Witte rook vanuit Velsen-Zuid: cultspits keert terug in Nederland

Witte rook vanuit Velsen-Zuid: cultspits keert terug in Nederland

zaterdag 12 augustus 2017 om 14:18

Cultspits Melvin Platje keert officieel terug op de Nederlandse velden. Telstar maakte zaterdagmiddag via de officiële kanalen bekend dat Platje dit seizoen in Velsen-Zuid te bewonderen is.

Platje trainde al langere tijd mee met De Witte Leeuwen, maar leek niet haalbaar voor Telstar. "Zo'n jongen is financieel eigenlijk niet haalbaar voor Telstar, dus dan gaat het om andere dingen. Wij gaan er alles aan doen om het zo’n jongen naar de zin te maken", verklaarde trainer Mike Snoei onlangs. Dit is inmiddels gelukt: Platje heeft zich aan de nummer 16 van de voorbije Jupiler League-jaargang verbonden.

Platje werd in het seizoen 2008/2009 bekend bij het grote publiek als supersub van FC Volendam. Vervolgens begon hij aan een avontuurlijke loopbaan, die hem niet alleen langs NEC en VVV-Venlo voerde, maar ook langs Neftçi Baku (Azerbeidzjan), Kalmar FF (Zweden), VVV-Venlo, Stade Brestois (Frankrijk), Hansa Rostock (Duitsland) en Lommel United (België).

Poll

Stelling: Platje kan prima mee in de Eredivisie

(270 stemmen)

Plaats een reactie

Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:21
als ti zijn platjes maar thuis laat
Vind ik leuk
14forever +6092
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:23
Als ze daar maar geen platjes van.krijgen....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:24
Platje, luis in de pels voor menig tegenstander in de JL.
Heeft er voor zijn doen alles uitgehaald.
suc6 in Velsen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:25
Van deze woord grappen hier boven lig ik platjes
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:28
Leuk die had ik ook graag op de Krommedijk zien voetballen!
Vind ik leuk
Koeien +1192
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:33
Meeelviiiin, welkom terug! Hoewel er natuurlijk zat kansen voor hem in Spanje lagen na het vertrek van Neymar, vind ik het gewoon van respect getuigen dat ie zijn carrière in NL afbouw. Kan van Persie nog wat van leren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:35
Telstar gaat promoveren.
Vind ik leuk
Roekoe +1941
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:40
Zou het - alleen al om het twitter account - van harte toejuichen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:43
Zou het ... ook weer niet eens tijd worden?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:48
Of om het scorenbord..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:20
Ja dat vind ik wel humor. Elke club heeft digitale schermen. En Telstar heeft vismanden. Haha.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
Idd. Super origineel. Back to the 50's ;)
Vind ik leuk
Djambo +780
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09
Dan kunnen ze op de platjeskar door velzen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
Platte viskar dan.
Vind ik leuk
Alain2708 +1047
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:51
Dit is pas nieuws, en niet 100.000 berichten per dag over die kut Neymar en die €222 miljoen etc!

Nog even en Melvin Platje in de spits bij PSV!!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 14:52]
Vind ik leuk
Teo Smith +10606
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:18
Leuke transfet voot telstar &co.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:31
Met de Hoogovens in de buurt is er geen kans op witte rook in Velsen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
In Wijk aan zee heb je zwart duinzand. En dan moet ik stoppen met roken. Laat de schoorstenen van Tata steel eens stoppen met roken.
Als iedereen gaat roken, dat is ook goed voor de economie. Wat is t verschil?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
Leuk voor de competitie!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Witte rook vanuit Velsen-Zuid: cultspits keert terug in Nederland