Update: 'Als PSV schikkingsvoorstel afwijst, is Locadia inzetbaar tegen Feyenoord'

Update: 'Als PSV schikkingsvoorstel afwijst, is Locadia inzetbaar tegen Feyenoord'

dinsdag 12 september 2017 om 13:48

De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar Jürgen Locadia. De aanvaller van PSV zou hebben gespuugd naar Denzel Dumfries van sc Heerenveen.

Het incident gebeurde zondag in de 66ste minuut van de competitiewedstrijd tussen Heerenveen en PSV (2-0). De KNVB meldt dat Locadia en PSV tot woensdag 10.00 uur hebben om hun verklaringen naar de aanklager te sturen. Die zal dan een oordeel vellen. Op basis van het vooronderzoek volgt er een schikkingsvoorstel of een sepot.

Als Locadia een schorsing opgelegd krijgt, mist hij waarschijnlijk de Eredivisie-kraker van aanstaande zondag tegen Feyenoord. Het nieuws uit Zeist komt PSV extra slecht uit, omdat Hirving Lozano ook een schorsing moet vrezen. De KNVB wil Lozano voor drie duels schorsen, waarvan één voorwaardelijk, na 'ernstig gemeen spel' tegen Dumfries. PSV is in beroep gegaan. De tuchtcommissie buigt zich donderdag over de zaak.

Update 13.48 uur: De kans is groot dat Jürgen Locadia zondag gewoon inzetbaar is in de topper tussen PSV en Feyenoord. Als de Eindhovense club een schikkingsvoorstel afwijst, dan tilt de KNVB de zaak over het weekeinde heen, meldt het Eindhovens Dagblad.

Het spuugincident rond Locadia en Dumfries:

Poll

Moet Locadia geschorst worden?

(1693 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 11:38
En terecht, wat een zwijn!
Bijzonder respectloos naar de tegenstander en daarnaast erg smerig.
Meerdere wedstrijden schorsing zou op zijn plaats zijn.
Aanpakken die handel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 11:40]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:47
Geef hem maar een vervangende taakstraf bij de lama's
Vind ik leuk
Aal +12607
dinsdag 12 september 2017 om 11:55
Vies vuil onopgevoed rotjong is het!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:03
Ik snap zijn frustraties wel, hij is de eredivisie al lang ontgroeid en moet zomaar met al die middelmaat samenspelen. Dan raak je de controle weleens kwijt ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:07
Sarcasme ten top.
Vind ik leuk
Carl +974
dinsdag 12 september 2017 om 12:53
Het is natuurlijk geen Bayern Munchen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:20
Als zo eentje dat deed bij mij of een van de jongens waar ik mee voetbal, dan ging hij het eerste beste duel erna met een driedubbele beenbreuk en open wond van het veld af, zou ook geoorloofd moeten worden in de eredivisie vind ik
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 12:29]
Vind ik leuk
mcmodd +9633
dinsdag 12 september 2017 om 12:35
Moeten we helpen zoeken Fritz? Het schijnt dat je een paar remmingen kwijt bent. Wat denk je, iemand uit wraak een drievoudige beenbreuk bezorgen, dat is minder erg dan spugen en geoorloofd als antwoord op spugen?
Ik ben het met je eens, het is vreselijk smerig, maar jij noemt ergere dingen naar mijn mening.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:45
Je moet het met een korreltje zout nemen, al die serieuze mensen hier pfff. Geloof me hij zou sowieso een gratis cursus vliegles krijgen maar je begrijpt hopelijk zelf ook wel dat ik het een klein beetje aandikte???
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 12:45]
Vind ik leuk
mcmodd +9633
dinsdag 12 september 2017 om 12:48
Ooooh ;--))
Vind ik leuk
erikg +551
dinsdag 12 september 2017 om 14:44
klein beetje aandikte, dus enkele beenbreuk bedoel
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:56
Jaa mee eens eerst beste duel leg je hem in de reclame borden en als hij besluit verdwr te spelen doen we het nogmaals
Vind ik leuk
MeAgain +3292
dinsdag 12 september 2017 om 20:22
Jij hebt nog minder verstand dan locadia.
Vind ik leuk
redknap +649
dinsdag 12 september 2017 om 13:27
Rotterdamse humor staat altijd bol van cynisme .
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:09
Brabantse ook blijkbaar
Vind ik leuk
Bizzy +4451
dinsdag 12 september 2017 om 15:00
Lang niet zo erg als wat Suarez deed
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:09
Ik vind dit ook niet heel erg netjes. In ieder geval niet voor iemand die zegt dat iemand anders een 'vies vuil onopgevoed rotjong' is.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:15
Zo grappig is Locadia niet. Of gaat hij plaatjes draaien?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:21
Hij gaat een duet roggelen met de Bever.
Vind ik leuk
United FC +10323
dinsdag 12 september 2017 om 16:47
Jij krijgt die roggel niet op mijn gezicht.... Dat zou je wel willen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:39
Gatver nee zo'n smeerlap ben ik niet. Het enige wat ik gaaf vind om bij het andere geslacht in het gezi..... ach laat ook maar dit kan niet.
Vind ik leuk
United FC +10323
dinsdag 12 september 2017 om 21:15
Hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:39
Hahahahahahaha!!!!:0)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:05
Hahahahaha
Vind ik leuk
robery +1821
dinsdag 12 september 2017 om 11:48
Kan je nog de fluim herinneren van Rijkaard naar Rudi Völler?
Reageerde je toen ook zo?

