De Mos zet kwaad bloed in België: 'Kom het in mijn gezicht zeggen'

De Mos zet kwaad bloed in België: 'Kom het in mijn gezicht zeggen'

dinsdag 22 augustus 2017 om 18:16

Aad de Mos heeft kwaad bloed gezet in België. Voor Paul-José Mpoku is de maat vol na een kritische opmerking van de Nederlandse analist.

De Mos liet geen spaan heel van Standard Luik, dat vrijdag in eigen huis met 0-4 klop kreeg van Zulte-Waregem. "Nu wordt gewezen naar Dossevi en Mpoku als hun beste spelers. Dat zijn twee spelers die hun wedstrijd in de wedstrijd spelen. Aan de bal af en toe heel leuk, maar zonder bal niets. Ze verdienen iets meer dan de rest, voelen zich ook beter en hebben geen spiegel", zei de oud-trainer van onder meer Ajax, PSV en Anderlecht.

Dat ging er slecht in bij Mpoku, die via Twitter reageerde op De Mos. 'Het is prima als je met de pers over mij wilt praten, maar kom dan gewoon naar Sclessin (het stadion van Standard Luik, red.) en het in mijn gezicht zeggen', aldus de Standard-speler. Later verwijderde hij de tweet en herstelde hij zich door te zeggen dat De Mos best kritiek mag uiten, maar niet moet uitgaan van aannames en veronderstellingen.

Plaats een reactie

dinsdag 22 augustus 2017 om 18:18
Niet handig natuurlijk om dat op twitter te zetten, ook al verwijder je het vrijwel direct worden er toch wel tientallen screenshots van genomen. Hij had zijn hoofd koel moeten houden en alleen die tweede tweet moeten plaatsen.
Vind ik leuk
14forever +6829
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:22
Het hoofd koel houden buj de club standard, daar klopt iets niet in die zin.
Vind ik leuk
pos +4741
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:21
Belgie en iets recht in je gezicht zeggen gaan niet goed samen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:22
Kijk maar uit, Aadje kan je makkelijk aan,
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:22
Ik snap zo en zo niet dat profs zo reageren op analytici. Ik geef toe, ze slaan vaak door in vragen en aannames maar wees een prof en een goed voorbeeld. Als je niet met deze zaken om ken gaan moet je ook nie elke maand je pay check ophalen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:27
Hypersensitief als ze met feiten worden geconfronteerd.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:30
Tja als je zo'n salaris krijgt, dan moet je ook met kritiek om weten te gaan. Ongeacht of het terecht is of niet. Een verkeerde reactie zorgt alleen maar voor afleiding. Daar win je geen wedstrijden door.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:30
Gewoon het tegendeel bewijzen!
Vind ik leuk
wladi +33
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:52
een stukje zelf reflectie is de meeste voetballers vreemd helaas. een beetje kritiek en ze zijn gelijk in hun ''eer'' aan getast.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 19:40
Mijn god, wat een stemmingmakerij van VP.
Vind ik leuk
James10 +336
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:04
Aad Handgranaat zet weer eens kwaad bloed, wat een verrassing.
Vind ik leuk
furgist +1452
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:36
Wat een pannenkoek, ziehier de macht van Mos de Boss, ahum ahum. Mos zijn poku blijft maar door het hoofd van mpoku zingen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 21:44
Haantjes gedrag…
Vind ik leuk
United FC +12783
dinsdag 22 augustus 2017 om 22:29
Ohjee Aad de Mos zit in de problemen...
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 10:02
de Mos ziet altijd een andere wedstrijd als de rest van de analisten.
Ik zal altijd weg als hij de voorbeschouwingen doet.
Als je te lang luistert naar de Mos dan snap je zelf niet meer waar je naar kijkt.
Overigens denk ik wel dat de Mos goed in de voorbeschouwing is voor de kinder programma Bassie en Adriaan (dan snapen kinderen de cloe eerder)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Mos zet kwaad bloed in België: 'Kom het in mijn gezicht zeggen'