Update: Routinier van Manchester City ontbreekt waarschijnlijk in De Kuip

    Update: Routinier van Manchester City ontbreekt waarschijnlijk in De Kuip

    dinsdag 12 september 2017 om 09:36

    Het lijkt erop dat Pep Guardiola in het Champions League-treffen met Feyenoord weer kan beschikken over Vincent Kompany. De Belgische verdediger van de Citizens moet dit weekend naar alle waarschijnlijkheid al de topper tegen Liverpool overslaan door een kuitblessure. 

    De blessuregevoelige aanvoerder van City is wel op de weg terug van zijn blessure. Guardiola baalt van de kuitklachten. "Ik vind het heel erg jammer voor hem. De laatste zeven, acht wedstrijden van vorig seizoen speelde hij zonder problemen. Ook zijn voorbereiding was heel goed. Nu zijn we hem jammer genoeg opnieuw kwijt, maar we doen er alles aan om hem zo snel mogelijk opnieuw fit te krijgen", aldus de City-manager tegenover de Engelse pers. 

    Woensdag neemt Feyenoord het in de eigen Kuip op tegen Manchester City. De terugkeer van de Rotterdammers in de Champions League vangt dan om 20.45 uur aan. 

    Update 12/9 09.36: Het lijkt erop dat Kompany woensdag níet in actie komt tegen Feyenoord. Guardiola lijkt de Belgische routinier achter te laten in Manchester, meldt Het Laatste Nieuws dinsdag. Kompany krijgt rust en komt komend weekend tegen Watford mogelijk wél weer in actie. Kompany ontbrak maandag op het trainingsveld. 

    Plaats een reactie

    vrijdag 8 september 2017 om 17:02
    Met of zonder maakt niet uit!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    vrijdag 8 september 2017 om 21:10
    Precies.... en gezien zijn historie wordt ie na 20 min eraf gehaald..
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6179
    dinsdag 12 september 2017 om 09:51
    Die ontbreekt toch altijd?
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    vrijdag 8 september 2017 om 17:04
    Oeh zonder Kompany wint Feyenoord gemakkelijk van City!!
    Vind ik leuk
    Degraaf +14454
    dinsdag 12 september 2017 om 11:56
    Ze zouden denk ik toch niet in de buurt bij Kompany gekomen ;-)
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    dinsdag 12 september 2017 om 12:02
    Dat wil ik niet zeggen haha! Hoop wel dat ze kunnen stunten. Maar je moet ook realistisch blijven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 september 2017 om 17:05
    Mooi, zijn ze voor de rust al door hun eerste wissel heen
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 september 2017 om 17:06
    Woow Kompany geblesseerd? Dat is nieuw voor mij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 september 2017 om 17:07
    Wij gaan winnen wij zijn FEYENOORDERS
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +13667
    vrijdag 8 september 2017 om 17:24
    WZFWZDB!
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    vrijdag 8 september 2017 om 19:37
    WZAZWZDB!!
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +13667
    vrijdag 8 september 2017 om 20:00
    Hahaha :p
    Vind ik leuk
    Roya +771
    dinsdag 12 september 2017 om 19:03
    JZAEDNM

    Jullie zijn Ajax en doen niet mee


    Is alleen voor het Europees in de competitie is het nog maar afwachten maar gaan we ook nog prima
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    dinsdag 12 september 2017 om 21:09
    Na morgen weten we hoe groot (of hoe klein) de verschillen zijn.
    Vind ik leuk
    Sanders +3278
    vrijdag 8 september 2017 om 17:17
    Is toch ook wel een man van glas zeg. Maar wat een pareltje als hij fit is.
    Vind ik leuk
    Mo +11242
    vrijdag 8 september 2017 om 17:20
    Ben bang dat Feyenoord hier kansloos tegen is. Moet wel heel raar lopen wil City niet winnen
    Vind ik leuk
    vivaldi +1440
    vrijdag 8 september 2017 om 18:57
    Dat is een goed bericht voor Feyenoord, deze Kompany is na zijn blessure
    nooit meer de oude geworden, hij is langzaam, en het wordt tijd dat hij gaat
    stoppen, maarja die Belgen willen hem nog meenemen naar Rusland !!
    Vind ik leuk
    Wouter112 +516
    vrijdag 8 september 2017 om 19:12
    Kuytklachten tegen Feyenoord, dat geloof ik niet ;)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25689
    vrijdag 8 september 2017 om 21:12
    Wij halen thuis minstens een punt tegen City.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19701
    dinsdag 12 september 2017 om 12:14
    Ik hoop op een 1-0 voor Feyenoord. En neem dan een stapel hout mee naar Manchester t.z.t.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    dinsdag 12 september 2017 om 09:44
    Zonder Kompany en Feyenoord met Kramer. De winkansen gaan wel stijgen.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8317
    dinsdag 12 september 2017 om 09:48
    Joh Kompany geblesseerd...dat is hij anders nooit. Zeker bang voor Kramer als tegenstander.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    dinsdag 12 september 2017 om 10:10
    Kompany zat niet lekker in zijn vel vanaf het begin, dit komt MC momenteel alleen maar ten goede.
    Vind ik leuk
    ronnieb +347
    dinsdag 12 september 2017 om 15:09
    Vorig seizoen heeft ManCity gelijk gespeeld bij Celtic en Monchengladbach en verloren in Monaco. Voor de goede orde ook 0-5 gewonnen bij Steau in de voorronde. Ik ga uit van 1-0 Feyenoord door onderschatting.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 18:33
    GIO VERRAST VRIEND EN VIJAND EN STELT BOTTEGHIN OP IN DE SPITS
    Tja, als je met 5-0 van Liverpool wint en daarvoor met ruime cijfers van West Ham United (3-0), Tottenham (3-0) en Real Madrid (4-1) dan is Feyenoord bij voorbaat kansloos. Tussen al die overwinningen spelen ze toch gelijk tegen het Everton van Ronald Koeman thuis (1-1), verliezen ze vriendschappelijk van Girona uit (1-0) en verliezen ze uit van Man United met 2-0. Bovenstaande in bemerking genomen is er weinig eer te behalen voor Feyenoord. Ook met Jorgensen en Haps, die nu helaas ontbreken zou het een te zware klus zijn geweest. Het is aan Gio en zijn staf om op te maken of deze wedstrijd belangrijker is dan de topper tegen PSV dit weekend. Ik had het wel geweten, had wat jeugdspelers ingepast en de belangrijkste dragende spelers vrijaf gegeven en om niet met 0-10 te verliezen Botteghin in de spits opgesteld. Zonder Jorgensen en Haps in mindere mate is Feyenoord kansloos. Kramer kan geen bal vasthouden waardoor opkomende middenvelders niet kunnen worden aangespeeld, koppend is hij ook matig tot slecht en wat dat betreft zou het opstellen van de kopsterke Botteghin in de spits een verrassende zet zijn en Man City achterin pijn doen. Wedden op twee paarden zou hierin kunnen resulteren, dat je nu niet alleen verliest, maar ook dragende spelers geblesseerd raken of tegen een kaart lopen waardoor zij tegen PSV niet inzetbaar zijn. Je verliest dus tegen Man City en ook tegen PSV of denken Gio en co daar anders over? Tegen beter weten in en mezelf voorhoudende, dat er in voetbal alles mogelijk is en dat Gio in het geniep toch wat tips heeft meegekregen van Ronald Koeman (Man City - Everton eindigde in 1-1) hoop ik nu maar, dat Larsson en Amrabat vriend en vijand zullen verbazen en dat Nelom heel sneaky de 2-1 in het voordeel van Feyenoord binnen tikt.