Ben het we met je eens hoor verder maar om gelijk zo fel te reageren is ook overdreven. Jij hebt die fluim toch niet in je gezicht gekregen?

Dus neem een borrel en adem in en adem uit.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:51
Nee joh, dat is anders ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:51
Dat was voor mijn tijd dus daar kan ik weinig zinnigs over zeggen.

Ik vind het gewoon goor en het hoort niet op het voetbalveld thuis. Dan moet gewoon aangepakt worden.

Daarnaast vind ik het nog wel wat vroeg voor een borrel dus ga ik voor een bak koffie.
Vind ik leuk
robery +1821
dinsdag 12 september 2017 om 11:54
Denk dat je teveel cafeïne op hebt. Is ook slecht voor je hart. Werk ze.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:05
Ja die was ook smerig Rijkaard heeft ook dommen dingen gedaan daartussen één en al voorbeeld prof. Waar zijn al die wereldprestaties en goede dingen van deze opvolger van Drenthe?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 12:12]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:12
Rijkaard was geweldig. En precies bij de goeie.
Ik weet het is incorrect maar dat was een correcte fluim.
Vind ik leuk
United FC +10323
woensdag 13 september 2017 om 09:17
Sneaky maar het blijft erg smerig!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:06
Net als bij de politie vervolgen voor mishandeling!
Vind ik leuk
Simpel +88
dinsdag 12 september 2017 om 15:15
Wist je dat je hier gewoon aangifte tegen kan doen.

