LIVE-discussie: Vitesse neemt het op tegen verkapt Manchester City

LIVE-discussie: Vitesse neemt het op tegen verkapt Manchester City

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:50

Naast VVV-Venlo maakt ook NAC Breda zijn Eredivisie-rentree. De ploeg van Stijn Vreven reist af naar Arnhem, waar Vitesse de tegenstander is. 

Het halve elftal van NAC is afkomstig van Manchester City. Zo staan aanwinsten James Horsfield, Pablo Mari, Thierry Ambrose en Manu García zaterdagavond aan de aftrap. Ook ex-PSV'er Rai Vloet is van de partij.

Bij Vitesse is Remko Pasveer de eerste doelman. Eloy Room zit op de bank en lijkt zich op te moeten gaan maken voor een rol als reservekeeper. De eerste spits heet Tim Matavz. Zijn concurrent Luc Castaignos werd vorige week aangetrokken en zit nog op de reservebank.

De opstellingen:

Vitesse: Pasveer, Dabo, Kashia, Kruiswijk, Büttner, Bruns, Serero, Foor, Rashica, Matavz, Linssen

NAC: Noppert, Horsfield, Koch, Marí, Angelino, Verschueren, Vloet, El Allouchi, Korte, Ambrose, García

Lees meer over:EredivisieVitesse

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:55
Vitesse gaat een goed seizoen draaien; uitermate degelijk elftal. Veel beter in balans dan vorig jaar. En ik hoop dat NAC degradeert met al die huurlingen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:55
Ben wel erg benieuwd naar de huurlingen. Garcia ben ik wel fan van, leuk voetballertje om te zien spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:59
Een of twee huurlingen begrijp ik voor een kleinere club, maar bij NAC is het volkomen doorgeslagen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:04
Geen keus hebben ze, ze doen het met de middelen die ze hebben. Mij boeit het niet zo, het is zoals het is.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:08
Ik denk niet dat jij het leuk zou vinden als ADO 8 huurlingen opstelt zonder een greintje clubcultuur-besef en binding in hun donder, die volgend seizoen al weer gevlogen zijn? Een Tedje Immers en een Beugelsdijk in het groen-geel is toch mooi?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:29]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46
Als het financieel niet haalbaar is dan liever dat dan jeugd wat er niet klaar voor is. Je moet wel kijken naar het totale plaatje van NAC.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:31
Totaal onherkenbaar joh. Allemaal huurlingen zou ik ook niet willen zien bij ons twee huurlingen leuk, maar geen vracht aan huurlingen maat.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
NAC staat er financieel ook niet al te goed voor, die hebben weinig keus maat.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Je kan toch ook voor transfervrije spelers gaan waar je misschien nog wat aan kan verdienen in de toekomst? Dit is geen beleid man.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:28
Belachelijk gewoon 6 huurlingen maar liefst.
Vind ik leuk
Relax +584
zondag 13 augustus 2017 om 09:35
Weet je wat belachelijk is elmagico?
Voetballen op een plastic veld.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:37
Heb je helemaal gelijk in. Krijg je een duimpje voor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:08
Is niet veel met al die huurlingen staan al 2.0 achter
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:05
Man City B
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:05
Niks over Ajakkes? Het is mij al duidelijk dat scheidsrechter Blom nog steeds een uitgesproken voorkeur heeft. 100% hands is geen penalty en zojuist had hij Heracles ook wel een vrije trap mogen geven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:07
Over City gesproken, die speelden een soort 4 4 2. Met Aguero en Jesus in de spits. Het liep niet soepeltjes.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:30
Nah, meer 3 5 2
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:07
Gaat wel hard 2.0
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:12
Ik blijf het zeggen. Dat NAC is echt onthutsend zwak. Alleen García heeft niveau. Dat wordt de dikke degradant. Die beginnen met een 6/7-0 pak op de broek
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:17
4 kansen, 3 doelpunten. Da's een flink rendement.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:19
Oorwassing wordt dit!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:20
Kom op VP, ze spelen gewoon tegen NAC Breda!!!! Waardeloze titel...
Vind ik leuk
Relax +584
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:45
Tegen wie moeten jullie dan Roodbergen? Telstar,Almere,Dordrecht?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:57
FC Presikhaaf, kom je ff kijken? Kijken of je dan nog zo bijdehand bent.... .

