Jörgensen: Wil heel graag ook in een grote wedstrijd scoren, zeker tegen Ajax

Jörgensen: "Wil heel graag ook in een grote wedstrijd scoren, zeker tegen Ajax"

zaterdag 12 augustus 2017 om 12:57

Nicolai Jörgensen werd in zijn debuutseizoen kampioen met Feyenoord en topscorer van de Eredivisie, maar ziet desondanks nog altijd ruimte voor verbetering. Dit vertelde de Deen in gesprek met RTV Rijnmond.

"Ik moet nog steeds net zo mijn best doen als vorig jaar, ook nu ik topscorer ben geworden. In dat opzicht is er weinig veranderd. Ook niet met de rest van de club. We zijn nog steeds een groep crazy guys", aldus Jörgensen. "Ik ben niet bezig met persoonlijke doelen. Al wil ik heel graag ook in een grote wedstrijd scoren, zeker tegen Ajax."

Volgens Jörgensen wordt het er voor de regerend landskampioen niet makkelijker op. "Iedereen weet dat wij nu de kampioen van Nederland zijn. Dus zullen wij nog beter moeten zijn en ons beter voorbereiden. En we moeten vooral beter voor de dag komen wanneer we een uitwedstrijd op kunstgras spelen."

Poll

Wordt Feyenoord dit seizoen kampioen?

(4805 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 13:00
Lukt hem niet
Vind ik leuk
Aal +10938
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:01
Die gast scoort overal dus ik zou daar maar niet zo zeker van zijn...
Vind ik leuk
Andre As +3345
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:04
Hij scoort vaak, niet overal. Anders had een doelpunt tegen Ajax geen speciale wens meer geweest.
Vind ik leuk
Aal +10938
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:08
Misschien speelt ie pas 1 seizoen in Nederland en heeft ie daarom nog wat te wensen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:10
Want Dolbert wil nu niet meer scoren tegen Feyenoord?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:38
Hij viel geblesseerd uit na 10 minuten...
Vind ik leuk
Andre As +3345
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:44
Dus niet gescoord.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:20
Zijn mindere vervanger daarin tegen wel ;)
Vind ik leuk
Pvdsluis +1029
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:15
Ajax won daarEntegen wel :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:47
Feyenoord won daarin tegen de competitie :)
Vind ik leuk
Pvdsluis +1029
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:50
Het was een poging tot het verbeteren van 'daarin tegen' tot daarentegen ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
Gelijk heb je dank u.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:13
Hij scoort en laat anderen scoren. Ik vind het een complete spits tot nu toe.
Vind ik leuk
Harrie82 +1653
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:52
Dat vond ik met de Jong de eerste 2 seizoenen ook. Maar derde jaar is niet meer gelukt. Benieuwd of Jorgensen het wel vol kan houden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:02
Die 2 kun je niet helemaal met elkaar vergelijken. Luuk de Jong moet het meer van de aanvoer vanaf de flanken hebben, Jurgensen is meer allrounder.
Vind ik leuk
Harrie82 +1653
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:06
Maar ook een harde knokker die iedere keer hetzelfde doet. Na een tijdje snappen tegenstanders dat. Hij mag het dit seizoen laten zien. Ben erg benieuwd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:14
Ben ook erg benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen, heb er eerlijk gezegd veel vertrouwen in. We gaan het zien.

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:39
en toch blijft hij ervoor zorgen dat feyenoord aan voetballen toekomt....ondanks dat tegenstaders hem"snappen". amper balverlies deze man....gaat genoeg goals maken mi
Vind ik leuk
Harrie82 +1653
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:23
Ja dat bedoel ik ook, benieuwd of dat dit seizoen ook gaat lukken. Vond hem afgelopen seizoen 1 van de belangrijkste spelers en tegen Vitesse maakte hij een goed doelpunt en speelde weer sterk.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:09
Ach als Ajax dan met 3-1 wint vind ik het prima.
Vind ik leuk
Ginovanni +14549
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:01
Als wij in een wedstrijd tegen jullie er 3 maken, dan mag jij er best eentje tegen ons scoren, Nicolai.

Wij zijn Ajax en beslist de rotste niet!;-).

Vind ik leuk
433 +183
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:03
Arrogantste wel
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:06
Beter arrogant dan afgunstig xD

Houdoe.....
Vind ik leuk
Johan.l +2742
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:23
Nee dat zijn jullie, welke club heeft het lef om een straat in zijn eigen stad naar Ajax te vernoemen dat is arrogant Google maar Ajax straat rotterdam
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:29
433 is voor psv...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:36
Die Ajax straat zal wel een achterafsteeg zijn vol met junkies en snollen :)
Vind ik leuk
Andre As +3345
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:51
Een gewone Rotterdamse straat dus.
Vind ik leuk
Johan.l +2742
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:17
Hahaha woont jou familie er miss?
Vind ik leuk
T&T +9096
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:46
Misschien omdat wij dan boven al dat "kleinzieligheid" staan.
Ik zie het probleem niet!

