Miljoenenbod op Ajacied Sánchez 'niet toevallig': 'Overmars zei dat in Oostenrijk'

Miljoenenbod op Ajacied Sánchez 'niet toevallig': 'Overmars zei dat in Oostenrijk'

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:54

Ajax-watcher Mike Verweij van De Telegraaf sluit niet uit dat Marc Overmars veel meer voor Davinson Sánchez gaat vragen dan de veertig miljoen euro die Tottenham Hotspur naar verluidt op hem geboden heeft. De journalist kan zich voorstellen dat de directeur spelersbeleid een stuk hoger in gaat zetten.

"Overmars heeft ook wel ingezien dat veertig miljoen in deze krankzinnige voetbalwereld heel weinig is, misschien wel té weinig", zegt Verweij tegen Telesport TV. "Misschien denkt hij dat hij nog veel meer voor hem kan krijgen, hoe gek dat ook is."

Dat de Premier League-club precies veertig miljoen biedt, is volgens Verweij niet toevallig. "Tijdens het trainingskamp in Oostenrijk zei Overmars over een aantal spelers, Onana, De Ligt, Ziyech en Dolberg dat ze niet te koop zijn en dat Sánchez niet voor minder dan veertig miljoen weg mag. Het is niet toevallig dat Spurs nu precies die veertig miljoen heeft geboden. FC Barcelona en Real Madrid zijn ook zeer geïnteresseerd. Er zijn veel clubs die hem op de radar hebben."

Het is de grote vraag of Ajax het bod van veertig miljoen gaat accepteren. Verweij: "Als er zulke bedragen geboden worden, wordt het moeilijk om nee te zeggen. Ajax heeft dat vooralsnog wel gedaan en Sanchez zelfs een nieuwe aanbieding gedaan. Het is een Colombiaan, een broodvoetballer. Ik denk dat hij er wel voor open staat om in de Premier League te spelen als hij de kans krijgt. Maar hij is pas een jaar bij Ajax, dus het zou me ook niet verbazen als hij geduld heeft en nog een jaar in Amsterdam wil blijven."

Poll

Wat gaat Sánchez doen?

(1507 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00
80 M is zeker mogelijk!
Vind ik leuk
chicken +5990
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:02
65 is ook goed. Maar laat de spurs maar flink bloeden en ons meeprofiteren van die idiote tv gelden.
Vind ik leuk
MCG +644
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:10
Inderdaad, gewoon 65 miljoen vragen. Ze hebben daar toch geld genoeg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:22
Wij hebben ook geld zat. Er komen alleen geen aankopen die er meteen staan dat kun je Marc wel verwijten.
Vind ik leuk
Rodajc +1675
zondag 13 augustus 2017 om 00:26
Dat gaat ook gepaard met salarissen die men niet wil betalen. Ergens siert het ze, maar het betekent wel dat er nooit toe kan worden gegroeid naar Europese subtop.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:22
Heb je helemaal gelijk in. Maar ik las juist dat ajax nu Sanchez wil verlengen en dan meer geven dan het salarisplafond.
Vind ik leuk
Old Star +3568
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:03
Nou dan zou ik er gewoon meteen 223 miljoen van maken... kom op zeg...
Vind ik leuk
mablo46 +531
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:55
Wel weinig :p
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:28
Wat dacht je van zeker niet mogelijk!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00
Goedkoop is duurkoop!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00
Ik ben boos.
Vind ik leuk
Old Star +3568
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:05
Ik ook. Maar dat is meer omdat Calvin Stengs bij ons zo naar is uitgevallen...
Vind ik leuk
mcmodd +10417
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:17
Sorry voor jou en ook voor Calvin, maar hij deed het wel zelf. Hoe raar kun je je been tussen de lopende benen van je tegenstander zetten, om je vervolgens de verkeerde kant op te laten vallen. Dat is precies wat er gebeurde. Ik weet niet hoe zwaar dit uit zal vallen, maar vermoed dat dit wel een aardig tijdje gaat duren voordat ie er weer staat.
Vind ik leuk
Old Star +3568
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:16
T was idd geen handige actie. Typische jonge overmoed. Maar t resultaat is er helaas niet minder door. Als je de beelden ziet moet haast alles wel stuk zijn vsn binnen.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00
Alleen bij Ajax op dit moment in Nederland zulke bedragen!
Vind ik leuk
ttfr +1063
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:17
Wow. Zijn jullie toch ergens de nummer 1 in op dit moment
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:41
Wow wat een slappe reactie lol
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:56
Realiteit is het juiste woord....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:55
Fijn voor ome dagobert. Jammer dat champions league niet lukte en eerste 3 punten ook niet....
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 01:56]
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zondag 13 augustus 2017 om 03:22
Iemand met die naam en foto, ga ik niet serieus op reageren.....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:28
Reageer dan gewoon niet.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:01
Goed dat ze niet direct happen. De grote vraag is gewoon wat Sanchez echt wil.
Vind ik leuk
RocknRoll +1004
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:03
En als die gaat gaat hij voor meer dan 40 mil de deur uit. Heb best wel een positief gevoel dat hij zomaar zegt ik blijf nog een jaar(dat hoop ik iig).
Vind ik leuk
chicken +5990
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:12
Hopen tegen beter weten in waarschijnlijk...ajax schijnt 3 miljoen salaris geboden te hebben. Een meer dan waanzinnig bod voor nl begrippen. Als de clubs dan nu praten weet je wel dat hij liever naar de spurs gaat..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:20
Ja want bij de spurs pakt hij makelijk 6per jaar?
Vind ik leuk
Urzaiz +687
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:40
Als we CL hadden gespeeld misschien, maar ik ben bang dat hij weg is
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:08
Gewoon verkopen, kan zich nu al niet meer opladen voor de eredivisie en 40/50 miljoen is toch een echt heerlijk bedrag dacht ik zo
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:57
@Arie B:wat denk je zelf: iig weg uit Amsterdam zsm!
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 01:59]
Vind ik leuk
Beulen +920
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:01
Die is weg!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:02
Ajax blijkt volgens de Colombiaanse sportjournalisten een aanbod gedaan te hebben wat ongekend hoog is voor Nederlandse begrippen 3 miljoen euro per seizoen. Wil Sanchez dat niet accepteren en ook echt vertrekken ( wat ik niet hoop ) kunnen we allemaal roepen dat Overmars dom is en gek is, dat is natuurlijk gewoon onzin dan.

