'Ajax, Feyenoord en PSV hebben zich niet voor mij gemeld. Dan het buitenland'

'Ajax, Feyenoord en PSV hebben zich niet voor mij gemeld. Dan het buitenland'

zondag 13 augustus 2017 om 10:25

De transfer van Yassin Ayoub naar Bursaspor is definitief afgeketst. Het leek een kwestie van tijd voor de middenvelder van FC Utrecht naar Turkije zou verkassen, maar de deal gaat definitief niet door.

"Het is helaas niet doorgegaan", vertelt Ayoub bij De Tafel van Kees van FOX Sports. "Ik heb aangegeven dat ik graag een keer verder wil en een volgende stap in mijn carrière wil maken. De topdrie heeft zich helaas niet voor mij gemeld. De volgende stap is dan het buitenland."

Ayoub krijgt de vraag of hij zichzelf goed genoeg vindt voor clubs als Ajax, Feyenoord of PSV. "Dat kan ik niet zeggen. Ik moet het iedere week bewijzen op het veld, meer niet. Utrecht wilde me het liefst behouden. Dat vind ik ook fijn. Dat de trainer (Erik Ten Hag, red.) gewoon zegt: luister, je bent een belangrijke speler voor me en wil je er graag bij hebben. Dan speel ik graag voor Utrecht."

Plaats een reactie

PDJong +999
zondag 13 augustus 2017 om 10:27
Zou bij alledrie voor de breedte hele goede speler zijn.
Vind ik leuk
Jajaja +139
zondag 13 augustus 2017 om 10:52
Zeer goede versterking voor ajax. Zie schone nooit meer spelen als hij zou komen
Vind ik leuk
Rodajc +1675
zondag 13 augustus 2017 om 12:19
Denk niet dat Ayoub nou zoveel beter is dan De Jong, iig niet meer potentie. Vind Ayoub meer een aardige backup voor Vilhena bij Feyenoord
Vind ik leuk
3ismo +2918
zondag 13 augustus 2017 om 12:32
ajax heeft iemand nodig die ballen kan afpakken en beetje mee kan voetballen op het middenveld! type davids nigel ect. wil ayoup hard werken en anders mans werk ook opknappen? red hij het op die plek! 1 ding is zeker ayoup is beter dan shone! en van frenkie hij moet zich nog bewijzen!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:33
Hebben we niet nodig. Afgaande op de beelden van gisteravond zou hij met name voor Ajax een directe versterking zijn....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:28
Helemaal mee eens, Rodajc.
Vind ik leuk
Woudo +4832
zondag 13 augustus 2017 om 10:28
Kijk zo kan het dus ook, had m graag bij Feyenoord gehad als opvolger van el ahmadi!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:35
Hoezo? Gaat ie weg dan?

