'Brands bekijkt verdediger maar moet opschieten: Bayern en Dortmund als rivalen'

'Brands bekijkt verdediger maar moet opschieten: Bayern en Dortmund als rivalen'

zaterdag 12 augustus 2017 om 14:05

PSV heeft zeer serieuze interesse in Perr Schuurs. De zeventienjarige centrale verdediger van Fortuna Sittard werd vrijdagavond door technisch manager Marcel Brands bekeken tijdens een oefenduel.

Dat meldt Voetbal International. Fortuna speelde in Duitsland tegen SV Bergisch Gladbach 09. PSV volgt de piepjonge aanvoerder van de Limburgers al een tijd, maar krijgt de laatste weken te maken met veel concurrentie. Ook buitenlandse clubs mengen zich in de strijd. Bayern München, Borussia Dortmund, Schalke 04, Borussia Mönchengladbach en RB Leipzig werden met Schuurs in verband gebracht.

PSV ziet in het grote talent een goede versterking voor de beloften in de Jupiler League. De Eindhovenaren hopen hem bij Jong PSV klaar te stomen voor een rol in de hoofdmacht. Schuurs werkte vorig seizoen bovendien een stage af bij Liverpool. De jonge verdediger debuteerde in oktober vorig jaar in de hoofdmacht van Fortuna. Hij speelde sindsdien dertien wedstrijden en heeft nog een contract tot medio 2019.

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 14:07
Aanvoerder?!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:18
ja hij is aanvoerder van Fortuna. 17 jaar en aanvoerder vond ik ook al vreemd maar het is vast een truc om hem bij Fortuna te houden. Anders was hij al lang weg geweest, vanwege de vele clubs die hem willen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:17
De ´Brandsons´ (Brands en Gerbrands, voor alle duidelijkheid) zijn met de verkeerde dingen bezig...
Er is maar één urgent punt bij PSV...
Philip Cocu, zo snel mogelijk vervangen, wil je nog iets van deze competitie redden... Anders eindigt PSV straks ergens op 4e of 5e plek...

Na de eerste 3 competitiewedstrijden zullen zij ook gaan zien wat velen hier op dit forum van VP al maanden zien:
PSV en Cocu, dat werkt niet meer...

Philip, neem nou zelf het heft in handen en STOP NU!!!
Jij krijgt met geen mogelijkheid deze selectie aan het BALLEN...
Geloof me nou...

groeten uit Helmond

Jan
Vind ik leuk
Andre As +4655
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:08
Ook eigen jeugd. Mooi gedaan. Welkom bij de warmste...
Vind ik leuk
Morris +13736
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:17
Douche?
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:31
Poel?
Vind ik leuk
royco88 +2870
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:59
Vagina
Vind ik leuk
3ismo +2912
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:27
febo?
Vind ik leuk
Rafael +439
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:08
Ik ken heel die boy niet maar als Bayern München en Borussia Dortmund in hem geïnteresseerd zijn dan mag Martin van Geel toch ook wel een slag proberen te slaan
Vind ik leuk
chicken +5883
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:40
Kaapt ajax hem wel weg voor 2 miljoen ;)
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:31
Laat ze maar tegen elkaar opbieden..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:08
Zware concurrentie voor psv.
Hoop toch voor ze dat het lukt.
Vind ik leuk
Spartan +2606
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:48
Ik hoop voor dat ventje dat ie juist niet bij PSV terecht komt. Jeugd krijgt zelden een kans bij psv.

