Spurs-interesse niet enige reden voor afwezigheid Sánchez: 'Niet lekker uit'

Spurs-interesse niet enige reden voor afwezigheid Sánchez: 'Niet lekker uit'

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:46

Davinson Sánchez voelde zich volgens Marcel Keizer onvoldoende gemotiveerd om tegen Heracles Almelo te spelen. De Ajax-trainer laat zijn licht schijnen op de situatie rond de Colombiaanse verdediger, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van Tottenham Hotspur.

"Davinson heeft veel dingen aan z'n hoofd. Dan is de motivatie en de focus niet daar om vandaag te spelen", zegt Keizer tegen Ajax TV. "Dus heb ik besloten om hem niet mee te nemen. Belangstelling van een andere club? Dat hoort daarbij. Daar hoort ook kunstgras bij, waar hij vorig seizoen niet lekker uit kwam. Vorige week trainde hij ook drie dagen niet, maar de laatste dagen gewoon wel, dus dat is niet het grootste excuus. Alles bij elkaar vind ik dat hij teveel andere dingen aan z'n hoofd heeft."

Keizer laat doorschemeren dat hij voor de rest weinig vragen over Sánchez kan beantwoorden. "Wat ik daar over kan zeggen? Dat je bij Marc (Overmars, red.) moet zijn. Dat is niet mijn pakkie an. Ik moest een keuze maken. Davinson vond zichzelf niet gemotiveerd genoeg. Wat mij betreft is hij nog niet weg. Er moet een aantal zaken uitgesproken worden en ik hoop dat hij er dan weer bij is."

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:49
Een Van dijkie?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:51
Een Locadiaatje: jezelf niet kunnen motiveren voor een belangrijke wedstrijd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:51
Jeezussss, laat dan maar verkassen voor 40 miljoen..
Vind ik leuk
Pino61 +9264
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:02
Neeejjjj
Vind ik leuk
Mass +1614
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:51
Nou...dan sta je als ajax zijnde niet voor lul....Hij heeft veel aan zijn hoofd...zegt Keizer. Slappe hap!!!!....En de volgende Colombiaan staat aleeer klaar toch...die weet precies hoe het werkt nu.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:01]
Vind ik leuk
Pino61 +9264
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:02
Vinger
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:52
De verdediging waar Ajax mee begint tegen Heracles is ronduit hilarisch. En meneertje slechts 1 jaartje bij Ajax heeft nu al moeite met zijn motivatie? Voor zo'n drol is zelfs 10 miljoen te veel.
Vind ik leuk
Johan.l +4088
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:54
Wat een onzin, heb jij altijd zin om naar je werk te gaan?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:58
Ik hoop dat dit een grap is? Want je weet het antwoord al. Nee, natuurlijk niet, maar ik ging wel altijd. Ik wilde mijn collegae absoluut niet in de steek laten.
Vind ik leuk
Pino61 +9264
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:03
Ook een vinger
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:19
Je hebt een moeite met kritiek vandaag..
Of niet!?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:00
Nooit pff
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:18
"Zin hebben
" Heeft geen snars met naar je wel gaan te maken... Je hebt gewoon op te dragen...zin hebben of niet..
Da's kinderachtig argument.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:57]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:50
Ik vind Sanchez geweldig maar als dit zijn mentaliteit is moet hij snel worden verkocht voor zoveel mogelijk. Dit is klote...!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:54
Onvoldoende gemotiveerd ?

Had van hem dat niet verwacht, erg vreemd allemaal.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3822
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:03
Sanchez is een professionele voetballer en gaat weg voor een fantastisch bedrag, hij zou wel gek zijn dat NIET te willen.
Amateurs spelen voor de lol, professionals spelen voor geld, wat is hier zo moeilijk aan ?
Die hele familie van Sanchez kan profiteren bovendien, hij komt niet uit het rijkste deel van de wereld.......Voor Ajax en Sanchez een prima deal, gun het ze allebei, snel afmaken en doorschakelen s.v.p.
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:59
Ja...want bij Ajax moet ie namelijk op een houtje bijten...
En nogmaals ...hij mag gaan... Gedraag je wel een beetje als een vent..en respecteer wel je contact

Maar nog belangrijker .. respecteer de club.
De club die hem al rijkelijk beloond.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:00]
Vind ik leuk
rpaulp50 +3822
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:09
De verschillen zijn zo groot tussen de Pl en de ED dat spelers wel moeten verkassen, Sanchez is gewoon een soort van "Sanchez BV" met zaakwaarnemers die de beslissingen nemen.
Sanchez is gewoon een simpele voetballer ingepakt door glasharde zaken mensen die hem "bezitten".
Respect, loyaliteit en sportiviteit zijn geen waarden in de wereld van het grote geld, integendeel het zijn zwaktes.......( HELAAS )
Bosz, ouder en niet het bezit van zaakwaarnemers heeft uiteindelijk precies zo gehandelt en als een dief in de nacht zijn spelers in de steek gelaten .( die allemaal moesten blijven "mijn jongens" pfhh ) Geld dat stom is maakt recht wat krom is, dat is de wereld van vandaag, triest maar realiteit.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Heeft dat iets met motivatie te maken?
Vind ik leuk
rpaulp50 +3822
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:58