We hebben op het middenveld nu spelers die beter zijn dan deze gast dus lekker laten zitten waar ie zit!
Vind ik leuk
Woudo +4832
zondag 13 augustus 2017 om 12:59
Nee meer op termijn bedoelde ik KAE is ook al 32 natuurlijk!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:30
Dien je contract uit en maak er nog een topseizoen van in Utrecht!
Vind ik leuk
hill +154
zondag 13 augustus 2017 om 12:38
Praten over verlengen toch?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:42
Klopt. Utrecht wil graag verlengen. Ayoub speelt al jaren in het eerste en is toe aan iets anders. Een stap hogerop.
Vind ik leuk
3ismo +2918
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
kan over man deze man niet halen als vervanger van shone! shone kan het gewoon verdedigend niet meer belopen! wat moet deze jongen ongeveer kosten?
Vind ik leuk
3ismo +2918
zondag 13 augustus 2017 om 10:32
overmans*
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:32
Ben je mal, deze is nog trager.
Vind ik leuk
3ismo +2918
zondag 13 augustus 2017 om 10:34
hoe kom jij erbij dat hij traag is! deze jongen loopt meer km dan hele ajac selectie doet bij elkaar!
Vind ik leuk
Mo +6579
zondag 13 augustus 2017 om 10:44
Ja.... tuurlijk
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:53
Klopt, in een schildpadtempo. Maar sprinten kan hij niet.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:44
Geen idee hoe jij aan deze onzin komt.. Traag is hij zeker niet.
Vind ik leuk
Cfc +896
maandag 14 augustus 2017 om 00:07
Wat een onzin. Vrijdag heeft hij heel het middenveld van ADO in zijn eentje zoek gespeeld en echt niet omdat hij langzaam was
Vind ik leuk
ajax1973 +1344
zondag 13 augustus 2017 om 10:38
laat weg laat weg dat ze maar een paar goede spelers kopen middelmaat hebben we al genoeg
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:39
Die hebben we al in de gelederen... Met Frenkie genoeg mogelijkheden, hoef je deze gast niet voor te halen. Wel een prima voetballer daar niet van.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:14
Wanneer heeft Ajax shone gekocht of is dat eigen Jeugd???
Vind ik leuk
ihvmmdk +3264
zondag 13 augustus 2017 om 12:38
2012 overgekomen van NEC, transfervrij.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Ook deze speler is traag. Daarom speelt hij nog in Nederland.
Vind ik leuk
3ismo +2918
zondag 13 augustus 2017 om 10:33
ayoup is echt niet traag! hik behoort nu al een paar jaar bij de beste spelers op de nederlandse velden!
Vind ik leuk
Objectief +2465
zondag 13 augustus 2017 om 10:37
1 april
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:49
nee 13 augustus
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:57
Kruising van een schildpad en een slak.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:48
Immers, die loopt pas veel. En kijk eens naar zijn rendement. Dan ligt het rendement van Ayoub 95% hoger. Laat hem dan maar iets langzamer zijn.