Probeer volgende keer inhoudelijk te reageren, wellicht neem ik je dan wel serieus
Vind ik leuk
Relax +584
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:09
Heerlijk een boertje die op zijn pikkie is getrapt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:12
Ik ga met alle plezier kijken naar welke tegenstander de Graafschap ook moet voetballen, mij maak je de pis niet lauw. Van mij mag je jezelf een winnaar noemen met deze zielige opmerkingen....

Ps zit jij nu met je telefoon in het stadion domme berichten te sturen ipv de wedstrijd te kijken? Of ben je gewoon een teletekst supportertje
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:16]
Vind ik leuk
Relax +584
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Domme berichten,krijg je domme antwoorden domme boer.
Ga lekker zeiken in graafschap topic.Jij lijkt wel een Nekker,ook altijd zeiken in Vitesse topic.Allemaal jaloezie.En dat was het amen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Haha, kerel zeg.
Vind ik leuk
mitch +188
zondag 13 augustus 2017 om 09:09
Afgunst en jaloezie domme boer!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:09
Nooit!!

Je taalgebruik zegt meer dan genoeg
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 13:09]
Vind ik leuk
mitch +188
zondag 13 augustus 2017 om 13:16
Zegt niks,omdat het de waarheid is.Jij kijkt niet met plezier naar Vitesse.Kun je je wel zo voordoen maar daar trapt niemand in hier.Ik heb niks tegen de Graafschap.Enigste club waar ik mij aan erger is Feyenoord...
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 13:17]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:48
Wie zegt dat ik niet met plezier naar Vitesse kijk? Dat concludeer jezelf, Vitesse heeft goede pot gespeeld gisteren, ik had ze zelfs de jc schaal gegund. Ik ben al 25 jaar seizoenkaarthouder bij de boeren.... Dus dan weet ik wel waar we staan....
Vind ik leuk
mitch +188
zondag 13 augustus 2017 om 16:41
Ik heb genoten toen jullie Ajaks van de titel afhielden.Hoop dat jullie snel terug zijn en er mooie derby wedstrijden zijn, zelfde geldt voor Nek.En gezonde rivaliteit.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:48
Zo is dat!!! Mooie wedstrijden zijn dat!!!
Vind ik leuk
defons +880
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:23
Zo wat is dat Nac zwak zeg las nog diversen fans van Nac dat ze er van overtuigd waren om in het linker rijtje te komen.

Maar na Ado en Sparta is dit toch ook heel zwak zal mij niet verbazen dat de eindstand wordt

16e Sparta
17e Nac
18e Ado
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:25]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:33
Dat is je wens zuurpruim. Want Bakker heeft er twee spelers uitgeschopt huilie jochie. Zijn jullie allemaal net zoals die ten bah
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:35]
Vind ik leuk
defons +880
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:37
Nee puur op wat ik tot nu toe gezien heb of wil jij zeggen dat het anders is sorry ik kan er niks anders van maken hoe graag je dat ook zal willen.

En ja die bakker alleen al gun je degradatie maar deze eindstand heb ik nu alleen genomen op het geen wat ik tot nu toe heb gezien.

