Valse start voor Ajax: Heracles zorgt voor megastunt in eerste speelronde

Valse start voor Ajax: Heracles zorgt voor megastunt in eerste speelronde

zaterdag 12 augustus 2017 om 22:37

Ajax is het nieuwe seizoen begonnen met onverwachte nederlaag. Heracles Almelo zorgde er zaterdagavond voor de Amsterdammers met lege handen huiswaarts keren.

Ajax en Heracles deden aanvankelijk niet aan klantenbinding in het Polman Stadion. Veelzeggend was dat de supporters in de eerste helft voor het hoogtepunt zorgden: na 33 minuten gingen de fans van Ajax en Heracles staan om hun steun aan Abdelhak Nouri te betuigen. De grootste kans was vervolgens voor Hakim Ziyech, maar hij miste kracht.

In de tweede helft werd het vermakelijker. Wat heet: Ajax legde zowaar een aantal vlotlopende aanvallen op de mat, terwijl Heracles wat meer van zich af beet. Dat resulteerde na 56 minuten in een doelpunt. Ziyech kreeg de bal op een presenteerblaadje en ramde 'm in het dak van het doel: 0-1.

Ajax leek zonder veel kleerscheuren naar het einde van de wedstrijd toe te werken, maar Heracles rechtte de rug en knokte zich knap terug. Paul Gladon maakte de 1-1, waarna Brandley Kuwas er zelfs 2-1 van maakte. Klaas-Jan Huntelaar had in de slotfase dé kans op de gelijkmaker, maar Bram Castro stopte zijn inzet.

Bij Ajax zal men na afloop vooral wijzen naar de erbarmelijke mat in het Polman Stadion. Het kunstgras was opvallend hoog, wat goed voetbal lastig maakte. Bovendien ontbrak Davinson Sánchez in de selectie. Hij was volgens trainer Marcel Keizer te veel bezig met een mogelijke transfer naar Tottenham Hotspur.

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
Tjaaa..
Vind ik leuk
Dorzon +2396
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
#keizerout
Vind ik leuk
Carl +1555
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
zo snel al? serieus?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Neejo laat die jongen lullen. Onzin om dat nu al te roepen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Zeker geen onzin, die kerel moet lekker Cambuur gaan trainen met zijn kut wisselbeleid!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:51
Onzin, van tegen nice speelt hij wel 2 keer gelijk + wijkt hij niet ver af van wat bosz deed.
Ik heb echt het gevoel dat als younnes vervangen word het veel beter draait.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:03
Na het wisselen werd het veldspel hotsieknotsie en dat moet ie niet doen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:16
Younes verkopen. Mahi halen?
Vind ik leuk
darmianto +7845
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:26
Ja maar dat is het punt, stilstaan is achter de feiten aanhobbelen. Ook op ED niveau vertraagt Schone het spel op een plek waar je dat niet wilt en Younes? Tja, die moet gewoon even een paar potjes gaan banken, lijkt totaal niet fris, ik vond Neres juist een verademing en Kluivert kan ook op lva dus waarom die Younes per se laten staan en alles fout laten doen? Dat is dus wat ik bedoel..

Klaassen was misschien niet de meest sierlijke voetballer maar wel een aanvoerder en dat heb ik bij Veltvrouw toch een stuk minder.

Sanchez mis je gewoon nu al achterin want vergis je niet, die repareerde heel veel en Dijks op lb is natuurlijk helemaal een slechte grap want die zou bij Heracles niet eens de basis halen..
Vind ik leuk
Dorzon +2396
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
yep dramatisch wisselbeleid
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:55
Niet meteen stress en van systeem wisselen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:52
Stop is
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:59
#Keizerzoutop
Vind ik leuk
Johan_D +3239
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Zo loop je al na 1wedstrijd een zepert op en achter de feiten aan.

Weinig beleving en een tempo wat een 88e jarige bejaarde kan bij benen.

Was het aankijken niet waard.

Zullen we het op het kunstgras steken ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Andere veel gebruikte excuses zijn de scheids, younes en schöne hoewel je de scheids niet kan noemen.
Vind ik leuk
Guust +3826
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50
Ik heb het niet gezien maar dat moet toch ook afgeschaft worden, het is ook een schande. Je zag het bij meerdere wedstrijden vorig seizoen, totaal verlamd als ze daarop spelen. En niet alleen bij Ajax klagen ze.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:29
Het ligt altijd aan het kunstgras maar nooit aan die slechte spelers, beetje vreemd is dit!
Vind ik leuk
El Lobo +1184
zondag 13 augustus 2017 om 10:06
Door dat kunstgras maakten ze wel 0-1 en was er niets aan de hand. Totdat......

Het kunstgras slechte wissels doorvoerde
Het kunstgras Gladon slechte dekte
Het kunstgras Kuwas lekker zijn gang liet gaan
Het kunstgras zo goed keepte en Ajax van een doelpunt afhield.

Uiteraard treft Ajax geen blaam!
Vind ik leuk
Guust +3826
zondag 13 augustus 2017 om 11:31
Je moet gewoon allemaal op dezelfde ondergrond spelen, of alles kunstgras of alles gras. Dit is alleen in Nederland. Een heleboel spelers bakken er gewoon niets van op kunstgras, kijk naar Feyenoord Excelsior vorig seizoen. Ga je weer veel meer zien dit seizoen. Gewoon alles hetzelfde.
Vind ik leuk
El Lobo +1184
zondag 13 augustus 2017 om 11:56
Dan nog, spelers met zulke kwaliteiten bij kampioenskandidaten moeten dat gewoon kunnen.

Zelfde ondergrond gaat nooit lukken, zelfs als ieder op echt gras speelt heb je daar verschil in. De één maait het kort, de ander lang. De één sproeit meer, de ander minder.

Echte topsporters met winnaarsmentaliteit doen alles voor de winst. Vooraf ingecalculeerde excuses zijn een teken van zwakte.

Ajax speelde tot de 0-1 goed en was de baas. Totdat ze zelf gingen wisselen. Dat heeft niets met de ondergrond te maken.
Vind ik leuk
Guust +3826
zondag 13 augustus 2017 om 12:02
Als alle clubs op gras spelen dan pakt een Heracles en Excelsior bijvoorbeeld nooit zoveel puntjes, ze pakken de puntjes puur op kunstgras. En dan wil je zeggen dat het daar niet aan ligt omdat ze bij en topclub spelen. De topclubs verspelen juist op die ondergrond de meeste punten, alle drie. Maar qua wissels was het drama inderdaad
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:03]
Vind ik leuk
El Lobo +1184
zondag 13 augustus 2017 om 12:03
Vorig seizoen meer punten uit gepakt dan thuis;-)

De topclubs hoor ik niet klagen als ze hier winnen, alleen en alleen als ze verliezen.
Vind ik leuk
Noudyo. +10431
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Heracles uit, altijd lastig
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:51
Laatste 52 jaar heeft ajax wel gewonnen.
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:11
Nee...ze hebben de 52 jaar hiervoor...gewonnen.
De laatste niet hé!

;-)))))
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:12
Touché
Vind ik leuk
El Lobo +1184
zondag 13 augustus 2017 om 10:52
Ho ho! Vergeet deze niet;-)

http://www.afc-ajax.info/nl/wedstrijd/1996-11-27-Heracles-Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:10
Pff ff serieus. Kan dat gedoe over nouri keer ophouden. Ja het is erg en begrijp me niet verkeerd. Maar als het een onbekende over komt dan hoor je er niks over en is er nooit een steun betuiging. Maar dit blijft maar doorgaan.

En ja het is mooi om te zien en lezen hoor maar ik wil gewoon een punt maken. Denk aan al die andere mensen die dit overkomt waar GEEN aandacht aan wordt besteed
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:10
Pff ff serieus. Kan dat gedoe over nouri keer ophouden. Ja het is erg en begrijp me niet verkeerd. Maar als het een onbekende over komt dan hoor je er niks over en is er nooit een steun betuiging. Maar dit blijft maar doorgaan.

En ja het is mooi om te zien en lezen hoor maar ik wil gewoon een punt maken. Denk aan al die andere mensen die dit overkomt waar GEEN aandacht aan wordt besteed
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:21
Ja je zou denken dat ze na de start van vorig jaar wel iets geleerd hadden, maar nee hoor dit jaar precies hetzelfde.
Waarschijnlijk gaan er nu wel weer transfers komen, weer op het laatste moment terwijl je eigenlijk allang een definitieve selectie had moeten hebben zodat je tijden de voorbereiding daarmee kon werken.
Nu moet het weer eerst een zooitje worden voordat er iets gaat gebeuren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:53
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/755628/ajax-verder-dan-feyenoord-en-psv-dus-is-onze-kans-op-landstitel-veel-groter-.html

Tjaaa...
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
Pijnlijk naïef hoe Keizer wisselt bij 1-1. Eerst Dijks eruit voor De Jong. Waardoor De Ligt ,met al geel op zak, 1 op 1 komt te spelen en Schöne heel kwetsbaar vwb balverlies op 4 komt te staan wat direct kansen oplevert voor Heracles.

Vervolgens moet dat eigenlijk gelijk alweer gerepareerd worden door Schöne eruit te halen.

Waarom niet gewoon Schöne eruit en vanuit die 1-1 wat creëeren ipv 20 minuten vol 1 op 1? Daarbij creëerde Ajax ook nog nauwelijks kansen vanwege veel te veel gebrei van een overall zeer matig Ajax.

Dure maar verdiende nederlaag en een lesje in topvoetbal voor onze coach. Hopelijk leert hij hiervan.
Vind ik leuk
buddha +5206
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
ik zei het vanmiddag nog . ajax gaat punten verspelen DOOR keizer.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Oké
Vind ik leuk
buddha +5206
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46
tis een gave he ;)
Vind ik leuk
Johan.l +4080
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Nou wat goed van je
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48]
Vind ik leuk
buddha +5206
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:54
Ook goed van jou. Dat jij je ff verbeterd hebt.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Voorlopig is de gok met Keizer nog niet een goede geweest, ik vond die wissel ook erg opportunistisch in de eerste wedstrijd van het seizoen.

De situatie Sanchez heeft ook weer impact, deze achterhoede heeft nooit in deze samenstelling gespeeld of getraind, dus dat is altijd onwennig en anders en dat bleek wel.

We zitten jaar in, jaar uit met dit gezeik, wanneer komt de tijd dat mensen eindelijk eens wat meer gaan luisteren naar de kritiek die ik lever, in plaats van mij maar als een zeurpiet af te spiegelen? Zo gaan we gewoon op weg naar 4 jaar op rij...
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:03
Sorry, maar met welk onderdeel van jouw kritiek heeft dit verlies te maken?

En als Sanchez niet meedoet dan is het vrij logisch dat Ajax nooit in die samenstelling getraind heeft. In alle samenstellingen stond Sanchez namelijk. Feit is dat De Ligt al jaren rechts centraal stond, Viergever links en Dijks linksback is. Dat ging helemaal niet zo slecht. Ajax komt telkens verdedigend in de problemen door het middenveld. Simpel balverlies of een stap (of meer) te laat terug te verdedigen. Dijks geeft teveel ruimte bij de voorzet en De Ligt geeft z'n man ook teveel ruimte waarna hij ongelukkig door z'n benen valt. Verder speelt die jongen een prima wedstrijd waarin hij vrijwel al z'n duels wint en een stuk beter inschuift dan Sanchez dat altijd doet of dat hij zelf vanaf linkscentraal doet.

Nogmaals, dit is vooral een dure les in coaching. Keizer moet zorgen dat hij in ieder geval die 1-1 meeneemt. Ajax creëerde tot dan toe genoeg mogelijkheden om er eentje bij te prikken. Iets meer creativiteit van De Jong zorgt voor nog meer gevaar richting de goal. Hij had de verdediging moeten laten staan.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:12
Je bevestigd toch gewoon dat de transferperikelen rond Sanchez een rol gespeeld hebben vandaag?

Dat spelers op die posities gespeeld hebben doet er toch niet toe, het gaat erom dat ze samen met elkaar in die samenstelling nog nooit gespeeld hebben en je dus onwennigheden ziet in communicatie, hoe ze zich ten opzichte van elkaar opstellen en al dat soort zaken, daar zijn de goals uit voort gekomen, geen automatismes in de afspraken onderling.

De coaching heeft ook zeker een rol gespeeld, vond Keizer niet echt zelf bewust voor de camera net, hij zei dat het aan de uitvoering lag en deed geen hand in eigen boezem dat het veel te risicovol was, hij zei simpelweg dat je wat moet proberen als je de 1-2 wil forceren en dat het dus zogezegd alleen slecht uitgevoerd was.

En dan nog kunnen we ook stellen dat het aanstellen van de onervaren Keizer vandaag in ieder geval niet echt goed uitgepakt heeft.

Over die aanstelling had ik al mijn twijfels, omdat je een gok neemt met een trainer die bij andere clubs nooit noemenswaardig gepresteerd heeft in 12 jaar tijd, maar nee iedereen was lyrisch, want hij deed het zo goed met jong Ajax.

Vandaag bleek toch het gebrek aan ervaring van de trainer, die aangesteld is door het technisch hart......
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:14
Wat ik begreep was dat Sanchez zelf aangaf dat hij niet met z'n hoofd bij de wedstrijd zat. Ga je serieus daarvan de schuld bij Ajax leggen?
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:19
Ja, want Overmars speelt spelletjes en veroorzaakt zodoende zelf dat dit soort dingen gebeuren.

Hij roept dat hij niet te koop is, maar iedereen weet inmiddels allang dat dat betekend dat hij wel te koop is en je een mooi bedrag moet bieden. Eerder deze zomer noemde hij dat bedrag ook stom genoeg zelf nog, precies het bedrag wat vandaag geboden is door Tottenham.

Het gaat er om dat we jaar in jaar uit deze discussie hebben, omdat Overmars er ieder jaar een puinzooi van maakt waarbij we punten verliezen, omdat hij altijd laat is met aankopen, hij is zo druk met verkopen dat hij de aankopen pas ergens in Augustus gaat doen.

