Feyenoord is een hecht team. Ze hebben daar niet echt iemand die de Messi is

"Feyenoord is een hecht team. Ze hebben daar niet echt iemand die de Messi is"

maandag 11 september 2017 om 18:27

PSV heeft maandag geprobeerd om de rijen weer te sluiten na de zeperd tegen sc Heerenveen van zondag. Aanvoerder Marco van Ginkel laat tegenover PSV TV weten dat de selectie elkaar de waarheid heeft verteld.

"Of er harde woorden zijn gevallen? Er is in ieder geval duidelijk gemaakt wat er fout ging en wat er beter moet gaan", aldus Van Ginkel. "Bepaalde jongens hebben onder ogen moeten zien wat ze fout deden en wat ze moeten veranderen. Ja, dat kan soms wel eens hard aankomen."

De 24-jarige middenvelder beseft dat PSV zich snel weer moet oprichten, aangezien het zondag alweer tegen Feyenoord moet spelen. "Een hecht team. Ze hebben niet echt iemand die de Messi van Feyenoord is, maar dat hebben wij ook niet", laat de aanvoerder weten. "Het zou een mooie revanche zijn voor Heerenveen-uit, maar ook voor de twee nederlagen tegen Feyenoord van vorig seizoen. En als je thuis een topper wint, ziet de wereld er weer heel anders uit."

Poll

Wat gaat PSV volgende week doen tegen Feyenoord?

(935 stemmen)

Plaats een reactie

2cents +31280
maandag 11 september 2017 om 18:29
Gek dat er dan niemand op het veld z'n mond open deed toen het hele elftal uit elkaar werd gespeeld de eerste helft.
Vind ik leuk
Morris +13066
maandag 11 september 2017 om 18:32
Gek dat een huurling aanvoerder is, wat zegt dat over het vertrouwen naar de spelers die onder contract staan?
Vind ik leuk
Eendracht +6316
maandag 11 september 2017 om 18:34
Tsja, we wilden eigenlijk eerst de slechtste speler de aanvoerderband geven..
Maar ja, dan krijgen we weer te horen dat we anderen nadoen he..
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:36
Dit is humor hahha
Vind ik leuk
Morris +13066
maandag 11 september 2017 om 18:37
Humor.. Mooi..

De vraag is, is dit de beste keuze als aanvoerder?
Vind ik leuk
bits +3503
maandag 11 september 2017 om 18:46
De meeste hebben het al lastig genoeg met zichzelf..
Vind ik leuk
Morris +13066
maandag 11 september 2017 om 19:17
Ginkeltje niet dan?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:47
Ik denk van wel. Al zou hij zich nog wel wat beter in die rol kunnen schikken.
Vind ik leuk
Morris +13066
maandag 11 september 2017 om 19:17
Klinkt als beste van de slechtste?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 19:17]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:26
Inderdaad ja ;)
Vind ik leuk
Jozef +17793
maandag 11 september 2017 om 20:36
Deze is echt wel leuk gevonden, Eendracht.
Vind ik leuk
Tfoe +414
dinsdag 12 september 2017 om 09:49
ja deze kan ik wel waarderen :)

Groeten uit Amsterdam hahaha
Vind ik leuk
Adje80 +2041
maandag 11 september 2017 om 18:35
Precies een huurling en een speler die altijd tweede keus is geweest moeten het team op sleeptouw nemen, diep triest
Vind ik leuk
2cents +31280
maandag 11 september 2017 om 19:29
Dat is inderdaad apart, maar wie had het moeten worden? Zoet wilde weg, De Jong wilde en moest eigenlijk weg. Hendrix komt net van de bank. Dan heb je nog mensen als Arias, Isimat, Pereiro en extreemste geval: Locadia.

Als je er langer over nadenk is het niet eens een rare keuze. Al zou je nu Zoet alsnog kunnen kiezen, maar dat is ook een nobody.
Vind ik leuk
Morris +13066
maandag 11 september 2017 om 19:34
Ik zou dan toch voor Hendrix kiezen. Signaal naar je eigen jeugdopleiding en talent om niet op te geven.

Vind ik leuk
2cents +31280
maandag 11 september 2017 om 19:38
Hendrix is ook geen leider, hij is een schuchtere waterdrager. Bovendien eentje die nu nog altijd geen zekerheidje lijkt. Of dat in ieder geval niet uitstraalt.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 19:38]
Vind ik leuk
Morris +13066
maandag 11 september 2017 om 19:47
Klopt maar ginkel is niet veel beter. Zodoende kijk ik naar een breder context
Vind ik leuk
2cents +31280
maandag 11 september 2017 om 20:05
Hij is wel beter, maar hij is een huurling. :P
Vind ik leuk
Morris +13066
maandag 11 september 2017 om 20:09
Beter als speler maar niet als captain
Vind ik leuk
2cents +31280
maandag 11 september 2017 om 20:13
Niet veel beter zeg jij toch? Dat is nog steeds beter. :P

Maar in eerste instantie zeg ik ook: geen huurling als captain.
Vind ik leuk
Morris +13066
maandag 11 september 2017 om 21:07
Wedstrijdje ver pissen??

