Of Utrecht geïnteresseerd was? Ja, dat speelde de afgelopen twee maanden

"Of Utrecht geïnteresseerd was? Ja, dat speelde de afgelopen twee maanden"

zondag 13 augustus 2017 om 07:32

FC Utrecht hoeft voorlopig geen rekening te houden met de komst van Joey Veerman. De achttienjarige middenvelder van FC Volendam, tevens uitblinker van de Jupiler League-ploeg, werd de afgelopen periode in verband gebracht met een transfer naar de Domstad. De fans van Volendam hoeven zich echter geen zorgen te maken.

"Daar hoeven ze niet voor bang te zijn. Ik speel voorlopig nog hier", is Veerman duidelijk in gesprek met NH. "Of Utrecht geïnteresseerd was? Ja, dat speelde de afgelopen twee maanden, maar ik heb er zelf niet veel van meegekregen. De fans kunnen rustig op hun kussen kunnen gaan liggen."

Veerman is pas achttien jaar, maar nu al onmisbaar voor de ploeg van Misha Salden. Vorig seizoen brak hij definitief door in Volendam, waarna hij al vrij snel gelinkt aan een transfer naar de Eredivisie. Zaterdagavond oefende de ploeg tegen Jong Ajax en won met 4-1. Veerman maakte de 1-0.

Poll

Is Veerman te goed voor de Jupiler League?

(376 stemmen)

Plaats een reactie

Old Star +3568
zondag 13 augustus 2017 om 07:38
Kijk zo kan t ook Sánchez...
Vind ik leuk
Adje80 +2413
zondag 13 augustus 2017 om 10:07
Dan was het misschien helemaal niet zo dat ze geïnteresseerd waren in henk veerman maar in joey..vond het al zo raar die henk kan er niet veel van

Old star das geen vergelijking, veerman is een palingboertje die op bekend terein is en misschien van 50.000 naar 150.000 salaris gaat, sanchez gaat van 1 miljoen naar 7-8 miljoen. Misschien krijgt veerman ook wat extra zakgeld van jantje smit
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:12
Voor zo'n jongen is dat ook gewoon een enorme stap vooruit, evenals bij Sanchez
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 07:41
De fans kunnen rustig op hun kussen kunnen gaan liggen.......Volgens VP;)
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 07:42]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 07:45
word heerlijk slapen zo...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:26
Zijn hart ligt bij Feyenoord dat heeft hij zelf uitgesproken.
Als Feyenoord slim is kopen ze hem en verhuren hem weer aan Utrecht of toch weer aan volendam.
Voor een jaar en kijken of hij nog goed genoeg is daarna om een basisplaats bij Feyenoord 1 af te dwingen .
Vind ik leuk
Jahroon +201
zondag 13 augustus 2017 om 08:41
Precies. Lijkt mij voor Feyenoord een redelijk risicoloos scenario...
Vind ik leuk
FCU10 +397
zondag 13 augustus 2017 om 09:18
Als Kali of Ayoub nu lang geblesseerd zijn dan zal die van de week gewoon tekenen bij Utrecht denk ik
Vind ik leuk
Stack5 +515
zondag 13 augustus 2017 om 17:44
Ayoub twijfelt of ie woensdag kan spelen. Dat houdt wat mij betreft in dat ie in ieder geval niet langdurig uitgeschakeld is.

Rondom Kali blijft het angstvallig stil.
Vind ik leuk
Forza u +1201
zondag 13 augustus 2017 om 10:16
Als een club genoeg betaald komt ie echt wel.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:34
Utrecht zal en moet gewoon een Veerman halen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:11
Den Haag moet Veermannetje ophalen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:34
Wil Utrecht alleen maar spelers kopen die Veerman heten ofzo....hahha
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Of Utrecht geïnteresseerd was? Ja, dat speelde de afgelopen twee maanden"