Met Milik was het ook al gezeik en Ziyech vond ie ook niet nodig tot dat we uit de CL lagen en in de competitie al punten hadden gemorst.

Als het eens een keer gebeurt, oke, maar het gebeurt ieder jaar weer.
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:25
Sorry man, maar met deze kwestie heeft dat niets te maken. Er komt een club bij Ajax met een bod. Dan kun je ja of nee zeggen en daar moet de speler dan mee omgaan. Blijkbaar kan hij dat niet.

Verder wordt er enorm veel bijgehaald door allerlei journalisten, maar ik heb Overmars niets horen zeggen. Niet dat hij niet te koop is in ieder geval. Er is een paar weken terug een minimaal bedrag genoemd en er is een bod geweest dat niet is geaccepteerd. Hoe hoog dat was weten we niet. Maar je mag er dus vanuit gaan dat dat onder dat minimale bedrag lag. Dan is het logisch dat Ajax niet akkoord gaat en dat weet Sanchez ook.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:35
Overmars heeft gewoon gezegd dat hij niet te koop was, net als dat hij die 40 miljoen noemde in Oostenrijk.

Dat niet te koop was puur om de prijs op te drijven, net als dat hele circus vorig jaar rond Milik waar ze de fans voorlogen door te beweren dat ze echt niet gingen meewerken aan een vertrek.

Je kunt niet al die incidenten los bekijken en dan Overmars maar keer op keer vrij pleiten.

het is gewoon een feit dat we jaar in jaar uit gezeik hebben en dat we op belangrijke momenten belangrijke spelers verliezen.

Ook is het een gegeven dat we altijd een te jonge, onervaren groep hebben, omdat ze nooit spelers halen die er direct staan, Ziyech was de uitzondering en ook die wilde hij eerst niet halen.

Het spijt me echt 2cents, maar wij hebben deze discussies nu al zoveel jaar en al die jaren gebeurt keer op keer het zelfde bij Ajax en dat ga jij dan keer op keer weer recht praten en als losse incidenten betittelen zonder de rode draad te zien.

Ook Als ze 50 miljoen voor Sanchez gaan vangen komen er weer slechts talenten, nu waarschijnlijk jochies van 18/19 die 15 miljoen moeten kosten, de prjizen gaan omhoog maar de kwaliteit van de spelers niet. Neres is niet beter dan Fischer was, want ook Neres is nog slechts talent en nog geen speler die al enkele jaren in de benen heeft en tevens enkele jaren meer aan levenservaring.

Als we nou 4 jaar op rij niks winnen, vind je dan nog steeds niet dat ze falen en er iets structureel moet veranderen, moeten we dan echt voor jaar 5 gaan?
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:42
Barac was geen 18-19. En ik heb Overmars dat niet horen zeggen dat hij niet te koop is. Maar stel dat hij dat gezegd en dat Sanchez zich daardoor niet kon motiveren voor de wedstrijd van vandaag. Zeg je dan dat hij hem juist wel had moeten verkopen? Want volgens mij zeg jij dat hij niet moet verkopen en zich daaraan moet houden. Of niet?

Verder heb ik vanavond weinig behoefte aan ons standaard cirkeltje. Daar gaan we niet beter van worden. Jij geeft Overmars hoe dan ook de schuld. Prima. Zonder Overmars had Ajax überhaupt Sanchez nooit gehad.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 00:18
Ja en Barac was alleen maar in de picture, omdat ze hem twee keer leuk hebben zien spelen tegen PSV. Je gelooft toch zelf niet dat ze hem al op de radar hadden en hij heel toevallig tegen PSV moest spelen?

Wat ik zeg over de situatie Sanchez is dat Overmars vanaf dag 1 al van plan was om hem te verkopen, omdat hij precies dezelfde dingen heeft geroepen als rond bijvoorbeeld Milik.

Dan weten zaakwaarnemers precies hoe laat het is en gaan ze op de speler in praten. Als je als TD laat zien dat alles en iedereen te koop is en je nooit vecht voor het behoud van je selectie, dan zullen zaakwaarnemers dat ook oppikken en die weten dus precies hoe laat het is.

Zaakwaarnemers zijn niet achterlijk. Als je gewoon direct gedecideerd bent en niet wil mee werken en misschien zelfs al preventief een aanbieding doet om hem meer salaris te geven dan laat je aan Sanchez zien dat je er alles aan wil doen hem nog een jaar te behouden.

Ik geef Overmars inderdaad de schuld van het technische wanbeleid, zoals ik probeer duidelijk te maken gaat het me niet om 1 incident, maar om zijn hele manier van handelen, het structureel in de problemen brengen van trainers door te laat spelers te halen en cruciale spelers op belangrijker momenten te verkopen.

Zo werkt het echt, je kunt niet doen alsof zaakwaarnemers niet kijken met wat voor een TD ze te maken hebben, die letten ook goed op wat er rond andere transfers gebeuren, omdat het hun helpt in hun onderhandelingspositie.

En Overmars staat zogezegd bekend als verkoopgeile TD.

En dat we zonder Overmars Sanchez niet zouden hebben is slechts een heel klein doekje voor het bloeden terwijl je open ligt van navel tot kin, want hij heeft veel meer slechte aankopen gedaan en zogezegd dus al meerdere jaren onze trainers met problemen opgezadeld door zijn handelen.

snap niet dat jij iedere keer in discussies die incidenten volledig los van elkaar beoordeeld, zonder inmiddels te concluderen dat het wel erg vaak gebeurt. Als je 10x je sleutels kwijt raakt ben je toch gewoon verstrooid ipv dat je gewoon 10x pech hebt?

En daarbij nog wat, Keizer maakt vandaag geen sterke indruk, hij is ook aangesteld door het technisch hart, vandaag is hij in ieder geval gezakt voor zijn eerste examen en als hij te licht blijkt te zijn, mag dat hun dan ook niet aangerekend worden? Ik bedoel, hoeveel excuses bestaan er?
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 00:25
Dus je gelooft journalisten direct als ze zeggen dat Overmars iets gezegd heeft dat je kunt gebruiken, maar niet als diezelfde journalisten zeggen dat hij al maanden op de radar stond? Dat is raar.

En daarbij kunnen goede optredens tegen een team, in dit geval PSV, toch gewoon de doorslag geven. Al is het maar omdat die wedstrijd de mannen die de klap op een deal moeten geven óók gaan kijken. Want ze kijken uiteraard niet alles. Daar heb je namelijk scouts voor.

En dat Keizer vandaag fouten maakt mag je het technisch hart mede aanrekenen hoor. Maar laten we niet opportunistisch doen. Iedereen maakt fouten en het is dan zaak dat je ervan leert. Die kans krijgt Keizer gewoon. En het is ook niet zo dat er een hele reeks miskleunen aan coaches is gehaald door dit technisch hart. De Boer deed het goed maar mocht te lang aanblijven. Bosz heeft ook gewoon goed gepresteerd na een slecht begin. En nu zie je bij Keizer hetzelfde slechte begin. Tijd voor bezinning en een beter vervolg.

Pas als hij dit soort fouten blijft maken dan is het tijd voor conclusies. Niet nu.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 00:31
Ik geloof Overmars niet nee, die man liegt aan de lopende band, puur om maar meer geld te kunnen beuren.

Welke TD zou toegeven dat ze hem willen halen aan de hand van 2 potjes tegen de concurrent? Niemand toch?

Ik geloof Overmars niet, heb 0,0 vertrouwen in zijn selectie beleid en kan maar 1 ding opnoemen wat hij goed doet, namelijk de transfersom opdrijven bij verkopen, verder zijn zijn aankopen niet goed, is de selectie niet in balans en zet hij ook nog eens een man voor de groep die al 12 jaar trainer is en buiten een leuk jaar jong Ajax nergens noemenswaardig heeft gepresteerd.

Ik zeg ook niet dat ze allerlei miskleunen aan trainers hebben gehaald, ik noem alleen de zwakke tactische keuzes van Keizer tot nu toe die me nog niet echt veel hoop geven. Vond het behoorlijk naief, vooral zijn reactie na de wedstrijd.
Vind ik leuk
darmianto +7845
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:33
Dat ben ik niet met je eens, Barac had al in Ajax tenue gezeten als er niet wat bleek te zijn fysiek. Orejuela hebben ze echt wel snel geregeld. Ajax heeft eigenlijk pech dat ze de finale haalden vorig jaar want daardoor wordt er nog harder aan spelers getrokken en koppel dat aan een trainer die amper ervaring heeft op niveau, dan krijg je dit.

Ik maak me vooralsnog weinig zorgen want dat heeft na 1 potje ED geen zin.

Pas over 10 wedstrijden ED kan je daar wat zinnigs over zeggem
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 00:25
Vind het wel weer heel toevallig dat Ajax interesse heeft in een speler die ze net 2x tegen PSV hebben zien spelen, ik geloof er niks van dat ze hem al op het oog hadden voor die wedstrijden. Dat vind ik ook niet bepaald met visie en scouting spelers zoeken en aantrekken.

Daarbij kostte hij niks, we hebben vorig jaar 50 miljoen meer ontvangen dan uitgegeven en dit seizoen al weer bijna 40 miljoen meer ontvangen dan uitgegeven, wordt het niet eens tijd om een echte investering te doen in plaats van maar een paar centjes te blijven uitgeven?

Die Colombiaan moet ik nog maar zien, is andermaal een tiener zonder ervaring die in een vreemde cultuur terecht komt, dat wordt eerder een tweede Cassiera dan een Sanchez, want Davinson is echt een uitzondering, zie maar het bedrag wat geboden wordt.

Prima dat je je geen zorgen maakt, ik wel, want ik zie dezelfde shit gebeuren als alle jaren hiervoor en toen wonnen we niks.

Het is veelzeggend dat de groep in de media om aankopen vraagt, zelfs de groep vind dat hij moet opschieten en serieus werk moet maken van het aantrekken van kwaliteit.
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:44
Maar misschien om je een beetje op te beuren. Vorig jaar verloor je ook wel eens punten, verspeel je soms ook je positie. En dan op het laatst kom je nog bijna voorbij Feyenoord en scheelt het maar weinig of je wordt toch nog kampioen. Zie, dat kan nu gewoon weer, ook met deze TD, ook met Keizer, er moeten nog 33 wedstrijden worden gespeeld. Sta op voor je ploeg en moedig ze volgende week extra hard aan. Nu jullie, volgende week wij en dan een keer Feyenoord of Vitesse of VVV. Het overkomt ons allemaal.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 00:27
Ja, leuk allemaal maar we zien al jaren dezelfde ongein gebeuren, ben er wel klaar mee om zo in de maling genomen te worden.

We hebben zoveel geld dat we bijna Neymar hadden kunnen kopen, maar we komen keer op keer maar weer aan met spelertjes die nog geen haar op de zak hebben, het enige verschil is dat er steeds meer voor betaald wordt zonder dat ze meer kwaliteiten hebben (Neres is geen steek beter dan Fischer in zijn eerste jaren was).
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zondag 13 augustus 2017 om 08:04
Neres is een geval apart. Hij zal wel wat kunnen, ik vind hem helemaal niets, minder dan Fischer destijds. Daar wordt geen beslissende actie door hem gemaakt, denk ik.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:20
Ga het maar weer recht lopen praten.. fouten zijn fouten!!!

Dijks laat die voorzet komen Fout! De ligt is te laat! Fout!! Zijn al 2 fouten en dat terwijl de ligt zijn directe tegenstander kwijt is. Maar hij speelde wel goeie wedstrijd... jup.. En bij die 2-1 legt viergever de rodeloper voor kuwas ga je gang schiet maar.. niet bij BEPAALDE spelers wel gaf geven als ze fouten maken en bij andere is het ja maar...

je kon wel zien dat sanchez werd gemist.
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:27
Volgens mij benoem ik die fouten gewoon. Buiten die goal speelde De Ligt inderdaad gewoon een goede wedstrijd en kwam hij ook nooit in de problemen.

Als je het over fouten wil hebben van je oogappels kunnen we beter Riedewald even bespreken.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:37
Ik ben niet beroerd om toe te geven dat riedewald een zware fout beging bij de 0-2 door niet mee te springen.. maar verder kwam hij niet in de problemen..

Maar nu gaat het niet over riedewald maar over ajax met die slechte achterhoede.. snap niet waarom je riedewald hierbij betrekt.. het waren duurzame fouten die 3 punten hebben gekost maar de ligt speelde een goeie wedstrijd...
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:44
Riedewald gaat ook de fout in bij de 0-3. Dus je bedekt het met de mantel der liefde. Verder vindt je blijkbaar dat iemand buiten een fout om niet beoordeeld kan worden op de rest van z'n wedstrijd. Prima. Dat soort onzin mag je lekker jezelf mee vervelen.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 00:07
Die 3-0 heb ik niet eens gezien.. de eerste helft was genoeg ellende..

Dat hoor je mij niet zeggen ik zeg alleen wat jij zegt hij begaat een fout maar voor de rest speelde hij goed.. daar heb ik veel aan. Je staat met legen handen.. En jij wilt het zeg maar verzachte maar hij speelde verder wel goed hoor.. vorig jaar had je praatjes een verdediging met viergever en veltman is gewoon goed... Ja heb ik vandaag maar weer eens gezien

En ook tegen nice..
Dan mag je zogoed spelen als je wilt maar het heeft geen meerwaarde want je verliest van Heracles.. maar blijf jij Bepaalde spelers maar aaien en paaien..
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 00:29
Welke speler aai en paai ik hier dan? De Ligt? Ik doe hetzelfde als jij met Riedewald, met je " voor de rest kwam hij niet in de problemen". Alleen klopte dat wel bij De Ligt en niet bij Riedewald. En dat val je mij erop aan. Vrij idioot.