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:57
Dit is juist zijn kans.
psv zal moeten !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:09
Binnhalen . Zeer groot defensief talent.
Vind ik leuk
Sniper1 +900
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:11
Marc???!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:12
Die is al lang achter de schermen bezig.
Vind ik leuk
14forever +6712
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:14
Als de.echte topclubs zich melden zijn nederlandse clubs normaliter kansloos. In dit geval lijkt het me anders, aangezien deze speler nog maar 17 is.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:23
Behalve als het Ajax is die wint het wel van ze
Vind ik leuk
14forever +6712
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:24
Ook ajax niet, al zou ik dat graag anders zien.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:54
Van erikson tot sanchez was de top ook in de race
Vind ik leuk
14forever +6712
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:59
Dat was Barcelona B voor sanchez , dat is geen top. En ja gelukkig zijn er ook spelers, die niet alleen aan direct geld verdienen denken, maar een carriere plannen. Genoeg voorbeelden van de geldkiezers..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:20
Regeer dan gelijk op die andere 10 spelers..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:56
Welke andere 10? Watford? Met Richarlison?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:26
Richarlison was de club niet de speler bij de les blijven pik
Vind ik leuk
MeAgain +3434
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:35
Psv bedoel je zeker? Psv weet wel spelers van naam naar Nederland te halen.
Vind ik leuk
Nashua +4367
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:40
En Ajax weet ze op te leiden !!!
Vind ik leuk
Nashua +4367
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:43
Zit je Brands wel achter z'n broek aan want het zou tof zijn als PSV ook een paar ouderwets goeie Brazilianen binnen haalt !!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:57
Hoezo "ook"? Welke lopen er nog meervdan? Of heb je het nu over Neres? Mag toch hopen van niet voor je...
Vind ik leuk
Nashua +4367
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:37
Met hopen bedoel ik niveau Romario & Ronaldo dat waren prachtige voetballers
Vind ik leuk
MeAgain +3434
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:31
Nee, niveau neres hebben we genoeg van rondlopen bij psv.
Er moet een en het liefst twee goede, betrouwbare verdedigers bij komen bij psv. Niveau Alex, de tank of Stam.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:55
Haha wie dan?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:19
"De Eindhovenaren hopen hem bij Jong PSV klaar te stomen voor een rol in de hoofdmacht"

Lijkt me sterk met Cocu als trainer.
Vind ik leuk
14forever +6712
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:25
Beste gebruikersnaam op.VP...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:26
PSV of Bayern? Hmmm, moeilijke keuze. Wel het beste als hij eerst verder leert in de Eredivisie.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:29
Zou jammer zijn als Fortuna niet tenminste een seizoen kan genieten van zo'n jong talent. Wel mooi dat de Fortuna opleiding toch nog Nederlandse talenten. Jaren geleden toch een club met een geweldige jeugdopleiding.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:36
Zeer groot talent. Hij is door de jaren heen al 2 a 3 keer op stage geweest bij PSV en toen te licht bevonden Daarnaast komt hij uit een echte sportfamilie (vader recordinternational handbal en zus hoog niveau tennis) en zit het mentaal goed bij deze jongen. Het wil ook wel wat zeggen dat ze hem op deze leeftijd al aanvoerder hebben gemaakt.

Hieronder nog een artikel over hem en z'n familie van een aantal jaar geleden voor degenen die er in geïnteresseerd zijn.
http://www.limburger.nl/cnt/dmf20151228_00004499/gesport-gefeest-gefilmd-en-gewist
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:36
Bommel inschakelen dan is het zo geregeld ! Limburgers blijven liever in het zuiden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:40
Lijkt me een uitstekende back-up verdediger voor ons
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:43
De lijstjes lagen toch al klaar.
Dan is het toch als bijv willems vertrekt dan halen we die lukt dat niet dan die en als die ook niet lukt nr 3.
Waarom ben je dan nu nog spelers aan het bekijken.
Volgens mij heb je je huiswerk dan niet goed gedaan en zeker in het geval van een linksback.
Want dat wist je op voorhand al dat er op die positie iemand nodig is.
Dus nogmaals wanbeleid.
Vind ik leuk
Gerro +2854
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:46
Denk dat die jongen naar Ajax gaat als hij tenminste ambitie heeft.
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:48
Waarom ga je nu op de tribune zitten voor een 17 CV .. Je zou denken dat je met versterkingen voor de basis bezig zou moeten houden
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:58
NL clubs wakker worden! Duitse topclubs melden zich.. groot talent dus!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:20
PSV knalt wel, toe maar aanvoerder jong fortuna whahahaahahha

Plek 4-6 dit jaar
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:41
Ik denk dat die jongen "ja" zegt tegen psv als hij ook naar bayern en dortmund kan. Het
helpt dat psv bekend staat om hun opleiding van jeugdspelers. Appeltje eitje dus....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:30
Laat Bommeltje maar een goed woordje doen ........... dan komt het helemaal in orde.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:44
Vanavond weer duidelijk geworden dat een linksback voor PSV 1 prioriteit moet worden. Waarom weer investeren in de toekomst als de trainer diezelfde toekomst amper een kans gunt?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Brands bekijkt verdediger maar moet opschieten: Bayern en Dortmund als rivalen'