Kom liever even tegen me aan schuren.. Heb jeuk ;-)
Vind ik leuk
Tfoe +414
dinsdag 12 september 2017 om 09:51
Ehhh laat ze het lekker zo houden daar....
Gaat prima zo....
Vind ik leuk
Gu3rilla +13401
maandag 11 september 2017 om 18:32
Het zal wel denken ze allemaal.

De helft wou weg stond op het punt om te vertrekken en geeft nu geen fuck meer. Zou ik ook niet doen als ik weg wou en kon.

Heel PSV is een grote vriendengroep Toon vind Marcel ok en vice versa en zo gaat het bij heel PSV niemand is kritisch op elkaar en het is wel allemaal goed.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 18:33]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:34
Ja tuurlijk.
Heb je alleen jezelf mee door er met de pet naar te gooien.
Hoe kom je erbij dat ze niet kritisch zijn tegen elkaar?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 18:35]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:35
Ik zie Psv wel winnen, Feyenoord heeft Manchester City in de benen en Psv speelt thuis.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:25
Ik denk 1-1 of dat PSV compleet van de mat wordt gespeeld met 0-2 of iets dergelijks.
Vind ik leuk
2cents +31280
maandag 11 september 2017 om 19:30
Ik denk dat daar best wat in zit.
Vind ik leuk
Jozef +17793
maandag 11 september 2017 om 20:38
Zo komt die club dus aan zijn warme imago...
Vind ik leuk
Gu3rilla +13401
maandag 11 september 2017 om 20:40
Waarschijnlijk wel.
Vind ik leuk
Jozef +17793
maandag 11 september 2017 om 20:43
Nou ja, een beetje erg flauw vind ik hem zelf ook wel eigenlijk...
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:32
De wereld blijft er dan ook gewoon hetzelfde uit zien hoor meneer van Ginkel.
Vind ik leuk
Mo +4392
maandag 11 september 2017 om 18:31
Waarom doen we toch altijd alsof dat zo erg is? Je mag iemand gerust verrot schelden als hij iets fout doet, kan geen enkele kwaad. Als een speler iets kleins fout doet moet je dat gewoon zeggen, maakt geen fuck uit dat het hard aankomt het zijn toch geen watjes
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:32
PSV is geen team...
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen???

Cocu out en dan weer verder...
En... tijdens de sabbatical samen
Samen met F.de. Boer brainen over ´hoe nu verder...?´
groeten uit Helmond

Jan
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:37
Lekker makkelijk om na elke misstap die flauwekul van je te roepen.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:14
beste Spaanse boer, je zou eens moeten weten hoeveel pijn het mij kost om deze afbraak-opmerkingen telkens te moeten maken...
Maar nóg meer pijn kost het om die ellende van PSV elke week aan te moeten zien, omdat er een staf zit die blijft volharden in steeds maar weer hetzelfde falen...
Denk dáár maar eens over na voor je commentaar geeft...
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:34
Steunen/supporten ipv afzeiken!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:41
Hmmm wederom mekaar de waarheid verteld.
Gaat nog vaak gebeuren dit seizoen.
Vind ik leuk
Jozef +17793
maandag 11 september 2017 om 20:41
Zou iedereen eigenlijk altijd moeten doen, is het niet?
Vind ik leuk
Maxidi +2710
maandag 11 september 2017 om 18:44
Feyenoord gaat walsen komend weekend, die boeren worden gesloopt !!!
Vind ik leuk
Jozef +17793
maandag 11 september 2017 om 20:42
0-10 dan maar?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:49
Ik hoop alleen dat lama Locadia, als ie al mag spelen, een stuk ducttape op zijn muil geplakt krijgt!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:52
En toch veel meer kwaliteit dan jullie, Van Ginkeltje...
Vind ik leuk
Vamos M +2637
maandag 11 september 2017 om 18:57
Ajax heeft toch wel hun eigen Messi. Lionel Ziyech, haha!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:10
Beste speler van de Eredivisie
Vind ik leuk
Vamos M +2637
maandag 11 september 2017 om 19:23
Hele goede creatieve speler wilde hem toen hij bij Twente zat maar al te graag bij PSV hebben, maar helaas..
Vind ik leuk
R2 +1751
maandag 11 september 2017 om 19:53
Ziyech wilde ook graag naar PSV, maar zij twijfelden aan zn mentaliteit. En durfde het risico niet te nemen. Best wel kenmerkend voor de technische staf op dit moment.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:07
Arrogant mannetje vind ik hem.
Hij denkt datie het al gemaakt heeft.
Vind ik leuk
Jozef +17793
maandag 11 september 2017 om 20:45
Heeft ie ook toch?