Voor de rest zeg ik gewoon wie wat fout deed hoor, zonder iemand te sparen.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 00:57
Ga niet dingen omdraaien.. want jij begint over de ligt ondanks een dure fout wel goed speelde dus zei ik dat ook over riedewald.. terwijl dat helemaal niet zo was maar ik ben een idioot.. sukkel. Je weet zelf niet eens wat je loopt te verkondigen.. Een hoop ONZIN.

ik heb favorieten spelers maar wanneer ze slecht spelen geef ik dat toe jij draait eromheen. Iets waar ik moeilijk tegen kan. Je bent ook zo n supporter die alles geloofd wat Ajax in het nieuws brengt.. bij jou word niet een beetje zand in je ogen gegooid maar een hele vrachtwagen zand.. voor alles heb je een verklaring.. het is wel heel frappant dat spelers weg gaan.. En er niet goeie voor terug kunnen komen.. want volgens Ajax ligt het altijd aan de tegen partij nooit aan Ajax zelf.. ineens had die Braziliaan te hoge eisen.. daarna had die Kroaat hart problemen wat kan... alleen raar dat het bij zijn club nooit is opgevallen.. allemaal van die soefjes dat ik denk dit stinkt aan alle kanten.. maar nee neem jij het maar braaf op voor ajax. Lummel





Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 08:25
Dingen omdraaien? Ik zeg dat De Ligt een fout maakt maar de wedstrijd voor de rest goed speelde. Dat is volgens mij gewoon een feit.

Vervolgens vind jij dat dat niet kan, want als je een fout maakt zou de de rest niet goed kunnen spelen.

Datvterwijl je bij Riedewald hetzelfde zegt als ik bij De Ligt. Dan kan het blijkbaar wel. Terwijl hij notabene nog meer fouten maakte dan alleen bij die goal. Je had het zelfs niet eens allemaal bekeken.

Dat is dus idioot.

Zeker als je hierboven zegt dat je favorieten hebt die slecht spelen jij het gewoon toegeeft en er niet omheen draait. Terwijl je dat nog geen paar reacties terug juist wél doet.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 10:20
Ben je FUCKING achterlijk of kan je niet helpen of is begrijpend lezen een KLUS? Ik zei dat omdat jij zei dat de ligt goed speelde.. dus zei ik ook maar ondanks de fout van riedewald speelde hij goed.. DUS NIET.. hij speelde matig.. maar om nu terug te komen op de ligt.. Die speelde goed.. Als jij in de fout gaat en de wedstrijd verliest kan je totaal niet spreken van maar hij speelde wel goed.. En dit bedoel ik dus hij speelde goed maar je verliest met 2-1 van nota bene heracles.. En jij bent verantwoordelijk voor de 1-1 Dan is dat echt niet goed hooguit een voldoende.. En dat bedoel ik BEELDVORMING. Hij was goed.. flikker op man..

En ik weet niet wat ziet in veel fouten maken want in de eerste helft die ik heb gezien maakte riedewald helemaal niet zoveel fouten als jij voor doet komen.. behalve die goal. Speelde vooral veel op safe als je dat fout vind. En dat is niet raar als dit je eerste wedstrijd is in de bpl Maja dat kan je je niet voorstellen he.. behalve als het om de de lichtjes en de eitingtjes gaat vuile rat ik prik door jou heen.
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 10:41
Nu doe je het weer, ga je weer Riedewald de hand boven het hoofd houden...

Niet anderen verwijten wat je zelf ook doet gast. Dat is dom. Veel meer stupide dan jij zie ik ze niet vaak.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 11:11
Je bent geobsedeerd door riedewald he want je gaat maar door ik geef al 3 keer aan dat hij matig speelde.. JIJ zegt hij maakte veel fouten wat natuurlijk nergens op slaat... als hij elke bal inleverde verkeerde dekte telkens werd afgetroeft in de duels kan je spreken over fouten.. het is een FEIT dat het zijn eerste wedstrijd is en hij moet wennen aan het niveau.. dat is niet een hand boven het hoofd houden.. dat zijn FEITEN.. Ja hij speelde matig en ja het was zijn eerste wedstrijd in de bpl. Maar los daarvan er zijn nog 2 andere verdedigers.. maar jij bent zo geobsedeerd door riedewald om maar door over hem te gaan en te vertellen dat hij alles fout deed.. terwijl toch echt in een topic zitten van ajax die gister verloor met 2-1 mede door een fout van de ligt..

Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 11:17
Je begrijpt het punt niet. Het gaat uiteindelijk niet eens om Riedewald. Het gaat erom dat je mij verwijt dat ik een speler de hand boven het hoofd hou, terwijl ik dmv Riedewald heel simpel liet zien dat jij precies hetzelfde doet.

Het ergste is nog dat je jezelf in allerlei bochten wringt om het goed te praten.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 11:24
Totaal niet ik wring me in geen enkele bocht. BEN JOU NIET. Hij speelde matig maar het was zijn eerste wedstrijd dat is geen excuus meer een feit. NEXT.
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 11:47
Hieronder doe je hetzelfde nogmaals.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 12:12
Nogmaals.. ik sprak over ajax jij betrekt uit het niets riedewald erbij iemand dit niets meer met Ajax te maken heeft..

Het doet je dus pijn dat ik iets zeg over de ligt dat je meteen riedewald erbij haalt.. maar ik ben een idioot..
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 12:24
Nee, het doet me geen pijn. Ik haal hem erbij om een punt te maken dmv 1 van je oogappels, omdat jij mij beschuldigt van spelers het hand boven het hoofd te houden. Vervolgens bevestig je exact mijn punt door hem de hand boven het hoofd te houden.

Punt gemaakt, zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 11:17
En als je toch een mierenneukerd bent laten we dan even kijken hoeveel goals er zijn gevallen door fouten van de ligt en door riedewald.. sinds jij toch op die tour gaat.. want daar hoor ik niemand inclusief jou niet over.. de ligt leuke verdediger maar is nu al meerdere keren in de fout gegaan waardoor er puntverlies werd geleden.. bij zowel Ajax als het Nederlands elftal. Maar hij speelt Top!

Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 11:19
Nou vertel eens hoeveel dan? Voor gisteren staat het 2-1.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 11:29
Aha dingen die je moet zien zie je niet.. Excelsior uit. Eindstand 1-1.. kopenhagen uit eindstand 2-1.. Nederland Bulgarije of wie het was.. Eindstand 2-0 tegen Marokko welles waar gewonnen maar met rood eraf omdat hij helemaal verkeerd stond.. gister Heracles uit 2-1.. kan je nog zo goed spelen maar je hebt er geen malle aan.

Maar dat soort dingen zie je niet want je kijkt naar hoe goed hij wel niet speelt.
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 11:46
Hoezo dat sport dingen zie ik niet. Ik heb het over gisteren en verwacht dat je niet alleen met zo'n lijstje van De Ligt komt maar ook met 1 van Riedewald. Of zeg je dat dit z'n eerste twee fouten waren in z'n profcarrière?

Bovendien, en dat is helemaal storend, heb je het eerst over goals en vervolgens ga je ook andere zaken ophoesten.

Je buigt en draait man. Wederom. En weer doe je dus iets wat jij pertinent niet zou doen en waarvan je mij beschuldigt. Nogmaals, idioot gedrag. Stupide.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 12:04
Ik zie het al jij leest wat je wilt lezen.. want ik heb duidelijk aangegeven tegen goals DOOR fouten van de ligt waardoor er PUNTVERLIES werd geleden.. waarom zou ik een lijstje moeten hebben van riedewald daar ben jij toch voor wat je vergeet is dat jij dit hebt gestart he.. ik praat over ajax jij praat over riedewald.. En dan ineens zeggen ik draai eromheen.. terwijl het niet eens over riedewald ging.. maar ik ben een idioot bezig.. kijk naar je zelf voor je mensen voor het een en ander uit maakt mafkees.
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 12:22
"laten we dan even kijken hoeveel goals er zijn gevallen door fouten van de ligt en door RIEDEWALD..."

Jouw woorden.

Draaier.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 12:26
Dat is niet draaien.. dat een spiegel voor je porrem houden.. want dit is wat jij doet alleen heb je het niet door.. vergelijken.. want anders snap ik niet waarom je in godsnaam riedewald erbij haalt....................... GET MY POINT
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 12:33
Dit is dus weer draaien. Je zegt letterlijk, laten we beiden vergelijken. Vervolgens begin je ook met De Ligt. Je laar Riedewald achterwegen, omdat je blijkbaar niet wil en gaat het nu uitleggen als een vooropgezet plan.

Je zet jezelf voor lul. Daar hoef ik verder niets voor te doen.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 12:53
Ahaha jij bent helemaal de weg kwijt. Maar ik ga het voor je op een rijtje zetten..

Ik plaatst een comment waar ik vind dat de ligt in de fout gaat... JIJ HAALT RIEDEWALD ERBIJ en gaat door met ja maar hij maakte niet alleen fouten bij de 1-0 maar ook bij de 3-0.. maar om dan weer terug te gaan DAAR GING HET NIET OM... het ging niet om riedewals..

Het ging over ajax.. En de ligt die de fout in ging.

Jij blijft door gaan met riedewald. TOEN BEGON IK met oke wil je mierenneuken.. oké
"laten we dan even kijken hoeveel goals er zijn gevallen door fouten van de ligt en door RIEDEWALD" maar dat was meer om een spiegel voor jou kop te houden wie hiermee is begonnen als we het bij de ligt hadden gehouden.. we? ALS JIJ.. was deze hele discussie nooit ter sprake gekomen.. ga wat doen op je vrije zondag.. dan je gelijk willen halen terwijl jij de gene bent die begon maar riedewald..... wat ik al zei of het doet je pijn of je bent geobsedeerd.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:54]
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 13:01
Jochie, ik heb hierboven al gezegd waarom ik Riedewald erbij haalde. En dat punt heb jij prima voor mij gemaakt door exact te doen wat ik verwachtte, nl. hem de hand boven het hoofd houden.

Je hebt mijn punt allang bevestigd.

Daarbij begon jij deze hele discussie met allerlei verwijten naar mij over recht praten, terwijl ik in mijn eerste reactie al exact heb aangegeven wie welke fouten maakten.

Je kwam dus puur om even een puntje te maken en dat is nogal mislukt. Het gedraai waarmee je vervolgens begint zet jezelf kompleet voor lul.

Dus pak je spiegel en draai hem om. Je zult een lulletje zien.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
zondag 13 augustus 2017 om 14:02
Ahahahaa.. denk je dat grappig bent jij kijkt niet in de spiegel zie ik.. En dat komt waarschijnlijk dat je jou lulletje niet eens ziet. Niet de clown lopen uithangen.. want dan ken ik er nog wel een paar.

Maar ga wat doen.. pak desnoods een microscoop om je lulletje te zoeken en het schoon te maken.. aangezien het maanden is dat je die hebt gezien.. en aub niet meer reageren op post van mij. En ik waarschuw maar 1 keer. Ik zal ook never nooit meer op jou post reageren want je bent een onredelijk kutgozer.
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 14:11
Beloof je dat? Want ik reageerde niet op jou maar jij op mij. Het is dus weer een huilverhaal.

Net als over dat van dat lulletje. Dat ging niet over je geslachtsdeel maar over jezelf. Dat jij over dat andere begint geeft maar aan wat voor kleuter je eigenlijk bent.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:25
Het is inderdaad het middenveld... nu Klaassen weg is neemt niemand daar de leiding om goed terug te schakelen
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:29
Niemand spreekt Ziyech blijkbaar aan, want hij is vele malen minder actief en fel in het terugveroveren van de bal. Maar vooral ook is inmiddels klip en klaar dat Schöne het niet kan belopen. Daar moet meer loopvermogen staan. Donny op 6 en Frenkie erin.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:50
En toch zou ik als Ajax zijnde een nieuwe middenvelder halen met wat ervaring die ook nog aanvoerder kan zijn anders wordt dit een treurig seizoen ben ik bang wat het is gewoon kansloos dat een van de mindere spelers van Ajax aanvoerder is en ook nog rechtsachter speelt. Sanchez (heelaas) verkopen nieuwe centrale verdediger en een nieuwe middenvelder halen dan heb je nog gelijke kansen op een kampioenschap als Feyenoord
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 00:02
Wordt moeilijk. Je hebt een voetballende middenvelder nodig en die mannen met ervaring zijn niet echt dik gezaaid. Laat staan eentje die de aanvoerder zou kunnen zijn. Je hebt ze wel in een verdedigende variant, zoals Nigel de Jong, alleen houdt hij het spel nóg meer op dan Schöne. In dat geval moet je de hele speelwijze gaan aanpassen, terwijl Ajax juist graag 3 middenvelders heeft die veel kunnen rouleren. Tot de goal werkte dat ook prima. Alleen na de 0-1 werd het ongeorganiseerd.
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zondag 13 augustus 2017 om 08:16
Je hebt hier wel een punt 2cents, maar waar blijft je analyse op de Heraclestactiek? Je denkt toch niet werkelijk dat Ajax de tegenstander dwong om te spelen zoals ze deden? Vanaf het begin zag je ze heel vertrouwd met de situatie op eigen helft, de Ajaxspelers werden in de fuik gelokt en dat was nu juist waardoor Ajax de stop op de fles werd die ze nu net niet wilden zijn. Pijnlijk duidelijk werd het dat Ajax geen plan B had.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 08:18]
Vind ik leuk
2cents +36183
zondag 13 augustus 2017 om 08:19
Heb de analyse van de trainer van Heracles gehoord. "Ajax beste kansen, na de 0-1 moeten ze eigenlijk de 0-2 maken..."

Die tactiek was dus het probleem niet.
Vind ik leuk
Morris +14786
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Sterker nog. Younes had er eerder uit gehaald moeten worden. Schone is uit vorm en traag.
Kluivert moet de zweep erover.
Huntelaar had er eerder in gemoeten.

Waar is de 5 sec regel?
Vind ik leuk
Guust +3826
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:53
Nog sterker, die moet je niet eens opstellen die Youness.
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:07
De Jong moet er gewoon in. Schöne kan het niet meer belopen, vertraagt het spel en voegt eigenlijk niets meer extra's toe. De Jong doet dat wel, dat zie je iedere keer.