Younes is ook zo een goed voorbeeld. Veel lopen en weinig rendement.
Vind ik leuk
Johan.l +3767
zondag 13 augustus 2017 om 10:34
Pffff aardig jongen, maar zeker het niveau van Ajax niet
Vind ik leuk
3ismo +2918
zondag 13 augustus 2017 om 10:35
dus shone is in jou ogen niveau ajax! die door spelers can almelo overlopen word net of hij er niet staat?
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zondag 13 augustus 2017 om 10:49
Vergeet Veltman niet...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:41
Gewoon bijtekenen al we zo doorgaan in utreg horen wij bij de top 3
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:51
Is geen typische AJAX-speler in mijn ogen.... meer iets voor een niveau daaronder, psv misschien?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:53
Ik zou hem graag erbij hebben op zuid maar ja dan komt de ramadan en lopen er 3 vezwakte spelers op het veld. Alleen daarom zeg niet halen. Hij is wel heel creatief en dat missen we een beetje vind ik. Lekker smerig steekballetje heeft wel wat
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:53
met ayoub hadden ze misschien wel van Heracles gewonnen.
Vind ik leuk
Summit +20
zondag 13 augustus 2017 om 10:57
Deze speler zoy bij alledrie de clubs iets toevoegen. Brengt verdedigend gif in het spel en heeft aamvallend ook zijn momentjes.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:02
Top! Dan kan Ajax zich etaleren als traagste team van de Eredivisie. WZAWZDT!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:02
zal wel aan mij liggen maar vind deze speler helemaal geen topper....
prima voor subtop maar top 3 totaal niet, dus ik begrijp waarom onze top 3 zich niet gemeld hebben!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:05
Maar ayoub speelt wel gewoon. Die meld zich niet ziek om een transfer te forceren
Vind ik leuk
Filip_FCU +6143
zondag 13 augustus 2017 om 11:24
Heerlijk nuchtere en verstandige jongen is het ook, dat mensen hem dan over 1 kam scheren met Moslim extremisten door zijn uiterlijk vind ik dan ook schandelijk hij is gewoon een voorbeeldprof.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:11
Is het nou top 3 of tob 3. Ik lees hier een hoop misplaatste arrogantie uit abcoude noord.
Vind ik leuk
bdr +116
zondag 13 augustus 2017 om 16:55
utrecht moet zich bezig houden met plaats 4 tm 18 ...en zeker niet met de top 3 ...ik heb nog nooit een nederlandse club onder uit zien gaan tegen postbodes en elektriciens uit luxemburg, zoals vorig jaar ......met utrecht
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:18
Dat turkse clubje zou perfect voor die jongen zijn, nu gewoon dit seizoen hier nog even je ding doen en daarna lekker naar het buitenland.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6143
zondag 13 augustus 2017 om 11:22
Voorbeeldprof, geen ziek meld gedrag, nee niks daarvan gewoon lekker bij je liefde voetballen, het geld komt over een paar jaar echt wel Joep!
Vind ik leuk
Johan.l +3767
zondag 13 augustus 2017 om 11:43
3ismo natuurlijk is schone het niveau Ajax niet meer, maar dat is intern wel op te lossen, ayoup brengt daar niet echt verbetering in. Van Beek op de plaats van schone en Franky op de plaats van bande Beek opgelost
Vind ik leuk
3ismo +2918
zondag 13 augustus 2017 om 12:43
maar die hebben totaal geen eredivisie ervaring! zo moord je de jeugd uit als het even tegen zit en het draait stroef! dat is de rede waarom het soms in wedstrijden als een kaartenhuis instort als je voorstaat en de tegenstander begint te komen! je heb gewoon die viezerikken nodig in een elftal die voor die gif zorgen! nu zijn het bij ajax op het middenveld allemaal aanvellende middenvelders allemaal het zelfde lieve types! je heb voor de banlans een paar benenzagers gewoon nodig op het middenvend en helemaal in de as van het veld! en dan komen de backs die gewoon aanvallend kleurloos zijn! eyoup is wel een harde werker en die bringt wel die tempo altijd in westrijden! en labyad heeft in twee wedstrijden meer gebracht dan wat younes heeft gebracht in 3jr tijd! ik zou die twee echt wel bij ajax willen zien? geld zat en als het niks is verkoopt ajax ze nog voor het dubbel!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:01
nee aub niet
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:15
Voor mij mag hij na Feyenoord komen ik vindt hem een prima aanvulling voor Feyenoord
Vind ik leuk
hill +154
zondag 13 augustus 2017 om 12:43
Heeft soms wat balverlies in slechte wedstrijd maar viel mij pas op hoeveel beter utrecht speelde toen hij tweede helft tegen Poznan erbij kwam.. echt blij dat hij nog blijft en dit jaar echt zijn stempel kan drukken en scorend vermogen opvoeren. O ja Ps effe contract verlengen met clausule dat hij dan na dit jaar weg kan voor vast bedrag waar beide partijen mee kunnen leven.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:43]
Vind ik leuk
Bizzy +5843
zondag 13 augustus 2017 om 12:44
Omhoog geschreven door de Pers. Maakt een paar mooie acties bij Utrecht en dan lijkt het snel wat. Verre van constant. Komt tekort voor de top.
Vind ik leuk
FCU10 +397
zondag 13 augustus 2017 om 13:03
Omhoog geschreven? Zou direct de beste speler van PSV zijn!
Vind ik leuk
Bizzy +5843
zondag 13 augustus 2017 om 13:12
Vrees dat hij hij niet mentaal hard genoeg is. Daarnaast komt hij bal handeling snelheid tekort. Heb deze al vaker geanalyseerd. Waarschijnlijk de reden waarom topclubs hem links laten liggen.

Daartegen is Alireza van AZ wel topclub waardig. Wat mij betreft welkom bij Psv !
Vind ik leuk
Bizzy +5843
zondag 13 augustus 2017 om 13:13
Ps wij hebben ook nog Ramselaar voor die positie.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:07
Ik zeg : haal Ayoup naar Ajax !
Een echte aanjager net als Zyech...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:16
Zie hem momenteel ook nog bij geen 1 van de 3 in de basis staan, op termijn wel
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ajax, Feyenoord en PSV hebben zich niet voor mij gemeld. Dan het buitenland'