Misschien is het over een paar weken wel anders seizoen duurt nog lang.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:41
Als je goed kijkt zie je dat ADO het beter heeft gedaan dan deze clubs. Veel meer aanknopingspunten te zien dan de door jou genoemde clubs. De wedstrijd tegen jullie had je ook zomaar kunnen verliezen wanneer Becker wel die openingsgoal maakt. Je krijgt namelijk dan een heel andere wedstrijd voorgeschoteld.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:26
Ook NAC houd open huis vandaag. Tis wat zeg.
Vind ik leuk
Paul1982 +5416
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:34
Chelsea - Manchester City in de Eredivisie
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:36
Aan de Hollywood.
Vind ik leuk
Relax +584
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:37
Alleen Dabo bij Vitesse,kun je geen Chelsea noemen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:38
Ja man. Er staat wel geteld 1 huurling van Chelsea in de basis.
Vind ik leuk
BBAjax +530
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:46
Dat is ook wel eens anders geweest
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:28
Wat heeft ajax ook al weer gedaan vanavond ?
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 07:49
Wat heeft dat te maken met huurlingen? Zielepoot
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zondag 13 augustus 2017 om 10:09
Wie ws Traoré ook al weer, ook geen huurling bij jullie van Chelsea ?
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 10:12
1 huurling? Hoeveel heeft vitesse er wel niet gehad de laatste jaren? 10 tallen..boeit me verder niet maar doe niet alsof vitesse zon mooi clubje is want wat nac nu doet deed vitesse net zo
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zondag 13 augustus 2017 om 10:15
Niet zeiken over huurlingen als je zelf hetzelfde doet. Vitesse is zeker een mooie club, ze bestond als voordat jullie succes supporters clubje er al was. Ik ben supporter van de club uit mijn mooie stad, en geen meelopertje uit de provincie die supporters is geworden van een club omdat ze veel prijzen hebben.
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 10:20
Ajax doet hetzelfde? 1 huurling? En ben geboren Amsterdammer dus je verhaaltje over supporter worden van een club alleen maar omdat die prijzen pakt kan ook de prullenbak in
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:21]
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zondag 13 augustus 2017 om 10:33
Dan ben jij de eerste die ik hier tegenkom dan. Voor de rest zal mij het verder een worst wezen of wij wel of geen huurlingen hebben, en een huurling is een huurling. Ik ben wel gewend aan dat arrogante gedrag van de ajax supporter.
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 10:44
Maakt mij ook niet uit die huurlingen alleen als iemand hier aangeeft dat Vitesse anders is dan nac omdat vitesse nu maar 1 huurling op het veld heeft staan corrigeer ik dat even door aan te geven dan vitesse net zo was in het begin na de overname..daarbij heb je naast dabo op de bank nog miazga mount muhktar ali( wel gekocht nu maar toch wel van chelsea) en ik denk dat er nog wel iets aankomt van chelsea geniet verder nog maar na van de overwinning op nac want hij was verdiend
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zondag 13 augustus 2017 om 11:35
Ik ontken ook niet dat wij huurlingen hebben omdat wij financieel nog lang niet gezond zijn. maar na een paar seizoenen moet dat gezeur gewoon eens afgelopen zijn. Jullie huurden Traoré, feyenoord huurde vorig seizoen Berghuis en psv van Ginkel. Wij zijn heus niet de enigste club in de Eredivisie / Wereld die spelers huren.
Vind ik leuk
mitch +188
zondag 13 augustus 2017 om 13:20
Niet in die aantalken,verdiep je eerst voor je onzin uitkraamt of andere napraat
Vind ik leuk
Relax +584
zondag 13 augustus 2017 om 09:36
Echt? bbajax?
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:37]
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 09:42
?
Vind ik leuk
Relax +584
zondag 13 augustus 2017 om 09:43
??
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 09:45
Heel volwassen
Vind ik leuk
Relax +584
zondag 13 augustus 2017 om 09:46
Klopt
Vind ik leuk
pico323 +2315
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:48