Younes was weer typisch Younes. De hele wedstrijd rijp voor een wissel, maar hij zorgt wel voor veruit de meeste dreiging en weer een assist.

Die 5 seconden regel vind ik ook raar. In die zin lijkt Keizer wat conservatiever terwijl hij wel heel snel 1 op 1 ging spelen. Van de andere kant zag je Dijks steeds heel ver doordekken. Wat juist wel weer bij dat snelle afjagen hoorde.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:27
Als ik Ajax was zou ik Sanchez verkopen en dan een centrale verdediger halen en een middenvelder met ervaring die Van de Beek en Ziyech stuurt met het omschakelen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:22
Idd... heel goed. Die 5 sec regel... die is weg. Dat bepaalde juist de drive vorig jaar.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Keizer is een beginnende coach. Hij gaat nog veel fouten maken.. Hoort erbij bij het leerproces.. pijnlijk is het wel.
Vind ik leuk
Basschot +1736
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46
En al met een jonge selectie. Je kan je afvragen wat de doelstelling is van Ajax
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:51
ajax moet ewn trainer kaliber rijkaard koeman van gaal een man met ervaring en die ook spelers beter laat voetballen! met de slectie die ajax heeft moet je dit soort cluba met dubbelcijfers kunnen oprollen!
Vind ik leuk
buddha +5206
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:51
meedoen is belangrijker dan winnen ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:55
Hou toch op met die excuses elke keer. Het is weer hetzelfde als vorig seizoen. Je word nooit kampioen als je alleen de tweede seizoenshelftngaat voetballen. En die coach-onzin ook. Ga je weer een compleet onervaren coach aanstellen, opndit nivo, roep al een jaar of wat, waarom moet er altijd perse een nederlandse coach zijn. Zet er een keer een ervaren buitenlandse coach neer. Maar dat kan niet omdat een buitenlandse coach niet accepteert dat Sar en co alle beslissingen perse zelf willen nemen en niks aan de trainer overlaten
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:33
En zeker met een jonge selectie is dit heel gevaarlijk. Kijk maar naar Cerny, verpeste de wedstrijd tegen de graafschap en die is er nooit meer echt bovenop gekomen door de Hooligans. Stel je voor dat je dit seizoen 4de eindigt ( al verwacht ik gewoon dat ze kampioen of 2de worden) dan zullen Onana, Sanchez ( als hij er nog is), dolberg, Ziyech en Kluivert allemaal weg zijn nu ze gewild zijn bij subtop clubs in de beste competities van Europa. Dan duurt het weer wat jaren wil je weer echt een grote kans hebben voor de titel
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:38]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:19
Precies. En ik vraag me dan af wanneer ze bij Ajax eens gaan leren van de fouten die ze steeds maken
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:56
Nog gefeliciteerdet de wedstrijd van gisteren!
Zijn toch weer 3punten van een concurrent.
;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:59
Thnx! Al is ADO de laatste jaren geen direxte concurrent meer ;-)
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:01
Nee ..dat vond ik ook wel...daarom zei ik bewust "concurrent"..en geen directe!
;-))
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:05
Haha.. duidelijk! Succes morgen!
Vind ik leuk
Johan_D +3239
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:51
Was idd een vreemde wissel.

Vond Dijks niet eens zo slecht was aanvallend een stuk beter dan zn collega aan de rechterkant die aanvallend 0,0 inbreng heeft.

Kluivert was vandaag verdedigend sterker dan aanvallend heeft ook niks laten zien.

Ziyech en Schone zeer matig tot slecht , ook van Dolberg niets gezien.

Younes heeft 1 momentje gehad bij die goal verder ook geen fatsoenlijke actie van gezien.

Het was een collectief falen , zowel door de vreemde wissels en het zeer matige spel van de spelers.
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:09
Eens.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:53
Zoals ik zei, Nigel de jong had gewoon aangetrokken moeten worden voor de plaats van schone.
Ik vind schone op de positie waar hij nu speelt de zwakste schakel van het team.
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
schaam je kapot losers
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Te grote mond gehad de laatste dagen hè ....
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
hoezo omdat ze de eerste wedstrijd verliezen ? . op halve kracht win je geen wedstrijden... ze zaten al met hun hoofd bij Rosenborg lijkt het wel
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Niet veel he?
Alleen Kluivert speelt wel aardig.
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Komen zwaar te kort, en maar lachen over PSV, zie Ajax er gewoon af gaan tegen Rosenborg, en lopen al weer 3 punten achter
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Wat psv tegen osijek deed is ook 100.000x erger dan dit.
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:04
Maar wel al 3 punten ....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:05
Er zijn nog 33 wedstrijden. Voor jullie in europa 0 omdat je zo schandalig verloren hebt.
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:29
En jullie zijn ook nog niet verzekerd van Europees voetbal dus mondje dicht.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:59
Heracles is geen osijek. Die hebben op het nippertje gewonnen vandaag van de nummer laatst.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Dat is te hopen zo zit je niet eens in de Europa league.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1472
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Tot zo ver de steun voor je cluppie....
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
steun krijgen ze genoeg ;) .. midweeks gewoon weer van de partij.. maar het zo weg geven kan ik kwaad om worden
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Weg geven?
Ze zijn zelfs nog gematst!
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Het spijt me voor jou en andere supporters...ik ben wel dol blij voor mijn club!
Vergeef me vriend!
;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45]
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
En dat mag T&T, ik zou niet anders reageren.
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Dankje wel

Ik weet ook dat er genoeg Ajacieden hier zijn die het kunnen hebben ...vandaar dat ik het ook kan zeggen.
Wederzijdse acceptatie!
;-)
Vind ik leuk
rpaulp50 +3810
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Wie zijn die loosers volgens jou ?
Vind ik leuk
AFC +3749
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Beetje respect .. je bent Ajacied of je Nou wint of verliest.. Mensen zoals Nielie mogen zich geen Ajacied noemen..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42]
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Hé..
Niet zo tegen @Nelie078 hé!
Dit zijn nu gewoon de emoties die praten.
Morgen praat ie weer anders.
;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47]
Vind ik leuk
AFC +3749
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:54
Dit zijn geen emoties van een Ajacied ... je wint en verliest met ze allen.. emoties zijn kwaad zijn... en het interesseert me niet of die weer anders praat als ze weer winnen... dat zijn nepperds..
Vind ik leuk
Leffe +970
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:01
Respect klopt ja,want je bent voor je club of die wint of verliest.,,MAAR de arrogantie altijd over zichzelf, en anderen de maat maar nemen.,, lekker dat ZE verloren hebben.,,Want bij Ajax moet alles maar, bij Heracles mag het, en das het verschil.
Vind ik leuk
Ginovanni +14807
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Onnodige, maar zeker geen onverdiende nederlaag tegen Heracles.

Kansen genoeg gehad., maar niet scherp in de afronding. Castro speelde de wrdstrijd van zijn leven.
Niet voor niks uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Verdediging van Ajax zeer naief en je houdt je hart vast als Sanchez vertrekt.
Wel pech met het schot op de paal van Dijks, die verder een verdienstelijke wedstrijd speelde.

Verder kun je (wederom) opnieuw het wisselbeleid van Keizer aan de kaak stellen wat uitstekend is verwoord door 2cents hierboven.

Jammer, onnodig....werk aan de winkel.

Neemt niet weg. .proficiat Heracles!
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:00
Eerlijke reactie..maar inderdaad..wat mij betreft ...zeker geen reden tot paniek!
;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:00
Heeft niemand zien aankomen!
Vind ik leuk
slapss +2591
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
Hihihihihi. We lopen 3 punten uit xD.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Utrecht, Vitesse en VVV aan kop :D
Vind ik leuk
slapss +2591
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:53
Psv zo rond de 4de plek wat veel Ajacieden dachten. Oh maar wacht.. waar staat Ajax eigenlijk?

Zonder gekheid.. dit is wel lekker hoor.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:54
ik kan er ook goed om lachen, wij winnen volgende week gewoon thuis lekker van willempie II en dan nog 32 potjes, let maar op ;)
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:20
Maar vriend...ik snap je leed vermaak.
Maar ik zou toch nog niet al hard uithalen..alles is nog mogelijk.
:-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:21]
Vind ik leuk
slapss +2591
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:23
Ga er anders serieus op reageren. 'Vriend'.
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:30
Ja dat snap ik...maar als het ff niet stroef loopt..krijg je het natuurlijk dubbel en dwars op je dak!
Serieus of niet...dan maakt dan niet meer uit.
"VRIEND".
Vind ik leuk
slapss +2591
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:39
Wij zijn twee vriendjes. Jij en ik! Twee dikke vriendjes. Jij en ik!

Ik weet ook wel dat PSV niet best is hoor. Maar dit gewoon even genieten. En dat is voetbal. Genieten van je eigen clubje maar (ook al willen vele het niet toegeven) genieten van fouten van je concurrenten is ook leuk.
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:45
Ja..en ik geniet er ook van..
En ga vooral door ,maar als wij ff punten laten liggen..dan krijgen we heel hard de deksel om onze neus.

En ik accepteer dat!
Dat is een risico die ik neem.
Maar voor nu...is het wel ff lekker.

;-)))
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:46]
Vind ik leuk
slapss +2591
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:49
Succes morgen. Dat het een mooi seizoen mag worden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:52]
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:52
Thanks... voorlopig zijn wij nu in de achtervolging.
Maar dat komt goed!
;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
#KeizerOut :)
Vind ik leuk
masterpsv +6507
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Keizerout je was mij voor
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:55
ik ben ook geen fan van die keizer. ajax had rijkaard of van gaal moeten polsen! een trainer met ervaring en inhoud!
Vind ik leuk
Leffe +970
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:04
Ik denk dat als Bosz eerder weg gegaan was, dat het John van t Schip was geworden.
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
Iedereen heeft het wel over PSV, maar de zwakke start van Ajax is vele malen triester ... echt heel erg slecht !!! Keijzer red de kerst niet, Ajax word zeker geen kampioen, middenmotertje ...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Ja de vernedering die de Kroaten hebben toegebracht is gezakt en gelijk weer de grote mond opzetten.
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46
Hoeveel wedstrijden heeft Ajax al gewonnen in de voorbereiding, CL en competitie ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:52
Ja geweldige come back hoor, hulde
Vind ik leuk
Recycle +1811
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Dit is voor Ajax nog goed te maken. PSV doet niet meer mee in Europa.
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Nou en ... dik terecht verloren !!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
een wedstrijd gespeeld en iedereen heeft het grootste woord om je rot om te lachen komt wel goed Ajax doet altijd mee om de titel
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:41
Dat grootste woord hebben komt bij 020 vandaan hoor!!! Jullie je allemaal druk maken om psv en zie daar.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:51
Nee niks is triester dan 2x verliezen van osijek. Leuk geprobeerd.
Vind ik leuk
BassieN +8139
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
Hahaha lekker hoor
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50
En dan jullie morgen gelijk spelen, want Feyenoord verliest echt niet in de Kuip, loopt Utrecht voor op jullie twee ;)
Vind ik leuk
BassieN +8139
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:52
Sorry Filip, gebeurt niet :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
Ajax afgebluft en te weinig afgedwongen
Vind ik leuk
Hyena +20616
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
Fijn! We hebben geleerd van vorig jaar!

Of toch niet..
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Vorig jaar had je niks, dit jaar weer niet ... niet veel geleerd ...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Van deze wedstrijd hebben ze vast weer geleerd...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
word gewoon middenmootje voor ajax dit seizoen, Heracles uit altijd lastig.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1472
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
Lekker hoor :))
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Wat een topdag, gaat weer een frustrerend seizoen worden.
Vind ik leuk
Vp128 +503
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Mooi zeg, grote mond vooraf en dan verliezen van Heracles.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Grote mond vooraf?
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Dat wil iedereen graag horen en zeggen, Foebele.

Ik heb liever even wat woorden met jou dan dit jongen...

Wat is dit klote..
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:51
Gozer, ik ben vandaag gewoon super gefrustreerd, omdat ik al 5 jaar naar het zelfde gezeik moet zitten kijken dankzij een technisch beleid wat als een tang op een varken slaat.

Ben er echt helemaal klaar mee, zoals je wel weet roep ik al vele jaren dat het aan alle kanten rammelt door het gebrek aan balans en kwaliteit in de selectie.

De visie is dat je met 23 talenten succes kunt behalen, omdat je gewoon het talent wat in vorm is erin moet zetten en dan komt het wel goed. Niet dus.

Heb je Dolberg weer gezien, was helemaal niks, waarom? We gooien weer een groot talent een leeuwenkuil in en geven hem een tandenstoker om zich te verweren.

Daarom is het in ieder geval een kleine troost dat Klaas Jan er is, al had hij er wel gewoon 1 moeten maken.

Bah, ben er echt klaar mee, weer een wedstrijd beinvloed door alles wat buiten het veld mis gaat, dat hij in deze wellicht niets aan de slechte timing kan doen neemt niet weg dat er meer dan voldoende incidenten zijn waardoor je het ook niet allemaal af kan doen als pech, er is gewoon ook sprake van onkunde.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:54
Dit was geen pech, maar een vreselijk slechte invulling van plan A.

Het spijt me om te zeggen en ik wil het anders zien, maar het wisselbeleid van onze Keizer bevalt me niet. Sowieso laat hij Younes staan, al komt hij niemand voorbij, maar na de wissels is het tactisch een puinhoop.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:56
Nee ik bedoel dat het pech is dat Sanchez precies vandaag met transferzaken bezig is en daardoor we met een geimproviseerde achterhoede moesten spelen die gefaald heeft.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:01
Tja, het is blijkbaar een voldongen feit.

