Van de Beek: Wat ik tegen hem ga zeggen? Ik weet niet of ik hem nog zie

    Van de Beek: "Wat ik tegen hem ga zeggen? Ik weet niet of ik hem nog zie"

    zondag 13 augustus 2017 om 07:46

    Net als de rest van zijn ploeggenoten hoopt ook Donny van de Beek dat Davinson Sánchez na 31 augustus nog speler van Ajax is. De twintigjarige middenvelder gaat de Colombiaanse verdediger adviseren om te blijven, maar twijfelt of het advies aangenomen gaat worden. Sánchez wordt gelinkt aan Tottenham Hotspur.

    "Dat zou heel vervelend zijn", doelt Van de Beek in gesprek met de NOS op een mogelijk vertrek van Sánchez. "Hij is een heel belangrijke speler voor ons. Een goede verdediger die we goed kunnen gebruiken. Ik hoop dat hij blijft. Wat ik tegen hem ga zeggen? Ik weet niet of ik hem nog zie. We zullen hem vast nog wel op de club zien. Ik zal wel tegen hem zeggen dat hij moet blijven, maar ik weet niet of hij gaat luisteren. Ik hoop in ieder geval dat hij blijft."

    Ajax moest het zaterdagavond tegen Heracles Almelo vanwege motivatieproblemen ineens zonder Sánchez doen en ging met 2-1 de bietenbrug op. "We moeten heel snel bij elkaar komen omdat het beter moet", zegt Van de Beek. "Donderdag spelen we de volgende wedstrijd al (tegen Rosenborg, red.). Die is gewoon heel belangrijk. We moeten bij elkaar gaan zitten. Niet de kopjes laten hangen. Borst vooruit, want we kunnen het wel gewoon."

    Plaats een reactie

    ItsMeRudy +142
    zondag 13 augustus 2017 om 07:50
    Sanchez gaat weg dat kan niet anders
    Vind ik leuk
    Diamant07 +4420
    zondag 13 augustus 2017 om 08:15
    En terecht. Nu snel het zinkende schip verlaten.

    Anders krijg je een carriere als Willems, die net te lang gewacht heeft en dat jaar door motivatieproblemen een eetstoornis heeft gekregen.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9395
    zondag 13 augustus 2017 om 08:39
    Het zinkende schip? Wat een lariekoek. Er zijn nog 33 duels te gaan.
    Vind ik leuk
    Senn +5157
    zondag 13 augustus 2017 om 09:58
    Nou jij schreef PSV al af toen er nog 34 wedstrijden te spelen waren. Wat is het verschil?
    En kom nu niet aan dat jullie selectie beter is haha.
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 12:17
    Psv had zaterdag niet makkelijk. Als dit hele jaar doorgaat zie ik ze geen kampioen worden
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:19]
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 13:31
    Ze hebben gewonnen dus als dit het hele jaar doorgaat is PSV kampioen.
    Vind ik leuk
    El Lobo +1675
    zondag 13 augustus 2017 om 10:28
    Inderdaad! Nog niets aan de hand!

    Wij, Heracles, moeten ook nog 33 duels spelen. 3 punten is lekker om mee te beginnen maar we zijn pas begonnen!
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 13:32
    Nog gefeliciteerd met de overwinning! (jammer genoeg)
    Vind ik leuk
    El Lobo +1675
    zondag 13 augustus 2017 om 14:23
    Dank je! Mooie opening voor ons.

    Maar goed Ajax komt er wel!;-)
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 14:24
    Ja tegen mijn verwachtingen in haha... Maar onze mond is voor even gesnoerd. Daar leer ik nu wel van.
    Vind ik leuk
    El Lobo +1675
    zondag 13 augustus 2017 om 14:27
    Ik zei gister in de rust 'Fluit maar af, ik teken voor 0-0'.



