'Dat was een van de hoogtepunten uit mijn carrière bij Feyenoord'

'Dat was een van de hoogtepunten uit mijn carrière bij Feyenoord'

maandag 11 september 2017 om 21:27

Clemens Zwijnenberg denkt dat Feyenoord zeker wat te zoeken heeft in de Champions League. Zwijnenberg speelde tussen 1995 en 1997 voor de Rotterdammers. Bovendien kwam hij met de landskampioen uit in de Champions League.

"Je hebt er als voetballer en als club altijd wat te zoeken", zegt hij tegen RTV Rijnmond. "Het is altijd mooi om mee te maken. Ook al verlies je, je hebt altijd kansen. Dat is voetbal. De spelers leren er altijd wat van. Het is mooi dat Feyenoord weer in zo'n rijtje staat."

Zwijnenberg speelde met Feyenoord op het allerhoogste Europese niveau. "Dat was een van de hoogtepunten uit mijn carrière. Het is sowieso leuk om Europees voetbal mee te maken. Dat deuntje erbij. Dat geeft glans aan Europees voetbal. Het is hartstikke mooi dat ze weer op dat niveau kunnen spelen."

Volgens Zwijnenberg hoort Feyenoord nergens anders dan in de Champions League. "Ik ben blij dat ze weer op dit niveau zitten. Daar horen ze ook. Ik kan met trots zeggen dat Feyenoord eindelijk weer kampioen is geworden. Ik gun het Giovanni van Bronckhorst van harte."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Marco S +2544
maandag 11 september 2017 om 21:30
Wat fijn dat ik weet wat schweinie hier van vindt..
Vind ik leuk
Roekoe +4409
maandag 11 september 2017 om 21:31
Je hoeft het niet te lezen
Vind ik leuk
Marco S +2544
maandag 11 september 2017 om 21:32
Jawel want je weet vooraf niet wat er staat..
Vind ik leuk
Roekoe +4409
maandag 11 september 2017 om 21:42
Het artikel begint met zijn naam dus als mr Zwijnenberg je niet boeit had je weer lekker verder kunnen gaan met je interessante leven
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 21:42]
Vind ik leuk
Marco S +2544
maandag 11 september 2017 om 21:48
Waarom doe je lelijk?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:31
Laat lekker blij zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 06:35
Ik hoop voor het ned voetbal dat Fey overwintert...... maar ben bang dat napoli en mc een maatje te groot zijn.
Shaktar kloppen voor plek3 is hoogst haalbare.
Vind ik leuk
Marco S +2544
maandag 11 september 2017 om 21:31
Kan koko Hoekstra ook worden geïnterviewd? Wat vind hij van de zaadjes in het kunstrgras?
Vind ik leuk
PDJong +1000
maandag 11 september 2017 om 21:32
We zullen het zien woensdag
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:33
Clemens, ouwe tukkert, je maakte wel een mooie goal tegen het onverslaanbare Ajax van '95
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:35
De UEFA zou zich gelukkig moeten prijzen met deelname van een echte volksclub met zo'n aanhang en sfeer. Die zielloze geldmachines uit Londen en Parijs hebben m.i. geen toegevoegde waarde.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:37
Die voetballen tenminste wel fatsoenlijk.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:03
En zeker met die aanhang in uitwedstrijden.
Feest !
Vind ik leuk
Rodajc +1847
maandag 11 september 2017 om 21:38
Wie?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:20
Feyenoord gaat history schrijven met het winnen van de CL.......of niet natuurlijk, dat ken ook;)
Vind ik leuk
Vlietje +100
maandag 11 september 2017 om 22:51
Ik als Ajax supporter hoop toch echt dat hij gelijk heeft... laat Feyenoord maar wat punten binnen halen voor NL... mogen ze in het weekend weer verliezen!!!
Vind ik leuk
remakil +1637
maandag 11 september 2017 om 23:58
Misschien moeten ze Joop Hiele ook wat vragen stellen...

Anyway, wat Feyenoord woensdag vooral zoekt in de CL is een antwoord op de vraag "hoe houden we City tegen?"...
Vind ik leuk
wijze man +1207