Ben er ook niet blij hoor.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 00:10
Ben wel blij dat er eindelijk vanuit de groep en de staf bij Overmars aangedrongen wordt op versterkingen, werd wel eens tijd dat hij bekritiseerd werd van binnenuit, want die bobo's in de rvc worden alleen maar geil van al die centen die hij binnen harkt, de rest doet er niet toe.
Vind ik leuk
AFC +3749
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:58
Kom jij weer met je onzin foebele.... jij en nielie moeten samen Ajax kijken.., na elke verlies partij een lap tekst waar je u tegen zegt. Maar zodra ze winnen loop je achter de stoet mee.. heb niks met dit soort Ajacieden
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 00:21
Wat jij vindt interesseert me toch niks jongen, je hebt geen argumenten in de discussie, maar lult zelf vooral slap.

Reageer gewoon niet meer, je hebt geen inhoud en ik ga toch niet meer reageren.
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 13 augustus 2017 om 00:23
Haha zo grappig jij.. je neemt jezelf zo serieus.. zeker niks te vertellen bij je vrouwtje
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 00:32
Stoere praat, jij bent echt thug life jongen.
Vind ik leuk
Recycle +1811
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Laat gaan die zuigers. Op naar de volgende week
Vind ik leuk
masterpsv +6507
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Dramatische Ajax gezien vandaag waar is plan B en c hhahaahahahah lachwekkend gewoon!

Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Zei ik hier vanmiddag al.

Zorg nu maar dat je plan A fatsoenlijk uitvoert.

Wat wisselbeleid betreft: zo deden wij dat vroeger op school ook. Hopeloos allemaal spitsen opstellen en elkaar voor de voeten lopen...
Tactisch totaal geen idee achter de wissels. Je moet gewoon geloven in je plan A en dit tot in de perfectie trachten uit te voeren. De minste spelers wisselen voor anderen op dezelfde positie.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46
Je hebt absoluut een ander plan nodig dan alleen plan A, maar dit plan B was echt veel te naief, 3-3-4 vollebak op de aanval met een laatste man die al rood had kunnen krijgen.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:51
Plan A is onze blauwdruk en zit in onze genen. Misschien wel het moeilijkste om goed te spelen, maar o zo geweldig als het wel pakt. Daar moet je in geloven en bloed, zweet en tranen voor laten om dat tot in de perfectie te beheersen.
Als we vandaag nog hadden gewonnen dan was dat uit puur opportunisme, niet uit gogme. Ik hou er niet zo van...
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:54
Tuurlijk moet je daar in geloven, maar dat maakt het niet onnodig om andere dingen te kunnen als een situatie er om vraagt .

De finale heeft dat gewoon bewezen, Bosz bleef naief vasthouden aan iets wat niet werkte, als je dan een plan B hebt waarbij je het wat kan omgooien dan is dat gewoon zinvol.

Soms moet je lelijk winnen, deden we ook in de jaren dat we geweldig mooi voetbal speelde, Plan A is het hoofddoel, plan B is een backup plan voor noodgevallen.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:56
In die finale, maar eigenlijk al langer dan toen, maar ook vandaag speelden Schöne en Younes beroerd. Met negen win je in de regel moeilijk met plan A.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:57
Kom op, Mourinho had de pass lijnen naar Ziyech en Klaassen dermate afgeschermd dat we er voetballend niet aan te pas kwamen.

Dan moet je wat anders kunnen en niet naief blijven oplopen tegen die muur.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:59
Schöne is al lang niet meer basiswaardig en voorbij gestreefd. Younes is ook zijn krediet kwijt.

Dan win je nooit hoor.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:07
Schone lijkt inderdaad een beetje het beste van af. Het is eigenlijk al enkele seizoenen up en down met die jongen. Hij knokt zich terug in de basis en laat zien nog niet afgeschreven te zijn en als we dan weer wat van hem verwachten laat ie het afweten, omdat ie daar net te kort voor komt.

Nu dus ook weer, vocht zich vorig jaar terug in de basis en toen we op hem wilde leunen was hij er toch weer niet en riep men om Donny (en later zelfs Frenkie).

Dan zou je denk ik aan Siem een betere ervaren speler hebben, al kwakkelt hij wel al jaren met blessures en heeft hij nooit meer zijn Ajax vorm terug gevonden.

Zou dat wat kunnen zijn denk je als verbreding van de mogelijkheid op het middenveld? De bank zit vol jonkies zonder ervaring, daar kunnen we toch niet serieus het seizoen mee in gaan?
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 13 augustus 2017 om 00:00
Siem die na 2 jaar eff naar psv gaat om ze helpen kampioen te worden... zulke spelers hoeven zeker niet meer terug
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 00:09
Wat een onzin, hij had zich bij Ajax aangeboden, maar toen hadden we al teveel middenvelders, dus was het geen optie.
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 13 augustus 2017 om 00:25
Dan maakt psv nog geen optie.. Net als dat Feyenoord geen had moeten zijn voor Vermeer
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 10:46
Siem zou in ieder geval een betaalbare optie kunnen zijn, als hij heel kan blijven. Op zich een prima idee lijkt me en die PSV emoties moet je uitschakelen natuurlijk. Het blijven profs.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:49]
Vind ik leuk
masterpsv +6507
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Zeker mee eens!
Vind ik leuk
DEWEE +1777
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Zoals ik al zei dit wordt een moeilijke wedstrijd. En het word een zwaar seizoen. Maar Huntelaar is mijn eerste spits die creëert zoveel meer.
En er moet echt een buitenspeler bij.

Tactiek van Heracles was perfect. Gefeliciteerd!

[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39]
Vind ik leuk
Gu3rilla +14241
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
;)
Vind ik leuk
pico323 +3451
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
jammer voor ajax maar het gaat goed komen. laat de ajax haters maar komen.
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Zou er niet zeker van zijn, start is dramatisch !!
Vind ik leuk
Sjaak12 +295
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
En gelukkig zijn er veel en veel meer haters dan liefhebbers van de club die net met 2 1 verloren heeft.
Vind ik leuk
MCG +644
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Younes is echt een waardeloze speler. Snap nog steeds niet waarom hij speelt terwijl Cerny en Neres op de bank zitten.

En nu gaat Marc zeker pas ingrijpen, als de schade al is geweest.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48]
Vind ik leuk
Jamesco +255
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Oh man, de assist weegt niet op tegen de 20 kansen die hij vern.....
Vind ik leuk
MCG +644
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50
Ik snap ook niet waarom hij in de laatste minuten nog een hakje probeert (die trouwens comleet mislukte).
Vind ik leuk
koosje +93
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
denk nog een paar verkopen
Vind ik leuk
Jamesco +255
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Oh my... wat waren veel spelers ondermaats...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Heerlijk begin van de competitie, de rest van de wedstrijden mag Ajax van me winnen, behalve de wedstrijd thuis in de Arena tegen ons ;-)

Forza Heracles!!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39]
Vind ik leuk
Gozert +2403
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Oprechte felicitaties. Puike wedstrijd van Heracles, afgrijselijke wedstrijd van Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Ajax meer balbezit, Ajax betere ploeg, voetbal is niet altijd eerlijk.
Vind ik leuk
Gozert +2403
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Met deel een en drie eens, maar twee niet. Vandaag niet gezien dat Ajax beter was dan Heracles helaas.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Jammer.
Ook veel pech gehad, maar ja.
Volgende keer weer beter.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 11:10
Nee, we moeten kritisch blijven.

Echt veel en veel te weinig kansen gecreëerd. Heracles had er net zoveel.

Dan doe je iets verkeerd. Ik wil Keizer niet afvallen, maar hij tracht zoveel mogelijk van afgelopen jaar intact te houden, inclusief alle minpunten. Dat is hem aan te rekenen. Er zijn een aantal spelers die na het zien van de eerste wedstrijden bij mij op de nominatie staan om te wisselen: Viergever, Schöne en Younes. Ze verneuken heel het systeem met hun zeer zwakke optredens. Een goede trainer durft pijnlijke ingrepen te doen. Bovendien is het wisselbeleid van Keizer slecht. Vanaf het moment dat hij iets wil forceren wordt de tegenstander geholpen. Ajax begint dan uit zijn systeem te voetballen (plan A...) en doet vervolgens maar een dot (plan B, schoolpleintjesvoetbal...).
Tenslotte had hij gisteren met zijn vuist op tafel moeten slaan en Sanchez moeten opeisen zolang hij van ons is. Ajax moest nu al voor de eerste wedstrijd weer een psychische dreun verwerken.

Heus en nogmaals, ik wil Keizer steunen, maar ik constateer verwijtbaar gedrag.
Vind ik leuk
furgist +1455
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Wat..een crisis. Wat zei ik je over sanchez..helemaal in de war die jongens
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Ik ben er al weer klaar mee.
Hetzelfde liedje als vorig seizoen dus hebben de heren Overmars en vd Sar niets geleerd en bewezen ongeschikt te zijn.
Beide heren moeten per direct terugtreden. Overmars mag enkel nog uitgaande transfers doen, het enige dat hij kan, en vd Sar heeft als algemeen directeur NIETS toegevoegd.
Laat hem de sponsors maar ontvangen.

Tijd voor mensen met echt verstand. Dat gelul over oud voetballers altijd. Dat zijn doorgaans niet de meest intelligente mensen.
Ajax gaat dankzij Overmars en vd Sar dit jaar wederom zonder prijzen afsluiten.
Het zou mooi zijn als ale Ajax supporters in opstand komen tegen deze twee.
Of vrijwillig stoppen of dwingen.

Marc en Edwin, als jullie echt clubliefde hebben, stap dan per direct op.

Wij willen jullie niet meer!!
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Ach gut de echte supporters laten hun club nu al weer vallen ....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Ach gut, de mensen die hier nooit komen weten het wel te vinden als Ajax verliest.
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Lekker huilie huilie doen ...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:58
Hahaha, jij bewijst dat je maar één hersencel hebt. Net vernederd door een stel Kroaten en nu alweer vergeten.
Stoer van je hoor, weet je moeder dat je nog wakker bent?
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:56
Doe niet zo zielig joh....het is maar een spelletje. Als psv verliest hebben jullie ook plezier en is Cocu waardeloos. Nu zijn de rollen omgedraaid en is de directie met consorten het probleem.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Waar laat hij zijn club vallen? Hij heeft het toch over Overmars en Vd Sar? Blinde.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 11:37
De kritiek op Sar en Overmars slaat gewoon nergens op. Iets met beste stuurlui en aan wal staan. Totaal onzinnige en ongefundeerde kritiek, omdat we verloren gisteren.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:56
Nou, ik kom in ieder geval met argumenten. Jij niet.
Vertel dan eens, wat Overmars, behalve goed verkopen en vd Sar goed hebben gedaan? Wat hebben zij nu voor Ajax gedaan wat een simpele andere niet had kunnen doen?
Ipv roepen dat die kritiek nergens op slaat.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Wat een AbNormale reactie....

Ga je club steunen ipv azijnzeiken na een eerste wedstrijd!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46
Wat een Draak van een reactie. Zo was het vorig jaar ook. Ik mag verwachten van twee hele duur betaalde mensen dat ze leren van hun fouten. Kijk Feyenoord, selectie weer op orde bij de start van de competitie.
Is gewoon een constatering van feiten, en als je daar niet van leert ben je niet geschikt om in de top te werken.
Heeft niks met afzeiken te maken.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 11:16
Alles.

Punt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3810
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Je schiet in de roos, supporters moeten dit niet meer pikken en zich niet laten verleiden Keizer op te offeren ( bliksemafleider ) terwijl het falen te verwijten is aan v.d. Sar en zijn Technisch Hart in eerste instantie en aan de RVC en Overmars in tweede instantie.
Oud voetballers, leuk als Trainer maar bestuurlijk een ramp, zie van Breukelen. ( ook een keeper )
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:04
Precies. Keizer is hier niet de boosdoener.
Je begint het seizoen met de beste rechtsback van Nederland te verkopen, als vervanger haal je iemand die je al eerder hebt afgeschreven als ongeschikt, iemand die bij zijn vorige club ook niet heeft laten zien dat die constatering onjuist was.

Aan de linkerkant kom je op de proppen met een andere speler die je al twee (!) keer hebt betiteld als ongeschikt.
Als je echt niet in staat bent om iets beters te vinden...
Die Colombiaanse rechtsback is misschien een leuke aankoop, maar staat er niet direct. Neres, dure jongen, maar is na een half jaar nog niet klaar.

De aankoop van Sanchez verbloemt heel veel, dat is een voltreffer, maar ook geluk.
Er is geen visie, geen beleid, als er iemand vertrekt is er geen lijstje met mensen die gehaald moeten worden.
Kijk Feyenoord, Kongolo weg, dan halen we Haps.
Karsdorp weg, dan halen we Diks, Elia weg dan komt Boëtius.
En dan heeft Feyenoord ook nog eens beperkte middelen en kan het dus niet alleen maar voltreffers zijn.
Die hebben visie en beleid.

Als Tottenham komt, dan wil Ajax ineens door het salarisplafond.

Sinkgraven, Ziyech, allemaal paniekaankopen van een TD die net als de AD volkomen ONGESCHIKT is.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 11:24
Geen idee in welke zevende hemel jullie denken te vertoeven, maar ik vind jullie reacties zwaar overtrokken. Ajax mist de laatste jaren op een haar na kampioenschappen, maar speelde wel EL finale. Daarvoor worden we nu gestraft. De dragende as is verkocht of staat op de nominatie daarvoor. We zijn verzwakt terwijl een nono nog wel weet dat je financieel nooit opgewassen bent tegen groot geld. Daarin is bestuurlijk niemand wat te verwijten. Ze verdienen juist alle complimenten: ze staan voor beleidsbeslissingen. Deze hebben Ajax gemaakt tot een zeer rijke club naar Nederlandse begrippen, een team dat zowat jaarlijks strijd om het kampioenschap en dat dus heel onverwacht leuke dingen deed in Europa.

Als je dat niet wilt zien, dan heb je toch echt iets van een ondankbare hond... Sorry.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:58
Daaron valt ze inderdaad niets te verwijten, dat zeg ik ook niet, dan lees je niet goed.
Ik verwijt ze dat ze geen idee hebben wat ze vervolgens moeten doen.
Je weet nij voorbaat al dat die spelers weggekocht kunnen worden, maar dan moet je al wel een plan b klaar hebben staan.
Dát verwijt ik ze.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 12:08
En dan kom je met namen als Haps.