Ajax heeft aan Sanchez niks hoe goed die jongen ook is wanneer ie met tegenzin bij Ajax gaat blijven.

Hopelijk snappen al die DRAMA QUEENS dat ook eens een keer.

Ook ik wil dat hij blijft, maar er zijn grenzen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:09
Zo kun je nooit meer groeien, ja het banksaldo misschien. Maar als je nu elke keer dit geneuzel gaat krijgen wanneer er een grote club komt dat de speler dan snel weg wilt... Wat stelt een contract dan nog voor?

Dit keer zal het niet aan Marc liggen, maar er moet gewoon iets verzonnen worden op deze onzin telkens of je speelt met je hart voor je club om samen beter te worden of je speelt lekker niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:16
Contract stelt niks meer voor in de voetballerij! Kijk maar naar Neymar bijvoorbeeld, wanneer spelers echt weg willen kan je ze niet tegenhouden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:31
In het contract stond een clausule een verplichte afkoopsom waarmee je contract kan worden uitgekocht.. Barca heeft die tijd het bedrag op 222 gezet omdat ze dachten dat niemand het zal doen.

Deze afkoopsom moet door de speler zelf worden afgekocht dit heeft Neymar doormiddel van de sponsor van PSG gedaan Quatar airways.

De vraag is.. is dat in Nederland het geval? Zo nee.. dan kun je ook zeggen bekijk het maar, dat hadden ze bij barca ook kunnen doen als ze geen afkoopsom hadden neergezet of dit zoals bij Real op 1 miljard zetten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:33]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:40
Bekijk het maar?

Wat heb je aan een speler die weg wil en met tegenzin in Amsterdam blijft? Denk je dan dat Sánchez 100% inzet gaat tonen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:00
Eens Ries!
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:02
Hoe komt iedereen er toch bij dat hij een broodvoetballer is? Hij koos toch niet voor niets voor Ajax, terwijl hij ook naar Barcelona kon? Hij koos voor zijn carriere!

Zijn ze misschien bezig om naar de fans toe het idee te wekken dat Sanchez zelf echt wil en ze daarom wel mee moesten werken, terwijl ze hem gewoon zelf willen verkopen, omdat alles bij Ajax alleen maar om poen draait, maar dat natuurlijk niet eerlijk kunnen zeggen tegen de fans?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:03]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:10
Want daar hebben Overmars en co. wat aan? Meer geld op de bank?
Of de rvc? Want die krijgen nou eenmaal een percentage van de transfersom ofzo?

