'Sánchez hakt knoop door en dient vertrekwens in bij Ajax-directie'

'Sánchez hakt knoop door en dient vertrekwens in bij Ajax-directie'

zondag 13 augustus 2017 om 09:33

Davinson Sánchez heeft aan de clubleiding van Ajax laten weten dat hij wil vertrekken. Dat is ook de reden waarom hij niet opgenomen is in de wedstrijdselectie voor het duel met Heracles Almelo.

Dat meldt boulevardkrant The Daily Mail, dat eerder al melding maakte van de interesse van Tottenham Hotspur in de Ajacied. Nadat Sánchez te horen kreeg dat de Premier League-club bereid is om ver voor hem te gaan, is het voor de Colombiaanse verdediger duidelijk dat hij naar de Premier League wil en niet meer in Amsterdam wil blijven. Sánchez ontbrak in de wedstrijdselectie voor de wedstrijd tegen Heracles (2-1 verlies) omdat hij volgens trainer Marcel Keizer motivatieproblemen had. Volgens The Daily Mail heeft de verdediger kort daarvoor aangegeven dat hij wil vertrekken.

Tottenham heeft de beste papieren om Sánchez in te lijven, maar moet wel rekening houden met concurrentie. Zo zijn ook FC Barcelona, Real Madrid en Internazionale in hem geïnteresseerd, al loopt de Premier League-club voorop. Ajax heeft Sánchez een sterk verbeterde financiële aanbieding gedaan, in de hoop dat hij minstens nog een jaar in Amsterdam wil blijven. De vraag is of de Colombiaan dat gaat accepteren.

Plaats een reactie

zondag 13 augustus 2017 om 09:36
Dat was te verwachten. Die dude wil alles uit zn carriere halen en dat is te begrijpen. Kut voor ons, leuk voor de bankrekening, klote voor het voetbal.

Dolberg zal ook nog wel verkassen.
We beginnen weer lekker van voor af aan.
Vind ik leuk
J Kiprich +8300
zondag 13 augustus 2017 om 09:38
Ach, iedereen heeft wel eens een tussenjaar toch? ;)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:40
Haha, terechte opmerking.
Het jammere is dat iedereen dit zag aankomen na het geweldige voetbal in de EL. Voor Overmars pleit dat de vervanger voor Dolberg er al gewoon is in de persoon van Huntelaar.

Maar verder gaat dit de positie van Overmars toch wel laten wankelen. Want buiten Huntelaar en de voor iedereen nog onbekende back is er gewoon nog niks versterkt. Terwijl de financiële mogelijkheden er zijn.

Als Sanchez en Dolberg weggaan, is het paniek in Amsterdam en kan alleen een 5-0 overwinning donderdag helpen. Die 5-0 zie ik er echter niet van komen.
En dan... Dan zal het exit Overmars worden.
Vind ik leuk
isnake +1283
zondag 13 augustus 2017 om 09:45
Ik denk niet dat Overmars zo snel exit zal gaan.
De club die er zit kunnen het goed met elkaar vinden dus die zullen elkaar wel in het zadel houden. Maar het verbaast me dat er zo weinig is geanticipeerd op vertrek. Tenzij ze echt hun poot stijf gaan houden en de spelers niet laten gaan....
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 10:11
Overmars verdiend gewoon een exit . elk jaar worden de supporters lekker gemaakt met veel geld , en elk jaar worden we teleurgesteld met weinig tot geen versterkingen .. ook de jeugd is een x op.. die het wel even opvangt
Vind ik leuk
darmianto +6617
zondag 13 augustus 2017 om 10:39
Zodra Ajax van de beurs gaat ben je pas van dat gezeik af helaas
Vind ik leuk
chicken +5990
zondag 13 augustus 2017 om 10:41
Overmars doet het super met de riemen die hij heeft. Misschien zelfs super slim..van sanchez kan ied3reen zien dat hij al klaar is voor een grotere club. Marc zegt een minimum prijs, 40 miljoen, wat geboden wordt en vertraagd dan de boel om andere clubs de mogelijkheid te geven de prijs op te voeren. Marc wil meer kijkers bij de kraam om tegen elkaar op te laten bieden. Beetje als met die Braziliaan, met het bod de boer op...zakelijk gezien rete slim, sportief niet. Maar wat moet je als je weet dat je financieel gewoon niet kunt concurreren met de pl...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:09
Je hebt net een prachtig seizoen gehad!? Sinds tijden weer eens leuk voetbal. Jeugd die doorbreekt. Je zou zelfs kunnen zeggen dat er iets van sfeer in die betonbak ontstond... Waarom dat geklaag?

Dit soort beslissingen worden met het hele "technisch hart" genomen toch? Ik denk dat je iets meer vertrouwen mag hebben in de mensen daar. Inclusief Overmars dus.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:19
Door die finale EL raak je de beste spelers kwijt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:37
Ja. En? De eredivisie is, gelukkig, geen competitie waar de portemonnee getrokken wordt en een dozijn nieuwe opties binnen gefietst. Hier hoort het nog gewoon iets met voetbal te maken te hebben. Dan blijft het ook leuk.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 12:48
nou dat lijkt me duidelijk dat geklaag.. je heb zojuist verloren van een club waar je sinds 1965 niet van heb verloren ..niet eens omdat heracles zou goed was , maar omdat de selectie nog het 1 en ander mist .. sanchez , loopt bijvoorbeeld overal op het veld , en gister was hij er niet .. dat was duidelijk zichtbaar .. er moet gewoon een lijst zijn van spelers, die je kunt halen als het echt nodig is . het voetbal was gister weer zoals we dat juist niet willen zien ..
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 02:24
Denk je dat die lijst er niet is dan? En denk je echt dat het zo makkelijk is als even een speler ophalen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:35
Zei ik het niet dat ik hem niet vertrouwde toen hij riep dat er niemand weg zou gaan?
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 12:43
je heb dus gelijk gehad .. maar wij wisten dat eigenlijk ook wel tegen beter weten in .. voor de juiste prijs gaan iedereen weg .
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:46
Dat hij maar blijft verkopen is niet verkeerd, alleen de timing en de aankopen zijn minder?