Het is maar net ten opzichte van wie je zoiets ziet.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:00
Zouden ze ook Cocu en Brandts de waarheid hebben gezegt. Het is wel zo dat als ze winnen zondag met redelijk voetbal iedereen opeens weer positiever is.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:20
Een soort Messi in de ED? Die zal ook nooit komen! Daar is de competitie veel te zwak voor...
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:46
We hebben Dries Messi gehad.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:48
Was ook een toppertje hoor, nog steeds natuurlijk. Maar bedoel dat er nu geen types meer zijn zoals dan Driesje.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:50
Frenkie kan er zo 1 worden.
Er lopen genoeg spelertjes met de potentie hoor.
Mentaliteit is een tweede.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 20:51]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:56
Frenkie wie?

Maar potentie hebben is geen garantie. Maar wel mogelijkheden maar de eredivisie is te zwak.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:10
Er komen nog steeds grote namen uit de eredivisie.
Tuurlijk geen top niveau, maar wel een geweldige competitie als laatste stap naar de top.
Nederlanders zijn goed in elkaar afzeiken.
Het glas is vaker half leeg dan half vol.
Komt ook door die shit programma's zoals voetbal inside.
Altijd weer dat negatieve sfeertje.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:54
Moet je ook niet naar kijken ;)
Vind ik leuk
United FC +10080
maandag 11 september 2017 om 22:51
Frenkie de Jong natuurlijk!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:55
Die kan je toch niet vergelijken met Dries Mertens? Daar hadden we het over ;)
Vind ik leuk
United FC +10080
maandag 11 september 2017 om 23:02
Dat klopt maar hij zegt Frenkie ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:10
Daarom dacht ik ook welke dan :p
Vind ik leuk
United FC +10080
maandag 11 september 2017 om 22:51
Lozano is ook wel een potentiële topper.
Vind ik leuk
United FC +10080
maandag 11 september 2017 om 22:50
Drie Messi's?
Vind ik leuk
United FC +10080
maandag 11 september 2017 om 22:47
Wij hebben Lionel Younes ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:48
Hahaha mooie jij, goeie! :D
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:01
Dat zegt de verlosser van Eindhoven .
Die middelmatige voetballer
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:36
Feyenoord heeft geen Messi, dat is 100% waar.
Wat Feyenoord wel heeft is een team dat voor elkaar door het vuur gaat. Feyenoord heeft helaas wel enkele zeer slechte spelers die ( Diks en Nelom) er voor kunnen zorgen dat de arbeid van de dragers( Karim en Vilhena) volledig te niet gedaan wordt door klungelig handelen. Ondanks deze twee echt mindere schakels hoop ik dat Feyenoord kan stunten Wat mij betreft is een gelijkspel al een stunt. Ik las overigens net dat het team van ManCity een hogere waarde vertegenwoordigd dan die van PSG..
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:51
Waarom zeuren jullie allemaal toch zo!
Het gaat zo toch prima met psv.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:06
precies wat Dharmpie zegt.
Geen team, en dat is op het conto van Cocu te schrijven.
Geen enkele flow bij PSV.

In Engeland weten ze raad met trainers die niet functioneren met een team.
groeten

Jan
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:11
Jan, ik vind dat je gelijk hebt hoor.
Maar "alleen" aan cocu ligt het niet.

Maar vanuit mijn zienswijze gaat het prima zo :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 00:15
Pietje PSV is geen team... helaas...
Was het maar zo.
Gelukkig is er een van Ginkel...
Wat een prachtige speler is dat toch... ook als mens.
groeten
Vind ik leuk
Guusman +379
maandag 11 september 2017 om 23:20
Dacht altijd dat alleen Barcelona ' een Messi ' had :S
Of zijn er meerdere Messies?
Kan je ook een cursus volgen om een Messi te worden?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:20
Als ze elkaar echt de waarheid hebben verteld is t laatste beetje zelfvertrouwen ook weg, is gewoon een heel matig elftal zonder persoonlijkheden met 1 leuke speler, Lozano. De rest is subtop at best
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 01:06
Graag zou ik bij PSV het motto van F'noord in de praktijk zien: Geen woorden, maar daden!!
Vind ik leuk
furgist +985
dinsdag 12 september 2017 om 05:06
O echt joh. Bij Psv wel en hij heet, Messi van Ginkel zeker? laat me niet kotsen,
Vind ik leuk