'Ik had er meer van verwacht eerlijk gezegd, gewoon heel teleurstellend'

'Ik had er meer van verwacht eerlijk gezegd, gewoon heel teleurstellend'

zaterdag 12 augustus 2017 om 23:26

Ron Vlaar vindt dat AZ de nederlaag bij PSV volledig aan zichzelf te wijten heeft. De Alkmaarders gingen zaterdagavond met 3-2 onderuit in Eindhoven.

"Het is echt onnodig", verzucht Vlaar in gesprek met FOX Sports. "We geven die goals makkelijk weg. We hebben vandaag onze potentie laten zien, beginnen goed aan de wedstrijd en kwamen verdiend op voorsprong. Dan scoren zij en kregen zij ook grote kansen, maar die hebben we goed overleefd."

"Na rust komen we dan weer ongelukkig op achterstand", vervolgt de teleurgestelde aanvoerder van AZ. "We zijn tot het einde blijven gaan. Dan is het jammer dat het 3-2 blijft. Ik had er meer van verwacht eerlijk gezegd. We hebben hard gewerkt en bij vlagen goed gevoetbald. Daar kunnen we zeker verder mee, maar dat wil je dan ook beloond zien worden met een resultaat en dat is niet gelukt. Het is gewoon heel teleurstellend."

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 23:29
Komt wel goed Ronnie. Jullie zullen rond plek 5 mee gaan doen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:29
Ron. Ben een vent en erken dat je zelf ook ernstig traag, stroef en onder de maat was!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 01:30]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:30
Vlaar laat zich voorbij lopen bij de 1-1 mag ie zichzelf aanrekenen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:48
Altijd zo'n hekel aan als spelers over het hele team gaan praten, terwijl ze zelf de grootse blunders hebben gemaakt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:32
Was wel een heerlijke pot!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:33
Psv speelde flitsend en wat een held (op het ego-momentje na) is die Lozano!
Voor het eerst in jaren zag ik ook weer eens ballen getoond door Cocu om die natte wind van een Brenet eruit te janken.
Volledig terecht verloren Ronnie.
Thuis alles winnen en uit bij Ajax, PSV en Feyenoord verliezen.
Vind ik leuk
Old Star +3562
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:47
Volgens mij heeft ie Brenet juist in de basis gezet om dit te kunnen doen, zodat t lijkt alsof hij moeilijke en harde ingrepen kan doen ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:31
@jonatjan: Keurige reactie van een ajax aanhanger. Netjes :-)
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 01:32]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:37
Heel teleurstellend? Jij was teleurstellend.......... een mammoettanker draait sneller.
Vind ik leuk
Leffe +801
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:39
Ik zag het interview.,, slaapt die straks nog wel!!!( en dat na 1-wedstrijd.,, pfff, er komen er nog veel Ron).,,
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:42
Leuke pot gezien, van beide kanten zag het er aanvallend prima uit, maar de verdediging was aan beide kanten gatenkaas 2.0! Ik denk dat zowel AZ en PSV veel onnodige en uiteindelijk dure goals tegen gaan krijgen, als het zo blijft staan.
Vind ik leuk
Ricklek +1407
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:44