Jullie als supporters willen toch een keer een stabiel elftalletje hebben?
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 12:51
ja klopt, elke jaar hetzelfde liedje en dat ben ik gewoon zat .. op de wedstrijddag hoor je dat sanchez niet speelt !!
echt kansloos ..

als je dan kijkt naar van geel , die had op de dag van verkoop alweer een nieuwe gepresenteerd ..
financieel weet ik het nu allemaal wel , nu sportief nog
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:54
Wat dat betreft doet van Geel het goed. Eerst minimaal een gelijkwaardige speler binnenhalen voordat je de ander van de hand doet. Zo hoort het ook.. wel komen ook geen spelers om te kopen.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 12:59
het enigste wat je hem misschien aan kan rekenen , dat hij iets te snel overstag gaat met de prijs , kongolo en karsdorp had je misschien nog wel iets meer voor kunnen krijgen .. maar verder leverd hij natuurlijk wel vakwerk .. met niks begonnen , alleen schuld en toch zich eigen zo goed kunnen redden
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:05
Dat is zijn enige manco bij Feyenoord, maar aan de andere kant haalt hij ze ook vaak voor een prikkie weg.

Samen zouden het een gouden duo zijn;)
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 13:06
echt hè :p 1 voor de verkoop de ander voor de inkoop .. miljarden bedrijf
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:46
je weet dat Overmars echt niet op non actief gesteld gaat worden. heeft de club OVERgezond gemaakt. Dat is ook een onderdeel van zn functie , dus op dat gebied een hele dikke voldoende. Op dat andere gebied , tjah...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:07
Fans gaan gek worden als Dolberg en Sanchez vertrekken en als er weinig moois terugkomt. En als de resultaten uitblijven is het echt hommeles.

Natuurlijk kan een goed EL optreden de komende week veel verbloemen. Maar als het daar misgaat, worden fans weer helemaal gek ben ik bang. En dan moet er wat gebeuren.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 10:13
dan word het vrees ik niet heel gezellig voor onze directie leden .. wij accepteren niet weer een tussenjaar.. Marc mag heel snel zijn best gaan doen anders kan het wel is een snel einde zijn voor hem
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:12
Door die hele transfer heissa en het nieuws eromheen worden versterkingen heilig gemaakt... Maar je zag bij Feyenoord het afgelopen seizoen dat stabiliteit minstens zo belangrijk kan zijn.

Het is jammer dat Tete niet wilde wachten op het vertrek van Sanchez. Veltman gaat natuurlijk weer richting centrum...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:30
voind trouwens Dolberg de laatste weken wel minder zichtbaar.

gisteren ook weer nauwelijks gezien. misschien toch minder goed dan we dachten allemaal. ( als spits)

en met huntelaar de opvolger al klaar, was de paar minuten die hij mee deed wel een stuk gevaarlijkere dan dolberg in de hele wedstrijd
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:38
Dolberg kreeg nu niet bepaald veel nuttige ballen of zo. Stond er veelal alleen voor. In de combinatie met vd Beek was ie gewoon weer prima.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:00
ben ik helemaal met je eens, maar huntelaar is wel gevaarlijker in de 16 meter, meer het neusje voor waar hij moet staan
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:47
Iedereen kan lullen dat Overmars weg moet maar wie gaat hem vervangen? Een nitwit, bespaar me die ellende. Graag Overmars met zijn ervaring
Vind ik leuk
J Kiprich +8300
zondag 13 augustus 2017 om 10:33
Maar hoe wil je anticiperen op iets wat misschien gaat gebeuren? En ik ben bang dat je Huntelaar echt niet een heel jaar aan de bak wilt zien mocht Dolberg nog vertrekken. Wellicht dat Overmars nog wat konijnen in de hoed heeft maar hij zal pas schakelen als deze spelers definitief vertrekken. Ik verbaas me er verder over hoe veel supporters als een blad aan de boom draaien tov het inpassen van jeugd die al klaarstaat en toch maar op veel posities aankopen doen.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:34]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:41
Nou dat Riedewald en Tete weggingen was gewoon al bekend. Overduidelijk. Nu is niet het probleem dat er geen vervanger voor Sanchez klaarstaat, het probleem is dat er geen vervangers voor die andere 2 klaarstaan.
Je weet dat je altijd goede spelers kan kwijtraken. Niks aan te doen. Daarom moet je altijd 2 geschikte hebben klaarstaan. Dat was bij Ajax nu al veel te lang niet het geval door het vertrek van Tete en Riedewald.

Dat van die jeugd zie ik niet. Ik heb geen supporter gehoord die vond dat er een vervanger voor Klaassen gekocht moest worden. Onze eigen jeugd stond er immers.

Er is geen jeugdopleiding in de wereld die jaarlijks 3-4 spelers voor het 1e kan afleveren. Ajax verkoopt wel 3-4 spelers - minimaal - uit het eerste door steeds weer het grote talent. Dat laatste is bewonderenswaardig, maar laten we dan niet verwachten dat er jaarlijks genoeg vervanging klaar staat. Dat is gewoon onmogelijk.
Vind ik leuk
robson81 +2164
zondag 13 augustus 2017 om 11:12
Dan vergeet je feyenoord denk ik.zal het even voor je opnoemen een selectie over de zelfopgeleide spelers nu actief.van persie,janssen,kalou,wijnaldum,deguzman,fer,boetius,vilhena,devrij,kongolo,indi,Janmaat,rekik,Bruma,ake,clasie,chong,toure,nieuwkoop,vbeek,castaignos,malacia,schuurman,vente,karsdorp,knoester.dit zijn zo effe 26 spelers en er zijn er nog wel meer ook die allemaal op varkenoord zijn opgeleid.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:15
Feyenoord lijkt leuk op, maar dat staat niet in verhouding tot Ajax natuurlijk. Bij Feyenoord kwamen ze in de basis uit nood. Gevolg: 18 jaar niks.

Bij Ajax spelen ze jaar in jaar uit met veel spelers uit de jeugdopleiding en ze moeten per jaar weer klaar staan omdat er maar veel spelers blijven vertrekken.

Het punt is helemaal niet wie de beste opleiding heeft. Het punt is dat er nooit genoeg klaar zullen en kunnen staan gezien het aantal verkopen per seizoen.
Vind ik leuk
robson81 +2164
zondag 13 augustus 2017 om 11:23
Feyenoord staat minstens op een gelijk niveau als het gaat om afleveren van talent de afgelopen 10 jaar.dan kan je zeggen nood maar die jeugd kwam niet uit de lucht vallen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:29
Dat is hier toch helemaal geen issue? Waarom meteen weer de grootste willen hebben?

