgend jaar moet je ook nog eens voorronde spelen en dat blijft een loterij.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:49
Die kan je niet meer tegenhouden. Gewoon een goede ervaren verdediger halen. Maar waarschijnlijk gaat Veltman naar CV....
Vind ik leuk
Woudo +7796
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:20
Altijd verkopen voor dit bedrag je hebt geen garantie op dat hij t dit seizoen weer zo goed gaat doen
Vind ik leuk
JanTa48 +1556
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:21
De Engelsen en de Spanjaarden hebben zelf de transfermarkt kapot gemaakt, laat ze er nu maar voor bloeden ook. Ik zei al, hoe dichterbij we komen naar de sluiting van de transfermarkt des te duurder Sanchez zal gaan worden. Die 40 miljoen dat Marc riep was om de koopjesjagers af te weren maar nu gaan we serieus worden. Sanches haat alleen weg voor de prijs dat Ajax b.v. in 1 klap de Arena kan kopen.
Vind ik leuk
Vato75 +944
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:22
Daar zijn de meningen over verdeeld
Vind ik leuk
Gerro +3684
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:50
De Spurs willen het transferrecord breken maar hopelijk gaat Ajax daar niet aan meewerken. Wat wel weer blijkt is dat de media niet deugd gisteren werd er nog gesproken over een akkoord wat dus niet waar blijkt te zijn.
Zou mooi zijn als Ajax het contract met Sanchez weet open te breken en te verlengen zodat de geruchten definitief de kop in worden gedrukt.
Mocht Ajax dat niet lukken zou ik als ik Overmars was nog even een paar weken achterover leunen want kan mij niet indenken dat nu de spurs zich gemeld hebben andere clubs geen actie gaan ondernemen en word hij met de dag meer waard.
Vind ik leuk
Maxx Jw +409
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:20
Nu nog te ligt voor de Engelse competitie komt op de bank met Alderweireld en Vertonghen voor zich. Nog lekker jaartje bij Ajax blijven en voor het dubbele verkopen.
Vind ik leuk
darmianto +7845
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:31
Sorry hoor, leuk dat hij in de eredivisie speelt maar hij heeft ook op Europese finale niveau het verschil gemaakt, dan geef ik Ajax groot gelijk dat ze dit doen.

Als ze met 50+ komen dan zal Ajax misschien alsnog overstag gaan maar zelfs voor clubs als Tottenham is dat veel geld en ik zie ze dat niet zomaar neertellen. Ajax heeft toch al een vette bankrekening dus waarom dan voor de verkoop gaan?

Misschien is het tactiek om de prijs op te drijven dat ze hem een nieuw contract voorschotelen maar dat komt dan de prijs alleen maar ten goede.

Als Ajax dit nog een jaar of 5 volhoudt dan is er straks 500 mil + in kas en dan kan je ook structureel het salarisplafond verhogen zonder dat je zo weer door je geld heen bent. I like it!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 13:32]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:04
De geruchtenmolen komt op volle gang!
Komende dagen veel berichten over Sanchez.
Mike Verweij zei dat Overmars nu 40 miljoen euro niet meer zal accepteren, Marc nam die woorden terug want een tijdje geleden zei hij dat 40 miljoen euro niet te weigeren valt.
Ajax is daarnaast al naarstig opzoek naar een extra verdediger, Barac zou dat worden maar zoals iedereen weet kwam hij niet door de medische keuring.
De spoeling is al dun, vertrekt ook Sanchez nog eens dan MOETEN er twee centrale verdedigers gekocht worden!
Vind ik leuk
United +39113
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:12
Ik hoop zo dat dit niet doorgaat! Sanchez moet blijven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

BBC bevestigt geruchten over Sánchez-interesse: nieuw transferrecord Spurs