Update: Routinier van Manchester City ontbreekt waarschijnlijk in De Kuip

Update: Routinier van Manchester City ontbreekt waarschijnlijk in De Kuip

dinsdag 12 september 2017 om 09:36

Het lijkt erop dat Pep Guardiola in het Champions League-treffen met Feyenoord weer kan beschikken over Vincent Kompany. De Belgische verdediger van de Citizens moet dit weekend naar alle waarschijnlijkheid al de topper tegen Liverpool overslaan door een kuitblessure. 

De blessuregevoelige aanvoerder van City is wel op de weg terug van zijn blessure. Guardiola baalt van de kuitklachten. "Ik vind het heel erg jammer voor hem. De laatste zeven, acht wedstrijden van vorig seizoen speelde hij zonder problemen. Ook zijn voorbereiding was heel goed. Nu zijn we hem jammer genoeg opnieuw kwijt, maar we doen er alles aan om hem zo snel mogelijk opnieuw fit te krijgen", aldus de City-manager tegenover de Engelse pers. 

Woensdag neemt Feyenoord het in de eigen Kuip op tegen Manchester City. De terugkeer van de Rotterdammers in de Champions League vangt dan om 20.45 uur aan. 

Update 12/9 09.36: Het lijkt erop dat Kompany woensdag níet in actie komt tegen Feyenoord. Guardiola lijkt de Belgische routinier achter te laten in Manchester, meldt Het Laatste Nieuws dinsdag. Kompany krijgt rust en komt komend weekend tegen Watford mogelijk wél weer in actie. Kompany ontbrak maandag op het trainingsveld. 

Plaats een reactie

vrijdag 8 september 2017 om 17:02
Met of zonder maakt niet uit!
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 17:16
Klopt, City is hoe dan ook een paar maatjes te groot en dat is ook geen schande voor dit Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 17:34
Het grote geld wint altijd!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 10:03
hoho, Heracles - Ajax...........................
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 10:15
Hoho ajax - barca
Ajax - city
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 10:51
Ho ho..dat was op kutgras
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:48
Als ik de leiding had bij city zou ik even wat kunstgras leggen ;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 11:48]
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 21:10
Precies.... en gezien zijn historie wordt ie na 20 min eraf gehaald..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:51
Die ontbreekt toch altijd?
Vind ik leuk
United FC +9974
vrijdag 8 september 2017 om 17:04
Oeh zonder Kompany wint Feyenoord gemakkelijk van City!!
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 17:50
Had je dit ook geschreven toen je naam nog gewoon en normaal United was?
Vind ik leuk
United FC +9974
vrijdag 8 september 2017 om 18:26
Haha natuurlijk ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 19:09
Dan wordt het weer tijd dat je weer een andere nickname neemt, net zoals ik dat gedaan heb, wel verplicht maar dat is weer een ander verhaal;)
Vind ik leuk
United FC +9974
vrijdag 8 september 2017 om 19:16
Heb jij even pech! Wie ben je dan Voetbal is Passie?
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 19:38
Die grapjas van Voetbal is Passie mis ik wel :D
Vind ik leuk
United FC +9974
vrijdag 8 september 2017 om 19:39
Haha kon er ook wel om lachen ;p
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 19:59
Lees even wat ik om 19.58 uur heb geschreven hieronder.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 september 2017 om 20:00]
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 19:58
Er schijnt een ander hier te zijn met de naam Voetbal is passie, maar dat is niet de echte Voetbal is passie. Waarom? Vraag hem maar eens naar het website adres die " Iemand " jou eens heeft gegeven. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig om te begrijpen wat ik hiermee bedoel.
Vind ik leuk
United FC +9974
vrijdag 8 september 2017 om 19:59
Hansie!
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 20:00
;)
Vind ik leuk
United FC +9974
vrijdag 8 september 2017 om 20:02
Mondje dicht he ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 20:07
Nee juist niet, als ik die fake Voetbal is passie op VP zie dan zal ik hem er eens op aan schrijven. Mocht jij hem ook zien meld mij dat dan via een of ander topic.
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 21:28
Klop idd dat toendertijd 2 accounts waren met Voetbal is passie..De een had meer clicks dan de ander
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 21:48
Er was maar 1 echte Voetbal is passie, maar diverse Ajax fans hebben er toen voor gezorgd dat het account werd verwijderd door VP. Maar nogmaals, degene die nu het account heeft met de naam Voetbal is passie is een nagemaakte en dat zal ik bewijzen zodra hij weer eens post op VP.
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 22:46
Zal je volgen :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:52
Gezellig :-) hehe
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:53
Pak m!
Vind ik leuk
Degraaf +7454
dinsdag 12 september 2017 om 11:56
Ze zouden denk ik toch niet in de buurt bij Kompany gekomen ;-)
Vind ik leuk
United FC +9974
dinsdag 12 september 2017 om 12:02
Dat wil ik niet zeggen haha! Hoop wel dat ze kunnen stunten. Maar je moet ook realistisch blijven.
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 17:05
Mooi, zijn ze voor de rust al door hun eerste wissel heen
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 17:06
Woow Kompany geblesseerd? Dat is nieuw voor mij.
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 17:07
Wij gaan winnen wij zijn FEYENOORDERS
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 17:24
WZFWZDB!
Vind ik leuk
United FC +9974
vrijdag 8 september 2017 om 19:37
WZAZWZDB!!
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 20:00
Hahaha :p
Vind ik leuk
Roya +566
dinsdag 12 september 2017 om 19:03
JZAEDNM