Wat jij hier stelt wordt gewoon jaarlijks gemeten. Aantal spelers uit de opleiding die in topcompetities en overige competities spelen.

Bovenin staan standaard Partizan, Ajax en Barca. Feyenoord ook top 10, maar nooit top 3.
Vind ik leuk
robson81 +2164
zondag 13 augustus 2017 om 11:53
Ik heb af en toe last van een leesgebrek.ik dacht dat ik las er is geen club als ajax in de wereld die 3-4 talenten per jaar afleverd aan het 1e.

Om op je punt in te gaan,dat is inderdaad onmogelijk om altijd gelijk een gelijkwaardige vervanger te hebben uit de eigen jeugd als er ieder jaar weer zoveel spelers vertrekken.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:17
allemaal zeer matige voetbalkers alleen v persie was goed
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:47
de Vrij in de belangstelling van Juventus......Wijnaldum speelt bij Liverpool......Karsdorp nu bij AS Roma
Vind ik leuk
United FC +12795
zondag 13 augustus 2017 om 16:17
Kongolo...
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 11:55
helaas win je daar tegenwoordig geen prijzen mee
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:43
Overmars zal echt niet weggestuurd worden. Zijn allemaal maten van elkaar die de beslissingen nemen. Ook heeft overmars zeer goed werk verricht door oa dolberg en sanchez naar amsterdam te halen. Hij was alleen vaak te laat met echte versterkingen binnenhalen voordat het seizoen begon.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:13
ligt eraan wat er voor terug komt maar het duurt allemasl zolang .dit is het derde jaar dat het allemaal duurt met als resultaat uitschakeling CL en punten verlues in competitie.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:18
Laat dan alles maar fout gaan als dat het vertrek van marc zou betekenen. Nienand zal er rouwig om zijn als die muppet weggaat.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:28
Wat kan Overmars er aan doen als een speler 5 x zoveel kan verdienen in een veel meer aansprekende competitie dan de eredivisie? Overmars verdient miljoenen voor Ajax.
Vind ik leuk
United FC +12795
zondag 13 augustus 2017 om 16:15
Daar doe je Lamprou te kort mee ;-)
Vind ik leuk
wypy +277
zondag 13 augustus 2017 om 09:40
Als het er maar geen 18 worden!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:46
Het 4e jaar alweer, Hehe, zo wat zijn we veel verder dan de rest.
Vind ik leuk
Sniper1 +908
zondag 13 augustus 2017 om 10:34
Als het er maar geen 18 worden :)
Vind ik leuk
J Kiprich +8300
zondag 13 augustus 2017 om 10:35
Te laat en te oud!
Vind ik leuk
Sniper1 +908
zondag 13 augustus 2017 om 11:14
Komkommertijd... Alles wordt 6 x herhaald...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:37
J kiprich ja maar jullie hadden er 34 achter elkaar
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 11:50
jullie wel ja
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 11:51
ja jullie wel ja
Vind ik leuk
Aal +14075
zondag 13 augustus 2017 om 09:38
1 nederlaag maakt nog geen zomer.....
Vind ik leuk
fritsie +240
zondag 13 augustus 2017 om 09:39
Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen Arie. En wat wil Ajax toch met die bankrekening?? Ik hoop dat ze van de beurs gaan. Baas in eigen huis!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:42
Dit is geen kwestie van willen. Iedereen wil geld, maar Ajax wil ook goed voetbal hebben. Ajax lijkt gewoon op te weinig paarden hebben gewed in het aankoopbeleid. Toen Richarlison niet wilde, was men niet al bezig met een ander. Geen direct alternatief. Geen plan B. Zo lijkt het althans.

Zo'n Sanchez is onhoudbaar als ie weg wil. Dat neem ik Ajax en Overmars niet kwalijk.
Vind ik leuk
stollie38 +11688
zondag 13 augustus 2017 om 09:50
En ook gewoon spelers die uit vorm zijn durven er naast te zetten maar als je drie maanden bezig bent met overleggen over aankopen dan klopt het ergens niet.
Vind ik leuk
chicken +5990
zondag 13 augustus 2017 om 09:54
Die Braziliaan wilde wel...alleen ging zijn club met het bod de boer op..

Het is geen winkelen...die wil ik, doe er maar 1...ajax wilt zich versterken dat maakt de keuze uit spelers kleiner en zit je in dezelfde vijver als degradatie kandidaten in Engeland..en je weet wat die kunnen betalen..als dan je troefkaart, CL, w3g valt wordt je vijver direct kleiner...zo'n luckassen is leuk, maar had ajax hem gehaald was die leuk voor d3 breedte maar niemand die hem als versterking had gezien. Haps idem...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:08
Precies, het is geen winkelen.
Ik begrijp zo'n individuele kwestie best. Daarom moeten er veel meer ijzers in het vuur gehouden worden. Nu is het: er lukt eentje niet, we kijken weer verder. En dat kijken lijkt veel te lang te duren.
Vind ik leuk
chicken +5990
zondag 13 augustus 2017 om 10:13
Ook een factor pech....Barac..Al zou het me niks verbazen als die nu alsnog komt...moeten toch 2 cv s bij..
Vind ik leuk
stollie38 +11688
zondag 13 augustus 2017 om 10:15
Ligt ook een beetje aan de regel dat je onbeperkt EU spelers mag op stellen en in tegenstelling tot de jaren 90 nu het lastiger hebt om goede spelers te halen. Die kiezen voor meer salaris dan voor een sportieve carrière.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:56
Wat een gelul inderdaad! Wanneer spelers weg willen zijn ze niet te houden en ik ben simpelweg van mening dat ze graag voor Ajax moeten willen spelen! Overmars is echt wel bezig maar het moet natuurlijk wel passen en daarnaast is het niet mogelijk een vervanger aan te trekken wanneer bijvoorbeeld een Sanchez nog niet weg is bij de club. Ajax wilt helemaal niet dat hij weg gaat dus die komen pas in actie wanneer het niet anders kan.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:51
Van de beurs af?
Waarom?
Kost alleen maar geld, en wat levert het extra op?
Kun jij dat zeggen?
Beter de ArenA kopen......
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:11
Een oprechte vraag,wat levert dat voor voordeel op?
Dat is nu al jaren een verhaal dat rond gaat als reden dat men het geld oppot ipv investeren in de selectie.
Men schijnt te vergeten dat het bezitten van een stadion weer andere kosten brengt zoals onderhoud ,eigendomsbelasting en afschrijvingen met het stijgen van de jaren.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:33
Investeren in selectie, een Pavon kopen las ik ergens,
22 miljoen vooruit, moet kunnen, maar dan het salaris waar je tegen op moet boxen, 4 miljoen per jaar?
Het blijf gebeuren. dat je goede spelers worden weggekocht, en dan maar hopen op een jeugdige goeie, die hier in de ED wil spelen tegen een betaalbaar salaris.
Is ie heel goed, gaat ie weer niet te houden, enz, enz, enz.