Het makkelijkste is om je ontvangen geld direct over de balk te smijten.
A. Je weet dat je voor hetzelfde geld nooit hetzelfde terug kan kopen. Dat is een feit en niet te ontkennen.
B.Voor minder geld zijn ervarener speler met minder potentie te halen. Als je regeert moet je vooruit willen gaan. Niet zo dus, want bijvoorbeeld een Haps bij Feyenoord zal nooit zo goed worden als Kongolo...Haps is ouder en speelde met alle respect niet zonder reden tot heden voor AZ.
C. Als je op termijn ( ik bedoel over meet jaren gezien) wilt blijven doen wat je deed, namelijk regelmatig een prijs pakken met voornamelijk zelf opgeleid en gebracht materiaal, dan zul je moeten blijven doen waar je dus blijkbaar heel goed in bent gezien fantastische transferinkomsten: talentvolle jeugd opleiden of aantrekken en brengen.

Dit laatste is precies wat Ajax doet en leverde vorig jaar nog finale EL op. Vandaar dat de aasgieren al maanden boven de Arena cirkelen...


Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:05
Jullie zijn allemaal aan het vitten op Overmars, maar wat kan hij hier aan doen. Nederlandse clubs zijn tegenwoordig opleidingsclubs, en voor z'n bedragen kun je spelers gewoonweg niet meer houden. Iedereen roept dat Overmars goede speler moet kopen, maar die gaan niet naar de eredivisie. Als je naar Engeland gaat bij een Watford bijvoorbeeld verdien je 3x zoveel salaris en speel je minimaal 12 topwedstrijden per jaar. Hier in nederland hooguit 4.

Verder lag het probleem vandaag gewoon in de verdediging, bij de 1 - 1 liet de Ligt zijn man uit zijn rug komen, en bij de 2 - 1 had van de Beek of Viergever uit moet stappen.
Neemt niet weg dat hij hem prachtig afmaakt
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:06
Ik vit niet op Overmars omdat sommige spelers onhoudbaar zijn, dat snap ik ook wel.
Ik vit op Overmars omdat er geen adequate vervangers komen. Waarom lukt dat Feyenoord en PSV wel?
Die adequate vervangers zijn er wel, Overmars kent ze alleen niet.
En dat het probleem in de verdediging ligt was toch vooraf duidelijk? Als je al je verdedigers weg doet en er geen één voor terughaalt.
Op de bank zat alleen Dankerlui en Zeefuik. Dan heb je het prima gedaan als Overmars zijnde. Net als vorig seizoen...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:08]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:11
Er zijn zeker wel vervangers, maar dan blijft de vraag of ze willen komen, en of de club ze laat gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:13
Haps wilde wel, en zijn club wilde hem duidelijk laten gaan.
En ik denk dat Ajax hem meer salaris had kunnen betalen dan Feyenoord.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 11:41
Haps...die wilden we niet. Wij willen goede voetballers.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:59
Zoals Van Rhijn?
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 12:12
Leg me dit niet in de mond. Dit was een gerucht en bleek dus niet waar. Ik was hier faliekant tegen. Kwam in de laatste fase van zijn ontwikkeling duidelijk enkele stappen tekort.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 11:33
Of de concurrentie zich 'adequaat' versterkt heeft moet nog maar blijken. Diks en Haps....tja, het kan hoor, maar als je die vergelijkt met Kongolo en Karsdorp, dan zie je toch ook wel dat dat verzwakkingen zijn? Spelers met veel minder talent in ieder geval. Daardoor zul je op termijn verzwakken. Ajax heeft veel tijd nodig, maar zoekt altijd naar spelers die ons liefst direct, maar zeker op termijn niet verzwakken. Dat is niet simpel en daar heb je sterke bestuurders voor nodig, die zich niet laten leiden door het geschreeuw uit de waan van de dag...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:38
Zoals de paniek aankoop van Ziyech waar alle "schreeuwers" van riepen dat die voor het begin van het seizoen moest komen.

Pas na de zeperds tegen Willem II en Roda kreeg Overmars stress en kwam Ziyech. Te laat. Die verspilde punten daarvoor deden Ajax de das om.
Bedoel je dat met waan van de dag?
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 11:45
Misschien was Bosz wel een eigenwijze eikel die Ziyech eerst niet nodig vond en het wel ff beter zou doen dan de Boer met hetzelfde materiaal. Weet jij veel..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:01
Had gekund, maar dan zou Keizer ook zo'n eigenwijze eikel zijn omdat het nu weer gebeurd.
En laat Keizer nu aangegeven hebben dat hij wel versterkingen wil.
Dus dan geloof ik dat het aan de directie ligt.
Of ben jij zo beperkt dat je niet wilt toegeven dat die mogelijkheid op zijn minst bestaat?
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 13 augustus 2017 om 16:14
Je bent zelf een beperkte Ajacied maar gaat iemand anders beperkt noemen.. moet niet gekkerworden..Elke trainer wil er spelers bij
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 13 augustus 2017 om 00:03
We hebben er weer 1.. Nielie / foebele/// en ab... mijn advies ga samen voetbal kijken.. blijkbaar alleen Ajacied als ze met 6-0 winnen... Jullie zijn net als klagende moslims... zeiken zeiken zeiken en toch blijven..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:01
Dat kan jij vinden AFC, maar wij komen in ieder geval met argumenten. Die heb ik van jou nog niet gehoord.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 11:14
AB Normaal. 'wij'?

Spreek vooral namens jezelf joh, maar als het dan toch jij en je vrouw betreft: Ik, volbloed Ajax-supporter, ben het compleet oneens met je!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:50]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:02
Dat mag. En er zullen het er meer oneens zijn met mij, maar ook mensen wel met mij eens zijn.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 12:18
Tip: praat niet over 'we' als jij en je vrouw iets vinden.
Het komt over alsof je namens alle Ajacieden praat en dat betwijfel ik ten zeerste.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:43
Ach, het is net waar je je aan stoort. Zo bedoel ik het niet bewust, ging meer in de hitte van de teleurstelling.
Maar ik kom in ieder geval met argumenten.
Jij, en anderen, reageren dan in de trant dat ik niet zo koet zeiken en gewoon moet supporteren, maar dat doe ik echt wel. Ben supporter geworden begin jaren 80. Ook niet de meest succesvolle periode. Ik sta altijd achter mijn club, heb juist een grotere mond in slechte tijden. Ook nu sta ik achter mijn club, maar ik mag best kritisch zijn. Er zijn teveel makke schaapjes die maar achter "de baas" aanlopen en alles zoutloos slikken.
Nogmaals, ik wacht nog steeds op een betoog van iemand die aangeeft, met voorbeelden, wat Overmars en vd Sar (behalve de maximale prijs bedingen bij verkoop) nu zo goed gedaan hebben voor Ajax wat een ander niet had kunnen doen.

Dat heeft nog niemand mij kunnen vertellen. Er wordt alleen maar gezegd dat ik negatief ben.

En graag goed lezen. Ik geef namelijk Overmars en Sar niet de schuld dat spelers als Klaassen en Sanchez verkocht worden. Het gaat mij er om dat ze geen beleid hebben. Ze handelen pas als er iets gebeurd. Ze hebben geen plan klaarliggen.
Daarin daag ik je uit. Kom maar met die argumenten.
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 13 augustus 2017 om 16:21
Waarom zou iemand jou t tegendeel willen blazen... azijnzeiker .. Jij bent gewoon alleen Ajacied als alles perfect is... simpel is dat
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 16:39
Ach, iemand die met argumenten komt is beperkt en een azijnzeiker en jij die geen enkel argument geeft en alleen maar mensen uit maakt voor beperkt en azijnzeiker bent normaal.
Nee, laat maar dan weet ik jouw niveau.
Één hersencel meer dan een koe.

Jozef discussieert tenminste met respect voor de mening met een ander, daar discussieer ik graag mee, met jouw beperkte verstandelijke vermogens valt niet te discussiëren. Ik weet zeker dat jij je gelijk nog wilt halen en weer verder zal gaan schelden of wat dan ook, maar ik stop hier met jou.
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 13 augustus 2017 om 17:12
Heb totaal geen respect voor figuren als jou... Meteen over dingen gaan zeiken wanneer je een wedstrijd verliest.. Ik walg van zulke mensen .. Niks
Lastigers dan spelers kopen als ze niet direct voor de basis zijn.. Als ze de transferwindow gewoon tot eind juli doen is het makkelijker handelen..
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 13 augustus 2017 om 16:18
En nog meer mensen die niet geïnteresseerd zijn in je "argumenten" je geeft je mening op een bericht .. dan ben je het eens of niet eens.. Maar figuren als jij nemen zichzelf veel te serieus...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Nou ja gewoon pech. Kan een keer gebeuren...
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Een Ajacied die zn naam verkeerd schrijft ....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:23
Het kan volgende week al weer gebeuren.
Vind ik leuk
Gozert +2403
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Wat een blamage. Overmars mag nog flink aan de bak om wat nieuwe spelers te vinden, en als hij toch bezig is ook nog maar een coach. Die Keizer heeft echt geen flauw benul waar hij mee bezig is. De verdediging was al zo lek als een mandje en dan haalt hij hem nog verder open terwijl het 1-1 is. Op deze manier gaat het een lang seizoen worden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Zo, die kunnen zich druk gaan maken met zichzelf.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Het begint op een jaarlijks traditie te lijken voor ajax om de eerste wedstrijd van het seizoen te verliezen
Vind ik leuk
furgist +1455
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Ik ben het niet graag met je eens, maar ik moest er ook meteen aan denken
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:27
Van mij mogen ze het erin houden!
De één zijn brood...
;-)))
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 11:52
Ik meen me te herinneren dat we in de eerste wedstrijd van afgelopen jaar uit van Sparta wonnen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Man man man, wat was dit slecht. Werk aan de winkel voor Overmars, want dit ziet er echt niet uit...
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Gelukkig hoeven we niet tot 5 December te wachten. Het heerlijk avondje is nu al gekomen. Klasse Heracles!!!
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Nog 33 keer winnen dus...
Vind ik leuk
Ginho9 +246
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Jammer maar beter nu, Ajax weet dat ze wat aankopen moeten doen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50
Dat had die Overmars al in juni/juli moeten doen maar hij komt elke keer in actie als de shit al heeft plaatsgevonden. Regeren is vooruit zien maar daar heeft deze Overmars weinig kaas van gegeten. Totaal niet geschikt voor de positie van TD.
Vind ik leuk
Ginho9 +246
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:05
Ja dat klopt, maar bedoel beter nu dan in september er pas achter komen. Ziyech is ook pas gekomen na een drama start..dus hopelijk komen ze weer met een paar goeie aankopen.
Dat Overmars niet geschikt is om tijdig aankopen te doen zijn we al gewend, hij kan beter op de sales afdeling werken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Allemachtig, gaat lekker met die Keijzer. Qua resultaten gaat dit echt de verkeerde kant op.
Vind ik leuk
AFC +3749
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Ongelofelijk dat je deze verliest.. Heracles heeft denk ik 3 kansjes gehad.. meneer blom vergat weer ff een pen te geven net voor t doelpunt..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Hij vergat de Ligt rood te geven.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Keizer is echt een nitwit, zijn wissels snijde3n totaal geen hout, hij mag wmbt nu al zijn koffers pakken, hoop dat hij voor zichzelf een plan b heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
onvoorstelbaar slap verdedigen...als je achterin zo speelt verdien je het nooit te winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Feestje op de Coolsingel
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Gelukkig hebben we 40 miljoen. Toch Marc.

Helemaal klaar met dit kut bestuur
Vind ik leuk
Obl93 +682
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Het enige wat ik niet snap is dat VP Ajax indekt in de laatste alinea. Niemand van Ajax heeft dit gezegd. Best suggestief.
Vind ik leuk
Quareck +3357
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
En ik lees al weken dat Ajax kampioen wordt, de beste spelers heeft enz... nu snap ik het niet meer! En psv is helemaal niks maar die staan gedeeld 1e.. en Ajax gedeeld laatste.. raar spelletje
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
geluk is ook een onderdeel in voetbal! maar ajax speelde wel zelf traag en lieten ze soms voetballen!
Vind ik leuk
3ismo +2935
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
vakantieman gezellig he! wat een start van ajax pffff
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Rollen nu omgedraaid?
Psv kampioen?
Ajax degraderen?
Vind ik leuk
Nick Kools +12197
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Heerlijk resultaat :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Geweldig
Vind ik leuk
Arbee +1161
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Godsamme wat een pot.... Het leek echt helemaal nergens op. Ja, kunstgras is k*t en zou verboden moeten worden in de Eredivisie, Ja, Dolberg had een pingel moeten krijgen van Blom, maar dat doet niks af aan het feit dat het gewoon helemaal nergens op leek. Voetballend was het niet om aan te gluren en Marcel Keizer heeft zichzelf ook flink voor schut gezet met zijn wisselbeleid.
Vind ik leuk
BassieN +8139
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
En De Ligt had er al in de 30e minuut afgemoeten
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Hahahaha wie moet er weg ? Keizer ? . Verliezen van een team dat helemaal verbouwd is. Het oh wel ff 0-4 worden. Dit kneuzenteam gaat niet meedoen om de prijzen. Huntelaar toppertje ! Het lag an het kunstgras hahaha. Dit team doet niet mee om het kampioenschap. Psv en Feyenoord gaat het uitmaken dit jaar. Denk zelfs dat Vitesse nog hoger eindigt dan ajax
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46]
Vind ik leuk
tikkietoe +3008
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Dit zag ik niet aankomen...
Gefeliciteerd, Heracles.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Whahahahahahahahaaaa, de "grootste" club van Nederland druipt met de staart tussen de benen af uit Almeloooooo! ;-)
Vind ik leuk
Drobtine +1916
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:41
Te laag tempo, geen enkel moment het voetbal van Ajax van Bosz gezien geen afjagende voorhoede, geen enkele creativiteit op het middenveld en daarbij dramatisch verdedigen. Geen excuses te vinden ook niet het kunstgrasveld. Volledig aan zichzelf te danken.
Vind ik leuk
Basschot +1736
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50
Zijn ook wat spelers vertrokken
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
"Het kunstgras was opvallend hoog". Heeft heracles het laten groeien deze zomer dan?
Vind ik leuk
Lvdd99 +407
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Hahahaha
Vind ik leuk
furgist +1455
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Kuwas halen..nu.
Vind ik leuk
Lemon +1457
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Oi Oi Oi.. Zuur begin voor Keizer. Zijn wisselbeleid enigszins bijzonder, maar ook gedurfd. Fdb-syndroom kwam weer duidelijk naar voren, tempoloos en gebrei. Heracles de fortuinlijke winnaar.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Dat is niet goed :D