Als je een complottheorie de wereld in wil helpen, bedenk dan op z'n minst een goede.
Vind ik leuk
Nicole +154
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
Foebele, is ja een triest geval, denkt alles te kennen, en zijn ziekelijke mening kann hij alleen hier nog verbreiden. Thuis in zijn omgeving kotsen ze hem al jaren uit. Beter helemaal niet reageren op die zieke geest.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38]
Vind ik leuk
036 +2115
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:51
Wraakoefening deze posting?
Vind ik leuk
Nicole +154
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:56
Wraak is negative Energie, daar hou ik niet van.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:01
Zit wat in. Marcske heeft dollartekens in zijn pupillen!!
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:03
Veel woorden om te zeggen dat hij er eigenlijk niks van af weet.
Vind ik leuk
Maxidi +2704
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:10
Lekker laten vertrekken voor 50.000.000... en opnieuw beginnen, het blijft maar eredivisie... Geen CL, hij is te goed !!!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:03
Zo is t. Champions league zijn ze idd misgelopen. Niet Nice. Of euh....ja toch wel....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:10
nou reken maar dat hij weg gaat . en wie nu aantrekken a.s. donderdag moet je weer aan de bak .
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:15
Ik kan je nu al zeggen dat 65 miljoen nooit lukt. Tottehham gaat Sanchez echt niet de duurste verdediger ooit maken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:24
Take iT or leave iT.

Die Levy is toch zo harde onderhandelaar en de rvc wil toch dat hun obus hoger wordt.

Ik zou zeggen take iT or leave iT. Ondanks dat sanche teleurgesteld zou zijn. Als die er met de pet naar gaat gooien is alleen maar in zijn nadeel
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:18
Had overmars nooit moeten zegen domste wat je kunt doen had dan gezegt doe ik geen uitspraak over zijn tranferwaarde. Nu gaan ze allemaal rond dat bedrag zitte had veel meer kunnen zijn jammer.
Vind ik leuk
Johan.l +3767
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:51
Ik denk dat je het onderhandelen beter aan Marc kan over laten
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:54
Klopt dat denk ik ook ; zou niet weeten hoe het moet. P
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:55]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:19
Ook het woord drama Queen mag je ook schrijven als iedere speler door de belachelijke bedragen die nog betaald worden weggekocht worden. Wat doe je dan als club
Vind ik leuk
pico323 +2969
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:19
Niet accoord gaan dit bedrag, zeker 20 erbij.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:56
Komt goed denk dat Marc netto nog een flink doorverkooppercentage er uit sleept. ;
Vind ik leuk
Guust +3631
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:22
Minimaal 55 miljoen en anders een salaris van 3 miljoen en lekker blijven. Doe eens gek. Ze hoeven natuurlijk niet en hij zal dit seizoen heus niets meer raken.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:23]
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:25
"Colombiaan: ( dus ) een brood voetballer" en al die andere voetballers, niet Colombianen, spelen voor spek en bonen....... ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:26
Nee. Het is niet altijd puur zwart of puur wit. Volslagen verkeerde conclusie.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Dan moet Verweij niet stellen;"Het is een Colombiaan, een broodvoetballer"
Hij kan toch simpel stellen; " Het is een broodvoetballer"
Hoe dan ook is het een stupide uitspraak want elke professionele voetballer is per definitie een brood voetballer.
Net zo zwak als zijn eindconclusie, die er op neer komt dat hij ( Sanchez) kan blijven, maar ook weg kan gaan......!
Hoe dan ook, het staat iedereen vrij om dit soort schoolkrantjes journalistiek serieus te nemen, dus veel plezier ermee.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:32
Beter geniet je gewoon even net als ik nu van een muziekavondje op Canvas van 0- niveau. Dan heb je ook geen eindconclusie, maar heb je je tenminste wel vermaakt; dat is toch waar het allemaal om draait?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:26
Ajax kan nooit mee in geld. Dus verkopen if anders zwaar gefrustreerde speler. Dan naar veel geld opstrijken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
In Oostenrijk zeiden ze het al? Wedden dat er pas 1 dag voor de deadline een paniek aankoop voor Sanchez terugkomt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
Niet meer dan 35 miljoen waard!! Kom is even... 1 sterk jaar bij ajax in de basis. We moeten nou ook niet overdrijven
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:45
Ja, met alle respect een zeer talentvolle verdediger en erg jong maar bedragen van 40 miljoen en hoger... slaat nergens op... 40 miljoen zou ik mijn handen voor ophouden... 35 miljoen winst in 1 jaar... behouden kan helaas niet meer in dit kikkerlandje..
Vind ik leuk
flipper +839
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:42
Nogmaals die is pleitte.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:47
Hij kan ook 100 M vragen. Alleen krijgen doet hij het nooit.
Vind ik leuk
Mass +1329
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:03
Geen geduld...las ik...:)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:09
Als zij hem echt willen hebben en hij heeft zijn zinnen gezet op een vertrek minstens 60 miljoen en Vertonghen of Alderweireld erbij . Zo niet zetten ze hem maar terug naar jong Ajax voor een jaartje , die 5 miljoen hebben ze zo en zo al terug verdiend door het halen van de Europa league finale . fuck it
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Miljoenenbod op Ajacied Sánchez 'niet toevallig': 'Overmars zei dat in Oostenrijk'