Stadion gaat sowieso geld opbrengen.
Vind ik leuk
fritsie +240
zondag 13 augustus 2017 om 12:02
Behalve dan dat ze niet tijdig anticiperen op mogelijke vertrekken Arie
Vind ik leuk
Bizzy +5843
zondag 13 augustus 2017 om 09:42
Met Huntelaar heeft Ajax een uistekende spits in huis. Wellicht kan iemand vanuit de jeugd doorgeschoven worden voor de spits positie.Verwacht dat Overmars rond komt met Carlos Cuesta.
Die is minstens zo goed als Sanchez.

Volgens heeft Overmars nog een colombiaanse multifunctionele verdediger gehaald. Kan de Ligt voorlopig naar de bank worden verwezen. Alireza van AZ zou een goede vervanger zijn voor Schone. De laatst genoemde voegt niks toe bij Ajax. Volgens mij staat het dan aardig op de rit.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:43
Die Cuesta, heb je daar al geruchten van gehoord wat betreft Ajax? Ik zit ver weg dus heb nie alles gevolgd haha.

T is wel een zomer van uiterste.
PSV verkoopt de sterkhouders voor weinig en lijkt in de financiële shit te zitten.
Ajax verkoopt de sterkhouders voor veel en lijkt in de sportieve shit te zitten.

[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:44]
Vind ik leuk
chicken +5990
zondag 13 augustus 2017 om 09:59
Niet overdrijven...1 speler die weg wilt..wat het team te weten kreeg tijdens de wedstrijdvoorbereiding...helaas werd pijnlijk zichbaar hoe goed hij is en wat hij toevoegde..wat achtet bleef is veels te tam en de ligt is er niet klaar voor. Snap iets niet met dijks...die vent heeft hetzelfde lichaam als sanchez qua grote maar doet er niks mee..beetje testosteron erin enbje hebt een prima cv.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:10
Nou als je al de CL uitvliegt en je 1e pot in de ED verliest mag je toch wel spreken wat sportieve problemen.

Klaassen ben je kwijt, je sterkhouder achterin wil weg en aan Dolberg wordt inmiddels ook al getrokken. Dan is je hele as dus al weer anders.

Die Dijks vond ik trouwens gister geweldig. Had er nooit uit gemogen natuurlijk.
Vind ik leuk
chicken +5990
zondag 13 augustus 2017 om 10:20
Dijks presteerde in het verleden net zo vaak kut..punt is dat hij totaal geen progressie heeft laten zien in het verleden. Dat hij gister zijn stinkende best doet snap ik maar dan nog hoort hij veel beter te kunnen met zo'n lichaam.die jongen heeft meer gif nodig.

Dat gisteren verloren is is kut en maakte duidelijk wat sanchez toevoegd en wat er nodig is als hij gaat. En laat ook zien dat de scouting functioneert.

Het opeens ontbreken van sanchez in de selectie kon niet opgevangen worden door de 11 spelers, mentaliteitskwestie? Anderzijds had de aanvoerder op moeten staan om d3 kar te trekken en dat is niet gebeurt..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:28
ik vond dijks maar matig achterin aanvallend leuk maar achterin veel te traag .
hij is zeer traag in draaien om zijn eigen as heen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:27
traore
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:26
maar wel in de financieele hit.
sportief heeft Ajax 3 seisoenen geleden 4 titels op rij gehaald en pas 1 seisoen geleden stond ajax in de EL finale.
CL kunnen wij niet meer mee daar moet je je bij neer leggen met zoveel geld bij de grote clubs.
zo gek heeft ajax het niet gedaan dus en EL finale heb ik liever dan titel hoor.
CL kan via andere wegen ook behaald worden maar dat gaat moeilijk worden de komende jaren voor een Nederlandse club.
.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:06
Yes kaj Sierhuis en cassiera. Prima hoor 3 spitsen. Ik vind wel dat ze ver moeten gaan voor Pavon. Cuesta is nog jong, dus zal nog een verdediger bij moeten.
Vind ik leuk
Garrie +1993
zondag 13 augustus 2017 om 09:57
Spelers die niet van plan zijn om langer dan een jaar te blijven, hoeven niet eens te komen! Dat is het beleid dat gevoerd moet worden!
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
zondag 13 augustus 2017 om 10:02
als hij alles uit zijn carrière wil halen moet hij bij Ajax blijven..
nog een jaar zou alleen maar nog beter voor hem zijn ..
maar hij is goed genoeg voor Tottenham
bedankt voor je super jaar en wens je het beste in Engeland
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:44
Ik denk dat ie al goed genoeg is voor de top helaas.
Daar een jaartje lekker meedoen en daarna sterkhouder bij zn nieuwe club.