Gefeliciteerd Heracles...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:55
Tja, de verdediging rammelt. En de aanval heeft weinig dreiging. Neres van 12 miljoen zit op de bank. PSV heeft voor veel minder een echte topper in huis gehaald met Lozano. Als Sanchez is verkocht wordt elke speler die Ajax wil kopen 2x zo duur. En zover gaat Marc niet. Ajax mag blij zijn met plek 3 dit jaar
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:09
Daar denken de ajacieden anders over ;)

Ach als het maar spannend word en wij een zorgeloos seizoen draaien. Voor de rest vind ik alles best...
Vind ik leuk
United +39113
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Wat een ongelofelijk kloten begin!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:26
De zuster komt zo met je medicijnen Ted!
Vind ik leuk
United +39113
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:28
Stop nou met drinken en medicijnen tegelijk te gebruiken Jan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:30]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:32
Doe ik niet. Maar een lekkere borrel mag wel na deze heerlijke voetbalavond.
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:49
Ik leef een klein beetje met mee.. vriend!
;-)))
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Megastunt? Het is niet dat Heracles voor het eerst uitkomt in de eredivisie, ze werden vorig jaar gewoon 10e. Ajax verdedigend erg zwak, ik zie een zwaar jaar voor de Ajacieden tegemoet! Sterkte!
Vind ik leuk
Arbee +1161
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:51
Dit is voor het eerst in 52 jaar dat Heracles van ons wint, dan mag je dat best een stunt noemen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Wat een prestatie, maar 1-2 verliezen bij Heracles uit. Ik ben trots op de boys!
Vind ik leuk
BassieN +8139
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Voor de grap een tientje op Heracles gezet, 9 keer terugverdiend ook nog ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Heracles is het Osijek van Ajax... *zucht* wat zijn de "topclubs" slecht zeg...

Tip van neutrale kijker aan Ajax. Gauw die miljoenen cashen van sanchez, dolberg, zyech en younes voordat ze verdampen... man man man...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48]
Vind ik leuk
Senn +3526
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Whahaha wzawzdb whahaha
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Blijkbaaris plan B onbegrijpelijke wissels doen en verliezen, geniaal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Was te verwachten. De selectie van Ajax is verre van compleet. En dan nu weer Sanchez die weg gaat. Geen vervanger voor Klaassen gehaald. En Overmars haalt alleen maar van die matige aankopen die totaal geen toegevoegde waarde hebben. Wanneer gaat Ajax eens een vervanger halen voor Overmars en het liefst ook voor Keizer. Stelletje prutsers. Ik schaam me kapot!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
wat een onzin, de eerste helft was matig, maar de 2de helft was zo slecht nog niet. ( tot de 1- 1 dan)

alleen Ajax moet leren als ze in een wedstrijd als vandaag met 0- 1 voorkomen. dat ze dan gewoon wat meer moeten terug zakken en de tegenstander laten komen.

maar je krijgt een doelpunt tegen uit een counter, terwijl Heracles zelfs bij een 0 - 1 Ajax gewoon laat komen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Volgens De Boer was ajax wel vele malen beter dan Heracles...jaja. Maar de punten blijven in Almelo.
Vind ik leuk
Basschot +1736
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Ajax was ook zgn beter dan Nice.. 3 wedstrijden niet winnen maar zgn wel beter zijn
Vind ik leuk
mablo46 +527
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
De volgende excuses zullen we wel gaan horen 'kunstgras' en 'Appie', slechte voorbereiding etc etc. Nog 33 wedstrijden te gaan, rustaaaaaagh!
Vind ik leuk
furgist +1455
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
sanchez die op wedstrijddag een transfer wil maken en naar londen vliegt is de rede. die man was de ruggegraat, ik zei het eerder
Vind ik leuk
yuuup +5744
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Die punten komen we dus straks weer tekort. Het zag er ook uit als ze weer moesten voetballen ipv dat ze weer mochten.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Jan Joost zegt terecht dat Ajax net als vorig jaar weer dezelfde fouten maakt. Door wie komt dat? Inderdaad de TD, ik kan z'n naam niet eens meer m'n bek uit krijgen, want dan ga ik spontaan overgeven.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 11:58
Overmars?
Bedoel je Marc Overmars?
Marc Overmars?
Marc Onvermars?

Zo, zit jij effe met de.troep in huis zeg...

:-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Hoe kan je in hemelsnaam na het grote Europese succes van vorig seizoen met DIT elftal aan komen zetten?!? Geen een versterking!!!!! 0.0!!
Vind ik leuk
Basschot +1736
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Maar wel miljoenen op de bank
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
een matig Ajax vandaag, veel te laag bal tempo. en waarom niet de hele wedstrijd o het zelfde tempo spelen als de laatste 10 minuten , dan speel je ze helemaal weg

dan kriijg je er misschien ook 2 tegen maar dan maak je er zelf 5.

dolberg vandaag niet gezien. misschien toch te veel druk, doet niet echt mee aan het spel. en dan heb je weinig aan hem

Younes op 1 aktie na ook niet gezien.

Verder blijft dat kunstgras klote spelen, je zag behoorlijk vaak dat de bal stroperig was, maar nogmaals dat mag totaal geen excuus zijn.

gelukkig hebben we alles nog in eigen hand

Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Dat is idd wel een mega stunt, er was niet veel aan de hand, 0-1 en de kansen kwamen. Voetballend was het aardig, eigenlijk een pingel voor Ajax de duw tegen Dolberg en wat seconde later uit het niets 1-1, wel goed afgemaakt door Gladon, en ja daarna werd het alles of niets zo werd gewisseld iig, ene kant valt te prijzen, aan de andere kant was dat wel verstandig. Het zat Ajax dan ook niet mee 2 100% kansen voor Huntelaar.

Een valse start, maar we gaan niet paniekeren haha, zoals veel mensen wel doen, dit is ook voetbal.
Vind sommige Psvers wel grappig in de topics, houd je nou maar ff bezig met je eigen club haha

Nou onze concurrent kan morgen uitlopen, maar het is maar het begin van het seizoen.

Komt goed Ajacieden! Let op dit worden profetische woorden;-)

Heracles peoficiat!
Kuwas is eigenlijk ook wel toe aan een stapje hogerop.
Vind ik leuk
Basschot +1736
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Zo ging het verleden jaar ook en je weet hoe het eindigde
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:02
Nee toen wonnen we, maar het ene jaar met de andere vergelijken slaat nergens op, want dan kan je ook zeggen Chelsea na hun nederlaag tegen Burnley worden kampioen want vorig jaar begon Chelsea ook belabberd
Vind ik leuk
Basschot +1736
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:06
Ajax begon verleden jaar ook slecht. Verliezen van Willem Ii en gelijk tegen Roda en weggespeeld in Rusland. Daarnaast heeft Chelsea haar selectie wel versterkt en hebben ze een ervaren coach. Ajax verkoopt haar spelers haalt vrijwel niemand en heeft ern onervaren coach. Weer staat het team er niet! Seizoen begon eind juli!!!
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:10
Vorig jaar begonnen we met een overwinning maar dat zegt ook niks.

Nu was er niks aan de hand 0-1 en de kansen kwamen, maar ja voetbal is soms een raar spelletje, dat mensen nu al komen met conclusies en vergelijkingen met vorig jaar vind ik echt heel kortzichtig hoor!

Deze topic sla ik op, spreek je over een paar weken wel;)
Vind ik leuk
Basschot +1736
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:12
3 wedstrijden gespeeld en geen enkele overwinning dat zijn de feiten
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 00:05
Ow wat kortzichtig lol
Vind ik leuk
Basschot +1736
zondag 13 augustus 2017 om 17:30
Feiten zijn dat! Selectie is gewoon niet op tijd klaar! Zeer triest
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 17:39
Hahaha
M'n dochtertje zou zeggen, omg get a life hahaha en m'n zoontjes zouden zeggen, pa wat zijn er toch rare kwibussen op deze aardkloot
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 17:55]
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zondag 13 augustus 2017 om 00:00
Bla,bla,bla.........helemaal niets in Amsterdam.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 00:03
Whahaha!!! De arrogante blaagjes zijn weer wakker
Vind ik leuk
chicken +6528
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Zo goed is sanchez dus...
Vind ik leuk
Hammie +647
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Nou waar zijn die grootbekken van gister???

Makkie Heracles 3 punten

Dus wat zei ik bla bla bla
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Wel gaaf van Kuwas ! Deze was voor appie
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:03
Wil je Appie er buiten laten eng mannetje dat je daar bent
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Tijd om Overmars met een pistool op zijn kop nu te laten zorgen voor een linksback een linksbuiten en een middenvelder. Wat een kk mongool die overmars. Gefeliciteerd fey met de titel. Ajax voert wanbeleid
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:11
Haha gaat lekker met je.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Zo ik zeg niks ........... of ja toch wel : hahahahahahaha x 3 miljoen
Vind ik leuk
Gerro +3684
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:57
En hebben jullie al verlengd met die fantastische toptrainer want die kan na vanavond natuurlijk niet meer stuk in eindhoven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:38
Plus nog eens x 3 miljoen haha
Vind ik leuk
Gerro +3684
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:54
Vorige week was het bij ons nog x 10 miljoen haha
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:59
Klopt maar ja jullie zijn ook veel verder dan Feijenoord en PSV........
Vind ik leuk
Gerro +3684
zondag 13 augustus 2017 om 00:01
In ieder geval 1 ronde.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:25
voorlopig hebben jullie nog niet 1 officiele wedstrijd gewonnen
Vind ik leuk
Gerro +3684
zondag 13 augustus 2017 om 13:03
Ach 1 zwaluw maakt nog geen zomer..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:10
100 zwaluwen ok nie
Vind ik leuk
Gerro +3684
zondag 13 augustus 2017 om 13:13
Nou als jij de illusie heb dat psv 100 wedstrijden achter elkaar gaat winnen dan ben je denk niet erg realistisch.
Vind ik leuk
Eendracht +8575
zondag 13 augustus 2017 om 00:14
Verder van het kampioenschap af??
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:04
Whaha en daarom zijn Psvers zoals jij veel arroganter, gezien de situatie bij Psv, nu lachen naar Ajax hahahaha!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:31
Welke situatie?

Zij hebben gewonnen van AZ.
Ajax heeft weer helemaal niets. Geen puntje uit Almelo meegenomen.

Wanneer ga jij de realiteit nu eens zien?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:39
Voor jou blufke maak ik een uitzondering hahahaha x 10 miljoen
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 00:05
Whahaha Osijek x100 miljoen hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Hakim hoe kan dit nou jonge. Jullie waren zoveel verder O.o
fgt
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Megastunt? Daar doe je Heracles wel mee tekort hoor VP.
Vind ik leuk
Hammie +647
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46
Nou waar zijn die grootbekken van gister???

Makkie Heracles 3 punten

Dus wat zei bla bla bla
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Die zitten te janken ! Het wed wel ff 0-4 met hunne groute smoel. Niks van dat voddeteam. Terechte winst Heracles !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:46
Heerlijk begin zo. Hopelijk kan Feyenoord er morgen van profiteren.
En wederom Dolberg niet gezien. Dan heb je toch 10 keer meer aan Jorgensen. Is voetballend gewoon beter (op dit moment), kan meer een een team toevoegen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Zeker ! Dolberg is niks.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:09
Enige die 'niks' is ben jij. Ik heb je nog nooit een inhoudelijke reactie zien maken. Je bent de perfecte definitie van een imbeciel.

Gedraag je kleuter.
Vind ik leuk
pos +5019
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Als naast plan A ook plan B niet werkt wordt het lastig. Gelukkig staat er weer een trainingsweek voor de deur.
Vind ik leuk
stollie38 +12287
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:47
Je kunt een keertje pech hebben maar zo. Dachten de spelers dat het een oefenwedstrijd was ofzo. Helaas kwam het nieuws van Sanchez op een rot moment en bijna was je De Ligt kwijt. Schone zei al we speelde beter dan vorig seizoen, maar helaas lag de focus op het nachtkastje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50
Waarom laat je Sanchez niet spelen? Daar snap ik niets van. Gewoon een stuk onderschatting in mijn ogen. Hij is toch niet weg. Dan kan hij toch gewoon wel een potje ballen zonder met zijn hoofd ergens anders te zijn.
Vind ik leuk
stollie38 +12287
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:54
Snap je punt maar ja kennelijk denken ze anders omdat hij toch ergens anders zit.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 12:27
Snap ik ook niet. Zolang je zo iemand betaalt voor dit werk mag je hem toch oproepen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:44
Hij was er met zijn hoofd niet bij lees ik nu. Ik kan daar echt niet tegen. Je wordt niet alleen vorstelijk betaald door Ajax, maar je hebt gewoon alles aan Ajax te danken. Dan is het toch niet zo moeilijk om je nog even 2 keer 45 minuten te concentreren.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 13 augustus 2017 om 19:33
Belachelijk inderdaad.

