Jurjus verbaast zichzelf tijdens Roda-debuut: 'Heb ik nog nooit gehad. Heel raar'

    Jurjus verbaast zichzelf tijdens Roda-debuut: 'Heb ik nog nooit gehad. Heel raar'

    zondag 13 augustus 2017 om 15:46

    Opmerkelijk: Hidde Jurjus kreeg tijdens het competitieduel tussen PEC Zwolle en Roda JC (4-2) last van kramp. De doelman, dit seizoen gehuurd van PSV, snapte dat zelf ook niet zo goed. 

    Het komt zelden voor dat een keeper kramp krijgt tijdens een wedstrijd. "Ik weet zelf niet hoe het komt. Ik weet wel: bij De Graafschap had ik het in het begin ook", aldus Jurjus voor de camera van FOX Sports. 

    "Op het moment dat er niets aan de hand is, bouw ik spanning op bij mezelf. Ik sta veel te huppen. Misschien bouw ik daardoor spanning op in mijn kuit. Een bal veranderde van richting, ik moest alles geven en toen kreeg ik kramp."

    "Ik heb het nog nooit gehad. Nu moet ik even kijken wat ik er aan ga doen", vervolgde Jurjus. "Want dit is niet de bedoeling. Wat ik al zei: ik heb het nog nooit gehad. Heel raar."

    Plaats een reactie

    zondag 13 augustus 2017 om 15:52
    Hij heeft het nog nooit gehad, maar in het begin bij de graafschap wel?
    Vind ik leuk
    goekie4 +1584
    zondag 13 augustus 2017 om 15:54
    Dan zou hij ook niet te hoeven kijken wat hij eraan gaat doen, heeft het al een keer meegemaakt.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +2998
    zondag 13 augustus 2017 om 17:25
    Dat hupsen deed ie bij de graafschap ook. Dat is wat hij zegt.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5807
    zondag 13 augustus 2017 om 16:02
    Alles moet een eerste keer zijn.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12372
    zondag 13 augustus 2017 om 17:22
    De eerste keer doet meestal pijn maar dan bij meiden
    Vind ik leuk
    2cents +49776
    zondag 13 augustus 2017 om 16:04
    Spanning
    Vind ik leuk
    MeAgain +5173
    zondag 13 augustus 2017 om 18:15
    Juist, het is gewoon de spanning. Komende wedstrijden zal het wel beter gaan.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5097
    zondag 13 augustus 2017 om 19:37
    Denk dat hij gewoon nog nooit op dat oorlogsgebied wat het kunstgras van PEC is heeft gespeeld
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 19:38]
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 20:54
    Hij was echt slecht vandaag , had zeker 2 a 3 goals moeten hebben als keeper, is tot op heden geen aanwinst.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jurjus verbaast zichzelf tijdens Roda-debuut: 'Heb ik nog nooit gehad. Heel raar'