Die haalt alles uit zn carriere.
Vind ik leuk
Hyena +18643
zondag 13 augustus 2017 om 10:42
Ik ben er doodziek van.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:56
Verrassend. .
Vind ik leuk
Bizzy +5843
zondag 13 augustus 2017 om 09:37
Lekker clubs tegen elkaar laten opbieden, strik erom en op de vliegtuig zetten.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:37
Had ik niet verwacht dat hij een vertrekwens zou gaan indienen maar aan de andere kant kan hij het niveau denk ik wel aan.
Vind ik leuk
oke dan +3853
zondag 13 augustus 2017 om 09:44
De Daily Mail neem ik niet serieus. Zie het wel gebeuren dat hij vertrekt.
Vind ik leuk
isnake +1283
zondag 13 augustus 2017 om 09:47
De conclusie die de Daily Mail trekt was gemakkelijk te trekken aan de hand van de woorden over het niet meespelen van Sanchez. Dat hoeft het verhaal natuurlijk niet gelijk waar te maken.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:02
We moeten accepteren dat Zuid-Amerikaanse spelers naar Europese middenmooters, met kans op Europees voetbal, komen. Daar spelen ze een jaar in de basis en zichzelf in de kijker. Het zijn trekvogels die hun loopbaan slim plannen, en iets te winnen hebben.
Vind ik leuk
Kayzer +1329
zondag 13 augustus 2017 om 09:38
Adios....
Vind ik leuk
Woudo +4832
zondag 13 augustus 2017 om 09:39
Lekker man Sánchez en Dolberg weg dus de titel gaat nu zeker weer naar Rotterdam!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:39
Geen houden meer aan, potentiële wereldtopper. Zou Eigenlijk voor Barca moeten gaan voetballen want zij hebben zo een killer echt nodig. 40 miljoen is al een mooi bedrag maar Marc weet er vast nog wel wat neer uit te slepen. Er moet straks wel iemand met snelheid naast De Ligt komen te staan dus ik ben benieuwd wie ze gaan halen.
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zondag 13 augustus 2017 om 09:39
Je zal de teamfoto van het begin van Ajax dit seizoen maar boven je bed hebben hangen...
Als het zo doorgaat had je beter die van jong Ajax kunnen pakken..
Vind ik leuk
United FC +12795
zondag 13 augustus 2017 om 16:20
Tja dat worden dan wat gaten in je poster...
Vind ik leuk
Mass +1329
zondag 13 augustus 2017 om 09:40
Leegloop dreigt....en dan?....Van titelkandidaat...zoals jullie al weken roepen naar tussenjaar?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:31
daar ziet het er wel naar uit balen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:41
En zo wordt de eredivisie elk jaar opnieuw afgeroomd, steekt een speler boven de rest uit. Dan zijn ze weg. Jammer.
Vind ik leuk
dhrwobo +7918
zondag 13 augustus 2017 om 09:41
En het succes van Ajax van vorig seizoen stort alweer in. Zonder sanchez is de ligt terug bij af. Zag gister hoe matig hij is
Vind ik leuk
isnake +1283
zondag 13 augustus 2017 om 09:49
Dankzij Sanchez kon de Ligt wel schitteren. De Ligt komt er wel maar die heeft wel een goede man naast zich nodig nu nog.
Vind ik leuk
dhrwobo +7918
zondag 13 augustus 2017 om 09:54
De Ligt vind ik een talent, maar niks meer dan dat. Opgehemeld door alle Ajax supporters. Maar laat die jongen toch gewoon leren, en niet die hoge verwachtingen. Hij krijgt nu soms al van die arrogante trekjes. Hou m daar ajb met beide voetjes op de grond en laat hem beseffen dat hij nog niet zoveel heeft laten zien
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:15
Een getalenteerde schildpad.
Vind ik leuk
United FC +12795
zondag 13 augustus 2017 om 16:21
Maar dat is ook talent!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:32
van de beek is ook wisselvallig
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:42
Daar gaan we weer.(naar de kloten)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:42
motivatie problemen. het moet niet gekker worden hè
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:42
Ach ja voor hem 10 anderen ;)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:43
De jeugdopleiding is toch zo goed bij Ajax, althans dat hoor je de fans altijd maar roepen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:43
Weer niks in A'dam, Oh jullie toch veel verder dan Feij en Ps, na gister nog steeds?
Vind ik leuk
Keto +12
zondag 13 augustus 2017 om 09:44
Een ongemotiveerde sanchez is nog altijd beter in de verdediging dan een gemotiveerde veldman en viergever wat een zwakke broeders gisteren zeg
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:44
Ze had dit kunnen verwachten en hadden hier al ruim op in kunnen spelen. Maar wat dat betreft zijn we veel te zuinig, elk jaar weer. Lopen altijd achter de feiten aan en verliezen alles (CL en kampioenschap) begin van het seizoen. Mijn 3e déjà-vouz dus.......
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:33
seisoenskaarten inleveren
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:45
Wie kan zich wel opladen voor Heracles uit..........
Gewoon een dik maandsalaris inhouden als werkweigeraar.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:46]
Vind ik leuk
United FC +12795
zondag 13 augustus 2017 om 16:22
Het Locadia Syndroom?
Vind ik leuk
Keto +12
zondag 13 augustus 2017 om 09:48
Beter een ongemotiveerde sanchez opstellen dan veldman viergever en dijks wat een zwakke broeders zijn dat zeg wat vielen die door de mand
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:50
Veltman centraal, orejuela rechtsback de komende wedstrijden en ondertussen oriënteren op versterkingen!

Vermaelen? Heeft ervaring, kan de jonge defensie ten goede komen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:50
Wat is Ajax ook een wereldclub he. Iedereen wil bij Ajax spelen.. tot er een schip met geld voorbij komt. #kusjeophetlogo
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:19
SuperScc
Jij stapt toch ook over naar een andere baas voor een paar honderd euro meer in de maand
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:50
Rouwadvertentie:
Club Liefde is dood
Morsdood.
De zaakwaarnemers en spelers hebben allemaal tattoo's, $ tekens op hun ooglens. Dankbaarheid dat een club je de kans geeft je te ontwikkelen, je een podium geeft jezelf in de schijnwerpers te zetten is er nauwelijks. Hoewel ik voor P.S.V. ben vind ik het jammer voor onze E. D. dat er weer een topper dreigt te vertrekken. En hoewel ik AJAX zeker niet sterker hoef te zien voel ik mee met de fans, kijkend naar de bankrekening vs de jacht van Marc O.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de komende dagen betreffende transfers van - en naar de E. D.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:37
Sad but true
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:51
Keerzijde van succes in Europa.. Sanchez en waarschijnlijk ook Dolberg zullen vertrekken. Levert Ajax vele miljoenen op maar ze kunnen opnieuw beginnen.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:51]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:52
Deze man was toch groot supporter van ajax? Hij had het echt waanzinnig naar zijn zin.

