Toornstra: 'Dat ik zo'n prijs waard ben, tja, een heel gek idee natuurlijk'

Toornstra: 'Dat ik zo'n prijs waard ben, tja, een heel gek idee natuurlijk'

zaterdag 12 augustus 2017 om 11:23

Jens Toornstra geeft het goede voorbeeld hoe het ook kan in het voetbal. De Feyenoorder laat zich niet meeslepen door de gekte in de voetbalwereld.

"Een wereld die voor velen bekendstaat als egoïstisch", zegt Toornstra in het Algemeen Dagblad. "Een wereld waarin veel geld wordt verdiend en vaak wordt uitgegeven aan van alles en nog wat. Een wereld, kortom, waarin de verleiding groot is om vooral met jezelf bezig zijn."

"Al kan ik natuurlijk alleen voor mezelf praten. Ik ben pas op relatief late leeftijd prof geworden en ken dus ook de andere kant van de maatschappij. Dat helpt mij nog meer te waarderen en te genieten van wat ik heb. Toch kan ik me er nog wel steeds over verbazen dat Neymar verkocht wordt voor 200 miljoen euro. Anderzijds: voor mij betaalde Feyenoord ook enkele miljoenen aan FC Utrecht. De gedachte dat ik zo'n prijs kennelijk waard ben, tja, een heel gek idee natuurlijk", aldus Toornstra.

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 11:34
Kan die Toornstra zijn mond eens houden? Begint te irriteren....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:38
Misschien moet je maar bij Ajax topics houden? Die zijn er zat op VP te vinden.

Vind ik leuk
Eendracht +5419
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:53
Hahaha..;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:44
Volledig mee eens Rdammer (-: Dat gezeik.. Ik als ajacied vind dat Tornstra een fantastische voetballer is en dan mag je wat zeggen toch. Dat gezeur over en weer ... noemt zich Superajaxied haha (ajacied schrijf je zo, vast weer een puber van 12)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:01
We mogen als Feyenoordsupporters van geluk spreken zoals hij presteert, want hij stond toch met 1 been bij zn nieuwe cluppie. Naast dat hij heel voetballen is nog eens een intelligente voetballer.

Zijn ook vast fake accounts om de boel op te naaiden. :)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:37
Zo'n beeldbuishooligan zonder haar op z'n piemel.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:26
Inderdaad. BAM. Daag superajacied. Groetjes uit de vijverberg.....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 13:27]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:21
Haha BAM je hebt het over Ajax niet Feyenoord haha
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:36
Dat is ook logisch, Ajax is de grootste, belangrijkste,beste en meest interessante club van Nederland. Als er niks te schrijven valt verzint men gewoon iets waarop dan weer gereageerd kan worden. Hoe meer hits hoe beter voor de reclameinkomsten.
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:39
Ik zou zeggen: bel hem even. Hij is altijd in voor een redelijk gesprek en heeft zeker niet de bedoeling om mensen die zich redelijk gedragen te irriteren. Nu is hij nog thuis en over een uurtje doet hij boodschappen met zijn vrouw en kind. Er moet nog iets in huis worden gehaald voor het weekend.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:06
Heerlijk antwoord dit!!!
Gefeliciteerd met de eerste 3 welverdiende punten maat.
Hopen dat we morgen net zo een florisante start maken
als dat we vorig jaar tegen Groningen deden.
Maar als het 4-0 wordt,is het ook goed hoor ;)

Fijn weekend
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:40
Je kunt ook niet lezen en reageren. Dat is gevaar van een site als deze. Dat je blijft refreshen en meest onzinnige nieuws gaat lezen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 11:41]
Vind ik leuk
Woudo +1920
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:40
Dit is allemaal uit 1 interview dus je kan dan beter op VP zeuren dat ze het interview weer in 5en knippen en hierop gooien zoals dat altijd gebeurt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:46
Hey VP willen jullie mijn interview opdelen in 20 aparte stukjes zodat ik extra veel aandacht krijg net als andere spelers van de Nederlandse top 3.