En ik kan je ook een minder vleiend Antwoord geven... Maar daarvoor heb toch teveel respect voor sommige Ajacieden hier.
:-)
Vind ik leuk
buddha +3352
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:00
die is afgetaped met duck tape ;)
Vind ik leuk
Ginovanni +14549
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:28
Dank voor het compliment, 433!

Teveel eer !;-).
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:06
Gio, jullie zijn heel erg gul achterin.;)

Vind ik leuk
Ginovanni +14549
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:20
Wat ik al zei.......we zijn de rotste niet...;-).

Ach....alle gekheid op een stokje...

We kunnen wel serieus gaan doen, maar er valt nog helemaal niks van te zeggen. We gaan het allemaal zien.

En natuurlijk valt zo'n opmerking van Nicolai uitstekend bij zijn eigen aanhang. Slim en niks mis mee.;-).
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:36
Hij moet toch ergens de motivatie vandaan halen?;)

Straks ff kijken wat de concurrentie doet?:)
De wedstrijd van PSV ga ik wel voor zitten tegen AZ.
Het zou zomaar de laatste wedstrijd van Cocu kunnen zijn.
Vind ik leuk
Ginovanni +14549
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:44
Tuurlijk Red, zo iis het!

Jorgensen is sowieso een sympathieke gast.
Doet (vooralsnog) geen gekke uitspraken.

Ik ga uiteraard zitten voor Ajax vanavond.
Voor de rest kijk ik nooit ED (zelfs Fey-PSV niet) tenzij ik me kapot verveel.;-).
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:21
Als Jens,Steven en Jean Paul er dan ook nog ieder een maken vind ik het ook goed dat hij er maar een maakt;-)
Vind ik leuk
Ginovanni +14549
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:26
Tegen PSV vind ik dat prima, hoor, stranger.. ...;-).
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:34
Dank je .
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:03
Leer maar niet beter spelen op kunstgras, scheelt PEC weer wat punten
Vind ik leuk
JanTa48 +1140
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:04
Als Sanches en de Ligt er nog zijn dan zal dat een zeeeeeeer moeilijke opgave zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:10
De Ligt geef met regelmaat cadeautjes weg, wellicht helpt hij hier weer een handje
Vind ik leuk
JanTa48 +1140
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:16
Maar niet 1 keer in de eredivisie en ook hij is ondanks zijn jonge leeftijd weer een stuk verder.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:16
Wedstrijd tegen Excelsior vorig seizoen alweer vergeten?
Vind ik leuk
JanTa48 +1140
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:11
Nee en ook niet die wedstrijd thuis tegen Feyenoord toen ze op alle fronten weggeblazen werden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:21
Verander maar snel van onderwerp. Wel grappig dat ik je deze dingen over jou cluppie moet vertellen...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:07
Veel zal afhangen van hoe de selekties eruit zien op 1 September. Er gqqt zeker nog hget een en qnder gebeuren. Als Ajax bijv Zyech kwijt raakt en/of Sanchez halen ze een hoop poen binnen maar wie krijgen ze ervoor terug en hoelang gaat het duren eer ze dat hebben ingespeeld. Als Feyenoord RvP en nog een of twee vertserkjingen gfaat halen, wat ik denk dat zij zullen doen, dan zijn zij absoluut top favoriet. PSV haakt een paar jaar af.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:11
De kans dat Feyenoord RvP haalt en nog 2 versterkingen is gelijk aan 0.

Tenzij er nog basisspelers weggaan, maar dan zullen de vervangers alleen maar minder zijn.
Vind ik leuk
John M. +2195
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:25
Heb jij je bril niet op? Of is op jouw toetsenboord de a en de q gewisseld?
Vind ik leuk
3ismo +1897
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:18
thuis is fenoord sterk uit spelen ze altijd wanghopig! dat gaat ze dit jaar om zeep helpen vooral ze nu sammen met ajax favoriet zijn! en zodra feyenoord beetje tegeslag krijgt dan word het weer zwart in rotterdam en duurt het weer 19jr voor dat ze weer kampion kunnen worden! ajax word de PSG van nederland! money is power!
Vind ik leuk
buddha +3352
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:03
alleen heeft ajax de verkeerde trainer. dat gaat ze punten kosten ;) zo blijft het spannend dit seizoen.
Vind ik leuk
3ismo +1897
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:13
maar zodra het misgaat bij feye dan gaat het meestal goed mis voof 20jr!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:21
Hij mag best 2 x scoren als Ajax er in ieder geval 3 maakt
Vind ik leuk
2cents +29007
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:34
Tegen het grote Ajax. Dat zou wat zijn zeg. :P
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:51
Ja idd. Een keer of 3 gelijk dan maar.
Vind ik leuk
fr1963 +759
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:23
Tegen concullega Dolberg. Wedstrijd krijgt ook in Denemarken veel aandacht uiteraard. En inderdaad, ajax pijn doen is leuker dan Excelsior of Sparta met 6-0 wegblazen.
Vind ik leuk
Teo Smith +10546
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:30
Klote kunstgras.
Vind ik leuk
inimini +1246
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:47
Ah nog even een statement voor het publiek en volgende week vertrekt hij.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jörgensen: "Wil heel graag ook in een grote wedstrijd scoren, zeker tegen Ajax"