Hoe kan het toch opeens veranderd zijn?

iets te maken met het vertrek van Bosz?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:19
Met vertrek Bosz? Zou het wellicht met pecunia te maken kunnen hebben?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:53
Wel eens gemis voor de nederlandse competitie als dit echt waar is....

Geen nederlandse club kan zich meer wapenen tegen die grote bedragen, ook de reden waarom de Nederlandse competitie zo'n laag aanzien heeft elke speler die één of twee goede seizoen(en) draai(en) of een beetje potentie hebben om 1 grote speler te worden, worden direct weggekocht leuk dat geldt wat je krijgt maar echt grote spelers waarvan je weet dat die goed gaan presteren ga je nooit kunnen halen omdat die niet willen komen. omdat het sportief voor hun een niveau omlaag is.
Vind ik leuk
pos +4358
zondag 13 augustus 2017 om 09:54
Elke club in Nederland heeft hier mee te maken. Maar goed het blijft waardeloos dat zelfs een club als Spurs nu opeens nog een transfer wil terwijl de competitie net begonnen is. Daar hebben ze net 2 maanden de tijd voor gehad. Raar beleid hebben sommige clubs toch.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:54
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:14]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:02
Wat een malloot ben jij.....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:13
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:15]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:15
Zet even Teletubbies uit en kom dan even terug in de mannenwereld, dank!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:23
Dus jij vind werkweigering vol komen normaal. Zou het afraden bij jou baas om te zeggen baas kan mij niet motiveren. Hoe the fuck mits dit waar is kun je deze man steunen. Hij laat keihard Ajax in de steek. Zulke jongens verdienen geen enkel respect. En ik hoop dat Spurs met 2 cv weer spelen. En dat Toby en Jan het centrum vormen. Trippier en Rosé de flanken. En dat menneer zeer weinig tot geen speelminuten krijgt. Want menneer denkt dat hij al niveau Alderwereld is. Dan moeten wij hem toch uit de droom helpen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:27
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:15]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:15]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:33
Jochie nu weer terug naar de mensenwereld, droomland kan echt wel eventjes zonder jou
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:38
Prima ga morgen naar jou baas en zeg hem ik werk niet vandaag kan mij niet motiveren. Wat zegt jou baas dan juist daar is de deur tot ziens. Ontslaan kan niet bij Sanchez anders loop je 40 miljoen mis. Maar zoals Dortmund nu met Dembélé doet schorsen. En laat hem maar op de blaren zitten tot 1 september.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:41
Overmars wilde 40 miljoen en krijgt 40 maar dat vindt hij waarschijnlijk niet meer genoeg apart ! Gevolg de persoon in kwestie is boos...niks geks aan lijkt mij
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:44
Hij heeft natuurlijk wel een punt...als jij je werkgever opbelt en zegt..."ik kom niet,want ik heb geen zin om te werken" "want ik heb een aankomend sollicitatiegesprek" met een andere club,dan zou ik hem toch ook aan zijn contractuele verplichting herrinneren.
Daar krijgt hij tenslotte toch ook naar betaald?
Normale werkgever zou hebben gezegt...blijf maar helemaal thuis/weg...you're fired!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:49
Wij zijn uiteraard niet te vergelijken..enkel als mijn baas zegt, voor een x-bedrag mag je weg en iemand wilt het betalen + een enorm salaris dan moet de baas ook niet raar kijken dat het oorlog is
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:37
hij is beter
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:56
Het word een tussenjaar voor ajax, ze hadden moeten doorselecteren na 3 jaar droogte
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:00
Logisch blijven toch broodvoetballers..verder hij ziet ook wel dat de selectie onevenwichtig is en dan is een beslissing nemen nog makkelijker
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:27
Ja en dus moet je de club die jou een kans heeft gegeven. Keihard laten vallen. En menneer wil cl misschien had meneer dan zelf de 1e 20 minuten en de laatste 20 minuten moeten verdedigen tegen Nice. En hij denkt het te gaan maken. Toen Pogba in de finale tegen hem opliep viel die om. En in de finale heeft hij aangetoond dat hij nog niet klaar is. En hij was ook verantwoordelijk voor de 0-1 door die bal aan te raken. Maar sanchez is al mijn respect kwijt na deze actie
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:30
Hoeveel jeugdspelers geven echt alles voor Ajax, ontzeggen zich dingen en eind van het verhaal stuurt Ajax ze weg..jouw betoog is eenzijdig en enkel gericht wat jullie het beste uitkomt..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:33
Ja Sanchez had ook vol jaar naar een veel grotere club gekund. En had zich ook nog een jaartje prima kunnen ontwikkelen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:37
Had enkel met 1 handtekening hoeft hij nooit meer te werken en waarschijnlijk zijn familie ook..ik zou die handtekening maar snel zetten
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:40
Met die 2miljoen die Ajax hem bood. Had hij ook nooit meer hoeven te werken. En mits door ontwikkeld had hij bij barca of real uitgekomen was die ook financieel onafhankelijk. Dus ook dit is weer nonens
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:43
2 milj bruto pfff ..stukje belastingrecht ?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:50
Ja daar kunnen de meeste mensen meer dan goed van leven hoor. Schandalig dat je dit zegt als je zal weten hoeveel mensen der onder de armoede grens leven. En dan roepen 2 miljoen. Bruto pfff
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:53
Nou vergelijk jij een goede voetballer met iedereen, heeeeel dom!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:55
Nee jij bent heel dom als je roept dat 2 miljoen euro bruto pffff is. Schandalig. Dortmund schorst Dembélé ook. Ajax moet het zelf de doen met deze blaag
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:58
2 miljoen als je misschien 5 netto kan verdienen, laat mij raden jij doet iets bij Groen Links, wel de jeugdtak vermoed ik
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:02
Ja en als hij zich door ontwikkeld. Denk je dat die volgend jaar niet dat had kunnen verdienen. Dan had hij naar barca of real gekund. En nog veel meer kunnen verdienen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:41
ik ben ook niet blij met de mannier hoe sanchez reageerd naar voor nu zeg ik verkopen en nooit meer terug.
Vind ik leuk
bdr +116
zondag 13 augustus 2017 om 10:01
die spelers worden allemaal gek gemaakt door hun zaakwaarnemers ...die cashen ook flink mee .....klaar .
Vind ik leuk
Heino +36
zondag 13 augustus 2017 om 11:20
Ben ik volledig met je eens! en of dit verzoek nu van hem of vanuit zijn zaakwaarnemer komt ach de waarheid ligt in het midden. Met die Braziliaan als goed voorbeeld daarvan dacht je ook dat het in kannen en kruiken was omdat de speler in questi graag zelf graag naar Ajax wilde komen maar dan beslist de zaakwaarnemer anders voor eigen gewin. Dan heeft de speler niets meer te willen.