X-jes Jens
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:48
Ligt het aan mij of zie ik maar 2 artikelen over een interview met Toornstra deze morgen, en al een stuk of 5 over Ajax. Als je dan al begint te zeiken over een te veel berichten over hetzelfde onderwerp zou ik daar beginnen.
Vind ik leuk
Woudo +1920
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:51
Het stort me dat er stukken van andere media sites overgenomen worden en vervolgens in delen op VP geplaatst worden! Verder vind ik Jens een geweldige gozer! Was een leuk interview ook met het AD.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:10
Jens is een "ekte" cultheld en ben blij dat ie bij de mooiste club van NL speelt.
Vind ik leuk
Woudo +1920
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:13
Ik ook is een fantastische speler voor ons!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:16
Wat een heerlijke goal van het weekend he.
BAAAAAAAAAAAAAAAM en de groeten van Jens.
Woudo,check mijn FB page...ik maak zelf doeken.

www.facebook.com/DutchDaVinci

oja,als je er dan toch ben,like ff ;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 12:17]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:09
't is wat:
Jouw avatar he...is dat die Bulldog of de Euromast?
Ik heb ze alle 2 al eens op canvas getekend.
Check mn page anders ff:
www.facebook.com/DutchDaVinci
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 12:15]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:32
Haha het verschil tussen een hond een de Euromast is toch best groot? :D

Edit: mooie stukjes canvas hoor!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 12:40]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:56
Ik zie een afbeelding van 0,5 cm bij 0,5 cm,
dus dan is het vrij lastig ;)

Thnx voor je compliment
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:07
Haha nog steeds, maar tis inderdaad een hond,:D
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:11
Die Bulldog heb ik op t behang getekend in mijn woning ;) Check dit filmpje maar:

https://www.youtube.com/watch?v=erbo0zGs6xw
Bij 2.49 om precies te zijn :p
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:14]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:19
En anders zit hier vast nog
wel wat moois tussen.
Je kan tevens ook doeken op aanvraag bestellen.
Maar dan svp berichtje via FB,hier de link voor wat van mijn losse art enzo:

https://www.youtube.com/watch?v=KegVYZr0knY
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:19]
Vind ik leuk
Woudo +1920
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:49
Hahahaha mooie reactie
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:45
ja waarom reageer je er dan op ? beetje respect mag wel hoor..
toornstra word steeds beter dus hij heeft zeker recht van spreken.
Vind ik leuk
Roya +415
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:48
Als jij het ook eens doet ! Je irriteert me al een tijdje
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:52
Er bestaat ook zoiets als Ajaxprimeur zodat jij alleen het nieuws van jouw favoriete helden kunt lezen en niet zielig hoeft te reageren als helden van een ander aan het woord zijn :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:17
Je zou blij moeten zijn met een gozer zoals hij, die de realiteit nog niet uit het oog in verloren en de waanzin van het huidige voetbal benoemd. Schijt aan voor welke club je bent. Wat mij behoorlijk begint te irriteren is al die mensen die alles relateren aan hun eigen club.
Vind ik leuk
Vato75 +392
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:18
Hij zal zich ook wel irriteren aan jou
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:23
ergeren.

zoals Theo Maasen al eens fijntjes opmerkte:
Iets irriteert je. Maar:
Je ergert je ergens aan.
Vind ik leuk
Vato75 +392
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:46
Daar hebben we schoolmeester jan weer
Vind ik leuk
Jozef +15684
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:19
Irriteer je je eigen dur an?
Ik heb het effe allemaal nagetjekt en hij heb gewoon gelijk hoor.