    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 14:28
    Haha was het maar 0-0 voor Ajax scheelde weer 2 punten.
    Vind ik leuk
    El Lobo +1675
    zondag 13 augustus 2017 om 14:31
    Haha idd! Wedstrijd duurt 90 minuten. Soms blij van en soms mag het ook wel 45 minuten duren;-)
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 14:42
    Haha precies!
    Vind ik leuk
    Old Star +6961
    zondag 13 augustus 2017 om 08:40
    Hahaha dit vind ik echt een hele goeie bak. Leuk verzonnen zo op de zondagochtend.
    Je had wel bij the Sun kunnen werken ;-p
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 13:33
    Haha wat een vergelijking ook ;p
    Vind ik leuk
    mirkoff +1876
    zondag 13 augustus 2017 om 09:05
    Jouw opmerking van hierboven slaat nergens op, beide punten niet.
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zondag 13 augustus 2017 om 09:13
    je bent in de war met PSV denk ..
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    zondag 13 augustus 2017 om 09:54
    Bedankt! Lekker gelachen op de zondagochtend.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    zondag 13 augustus 2017 om 11:36
    Ervarings deskundige?
    Vind ik leuk
    Zilt +34
    zondag 13 augustus 2017 om 08:56
    Speelwijze nu plus Nouri is breien zonder ziel.
    Rosenborg wint.
    En nog heel veel meer ploegen ook.
    We moeten een verloren jaar doorstaan.
    Wie weet iets beter na winterstop.
    Sterkte!
    Vind ik leuk
    Chloe +637
    zondag 13 augustus 2017 om 09:04
    Keizer duidelijk niet de oplossen..
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14645
    zondag 13 augustus 2017 om 09:10
    Vraag me af of hij zich dan wel kan motiveren voor wedstrijden.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 13:40
    Het Locadia Syndroom?
    Vind ik leuk
    maotert +1
    zondag 13 augustus 2017 om 09:54
    Praatjes vullen geen gaatjes, niet lullen maar voetballen.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 13:41
    Zo is het en niet anders!
    Vind ik leuk
    Zuiderling +105
    zondag 13 augustus 2017 om 10:04
    Leuk he supprter zijn van een beursgenoteerd bedrijf. Aandeelhouders steken de winst in de zak en op het veld staan 10 puisterige bupers met een arrogant nrtje 10 erbij
    Maar ja de dividentcijfers zijn fantasties
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:05]
    Vind ik leuk
    Tweey +1336
    zondag 13 augustus 2017 om 10:08
    Van de Beek .... wie is dat??
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 13:42
    Witte gij da nie?
    Vind ik leuk
    stratumseind +138944
    zondag 13 augustus 2017 om 10:20
    Zijn kleren waren al weg dus grote kans dat ie zelf ook niet meer komt.....
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 13:43
    1+1 = 2 he straat ;)
    Vind ik leuk
    Zuiderling +105
    zondag 13 augustus 2017 om 10:46
    Leuk he supprter zijn van een beursgenoteerd bedrijf. Aandeelhouders steken de winst in de zak en op het veld staan 11 puisterige bupers met een arrogant nrtje 10 erbij. Dat noemen ze dan divident of zo
    Vind ik leuk
    Heino +41
    zondag 13 augustus 2017 om 10:47
    Ik zal wel tegen hem zeggen dat hij moet blijven , hij moet niets als hij echt wil dan blijft hij anders niet
    Vind ik leuk
    Zuiderling +105
    zondag 13 augustus 2017 om 10:48
    En Dolberg erachteraan.
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1725
    zondag 13 augustus 2017 om 11:06
    We zijn pas één wedstrijd onderweg of het AJAX bashen is alweer begonnen! Bah, zielige boeren!
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 13:30
    Wat krijgen we ervoor terug als Sanchez gaat?
    Vind ik leuk
    14forever +7920
    zondag 13 augustus 2017 om 13:35
    We speelden niet slecht hoor. We waren.dominant , maar zonder punch. Iets te laag tempo. Ja en als je dan Heracles in leven.laat en je gaat dom wisselen, dan komt het red bull effect en krijgen ze vleugels.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 13 augustus 2017 om 13:47
    Was ook wel een lekkere goal van Kuwas...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van de Beek: "Wat ik tegen hem ga zeggen? Ik weet niet of ik hem nog zie"