Vind ik leuk
bdr +116
zondag 13 augustus 2017 om 14:54
ook een goed voorbeeld ....er word gewoon vertelt ...jongen luister goed ...met deze deal ...ben jij en de rest vd familie voor je leven financieel onafhankelijk ...scheur je over 1 of 2 jaar je kniebanden af ...dan kan t niet meer ...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:08
Wat iemand hier al zei 30 miljoen plus Janssen en dan Dolberg verkopen voor 35 zou geen gekke deal zijn.
Vind ik leuk
bdr +116
zondag 13 augustus 2017 om 15:01
huntelaar in de spits ...en sierhuis ..op de bank . vleugelspeler er bij een ervaren man op t middenveld die weet hoe je een wedstrijd moet lezen ...type wouters guadado ...achter ...2 kanjers ..die weten wat echt verdedigen is ....zoals tete ...domste wat ze hebben kunnen doen om hem te laten gaan ...
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:03]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:48
Ik weet niet hoe goed Sierhuis is maar zou idd kunnen ja. Tete snap ik ook niks van of hij heel er irritant zijn geweest in de groep maar dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:12
Sanchez had gisteren zijn sportieve plicht moeten doen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:28
Sanchez en Dolberg zijn toch gehaald onder het bewind van Overmars?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:28
Ik hoop dat hij nog van gedachte veranderd. Maar ja ik dat hij vastbesloten is.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:30
Je hebt met het huidige transfer window een coach nodig die snel nieuwe spelers kan inpassen en er een team van kan maken? Is Keizer zo'n coach?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:43
ik denk dat sanchez het ook niet ziet zitten in keizer aks coach.
Vind ik leuk
bdr +116
zondag 13 augustus 2017 om 16:06
ik ken m.keizer persoonlijk ....sprak m af gelopen jaren ,regelmatig bij onze amateurclub in ons dorp waar hij ook woont ...en zal komende seizoen ook wel gebeuren ...maar neem van mij maar aan dat hij precies weet hoe hij ajax moet laten voetballen ...hij heeft net als bosz te maken met de wisselvalligheid van een jong team ..wat zelfs in 1 wedstrijd kan optreden ...daar hebben we al genoeg voorbeelden van gezien .....lyon ,schalke ,nice , gister weer ...ene fase top andere fase heeel naif en ongeconcentreerd ..dat moet er uit ...
Vind ik leuk
JTE +121
zondag 13 augustus 2017 om 10:30
-1 jaar bij Ajax en nu al weer weg,jammer,vindt maar eens een goede vervanger,en verder nog maar afwachten of Dollberg blijft,als Overmars deze 2 spelers verkoopt,zal het wel weer flink rumoerig worden bij de supporters en begrijpelijk
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:30
Een jaartje plezier van gehad en foetsie is ie.Wel lekker cashen voor Ajax maar sportief gezien is het een grote domper.Ben benieuwd hoe Ajax dit gaat opvangen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Kloten dat hij gaat. Maar voorafgaand aan de wedstrijd gisteren heb ik me maar getroost met de gedachten dat hij er echt niet altijd prima uitziet (Balo en Plea had hij toch soms aardig moeite) en aan de bal is het nog lang geen geweldenaar. Om de laatstgenoemde reden had hij moeten blijven. Maar neem het een mens kwalijk, mooie stad, prachtige club, heerlijk salaris. En zo'n gast heeft natuurlijk weinig met ajax ik projecteer mij emoties en denk hij moet voor Ajax kiezen want wat zijn de Spurs nu, maar die gozer wil vooruit. Naar Chelsea uit ipv Heracles uit. Moet me wel van het hart dat ik het gisteren niet spelen ivm motivatieproblemen wel kinderlijk vindt. Denk die redenen (waaronder kunstgras) om niet te spelen is te sneu voor woorden of Keizer is een clown dat hij met zo'n verhaal komt aanzetten.

Maar wat was het kut zeg gisteravond. Er moet zeker wat bij en hoop dat de trainert nog aan een serieus plan B werkt want dit natuurlijk lachwekkend. Heb wekenlang om die voetballende vrouwen gelachen maar wat ik me gisteren zag gebeuren...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:34
Ach ja, alles heeft zijn prijs. Voor dit soort bedragen moet je die jongens gewoon laten gaan en op zoek naar de la met schaduwlijstjes.

Punt is altijd dat eerst de grote buitenlandse transfers doorgezet moeten worden, en ze pas later in het transferwindow bij ons aankloppen.

Dan heb je het domino effect en moet je nog sneller schakelen dan eigenlijk gezond is.

