Relletje rond Odegaard in Noorwegen: Ik weet niet waarom hij dat zegt

Relletje rond Odegaard in Noorwegen: "Ik weet niet waarom hij dat zegt"

maandag 4 september 2017 om 08:33

Een relletje rond Martin Odegaard in Noorwegen. De spelmaker van sc Heerenveen is niet opgeroepen voor het nationale elftal, omdat hij niet goed genoeg zou zijn. Hij is het daar niet mee eens.

De Noorse bondscoach Lars Lagerbäck heeft Odegaard gewogen en te licht bevonden voor een plek in de selectie. De speler van Heerenveen, die wordt gehuurd van Real Madrid, is wel mee met Jong Noorwegen. "Als Odegaard goed genoeg was geweest, had ik hem er wel bijgehaald. Maar dat heb ik niet gedaan", aldus Lagerbäck tegen TV2.

De achttienjarige Odegaard is het niet eens met het statement van Lagerbäck, die zich met Noorwegen voorbereidt op de WK-kwalificatieclash tegen Duitsland. Vanuit het Jong Noorwegen-kamp reageert hij: "Ik weet niet waarom hij dat zegt, maar het is zijn oordeel. Ik heb het gevoel dat ik wat kan toevoegen aan de ploeg. Mijn tijd zal nog komen."

Plaats een reactie

maandag 4 september 2017 om 08:36
Nou nou wat een rel.
Odegaard reageert toch gewoon heel normaal?
Vind ik leuk
Sazzz +9972
maandag 4 september 2017 om 08:41
Ik vind het anders vrij arrogant voor een speler die nog niks heeft laten zien
Vind ik leuk
maandag 4 september 2017 om 08:50
Ja, die 20 andere Noren blinken wekelijks uit bij de Europese top.
Vind ik leuk
maandag 4 september 2017 om 08:42
Ja maar "Odegaard wordt niet opgeroepen voor nationale elftal en reageert normaal" genereert geen clicks.
[Reactie gewijzigd op maandag 4 september 2017 om 08:43]
Vind ik leuk
Woudo +7641
maandag 4 september 2017 om 10:32
Ik snap de suggestieve titel ook niet van dit topic. Gewoon een normale reactie toch?
Vind ik leuk
maandag 4 september 2017 om 08:53
Maar zeg nou eens eerlijk bij Heerenveen vind ik hem ook niet de sterren van de Hemel spelen wat je van hem verwacht had:)
Vind ik leuk
JCJWZ +11214
maandag 4 september 2017 om 09:47
Klopt
Vind ik leuk
maandag 4 september 2017 om 10:18
Maar toch druipt de klasse er soms vanaf hoor. Vind hem ook niet minder dan wat er nu zit.
Vind ik leuk
mcmodd +15207
maandag 4 september 2017 om 13:15
Klasse moet altijd druipen Harry, en zeker is hij niet minder dan de anderen. Maar dat ziet zo'n trainer dan weer gewoon anders en hij gaat er over.
[Reactie gewijzigd op maandag 4 september 2017 om 13:17]
Vind ik leuk
maandag 4 september 2017 om 13:18
Hij komt er wel.
Vind ik leuk
Cookee +6457
maandag 4 september 2017 om 15:39
Al die ventjes die jong naar een buitenlandse club gaan hebben hiermee te maken... ze komen met hoge verwachtigen bv van Real en dan blijkt dat ze nog zoveel moeten leren. Denk ook aan Bruma en Rekik... die waren in de ED eerst het lachertje tot ze een paar jaar meedoen.
Vind ik leuk
maandag 4 september 2017 om 22:52
Jaaa maar ik denk niet dat deze jongen nog een paar jaar bij Heerenveen speelt.
Hij wordt gehuurd he en ergens als club moet je toch wel iemand in zo een korte tijd huren om ermee succesvol te kunnen zijn.
Of überhaupt je team steunt maar dat komt er maar niet uit in de perjoden dat deze jongen nu hier is en speelt verwacht je echt van Realmadrid afkomst kwaliteit.
Vind ik leuk
Cookee +6457
dinsdag 5 september 2017 om 16:34
Ja, ik zie Real zijn jeugd niet spelen dus ik weet dat niet.
Misschien denkt men dat omdat hij zo jong al ging dat hij wel goed moet zijn, maar in een jeugd team leer je niet met druk omgaan.
Vind ik leuk
vivaldi +1442
maandag 4 september 2017 om 10:37
Is dit de rel? Hij zegt gewoon wat hij er van vindt, echt geen overtogen
woorden. Desalniettemin, Odegaard is nu wel een betere speler geworden
bij Heerenveen, ze hebben daar ingezien dat hij echt goed kan spelen.
Vind ik leuk
maandag 4 september 2017 om 11:31
Beetje een overschatte speler, Je doet net of hij wekelijks de sterren van de hemel speelt bij Akkrum-zuid.. En beter geworden? Ik heb nog weinig van hem gezien in dat jaar dat hij nu hier in Nederland speelt.
Vind ik leuk
maandag 4 september 2017 om 13:34
Als je het al over 'Akkrum-zuid' moet hebben, ben je eigenlijk al niet meer serieus te nemen, maar vooruit.

Eind vorig seizoen en begin dit seizoen laat Odegaard zich veel meer zien. Als je op hem let, zie je zijn geweldige techniek en uitstekende inzicht. De goals laten nog op zich wachten, maar met de manier waarop hij nu al het spel verdeelt, toont hij aan over veel klasse te beschikken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Relletje rond Odegaard in Noorwegen: "Ik weet niet waarom hij dat zegt"