Cocu rekent op PSV-transfer: 'Meerdere kan ik niet beloven. Het is mogelijk'

Cocu rekent op PSV-transfer: 'Meerdere kan ik niet beloven. Het is mogelijk'

vrijdag 18 augustus 2017 om 14:48

Phillip Cocu verwacht nog minimaal één inkomende transfer bij PSV. De oefenmeester rekent op een nieuwe linksback, vertelde hij vrijdag op de persconferentie in aanloop naar het uitduel met NAC Breda van zondag. 

Cocu ging niet op namen in, maar naar alle waarschijnlijkheid gaat het om Douglas Santos. De Braziliaan komt mogelijk al dit weekeinde over van Hamburger SV. "Ik ga er vanuit dat er nog minimaal één komt", zei de trainer, geciteerd door het officiële twitterkanaal van de club. "Of er meerdere volgen kan ik niet beloven. Het is mogelijk."

Cocu is in ieder geval blij met de komst van Eloy Room, die overkwam van Vitesse. "Hij is een concurrent voor Zoet. Een Nederlandse keeper met veel ervaring." Ook Hirving Lozano, vorige week de uitblinker tegen AZ, maakt een goede indruk. "Hij manifesteert zich prima. Een hele spontane en open jongen die heel gretig is op het veld."

De trainer ging ook nog in op het duel met NAC. Hij verwacht geen eenvoudige missie tegen de promovendus. "NAC is tot op het bot gemotiveerd zondag. Voor hun is het een fantastische wedstrijd, daar moet je je op voorbereiden."

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 14:52
Alsof dat veel verschil gaat maken, zal geen top seizoen worden
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:52
Misschien wel de transfer van Cocu zelf......
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:54
Ja, want geld is er niet of ook al de lucht boven stadion verkocht?
feyenoord heeft het hetbest voor elkaar voorlopig.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 14:56]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:58
Vanochtend las ik dat onderzoek heeft uitgewezen dat ca. 10% van de mensen gelukkig worden van ruzie maken of van hun eigen haat. Waar je je lekker bij voelt, word je gelukkig van. Toch blij om die 90%.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 14:59]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:07
Doordat ik iets zeg over Psv zijn financiele positie, zoek ik ruzie of haat ik ze? Uit mijn laatse zin wat ik zeg over Feyenoord blijkt dat dus niet waar te zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:11
Point taken. Ik reageerde vooral op het laatste deel van je eerste zin. Excuus voor de te snelle en ongenuanceerde reactie.
Vind ik leuk
Quareck +3357
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:24
Nee door te vragen of ze de lucht verkocht hebben.. een dooddoener van 5 jaar oud om reacties uit te lokken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:32
Doen de supporters over en weer.
Vind ik leuk
Quareck +3357
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:34
Ach ja, je hebt ook gelijk.. er is verschil tussen een sneer en ruzie zoeken.
Vind ik leuk
Senn +3526
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:34
Hey master al weer een nieuwe? Nu zal je wel iedere x 6 duimpjes krijgen van jezelf.
Vind ik leuk
MeAgain +3863
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:02
Moet jij er vooral mee doorgaan.

Hij doet het ook dus doe ik het ook maar.

Maar hij begon ermee.

Ga zo door, maak je veel vrienden mee hier.
Vind ik leuk
Mass +1614
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:29
Ik denk dat je mede clubgenoten precies jou reactie bedoelen....achterhaald, onjuist...etc...Maar goed...Ik geef bij deze Kwak gelijk. Natuurlijk is een geintje leuk...ik mag toch hopen dat we beide het belang inzien dat we ( ALLE nederlandse clubs) alle succes gunnen. Zet daarnaast de aankopen van onze clubs van dit seizoen op een rijtje....dan kopen wij iig geen middenmaat...en reageren we ook nog eens snellerals er iets gekocht moet worden.
Als voorbeeld...Klaassen is een groot gemis...die is al een week of 6 weg...maar een opvolger ho maar...Van Beek laat je nu dus kapotvallen, want die compenseert het vertrek van Klaassen niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 15:33]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:37
Ik hoop dat feyenoord ver komt in de cl.
Vind ik leuk
Mass +1614
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:38
Dat hoop ik dus ook...
Vind ik leuk
Manus +390
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:56
Over inkoppertjes gesproken. Marcel zei vanochtend al dat het bijna rond was. Regel ook nog even een CV, want Schwaab en Isi kan echt niet. Zit geen voetbal in. De Wijs gaat het niet halen naar mijn idee. Die kon vorig jaar net mee met Excelsior. We hebben beter jeugdspelers rondlopen!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:58
Obispo kan het makkelijk aan!
Vind ik leuk
Manus +390
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:02
Doorselecteren it is!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:20
Ik heb al een tijdje het gevoel dat we er geen spijt van zullen hebben als we De Wijs de kans geven. Er zit naar mijn denken meer in.
Vind ik leuk
Manus +390
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:41
Ik hoop het ten zeerste, maar ik heb er een hard hoofd in
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:57
NAC Breda heeft zich ook versterkt en zou niet echt weten hoe ze spelen wie heeft die wedstrijd van vorige week gezien?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:17
Met alleen de competitie en de beker dit jaar moet het kunnen als je naar de concurrentie kijkt.
3/4 gelijkwaardige teams maar wil je echt kampioen worden dan moet er nog wel wat gebeuren omdat je niet op de jeugd kan bouwen.
Had zeker meer van hendrix en brenet en isimat en bergwijn verwacht.
Jammer maar het is niet anders.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:40
Meen je nou echt dat jij jezelf zo noemt??? Jezus is voor PSV???? Tjonge jonge zeg
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:26
Als Locadia zich maar kan motiveren............. Breda is geen München.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:34
1 centrale verdediger nog Marcel. Isi en Daniël zijn samen echt te ligt
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:35
Die linksback hoeft toch niet? Brenet speelde prima tegen AZ!
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:20
Het gerucht gaat dat Ajax hem wil kopen voor 9 miljoen omdat van Dijk tegen valt... Die links back is dus wel nodig.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:42
Ja dat is ook een minimaal bedrag mochten zij ook maar één speler van ons kopen, ligt er natuurlijk aan wie. Hoorde net weer dat ze achter die Perr Schuurs aanzitten. Ze kunnen ook vrij weinig daar bij Ajax....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Cocu rekent op PSV-transfer: 'Meerdere kan ik niet beloven. Het is mogelijk'