LIVE-discussie: Vitesse neemt het op tegen verkapt Manchester City

LIVE-discussie: Vitesse neemt het op tegen verkapt Manchester City

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:50

Naast VVV-Venlo maakt ook NAC Breda zijn Eredivisie-rentree. De ploeg van Stijn Vreven reist af naar Arnhem, waar Vitesse de tegenstander is. 

Het halve elftal van NAC is afkomstig van Manchester City. Zo staan aanwinsten James Horsfield, Pablo Mari, Thierry Ambrose en Manu García zaterdagavond aan de aftrap. Ook ex-PSV'er Rai Vloet is van de partij.

Bij Vitesse is Remko Pasveer de eerste doelman. Eloy Room zit op de bank en lijkt zich op te moeten gaan maken voor een rol als reservekeeper. De eerste spits heet Tim Matavz. Zijn concurrent Luc Castaignos werd vorige week aangetrokken en zit nog op de reservebank.

De opstellingen:

Vitesse: Pasveer, Dabo, Kashia, Kruiswijk, Büttner, Bruns, Serero, Foor, Rashica, Matavz, Linssen

NAC: Noppert, Horsfield, Koch, Marí, Angelino, Verschueren, Vloet, El Allouchi, Korte, Ambrose, García

Lees meer over:EredivisieVitesse

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:55
Vitesse gaat een goed seizoen draaien; uitermate degelijk elftal. Veel beter in balans dan vorig jaar. En ik hoop dat NAC degradeert met al die huurlingen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:55
Ben wel erg benieuwd naar de huurlingen. Garcia ben ik wel fan van, leuk voetballertje om te zien spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:59
Een of twee huurlingen begrijp ik voor een kleinere club, maar bij NAC is het volkomen doorgeslagen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:04
Geen keus hebben ze, ze doen het met de middelen die ze hebben. Mij boeit het niet zo, het is zoals het is.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:08
Ik denk niet dat jij het leuk zou vinden als ADO 8 huurlingen opstelt zonder een greintje clubcultuur-besef en binding in hun donder, die volgend seizoen al weer gevlogen zijn? Een Tedje Immers en een Beugelsdijk in het groen-geel is toch mooi?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:29]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46
Als het financieel niet haalbaar is dan liever dat dan jeugd wat er niet klaar voor is. Je moet wel kijken naar het totale plaatje van NAC.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:31
Totaal onherkenbaar joh. Allemaal huurlingen zou ik ook niet willen zien bij ons twee huurlingen leuk, maar geen vracht aan huurlingen maat.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
NAC staat er financieel ook niet al te goed voor, die hebben weinig keus maat.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Je kan toch ook voor transfervrije spelers gaan waar je misschien nog wat aan kan verdienen in de toekomst? Dit is geen beleid man.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:28
Belachelijk gewoon 6 huurlingen maar liefst.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:08
Is niet veel met al die huurlingen staan al 2.0 achter
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:05
Man City B
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:05
Niks over Ajakkes? Het is mij al duidelijk dat scheidsrechter Blom nog steeds een uitgesproken voorkeur heeft. 100% hands is geen penalty en zojuist had hij Heracles ook wel een vrije trap mogen geven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:07
Over City gesproken, die speelden een soort 4 4 2. Met Aguero en Jesus in de spits. Het liep niet soepeltjes.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:30
Nah, meer 3 5 2
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:07
Gaat wel hard 2.0
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:12
Ik blijf het zeggen. Dat NAC is echt onthutsend zwak. Alleen García heeft niveau. Dat wordt de dikke degradant. Die beginnen met een 6/7-0 pak op de broek
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:17
4 kansen, 3 doelpunten. Da's een flink rendement.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:19
Oorwassing wordt dit!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:20
Kom op VP, ze spelen gewoon tegen NAC Breda!!!! Waardeloze titel...
Vind ik leuk
defons +1221
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:23
Zo wat is dat Nac zwak zeg las nog diversen fans van Nac dat ze er van overtuigd waren om in het linker rijtje te komen.