Eigenlijk denk ik meer dat men vanuit Ajax geen enkel risico meer wou nemen op blessures en dat men gaat voor de hoofdprijs. Lijkt me plausibeler, maar net zo laakbaar trouwens. Je bent tenslotte in de eerste instantie voetbalclub.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 21:03
ja dat zal idd de reden zijn
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:41
Heracles is nou eenmaal geen Bayern
Vind ik leuk
oke dan +3899
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Wat een waardeloze prestatie. Schaam me kapot hiervoor. Waarom hebben we niet door geselecteerd. In 1 maand al het goede van vorig seizoen weg. En de transferperiode duurt nog bijna 3 weken. Waarom kunnen we nooit op tijd de selectie versterken en dan maar zien wie er verkocht worden. Ben hier echt schijtziek van.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
ze moeten eerst eens beginnen te stoppen met dat gezeik van nouri elke keer in 34ste minuut
Vind ik leuk
Mallerd +1122
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Nou Overmars je hebt nog 2.5 weken om met versterkingen te komen, echte versterkingen dit keer niet spelers die eerst weer een jaar in jong Ajax moeten spelen. Als je voor Sanchez bereid bent het salarisplafond te doorbreken dan kan je dat toch ook met nieuwe spelers???????
Vind ik leuk
Bennie498 +1087
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:48
Uhhh vandaag elk geval weer Helemaal niets in Amsterdam. Lekker hoor weer die fouten van Ziyech gezien ? Mooie goal dat ook maar man man man .
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Mathijs de Ligt, dat grote supertalent...in elke wedstrijd op het hoogste niveau tot nu toe een beslissende fout waar een goal uit voortkomt?!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:40]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:51
wederom idd en maakte ook nog eens een schandalige overtreding.
Vind ik leuk
Teo Smith +13800
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Klote kunstgras. Maar die goal van kuwas mag er wezen. Oranje international haha.
Vind ik leuk
PSVKRK +373
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Zal het effect van de Europese wedstrijden zijn, hebben we in Eindhoven geen last van
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Het is te hopen dat Overmars in ziet dat Sanches niet verkocht moet/kan worden

Ben bang dat het toch wel gebeurd

Wat een drama die backs en dan vooral Veltman weer met ze geschutter

Dan moet de bal naar voren en dan peert die knuppel gewoom pontificaal mis en zo de bal de tribune in

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Hoop wel dat Keizer mag blijven -;) die Veltman en de ligt zijn lachwekkend zeg, en dan doe je Tete weg !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50]
Vind ik leuk
JTE +132
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Nog steeds allemaal źo optemitisch,wat een drama
Vind ik leuk
flipper +902
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50
tja ik word hier wel een beetje moe van. Grote mond maar niks waar maken pffff.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50
Ik schaam me in de naam van Ajax.
Terecht dat ze met dit niveau geen champions legue spelen. Ook de Europa legue word op deze manier een drama.

Lekker die miljoenen op de bank.
Vind ik leuk
Gazza +262
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50
Met alle respect maar Overmars heeft danwel de financiën op orde maar op de centen gaan zitten met een of andere Keizer komen die nog helemaal niks gepresteerd heeft is vragen om problemen. Ik denk dat Keizer sneller aan de kant gezet wordt dan Cocu!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:50
Wat een afgang! Niet PSV, maar Ajax wordt het lachertje van de competitie. Feyenoord gaat de titel prolongeren en Vitesse gaat verrassen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:52
Even de emoties laten zakken, ook ik hoor, en morgen even terugblikken analyseren. Ik zou nu teveel vanuit emotie reageren en niet vanuit mijn ratio!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:04
Morgen is het resultaat nog steeds hetzelfde het was slecht punt
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:40
Klopt maar vanuit emotie merk ik dat iedereen alles gelijk aan het afbranden is in ferme bewoording. Daar wil ik dus niet aan mee doen en als ik iets vind wil het ook kunnen onderbouwen!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 20:00
Normaal moet je met 0-2 naar huis , het is kunstgras , begin van de competitie, echt niet omdat ik Feyenoorder ben ik hoop op een mooie strijd , maar jullie hebben volgens mij 1 probleem , de verdediging , als dat onder druk komt , loopt het achteruit met als gevolg dat de keeper ook zenuwachtig wordt , ik denk dat de ramp wel meevalt , maar jullie maken er wel een sport van om in het begin van de competitie op achterstand te komen , ik vind dat zo bijzonder , iedere keer weer. Meer poen als alle andere clubs samen , wat doen ze ermee? Lamprou 1,40 m hoog , neres 13 miljoen , het is net niet , Feyenoord is er ook niet sterker op geworden , psv was ook om te janken , haiti streeft ned voorbij , misschien moeten we met zn allen beetje wennen aan niveau , ik ga me opmaken voor el classico
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 22:18
Heel veel geld op de bank en dan als directie denken dat de jonge spelers het wel een heel jaar zullen volhouden. Ongelooflijk wat een slecht beleid.
Dolberg, Kluivert hiervan mag je niet verwachten dat ze 2 jaar achter elkaar top blijven. Ze hebben of krijgen een dip. Geeft niets dat is hun leeftijd. Youness komt te kort en de beide backs ook. Sanchez met de Ligt is prima. Middenveld ook prima, zeker voor de eredivisie maar zorg dan dat jonge spelers minuten kunnen maken als de wedstrijd en stand dit mogelijk maakt.
Ze moeten investeren om vooruitgang te boeken anders wordt het weer een jaar van net geen kampioen worden!!
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 22:19]
Vind ik leuk
Drobtine +1916
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:53
Toch word Ajax gewoon kampioen. Even wat haters plezier gedaan. Direct duidelijke waarschuwing dat je 110% moet gaan iedere wedstrijd. Er is maar één club en dat is AJAX, ondanks alles !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:55
hahahahaaaaa
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:13
Ik weet niet waarom je hierom zo moet lachen. Dit is gewoon een reactie van een echte supporter, die zijn club blijft steunen door dik en dun.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:35
Om de eerste zin moet ik al lachen
Vind ik leuk
Gerro +3684
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:54
De beste wint niet altijd en Ajax was zeker de bovenliggend partij maar ja als je de kansen niet benut dan roep je altijd het onheil over je af.
Beide goals van Heracles werden niet best verdedigd bij de eerste staat de Ligt te slapen beide tweede grijpen Viergever en vd Beek beide niet in.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:54
Goed voor ze
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:54
Hoezo onverwacht ? ajax heeft echt geen team. Weten al 10 wedstrijden niet te winnen das niet voor niks he. Terechte winst Heracles !
Vind ik leuk
Iggy +1942
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:22
Ajax was slecht ja, maar Ajax heeft echt geen team??? En dat zegt iemand die zich hier sinds het echec van PSV tegen NK Osijek geruime tijd niet meer heeft laten zien. Eens te meer bewijs je dat de haat jegens Ajax groter is dan de liefde voor je eigen clubje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:25
Psv was geweldig vanavond ! Weet je wat ik er om geef de EL ! Helemaal niks die lolly cup. Heb ik al vaker gezegd. De competitie daar moet het gebeuren en dat hebben ze keurig gedaan met nog veel wissels. CHUCKY THA BOMB !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:26]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:55
We love you Keizer we do
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:55
Ajax, dit roep je over jezelf af. Zo word je nooit kampioen met Kerstmis. Een weekje later dan? Vergeet het maar. Alles door het midden, dan moet het hele team in beweging zijn en de snelheid drie maal zo hoog. Ik heb het niet gezien. Spelers die niet voldeden? Nou, De Ligt, Dolberg (wat gemene vent kan dat zijn zeg), Kluivert, Younes, Schöne, vooral hij. Met zijn ervaring had hij het team op sleeptouw moeten nemen. Jammer, ook dit jaar wordt zwaar. Vooral voor jullie supporters is dit doodzonde.
Vind ik leuk
Forza u +1256
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:55
Lekker stoppen mat al dat kunstgras. Maakt niet uit voor welke club je bent, ik vind voetballen doe je in de modder en op gras.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:57
Laten we moddervelden aanleggen allemaal goed idee.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:56
Keizer op de schopstoel?
Vind ik leuk
furgist +1455
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:56
Niet zeiken op ajax he. Vooralsnog heeft ajax gezorgd dat de nederlandse competitie niet word gezien als die van denemarken, goed voor marktwaardes, coefficienten etcetera. Wat gaat psv in europa doen voor het nederlandse voetbal? O ja, NUL
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:00
Nul punten voor Ajax in de competitie totnogtoe. PSV loopt al drie punten uit.
Vind ik leuk
furgist +1455
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:13
Jajaja, lang over nagedacht? jij hebt weinig anders om op te teren he. Word vaak herkauwen chef, dit is een incident lijkt mij.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:56
Zonde dit, jij krijgt haast medelijden. Ze zijn de beste, hebben de beste spelers, etc..en al 3 jaar geen enkele prijs en dan start je zo het seizoen, Nice en nu weer Heracles ..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:56
Tegen Nice was het geweldig en nu Keizer out... Heerlijk genieten!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:57
Pak de jackpot maar voor Sanchez , en koop er middelmaat voor terug , de keuze kampioen of poen is alweer gemaakt blijkt
Vind ik leuk
JTE +132
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:58
Ligt toch niet alleen aan Keizer,Bestuur denkt aan de jeugd,versterkingen worden niet goed gedaan,aankopen van 2 a 3 miljoen zijn gewoon te weinig
Vind ik leuk
isnake +1474
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:58
Het kunstgras was te lang gegroeid, worst tijd dat ze het weer eens gaan maaien...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:58]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:59
Goede analyse van Borst. Er is niks geleerd van de wedstrijden tegen Nice. Ook door Keizer niet. Die al zijn spelers trouwens bij de voornaam noemt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:59
Dan zien jullie maar hoe erg jullie sanchez gaan missen onvervangbaar die gozert
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:02
Dan kun je wel roepen dat je alleen 100% gefocuste spelers opstelt, maar een niet gefocuste Sánchez is altijd nog meer waard dan wat er nu stond. Het lijkt dat Keizer gezakt is voor zijn eerste examen hoewel de spelers ook niet vrijuit gingen.
Vind ik leuk
robery +2705
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:03
Kampioenen! Ohh wacht...
Vind ik leuk
Sil95 +5301
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:03
Wat een drama dag is dit weer. Eigenlijk al een drama week. Een drama begin tot nu toe. Eliminatie in de 3e voorronde van de Champions League , spelers die niet komen ( Richarlison , Burac) Sanchez die hoogstwaarschijnlijk vertrekt en uiteindelijk ( na een 0 1 voorsprong ) met 2 1 verliezen op bezoek bij Heracles.. Ik moet dit even verwerken en een plekje geven. Bedankt overigens bestuur!
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:15
En maar lachen om psv he Sil, voorlopig ziet jullie voetbal er niet uit, niet om aan te gluren, terugvallen op een hele oude Schone, terwijl je de Jong hebt .. word een slecht jaar voor Ajax, maar ach .. jullie hebben nu rode stoeltjes in de Arena, das ook iets positiefs toch ?
Vind ik leuk
Sil95 +5301
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:18
Waar heb je mij zien lachen om PSV?
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:50
Sil, je hebt je ooit voorgesteld op vp als 15 jarige, das al triest genoeg
Vind ik leuk
Sil95 +5301
zondag 13 augustus 2017 om 00:00
Jij kraamt echt onzin uit vriend.. iets te diep in het glaasje gekeken? Ik ben 21 en pas een maand of 2 lid.. misschien dat je met iemand anders in de war bent.

Je ontwijkt overigens mijn vraag. Waar heb ik PSV belachelijk maakt? Nergens. Dat hebben ze per slot van rekening al zelf gedaan.
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zondag 13 augustus 2017 om 00:05
100 % zeker niet, je bent een grote Pinokkio, en een heel eng persoon
Vind ik leuk
Sil95 +5301
zondag 13 augustus 2017 om 00:09
Ben je serieus of is dit een act? Ik ben echt met stomheid geslagen. Wat een onzin sla jij uit. Jij bestookt mij met allerlei dingen die niet waar zijn..
Vind ik leuk
furgist +1455
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:41
Ik weet niet waar jij je zelfvertrouwen tankt, maar jullie nieuweling hirving lozano lijkt nu al dat dooie paard te moeten trekken in eindhoven, heel vermoeiend, hoop dat ie fit blijft voor je
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:43
Blijven jullie Schone nou maar opstellen, en Dijks ... dan komt het vast goed ! PSV speelde overigens prima tegen AZ !!
Vind ik leuk
furgist +1455
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:58
Is goed jongen, zal je altijd zien dat we die 3 punten wel weer ophalen in dat boerenland.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:04
Om gek van te worden wat een wanprestatie daar gaan we weer. Bij deze wil ik trainer bedanken voor zijn enorme inzichten bij het toepassen van de wissels.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:05
Heerlijk toch haha
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:05
Je kunt dit keizer uiteraard niet kwalijk nemen, wel degene die hem aangesteld heeft! De man komt natuurlijk veel ervaring op het hoogste nivo te kort. Overmars wel, ook het aankoopbeleid. nog steeds geen juiste linksback voor Ajax! En younes is ook gewoon niet goed genoeg.
Vind ik leuk
Basschot +1736
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:08
Zou denken dat Ajax heeft geleerd van het Blind fiasco bij Oranje.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:07
Whahaha al die Psvers hier! lachwekkend!
Gezien de situatie bij Psv best wel arrogant de vele berichten naar ons toe haha!

Wij gaan niet paniekeren om dit verlies, is een moment opname, deze topic sla ik op weet zeker dat over een paar weken het lachen van de meeste hier is vergaan...
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:18
Lach jij nou om PSV ... houd je lekker bezig met je eigen zielige clubje, weer een jaar NIKS
Vind ik leuk
Sil95 +5301
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:24
Wat doe jij nu dan? Als PSV er maak je je klaarblijkelijk ook druk over de rivaal , Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:45
Dat kan maar voorlopig lachen we allemaal de ballen uit de broek en vooral jij zorgt ervoor dat we dat steeds harder gaan doen.... " dit topic sla ik op" ...., ben je dan een tobbert .... Alleen omdat het grote mondje weer eens gesnoerd is?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:48]
Vind ik leuk