Het zijn spelletjes.
Overmars zegt Sanchez niet te willen verkopen, hij wil wel verkopen, maar met het oog op onderhandelingen een logische uitspraak.
Sanchez wil natuurlijk meer geld maken en graag weg en doet een tegenzet, " ik wil gewoon niet meer".......
Dwingt een transfer gewoon af.
Hij kan voor zoveel meer geld elders spelen dat hij voor "die paar rotcenten" ( cynisch ) het niet meer kan opbrengen om bij Ajax te spelen.
Die jongen wordt onder grote druk gezet en moet dit gewoon zeggen van zijn zaakwaarnemers die allemaal willen cashen.
Onmogelijk toestand, daarom gauw verkopen en doorschakelen, komt de rust ten goede, kan ook nog zo zijn dat Dolberg de volgende is of Hakim......Een gekkenhuis.
Vind ik leuk
Pino61 +9264
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:04
Vuist
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
??
Vind ik leuk
cheeks +2027
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:59
Kan zich dus niet motiveren. En speelt ook niet graag op een kunstveld. Bij Locadia viel men over elkaar heen terwijl Locadia zich wat ongelukkig uit sprak ( keur ik het alsnog niet goed ) maar nu hoor je niemand van de ajacieden. Beetje selectieve verontwaardiging ,niet ???
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:00
Je kent Ajacieden toch zolangzamerhand wel? Die komen alleen van hun zolderkamertjes af als Ajax voorstaat.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:01]
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:08
we staan al een eeuw eerste! ken je plek en kruip terug onder je steen waar je 100jr onder heb gelegen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:20
Ben je je hoofdletters kwijt? En a propos wanneer stonden jullie voor het laatst eerste aan het eind van een competitie?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:49
Wat een micky mousse gedrag naar een titel in honderd jaar.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:59
Behalve dan de afgelopen jaren ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:02
Wie zegt dat ik nu niet verontwaardigd ben? Sanchez is net zo'n slappe lul als Locadia, alleen een betere voetballer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:02]
Vind ik leuk
Pino61 +9264
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:08
Jesus mensen, Keizer zegt iets via de media en jullie vallen een rete goeie speler aan. W8 nou maar af voordat je iemand afbrand , steek Cocu nou maar in de fik, das tenminste duidelijk dat het een nono is.
Vind ik leuk
Johan.l +4088
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:43
Er zit verschil in, Locadia heeft niet de hele wereld achter zich aan rennen die met flappen staan te zwaaien
Vind ik leuk
chicken +6529
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:17
Omdat we allemaal weten dat die slappe excuses nergens over gaan...er wordt onderhandelt over dik geld en over wat dagen is die weg.

Wat betreft locadia...alleen het feit dat hij spits stond had hem al dik moeten motiveren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:59
Altijd weer die kunstgrasvelden. P
Vind ik leuk
Padason +323
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:02
Ben blij dat dijks zijn kans krijgt grote gozer met zijn grote passen, krijgt hij zijn kans dan kan hij ook een goeie back worden
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:03
Tis ook wel een kutpot... Heraaacles uit!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:02
Je schrijft superajaxcied al verkeerd en aan elkaar vast. Nu ook al Heraaacles :D (geintje he voordat je jezelf aangevallen voelt)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:03
Hij is gewoon bang dat hij geblesseerd raakt op dat kut veld of ajax is bang dat ze hem niet kunnen verkopen meer en. 40 miljoen door de neus word geboort. P
Vind ik leuk
bdr +140
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:44
preeeeeeeecieeeeeeesssss
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:03
Eigenlijk moet er gezegd worden, "we liggen weer uit de CL, daarom kan hij zij niet meer motiveren". Hij wil naar een club die CL speelt.

Slappe vent, kan samen met Locadia ergens gaan uithuilen. Verwende mannetjes.

Sanchez out, even flink cashen voor Ajax, voor je het weet is het een Willems.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:05
Ajax probeert deze verkoop wat beter te laten vallen bij de supporters door de ongemotiveerd kaart te spelen. Zo zou ik het ook doen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:49
Wat een rot veld om op te voetballen zeg, je ziet dat de bal helemaal niet wil rollen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:54
door zijn uitspraak zijn er inderdaad clubs wakker gebleven en zijn er inderdaad vanuit gegaan dat als een club Sanchez wilde hebben tussen de 35 en 40 miljoen geboden zal worden. Het is dus een slechte zaak dat er met bedragen gesmeten word.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Spurs-interesse niet enige reden voor afwezigheid Sánchez: 'Niet lekker uit'