VVV geeft glans aan Eredivisie-rentree en zet Sparta met ruime cijfers weg

    VVV geeft glans aan Eredivisie-rentree en zet Sparta met ruime cijfers weg

    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:25

    VVV-Venlo is teruggekeerd in de Eredivisie met een overwinning op Sparta. De ploeg van trainer Maurice Steijn versloeg de mannen van Alex Pastoor met 3-0.

    Het duurde even voordat de toeschouwers in De Koel konden juichen. Een minuut voor de theepauze haalde middenvelder Clint Leemans van ruime afstand uit en verschalkte hij Roy Kortsmit, die er niet goed uitzag. De doelman zag een schot recht op zich afkomen, maar liet zich toch verrassen.

    In de tweede helft drukte VVV door en zocht het naar de 2-0. Die kwam er uiteindelijk via de voet van Le Havre-huurling Tarik Tissoudali, die de bal binnenschoot nadat een van zijn ploeggenoten kort daarvoor naliet de wedstrijd te beslissen. Hij droeg zijn doelpunt op aan Abdelhak Nouri.

    Het slotakkoord kwam van Vito van Crooy, die het feest met de fraaie 3-0 compleet maakte voor de Limburgers. VVV geeft een mooie glans aan de Eredivisie-rentree. De ploeg speelde in 2013 voor het laatst een wedstrijd op het hoogste Nederlandse niveau.

    Plaats een reactie

    ValenciaFc +626
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:28
    Prachtig rentree en wat streden ze met een passie, niet het mooiste voetbal maar toch leuk om te zien.
    Vind ik leuk
    mason +1587
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:33
    Zeker netjes had ik niet verwacht.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +1672
    zaterdag 12 augustus 2017 om 23:13
    Maar wat een veld zeg!!! Een drama. Bij elke bal zie je de zwarte korrels opspatten. Dit moet echt verboden worden
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1254
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:29
    Ongekende schande! Wat schaam ik mij diep. Mag hopen dat die staatsmongool Pastoor nu de laan uit gaat! Brogno nog even lekker pesten door te laten warmlopen maar erin zetten ho maar. Ballerina Spierings weer laten spelen, Dougall linksback die al in de Jupiler League door het ijs zakte. SCHAAM JULLIE KAPOT. Nu aankopen doen met al die miljoenen van de verkoop en Pastoor OPROTTEN. Helemaal zat die vent.
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3750
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:34
    Tja, roep ik hier al lang.
    Pastoor aanhouden = degraderen.
    De man is een zelfingenomen, naar mannetje die zichzelf als de messias ziet. Alles en iedereen moet voor hem buigen en oh wee als je het waagt om daar tegenin te gaan. Dan ben je een paria, zoals Brogno.

    Als de directie van Sparta hem niet ontslaat dan verdient Sparta het ook gewoon niet.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1254
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
    Het is echt verschrikkelijk. Heel mijn weekend is weer verziekt door deze wedstrijd. Pastoor is een hele hele enge man. Ik verwacht dat Sparta hem deze week gaat ontslaan.
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3750
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:53
    Anders moeten gewoon de supporters in opstand komen. Dan is het zo gepiept
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:54
    Ben jij dezelfde persoon als op VZ met de gebruikersnaam Sparta1994? Precies zelfde tekst bijna.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1254
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:59
    Klopt ik moest even mijn frustraties kwijt op meerdere kanalen! Volgende week zit ik er weer hoor in het stadion maar nu kan ik alles wel vervloeken.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:02
    Dacht al dat is hem. Die Pastoor moet echt snel plaats maken anders blijf je maar aanmodderen.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1254
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:11
    Ja het is echt te erg voor woorden. Ben er doodziek van.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:22
    Wens je veel sterkte goos.
    Vind ik leuk
    mason +1587
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:34
    Streppel hebben? :)
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1254
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:43
    Nee bedankt!
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:30
    Netjes gedaan! Proficiat!
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:30
    Sparta krijgt het moeilijk!
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:31
    Prachtig voor VVV, je debuutwedstrijd met 3-0 winnen van een directe concurrent. Sparta heeft een heel matig elftal, dus ik verwacht dat VVV het nog wel heel moeilijk gaat krijgen
    Vind ik leuk
    ValenciaFc +626
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
    Dat is zeker, maar het is een begin.
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:33
    Dat is absoluut waar
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3138
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
    Moet te winnen zijn volgende week.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:47
    Tegen wie?
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4779
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:34
    Jammer, dat Sparta zo weggespeeld is.
    Nu moet FC Utrecht de koppositie delen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:48
    Denk dat Vitesse of Ajax positie nr 1 overneemt.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4779
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:35
    Bij rust staat het al 3-0 voor Vitesse. Zal dus idd Vitesse wel worden.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:36
    Goed team heeft Vitesse.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4779
    zaterdag 12 augustus 2017 om 22:20
    Ja, de koppositie is nu met 4-1 echt voor Vitesse.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 22:23
    Ajax hou je wel onder je dat is altijd wel mooi toch?
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4779
    zaterdag 12 augustus 2017 om 22:26
    Die club die met 1-2 verliest bedoel je?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 22:29
    Jaja die NSB club
    Vind ik leuk
    frank1971 +2202
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:34
    Toch netjes van Vvv want dit zijn toch ploegen waar ze de punten tegen moeten pakken.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2718
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:35
    VVV heeft laten zien dat het zeker eredivisie waardig is. Niet de allerbeste spelers maar een goed ingespeeld team die voor elkaar door het vuur willen gaan. 3 Duitsers in de basis, dat is een garantie voor succes
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
    Heb de wedstrijd niet gezien maar als je met 3-0 van VVV verliest bak je er helemaal niks van
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:49
    Het was om te janken wat Sparta liet zien.
    Vind ik leuk
    Koempel25 +22
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:00
    Sparta is gegarandeerd degradeert als pastoor aan boord blijft , na Roda, gun ik het Sparta , beter dan vvv met dat klein stadionnetje
    Vind ik leuk
    Goodie +16
    zondag 13 augustus 2017 om 00:04
    Klein stadionnetje, maar wel financieel alles op orde weer. Iets waar ze in Kerkrade over mogen dromen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:25
    Verkeerd gepost
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:25]
    Vind ik leuk
    Jurjen72 +162
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:30
    Ongelooflijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 21:45
    Lekkere start voor VVV, ben zeer benieuwd hoe een talent als Vito van Crooy zich gaat manifesteren dit seizoen. Verwacht van Tissoudali ook wel leuke acties, en het viel me trouwens op in een korte samenvatting dat Seuntjens veel scherper/fitter leek, hoe speelde hij vandaag
    Vind ik leuk
    Dale U +5
    zondag 13 augustus 2017 om 09:46
    Klopt Ralf ziet er afgetraind uit, alleen de positie waar hij gisteren stond heb ik mijn twijfels over, hij is geen aanjager en wil je de slag op het middenveld niet verliezen zul je tegen een hoop ploegen toch een ander type speler er neer moeten zetten, een stofzuiger type.
    Vind ik leuk
    Dave VVV +303
    zondag 13 augustus 2017 om 14:23
    Dat stofzuiger type staat er normaal gesproken ook, namelijk Danny Post, eerste aanvoerder. Was door een schorsing uit het vorige seizoen deze wedstrijd geschorst.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VVV geeft glans aan Eredivisie-rentree en zet Sparta met ruime cijfers weg