PSV-teamgenoten lovend: Hij heeft vanavond laten zien wat hij in huis heeft

PSV-teamgenoten lovend: "Hij heeft vanavond laten zien wat hij in huis heeft"

zondag 13 augustus 2017 om 10:00

Hirving Lozano maakte zaterdagavond tegen AZ (3-2 winst) een onuitwisbare indruk op de PSV-aanhang. De Mexicaan scoorde niet alleen tegen AZ, hij zorgde ook voor veel dreiging. Zijn teamgenoten Marco van Ginkel, Steven Bergwijn en Jorrit Hendrix zijn lovend over de jonge aanwinst van PSV.

Emile van de Sande
EINDHOVEN

"Wat we van hem kunnen verwachten? Het is een dribbelaartje, die ook kan scoren, al miste hij vanavond een aantal grote kansen", zegt Bergwijn over de 22-jarige aanvaller van PSV in gesprek met VoetbalPrimeur. "Het maakt mij niet uit wie de doelpunten gaat maken dit seizoen, áls we ze maar maken. Hij is in ieder geval zeer vaardig met de bal, hij kan uit het niets een actie maken. Voor de fans is het ook leuk om zo'n speler te zien."

PSV betaalde miljoenen aan Pachuca voor de aanvaller, bijgenaamd Chucky. Als linksbuiten maakte hij zijn eerste Eredivisie-goal na een knappe actie. "Hij heeft vanavond laten zien wat hij in huis heeft. Hij heeft laten zien dat hij belangrijk kan zijn voor ons", aldus Hendrix over Lozano.

Ook aanvoerder Van Ginkel is lovend. "Die jongen moet nog Engels leren, maar dat gaat steeds beter. Hij begint al woordjes op te pikken. Dat is belangrijk voor hem en voor de ploeg. Het is een vrolijke jongen, die goed in de groep ligt. Hij heeft veel diepte in zijn spel en dat zorgt vaak voor veel dreiging. Met zijn snelheid kan het de tegenstander altijd lastig maken. Daarmee kan hij belangrijk worden voor ons."

Plaats een reactie

zondag 13 augustus 2017 om 10:06
Lijkt erop dat we weer een echte smaakmaker hebben.
Vind ik leuk
Aal +11111
zondag 13 augustus 2017 om 10:21
Veruit de beste man op het veld! Hele goeie speler!! Chapeau!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:38
Thanks Aal! Bepaalde zaken heb je echt wel kijk op!!
Vind ik leuk
United FC +2484
zondag 13 augustus 2017 om 16:30
Als het maar niks negatiefs over PSV is ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:53
Dat was Zoet
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:06
Met recht een leuke speler en gaat alleen maar beter worden.
Maar gister verdiende hij natuurlijk een onvoldoende. Als je zoveel bizar grote kansen mist, hoor je geen lof te krijgen.

Toch gaat hij dit seizoen wel vlammen zo lijkt het.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:41
Zag je hoe die verdediger spectaculair die bal vd lijn haalde? Doen er hem weinig na... en die bal onderkant lat is gewoon botte pech. Jammer dat je hem daarop afrekent Arie B. Wel klasse dat je aangeeft dat deze jongen er wel komt!
Vind ik leuk
Harrie82 +1657
zondag 13 augustus 2017 om 14:04
Die Bal op de lat, moet hij natuurlijk gewoon afgeven. Hij kijkt niet eens om hem heen. Daar moet hijbin verbeteren, maar wat een genot om te zien.
Vind ik leuk
gs +243
zondag 13 augustus 2017 om 18:52
net een blind paard
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:06
Echt een lust voor het oog.
Daar gaat PSV een hoop plezier aan beleven.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:07
onze sjukkie is in ieder geval goed begonnen
Vind ik leuk
masterpsv +3594
zondag 13 augustus 2017 om 10:23
Chuky stratum
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:26
brabantse versie maat, hij moet zo snel mogelijk inburgeren
Vind ik leuk
masterpsv +3594
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Hahaha dat heeft hij gister wel gedaan ;)
Vind ik leuk
United FC +2484
zondag 13 augustus 2017 om 16:31
Categorie Ronaldo/Romario?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:08
Ja volkomen gelijk zag hem een paar keer gaan zeg. Aanwinst voor de eredivisie
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:08
Hij had er wel 2 meer in kunnen/moeten schieten, maar dat komt mogelijk tzt
wel.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:09]
Vind ik leuk
Makis +363
zondag 13 augustus 2017 om 10:08
Wacht maar is november- december dan vriest de samba er vanaf.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:09
CHUCKY THA BOMB ! Zelfs Maradona werd helemaal gek bij die goal. Wat een pareltje. Hoe hij na afloop een rondje op het veld liep,geweldig. Dat wordt de publiekslieveling . En war is die gast populair in Zuid Amerika. Nu al best bekeken film op youtube.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:11]
Vind ik leuk
gs +243
zondag 13 augustus 2017 om 18:51
afwachten
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:17
Kinderhand....

Snel gevuld....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:27
grote mond ,snel gesnoerd .....
Vind ik leuk
jaja_PSV +11376
zondag 13 augustus 2017 om 11:14
Hahaha. Groeten uit zuid frankrijk.
Vind ik leuk
United FC +2484
zondag 13 augustus 2017 om 16:32
Groetjes!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:27
Prima aanwinst voor PSV en de hele Eredivisie!

Nu af en toe nog eens een balletje afgeven!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:28
Leuke versterking voor de ED en goed gedaan door PSV. Ik moet eerlijk zijn had hem graag bij ons op links gezien maar die van ons had gisteren wel een assist :)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:15
Gelukkig......... we hebben er weer eentje om voor naar het stadion te gaan.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:16
Nu nog Mauro junior op rechts en Lammers in de spits en we kunnen weer jaren vooruit.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:19
Die mauro mag ie wat mij betreft gerust eens een keer proberen .
Dat ventje denkt niet na maar doet gewoon.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:16
Zou de Jong er iets van hebben opgestoken?
Vind ik leuk
North +1451
zondag 13 augustus 2017 om 13:45
Wel van AZ kunnen winnen, maar niet van de Kroatische nummer vier.
PSV, bedankt! Zetten het Nederlandse belang wéér niet op de eerste plaats.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:24
Bij psv staan ze er wel meteen...
Vind ik leuk
United FC +2484