Maar voor de seizoenskaarthouders/thuiskijkers is dit ruk..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:35
En zo moet je toch nog nodig opzoek naar versterkingen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:46
vertrekwens leuk en aardig maar je hebt als speler geen pot om op te staan als je nog een contract hebt. Het lijkt wel of hij door zijn Zaakwaarnemers is bewerkt die alleen maar Engelse ponden in hun ogen zien blinken. Als club kan je nu 2 dingen doe of je houd hem aan zijn contract en dan kan je een speler verwachten die tegen zijn zin gaat voetballen of je verkoopt hem aan de hoogste bieder. Als dit senario ingaat dan betekend voor Overmars dat et op zeer korte termijn spelers moeten worden aangetrokken die op dit moment op de Transferlijst staan bij een club die ook de hoofdprijs gaat vragen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:47
wanneer haat de transferwindow nu eindelijk is dicht als de competitie start
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:47
Voetballen doe je met spelers en niet met een paar 100 miljoen op de bank. Je kan beter 500 miljoen schuld hebben die een tegenwaarde heeft aan spelers die op het veld staan( Zie Real Madrid) dan wat AJAX nu doet. Het is een voetbal -en geen beleggersclub.
Vind ik leuk
stock3 +538
zondag 13 augustus 2017 om 10:49
Ook lullig voor zo een trainer met weinig ervaring!! Ga er maar aan staan!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:02
Ik snap die gast ook wel. Die wil prijzen winnen.
Vind ik leuk
Heino +36
zondag 13 augustus 2017 om 11:11
Ook zaakwaarnemers kunnen spelers het hoofd op hol brengen zodat ze er zelf ook beter van worden en dat maakt het hun niet uit of de speler nog minstens een jaar zou blijven. kijk naar die Braziliaan Richarlison die wilde heel graag voor Ajax spelen maar de zaakwaarnemer(s) zag het anders en de uitkomst is bekend.
Vind ik leuk
furgist +1446
zondag 13 augustus 2017 om 11:11
En weer verder, niemand is groter dan de club. jammer en balen, meer niet
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:11
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:18]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:12
Het feit dat Ajax vorig jaar en dit jasr geen versterkingen koopt slaat nergens op. Sanchez, Ziyech...?
Ajax is op diverse vlakken bezig geweest en dat lukt niet zomaar in Nederland. Dat moeten we accepteren, zie maar de twee afgeketste transfers. Ik ben miet blij hoe het gaat maar heel teleurgesteld over de prestatie tegen Heracles, want dit team moet daar gewoon ruim winnen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:12
Ik neem nog maar een bier onder de Kroatische zon...ik trek het beleid niet meet
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:13
de aandeelhouders wrijven zich in de handen, de fans wrijven de tranen uit hun ogen.
Je zou toch fan zijn van zo een handelshuis
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:14
Daar heeft elke club in Nederland, ieder op zijn eigen niveau, mee te maken......... blinkt er een speler uit, dan is 'ie weg!
Vind ik leuk
Drobtine +1861
zondag 13 augustus 2017 om 11:17
De hedendaagse voetballer gedraagt zich als een prostituee wie het meeste betaald mag er overheen. Ze hebben ook allemaal pooiers als een Raiola
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:18]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:29
Gewoon aan ze contract houden. Hij gaat echt de knop wel weer omzetten na enige tijd. verkopen en iets terug halen kan ook maar wij zijn nooit zo gelukkig met aankopen. juist sanchez was een schot in de roos
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:33
Daar kan je als Ajax zijnde dus helemaal niets aan doen. als deze jongen weg wil naar de PL. en geef hem eens ongelijk.

alleen wel kut dat het net voor de start van de competitie gebeurd, heb je net de hele voorbereiding achter de rug, en dan gebeurt er dit,

ze zullen wel uitkomen op 45 met doorverkoop percentage en bonus of zo.

misschien 40 miljoen met vertonghen terug :-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:13
Vertonghen terug nee toch zeker, Sánchez is twee klassen beter.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:42
Wat zou ajax toch met al dat geld gaan doen? Misschien ringetje d'r op bouwen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:00
Ajax is heel goed bezig. Had heb 3 maand eerder zijn contract laten opwaarderen met verkoop clausule.
Nu zitten ze al met te weinig verdedigers en middenvelders en verkoop je er ook nog 1.
Straks die Dolberg ook!

Weg kampioenschap want ik zie nog geen waardige vervanging binnen komen.

En zijn die er? Zoja waarom zijn die dan niet eerder gehaald in de voorbereiding? Of gaan ze met selectie van 22 man spelen waarvan 4 keepers?

Wat dat betreft snap ik Ajax niet en zeker niet in de laatste jaren dat ze spelers op laatste moment laten gaan.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:09
Marc gaat rentenieren.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:21
Die is zo goed als zeker weg
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:11
Het zijn broodvoetballers in Zuid Amerika die doen niet aan carrière planning, je zag het aan Neymar 12.5 naar 60 miljoen per jaar terwijl je 7 maand eerder nog een vernieuwd contract tekent en zegt hier beëindig ik mijn loopbaan.

Dat Sánchez binnen een dag een transferverzoek indient om voor de Spurs te spelen geloof ik niet omdat hij daarmee zijn droom om voor een grote Spaanse club te spelen direct om zeep helpt.

Dolberg blijft wel, die wil zich eerst ontwikkelen tot een stabiele basisspeler!
Vind ik leuk
hantayo +731
zondag 13 augustus 2017 om 13:19
Eerst maar eens Rosenborg verslaan!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:47
Goed gedaan Overmars je hebt je poot stijf gehouden
Ontiegelijke sukkel dat je bent
Ik vraag me af , geef je meer om de club
of geef je meer om de euro's
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:32
Deze man 40 miljoen Dolberg minimaal 35 miljoen nou dan kan je 2 leuke vervangers halen van 10 miljoen per stuk gearriveerde spelers die er meteen staan hou je nog 50 miljoen over doe je het niet slecht maarja dat zou ik doen..
Vind ik leuk
United FC +12795
zondag 13 augustus 2017 om 16:13
Helaas! Maar ik snap zo'n jongen wel. Als er veel interesse is dan gaat het ook kriebelen. Of het verstandig is een tweede maar hij speelt hier voor het geld en kent geen clubliefde. En als er interesse is van grotere clubs waar je ook nog eens meer kan verdienen dan zijn ze snel om. Had hem graag nog een seizoen bij Ajax gezien. Wordt een geweldige verdediger.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 16:13]
Vind ik leuk
Gerro +2911
maandag 14 augustus 2017 om 00:12
Begin of half Augustus beginnen overal de competities en worden er ook nog van allerlei voorrondes gespeeld maar als de maand voor bij is zien de elftal foto's er heel anders uit. Wanneer gaan ze dit eens veranderen. Dan is het ook nog eens vreemd te noemen dat wanneer je de voorrondes speelt deze geen invloed hebben op een eventuele transfer om voor je nieuw club toch europees te mogen uitkomen maar andersom heeft het wel invloed.Maar goed dat komen de grote clubs natuurlijk beter uit om zolang mogelijk te kunnen shoppen maar dit kan toch ook allemaal in de maand mei en juni geregeld zijn zodat daarna iedereen met het team eindigen waar het de competitie ook mee begint.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Sánchez hakt knoop door en dient vertrekwens in bij Ajax-directie'