Je kan ziektes krijgen als je speeksel in de ogen krijgt

Ronduit belachelijk

Hoop dat hij een lange schorsing krijgt!
Vind ik leuk
MeAgain +3292
dinsdag 12 september 2017 om 20:20
Doe even normaal!
Ja het is smerig en zeer onsportief, maar niet erger dan een aanslag op iemand zijn benen of een elleboog stoot.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 01:05
Niet mee eens!
Dit mag van mij uiterst zwaar bestraft worden omdat het bijzonder vunzig is, respectloos is en het de onkunde van Locadia bloot legt.
Vind ik leuk
Bengelino +4432
dinsdag 12 september 2017 om 11:39
Vieze lama!
Vind ik leuk
robery +1821
dinsdag 12 september 2017 om 11:49
Schaap.
Vind ik leuk
Roekoe +3663
dinsdag 12 september 2017 om 11:39
Wie zal hem dan vervangen? Gudmunsson?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:45
De jong
Vind ik leuk
robery +1821
dinsdag 12 september 2017 om 11:48
Alles is beter dan het brandhout wat nu in de basis 11 staat.
Vind ik leuk
jtodam +380
dinsdag 12 september 2017 om 11:42
Jurgen Lamadia
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:42
Terecht.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:42
Spugen hoort niet op een voetbalveld thuis. Klaar. DJ Locadia trouwens ook niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:44
terecht spugen naar je tegenstander daar mag je wel een paar wedstrijden voor geven "zeker respectloos"
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:44
Alleen gullit mag dat
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:49
En Hansie natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:57
Gullit? Beetje in de war met Rijkaard misschien?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:28
Ze leken vroeger ook zo op elkaar
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:47
Snotaap even op z'n plaats zetten. Wat denkt hij wel niet (-;
Vind ik leuk
Bdog +2634
dinsdag 12 september 2017 om 11:47
Wel balen voor Botteghin, die had op een makkelijk middagje gerekend tegen PSV, maar nu doet zijn beoogde tegenstander vermoedelijk niet mee.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:48
Rudi Voller
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:50
Ook schorsen, klaar!
Vind ik leuk
robery +1821
dinsdag 12 september 2017 om 11:53
Zeiden we vorig ook over de Feyenoorders maar die werden vrijgesproken door vormfouten. Hypocriet gelul neem ik niet serieus. Weten wanneer je niet moet reageren is tegenwoordig zeldzaam.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:27
Vilhena werd anders niet vrijgesproken, maar stel die Locadia en Lozano allebei maar op want anders zijn de excuses weer niet van de lucht na de 2e opeen volgende nederlaag van Psv.
Vind ik leuk
R2 +1767
dinsdag 12 september 2017 om 13:16
Vind Feyenoord nou ook niet geweldig spelen. Hetzelfde geldt voor Ajax. Heel de top 3 speelt matig en weinig overtuigend. Ik hou mn hart vast voor Feyenoord morgen. Ik hoop dat ze volledig gefocust voor de dag komen en misschien kunnen stunten. Ik denk dat een grote nederlaag een enorme mentale klap zou zijn en dat dat zondag mogelijk zijn tol zou eisen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 13:16]
Vind ik leuk
MeAgain +3292
dinsdag 12 september 2017 om 20:29
Ik vind het zo jammer dat bepaalde figuren van Feyenoord nu z'n grote mond hebben. Psv is nog nooit zo onderuit gegaan dan Feyenoord.
Psv is zeker niet in goede doen maar dat zijn we wel vaker eens niet. Jullie moeten dat als geen ander herkennen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 11:53
Lamacadia
Vind ik leuk
robery +1821
dinsdag 12 september 2017 om 11:56
Je doet je naam geen eer aan. Er zijn betere al verzonnen. Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Vind ik leuk
Suomi71 +414
dinsdag 12 september 2017 om 11:55
Geen Locadia en geen Lozano bij PSV tegen Feyenoord. Dat maakt de opdracht er niet makkelijker op. De Jong maar weer van stal halen.
Vind ik leuk
frhoi +364
dinsdag 12 september 2017 om 12:11
agh, wij geen Jorgensen en waarschijnlijk geen haps dusja
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:49
Dusja wordt een eitje voor PSV......
Vind ik leuk
frhoi +364
dinsdag 12 september 2017 om 14:13
dat niet ;)
Vind ik leuk
Foebele +30258
dinsdag 12 september 2017 om 12:01
Geeft Cocu meteen een goed excuus om Luuk er weer in te zetten, want dat hij voor Locadia kiest is natuurlijk gewoon een foutje.
Vind ik leuk
Ale +728
dinsdag 12 september 2017 om 12:11
Ja zet de jong er maar weer in. Leve de jeugd bij psv.
Vind ik leuk
Foebele +30258
dinsdag 12 september 2017 om 12:51
Als de jeugd niet goed genoeg is moet je ze er ook niet geforceerd in gaan zetten. Als Lammers beter is dan moet hij dat maar bewijzen, Locadia is in ieder geval niet beter, dat heeft hij allang bewezen en daarnaast is het een rare kwast wat voor je team ook niet ideaal is.
Vind ik leuk
MeAgain +3292
dinsdag 12 september 2017 om 20:34
Dus na 4 wedstrijden heeft een speler kansen genoeg gehad?
Vind ik leuk
MeAgain +3292
dinsdag 12 september 2017 om 20:32
Hij kiest voor locadia omdat anders de Ajacieden weer beginnen te huilen dat de eigen jeugd geen kans krijgt bij psv. Ik hoop dat locadia niet mee mag doen, zal hem leren!
Hoop dat cocu lammers opsteld en donyell Malen laat debuteren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:01
Walgelijk!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:01
5 wedstrijden schorsen die viespeuk
Vind ik leuk
MeAgain +3292
dinsdag 12 september 2017 om 20:35
Oh als 5 wedstrijden is dan kan je hem de volgende keer beter een ellenboog stoot geven ;)
Het moet wel in verhouding staan, vind je niet?
Vind ik leuk
dhrwobo +7265
dinsdag 12 september 2017 om 12:02
Lozano gleed volle bak uit waardoor hij z'n tegenstander neerhaalde, anders was er niets gebeurd. Dus geen rood. En ik heb wel een beeld gezien dat Locadia spuugt, maar niet dat hij de speler raakte. Half voetballend Nederland spuugt of haalt andere trucjes uit. Als hij z'n speler raakte, dan mag hij van mij geschorst worden, als het niet bewust naar z'n tegenstander bedoeld was dan niet... simpel zat.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:07
Het is inderdaad het bewijs dat hij Dumfries raakt dat ik nog niet gezien heb. Beetje aan het shirt trekken en zeggen dat hij hem geraakt heeft is niet voldoende lijkt mij. Maar goed de aanklager maakt wel meer rare sprongen.
Vind ik leuk
dhrwobo +7265
dinsdag 12 september 2017 om 13:00
En nogmaals, als hij echt vol z'n tegenstander bespuugd heeft, dan is hij een domme lul en moet hij geschorst worden, maar eerst bewijs.
Vind ik leuk
mcmodd +9633
dinsdag 12 september 2017 om 12:56
Dan pleit ik voor een DNA-test op het shirt, het broekje en de kousen van Dumfries. Hopelijk zijn die niet direct de was in gegaan, maar als ik me de viezigheid voor de geest haal, lijkt me die kans heel erg groot. Ja, dan moeten we het gewoon met de beelden doen. Was er ook sprake van een glijpartij bij dat spugen, heel misschien? Heel klein pietsie beetje glijden?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:09
Holleeder gleed uit als dat niet gebeurd was had de polder maffia gewoon nog steeds geleefd!!!