;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 13:20]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:51
Waarom moet jij het lezen dan, tiss alleen maar goed dat hij zoiets aankaart ! Het is ook nooit goed he.
Vind ik leuk
Nick Kools +10064
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:49
Als jij nou eens je mond houdt :)
Begint te irriteren.......
Vind ik leuk
13 +1149
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:24
Ik vind dit anders een sympathiek en lezenswaardig artikel.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:31
Jij hebt liever dat arrogante gejank om geld dan iemand die daadwerkelijk een idee heeft hoe de maatschappij in elkaar steekt?
Vind ik leuk
Laliga +99
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:35
Waarom? Wees blij dat er zulke profs zijn . De rest van de 18 jarige vinde het normaal dat ze 100 miljoen waard Zijn en 15 miljoen netto verdienen.
Vind ik leuk
AFC +1019
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:36
Toornstra is juist een hele goeie gozer.. komt nooit onzin uit... Feyenoords beste speler die des ondanks vaak naast de pot piest
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:05
Zou eerder die Mafketel Swart zo aanspreken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:40
Kun jij niet opzouten van dit forum
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
Leuke reactie! ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:02
De meest sympathieke speler begint te irriteren omdat hij een antwoord geeft op een vraag van het journaille?
Mij irriteren personen die zichzelf superajaxied noemen.
In de eerste plaats omdat je Ajacied met een "c" dient te schrijven.
In de tweede plaats omdat ik zelf geen super Feyenoorder ben, maar een echte Feyenoorder in hart en nieren, in goede en slechte tijden, zowel na een verloren partij als na het behalen van weer een prijs...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:07
Een gloryhunter noemen wij dat....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:35
Toornstra: De Nederlandse Neymar!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:40
Snap de vergelijking niet.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:46
jij snapt zoiezo niet veel . dus het heeft weinig nut om het uit te leggen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:47
Ook prima!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:23
Het is simpel. Toornstra is stiekem ook gewoon 222 miljoen waard.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:35
Ja jong de voetbalwereld is ziek,en het wordt alleen maar erger
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:42
Houdt die jongen zijn bek ook eens? Lult of ie Neymar is
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:54
Alle hulde voor Jens dat hij vloeiend Portugees spreekt, kan jij dat ook Matser?
Vind ik leuk
J Kiprich +6913
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:05
Categorie te dom om te poepen....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:07
Zeg iets zinnigs gaat anders naar bed
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:37
Ik vind het eerder als een soort Rutjes overkomen haha
Vind ik leuk
Alain2708 +1047
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:42
Ach, het is wat de gek ervoor geeft..
Vind ik leuk
jeepee +239
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:44
Toornstra is een held. Hij speelt zonder blikken of blozen halfgod aanvoerder Kuijt uit de basis en niemand kijkt daar van op, behalve Jens himself.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:50
Lekker belangrijk nieuws ook
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:25
Welkom op VP!

Ik hoop nog veel van dit soort bijdragen te lezen.

En blijf vooral dat onbelangrijke nieuws lezen he!
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:44
Met vandaag host Jan in de uitzending.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:57
Sympathieke gozer en een goeie speler. Gun hem een mooie transfer een keer maar eerst nog wat prijsjes pakken met Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:05
Toornstra is gewoon normale eerlijke jongen die zegt wat hij denk en een goede voetballer niks mis mee
Vind ik leuk
rinirat +439
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:26
Toornstra is een middelmatige clubvoetballer met redelijke techniek.
Maar geen drive of snelheid.
Hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:00
Klinkt als een goede gast! Dat zeg ik dan uit het andere kamp ;-) ..... Hoe sympathiek hij over kan komen zo'n lulletje rozenwater lijkt die Berghuis me. Wat laatstgenoemde met dit artikel te maken heeft? Helemaal niks ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:02
Gave gast. Staat tenminste normaal in het leven . Locadia lees dit stuk even ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:29
Fijn om een keer iemand te horen die het zelf ook gek vind
Vind ik leuk
vivaldi +387
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:41
Symphatieke speler deze Toornstra, zegt de dingen recht voor zijn raap.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Toornstra: 'Dat ik zo'n prijs waard ben, tja, een heel gek idee natuurlijk'