Maar na Ado en Sparta is dit toch ook heel zwak zal mij niet verbazen dat de eindstand wordt

16e Sparta
17e Nac
18e Ado
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:25]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:33
Dat is je wens zuurpruim. Want Bakker heeft er twee spelers uitgeschopt huilie jochie. Zijn jullie allemaal net zoals die ten bah
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:35]
Vind ik leuk
defons +1221
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:37
Nee puur op wat ik tot nu toe gezien heb of wil jij zeggen dat het anders is sorry ik kan er niks anders van maken hoe graag je dat ook zal willen.

En ja die bakker alleen al gun je degradatie maar deze eindstand heb ik nu alleen genomen op het geen wat ik tot nu toe heb gezien.

Misschien is het over een paar weken wel anders seizoen duurt nog lang.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:41
Als je goed kijkt zie je dat ADO het beter heeft gedaan dan deze clubs. Veel meer aanknopingspunten te zien dan de door jou genoemde clubs. De wedstrijd tegen jullie had je ook zomaar kunnen verliezen wanneer Becker wel die openingsgoal maakt. Je krijgt namelijk dan een heel andere wedstrijd voorgeschoteld.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:26
Ook NAC houd open huis vandaag. Tis wat zeg.
Vind ik leuk
Paul1982 +6685
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:34
Chelsea - Manchester City in de Eredivisie
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:36
Aan de Hollywood.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:38
Ja man. Er staat wel geteld 1 huurling van Chelsea in de basis.
Vind ik leuk
pico323 +2979
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:48
Hoe dom kan je zijnals je de feiten niet kent Paultje .
Vind ik leuk
Paul1982 +6685
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Zoek eens op wat sarcasme betekend ;-)
Vind ik leuk
mitch +218
zondag 13 augustus 2017 om 12:48
Sarcasme geef je aan met 'n emote.Of denkje dat het te ruiken is?Hoe speelde Ajaks gisteren eigenlijk? ;-)
Sarcasme off.
Vind ik leuk
Paul1982 +6685
zondag 13 augustus 2017 om 13:00
Wordt de schaal dit jaar al na de 1e speelronde uitgedeeld?
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 13:00]
Vind ik leuk
mitch +218
zondag 13 augustus 2017 om 13:04
Wie heeft het over 'n schaal? De vraag was enkel hoe speelde Ajax,sacastisch weetje wel...
Vind ik leuk
Paul1982 +6685
zondag 13 augustus 2017 om 13:34
Kijk de samenvatting en oordeel zelf.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:41
Nou niveau daalt bij voetbalprimeur STEMMINGMAKERIJ VD BOVENSTE PLANK
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:44
Is die er wel ooit geweest dan? Dacht het niet hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:42
Vitesse duidelijk maatje te groot voor ons
Vind ik leuk
Vak-DD +7163
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:29
Hoop wel dat jullie erin blijven, jullie horen thuis in de Eredivisie.
Vind ik leuk
pico323 +2979
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:47
Vitesse speelt goed echt goed. NAC word compleet weggevaagd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:53
Speelt Purrel Fränkel weer voor Vitesse?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:30
Vitesse maatje te groot voor ons nac..echter nog geen paniek, schat sparta ado excelsior etc niet sterker in dan wij.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
ADO is zeker sterker dan NAC en die spelen met incomplete ploeg. ADO had gisteren ook gewoon kunnen winnen als het effe meezat.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:48
Hey VP, kan je nog kinderachtiger overkomen? Ik heb ook nog nooit over Vitesse jarenlang berichten gelezen in de trend van "verkapt Chelsea". Ook dat zou ik schandalig gevonden hebben. Er staan 4 huurlingen van City in. NAC komt net terug uit een diep zwart gat. De financien zijn weer onder controle. NAC bevind zich weer in categorie 2. Het is een prachtige club die jullie niet zo kleinzielig neer moeten zetten. Er zit volgende week thuis tegen PSV weer 19,000 man op de tribunes. Daar zullen velen clubs jaloers op zijn. Komt nog eens bij dat je ze 90 min lang de hele match zult horen zingen of we nou achter of voor staan.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 00:48]
Vind ik leuk
mitch +218
zondag 13 augustus 2017 om 09:13
4 of 6a7 huurlingen is bijna het dubbele vriend.
Vind ik leuk
Vak-DD +7163
zondag 13 augustus 2017 om 10:11
Maak je niet druk over dat huurlingen gedoe, jullie zijn terug en zorg dat je erin blijft.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Vitesse neemt het op tegen verkapt Manchester City