'Meevaller voor Feyenoord: Jones doorstaat training en kan zondag keepen'

    'Meevaller voor Feyenoord: Jones doorstaat training en kan zondag keepen'

    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:07

    Het begint er steeds meer op te lijken dat Brad Jones zondagmiddag gewoon onder de lat staat, wanneer Feyenoord het seizoen opent tegen FC Twente. De Australiër kampte met rugklachten, maar trainde zaterdag mee met de Rotterdammers.

    Zowel het Algemeen Dagblad als RTV Rijnmond meldt dat Jones de Feyenoord-training zonder problemen heeft doorstaan. Woensdag moest hij nog de strijd staken en ook donderdag was de 35-jarige Australiër niet van de partij. Wanneer zijn rugklachten in de loop van de dag niet terugkeren, speelt de doelman zondag ook mee tegen FC Twente.

    Jones is momenteel een van de drie beschikbare doelmannen in de Feyenoord-selectie. Kenneth Vermeer staat de komende maanden nog buitenspel met een peesblessure. Verder kan trainer Giovanni van Bronckhorst beschikken over Ramon ten Hove en Justin Bijlow, die zondag speelt wanneer Jones toch niet fit blijkt te zijn. De club kondigde eerder deze week aan geen nieuwe doelman te zullen halen.

    Poll

    Is Jones dit seizoen de belangrijkste speler van Feyenoord?

    (1204 stemmen)

    Plaats een reactie

    2cents +49789
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:11
    Even spannend als voorspelbaar deze "blessure".
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10703
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:43
    Precies! Gewoon een spelletje gespeeld, laat karma nu maar een bitch zijn! ;-) hahahaha
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4614
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:31
    zucht.....
    wanneer beginnen de kleuterscholen weer?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10703
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:48
    Moet je aan Gio vragen..
    Vind ik leuk
    edze +9
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:51
    Voor jou is het Meneer van Bronckhorst. lulletje rozewater
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10703
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:54
    Wie bepaalt dat, jij? :-D
    Vind ik leuk
    psYchovic +869
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:05
    Achter de 8 komen sowieso een 2 en een 0
    Vind ik leuk
    edze +9
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:54
    Gio is de "Keizer"
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2766
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:55
    HA HA...
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10703
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:56
    Koning, Keizer, Admiraal.... Popla kennen ze allemaal!!
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4614
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:34
    een spelletje gespeeld?
    Dat denk ik ook. We doen alsof de keeper geblesseerd is, zodat Twente hun spel helemaal gaat aanpassen en dan zeggen we dat ie fit is en weten ze niet meer wat ze moeten doen. Zijn ze finaal de weg kwijt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 23:56

    Straks wordt er nog een verband gelegd tussen de blessure van Jones en het gat in de ozonlaag..
    Vind ik leuk
    14forever +7919
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:12
    Zoals.ik al verwacht had...
    Vind ik leuk
    Woudo +8020
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:19
    Toch wel jammer ergens ik had stiekem gehoopt op Bijlow zondag.. Maar aan de andere kant is Jones een zekerheidje!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12478
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:21
    Rugklachten dat is wel erg riskant.
    1 keer goed strekken en het zit er weer in en je bent voor weken het haasje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:26
    Jammer, had Bijlow wel willen zien keepen
    Vind ik leuk
    Roekoe +4237
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:28
    Was eigenlijk wel benieuwd naar Bijlow. Maar fijn voor Jones en Feyenoord. Zekerheidje
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:39
    En dan gewoon bij de 1e redding door zijn rug gaan .
    Vind ik leuk
    Bi Atch +14
    zondag 13 augustus 2017 om 11:56
    Heracles ole ole;)
    Vind ik leuk
    't is wat +1291
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:40
    Het nare van rugklachten is dat het niet echt weggaat, dan heb je er weer pijn van dan weer niet, laten we hopen dat het mee valt en niet een zelfde verhaal als met van Beek wordt.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2375
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:41
    Vannacht even van "moeders" Jones afblijven dus anders schiet het er misschien weer in ;-)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10703
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:45
    Grote fout van Feyenoord en Jones om met mevrouw Karma te spelen, iedereen weet dat Karma een bitch kan zijn..
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4614
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:35
    praat toch geen onzin man.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10703
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:46
    Je hebt geen idee blijkt wel weer...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:45
    Ik vind het wel jammer. Natuurlijk gun je niemand een blessure maar voor ons had het voordelig uit kunnen pakken ;)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24022
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:16
    Zei al dat het goed komt.
    #cometobesiktas haha.
    Vind ik leuk
    edze +9
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:50
    Ik was ook benieuwd naar Bijlow.. maar ach zijn tijd komt nog wel ! Kan niet wachten tot morgen !!
    Vind ik leuk
    fr1963 +1990
    zondag 13 augustus 2017 om 00:33
    Straks gewoon de 0 houden en er zelf 4 in schoppen, gelijk vanaf dag 1 bovenaan. Lekker die lijn doortrekken en dan niet meer loslaten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Meevaller voor Feyenoord: Jones doorstaat training en kan zondag keepen'