Hoe dom kan je zijnals je de feiten niet kent Paultje .
Vind ik leuk
Paul1982 +5416
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Zoek eens op wat sarcasme betekend ;-)
Vind ik leuk
mitch +188
zondag 13 augustus 2017 om 12:48
Sarcasme geef je aan met 'n emote.Of denkje dat het te ruiken is?Hoe speelde Ajaks gisteren eigenlijk? ;-)
Sarcasme off.
Vind ik leuk
Paul1982 +5416
zondag 13 augustus 2017 om 13:00
Wordt de schaal dit jaar al na de 1e speelronde uitgedeeld?
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 13:00]
Vind ik leuk
mitch +188
zondag 13 augustus 2017 om 13:04
Wie heeft het over 'n schaal? De vraag was enkel hoe speelde Ajax,sacastisch weetje wel...
Vind ik leuk
Paul1982 +5416
zondag 13 augustus 2017 om 13:34
Kijk de samenvatting en oordeel zelf.
Vind ik leuk
Relax +584
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:36
Klasse 1ste helft,had alleen 6-0 moeten zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:41
Nou niveau daalt bij voetbalprimeur STEMMINGMAKERIJ VD BOVENSTE PLANK
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:44
Is die er wel ooit geweest dan? Dacht het niet hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:42
Vitesse duidelijk maatje te groot voor ons
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:29
Hoop wel dat jullie erin blijven, jullie horen thuis in de Eredivisie.
Vind ik leuk
pico323 +2315
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:47
Vitesse speelt goed echt goed. NAC word compleet weggevaagd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:53
Speelt Purrel Fränkel weer voor Vitesse?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:30
Vitesse maatje te groot voor ons nac..echter nog geen paniek, schat sparta ado excelsior etc niet sterker in dan wij.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
ADO is zeker sterker dan NAC en die spelen met incomplete ploeg. ADO had gisteren ook gewoon kunnen winnen als het effe meezat.
Vind ik leuk
Relax +584
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:36
Jammer,2de helft beetje uitgespeeld
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:48
Hey VP, kan je nog kinderachtiger overkomen? Ik heb ook nog nooit over Vitesse jarenlang berichten gelezen in de trend van "verkapt Chelsea". Ook dat zou ik schandalig gevonden hebben. Er staan 4 huurlingen van City in. NAC komt net terug uit een diep zwart gat. De financien zijn weer onder controle. NAC bevind zich weer in categorie 2. Het is een prachtige club die jullie niet zo kleinzielig neer moeten zetten. Er zit volgende week thuis tegen PSV weer 19,000 man op de tribunes. Daar zullen velen clubs jaloers op zijn. Komt nog eens bij dat je ze 90 min lang de hele match zult horen zingen of we nou achter of voor staan.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 00:48]
Vind ik leuk
mitch +188
zondag 13 augustus 2017 om 09:13
4 of 6a7 huurlingen is bijna het dubbele vriend.
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 10:07
Ik kan me tijden herinneren dat het bij vitesse net zo was..
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zondag 13 augustus 2017 om 10:11
Traoré !?
Vind ik leuk
mitch +188
zondag 13 augustus 2017 om 12:42
Mooi niet 4 was de max en die stonden nooit allemaal in de wei.
Vind ik leuk
BBAjax +530
zondag 13 augustus 2017 om 12:50
Kalas van aanholt piazon atsu wallace traore en mischien vergeet ik er nog wat was ook een seizoen maar boeiend maak je druk niet kerel
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:50]
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zondag 13 augustus 2017 om 10:11
Maak je niet druk over dat huurlingen gedoe, jullie zijn terug en zorg dat je erin blijft.
Vind ik leuk
Relax +584
zondag 13 augustus 2017 om 09:42
Al dat gezeik over huurlingen..Als Vitesse verliest met 11 Arnhemmers in het elftal,heb ik een kutdag.Winnen ze met 11 huurlingen in het elftal,heb ik een super week!
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zondag 13 augustus 2017 om 10:13
Je weet dat ze altijd wel wat te zeiken hebben over onze mooie club. Dat word vooral veroorzaakt de de gelderlander en de nos (ajax tv) met hun eeuwige hetze tegen ons. Het is gewoon afgunst, maar we hebben gewonnen en daar gaat het om.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Vitesse neemt het op tegen verkapt Manchester City