Jullie zijn Ajax en doen niet mee


Is alleen voor het Europees in de competitie is het nog maar afwachten maar gaan we ook nog prima
Vind ik leuk
United FC +9974
dinsdag 12 september 2017 om 21:09
Na morgen weten we hoe groot (of hoe klein) de verschillen zijn.
Vind ik leuk
Sanders +1101
vrijdag 8 september 2017 om 17:17
Is toch ook wel een man van glas zeg. Maar wat een pareltje als hij fit is.
Vind ik leuk
Mo +4386
vrijdag 8 september 2017 om 17:20
Ben bang dat Feyenoord hier kansloos tegen is. Moet wel heel raar lopen wil City niet winnen
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 17:21
Dat wordt een nul zes.
Vind ik leuk
vivaldi +1280
vrijdag 8 september 2017 om 18:57
Dat is een goed bericht voor Feyenoord, deze Kompany is na zijn blessure
nooit meer de oude geworden, hij is langzaam, en het wordt tijd dat hij gaat
stoppen, maarja die Belgen willen hem nog meenemen naar Rusland !!
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 19:12
Kuytklachten tegen Feyenoord, dat geloof ik niet ;)
Vind ik leuk
vrijdag 8 september 2017 om 21:12
Wij halen thuis minstens een punt tegen City.
Vind ik leuk
mcmodd +9568
dinsdag 12 september 2017 om 12:14
Ik hoop op een 1-0 voor Feyenoord. En neem dan een stapel hout mee naar Manchester t.z.t.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:44
Zonder Kompany en Feyenoord met Kramer. De winkansen gaan wel stijgen.
Vind ik leuk
Feye1908 +4854
dinsdag 12 september 2017 om 09:48
Joh Kompany geblesseerd...dat is hij anders nooit. Zeker bang voor Kramer als tegenstander.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 10:10
Kompany zat niet lekker in zijn vel vanaf het begin, dit komt MC momenteel alleen maar ten goede.
Vind ik leuk
feyeniels +14470
dinsdag 12 september 2017 om 12:45
Top! Als er nou nog 24 spelers geblesseerd raken maken we misschien een kans :-p
Vind ik leuk
ronnieb +152
dinsdag 12 september 2017 om 15:09
Vorig seizoen heeft ManCity gelijk gespeeld bij Celtic en Monchengladbach en verloren in Monaco. Voor de goede orde ook 0-5 gewonnen bij Steau in de voorronde. Ik ga uit van 1-0 Feyenoord door onderschatting.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:33
GIO VERRAST VRIEND EN VIJAND EN STELT BOTTEGHIN OP IN DE SPITS
Tja, als je met 5-0 van Liverpool wint en daarvoor met ruime cijfers van West Ham United (3-0), Tottenham (3-0) en Real Madrid (4-1) dan is Feyenoord bij voorbaat kansloos. Tussen al die overwinningen spelen ze toch gelijk tegen het Everton van Ronald Koeman thuis (1-1), verliezen ze vriendschappelijk van Girona uit (1-0) en verliezen ze uit van Man United met 2-0. Bovenstaande in bemerking genomen is er weinig eer te behalen voor Feyenoord. Ook met Jorgensen en Haps, die nu helaas ontbreken zou het een te zware klus zijn geweest. Het is aan Gio en zijn staf om op te maken of deze wedstrijd belangrijker is dan de topper tegen PSV dit weekend. Ik had het wel geweten, had wat jeugdspelers ingepast en de belangrijkste dragende spelers vrijaf gegeven en om niet met 0-10 te verliezen Botteghin in de spits opgesteld. Zonder Jorgensen en Haps in mindere mate is Feyenoord kansloos. Kramer kan geen bal vasthouden waardoor opkomende middenvelders niet kunnen worden aangespeeld, koppend is hij ook matig tot slecht en wat dat betreft zou het opstellen van de kopsterke Botteghin in de spits een verrassende zet zijn en Man City achterin pijn doen. Wedden op twee paarden zou hierin kunnen resulteren, dat je nu niet alleen verliest, maar ook dragende spelers geblesseerd raken of tegen een kaart lopen waardoor zij tegen PSV niet inzetbaar zijn. Je verliest dus tegen Man City en ook tegen PSV of denken Gio en co daar anders over? Tegen beter weten in en mezelf voorhoudende, dat er in voetbal alles mogelijk is en dat Gio in het geniep toch wat tips heeft meegekregen van Ronald Koeman (Man City - Everton eindigde in 1-1) hoop ik nu maar, dat Larsson en Amrabat vriend en vijand zullen verbazen en dat Nelom heel sneaky de 2-1 in het voordeel van Feyenoord binnen tikt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 18:36]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Routinier van Manchester City ontbreekt waarschijnlijk in De Kuip