Onzin snap je hopelijk zelf ook wel hè?!
Vind ik leuk
Ale +728
dinsdag 12 september 2017 om 12:10
Lol, word psv dubbel gestraft. Komt de Jong in de spits :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:10
Lekkere foto haha
Vind ik leuk
Libero +2275
dinsdag 12 september 2017 om 12:12
Loca als je toch zo graag een beest immiteren wilt draai dan ook gelijk even een bolus bij op de middenstip en baken je urinaal je territorium af bij de cornervlaggen.

Kan cocu hem gelijk na de wedstrijd even aanlijnen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:12
Schorsen die smeerlap. Wat een varken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:13
Tja, het is natuurlijk niet Bayern München waartegen je speelt.... Toch lastig een goede instelling te hebben. Weg met die gast joh, heb je totaal niks aan
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:53
Ha,ha,ha......jij bent echt origineel bezig.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:30
Bekijkt de aanklager elk weekend alle 9 of 18 wedestrijden (incl. 1e div) en constateert hij zelf overtredingen en wangedrag of komt hij pas in actie omdat hij er door de media op gewezen wordt. Weet iemand dat?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:45
Ze bekijken in principe alles maar alle mediaaandacht maakt wel dat bepaalde onderzoeken gestart worden die anders geen aandacht hadden gekregen. De regisseur heeft dus invloed. Laat je wel of niet zo'n close-up zien of niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:31
Ik zou als knvb een voorbeeld stellen en gelijk zeer zwaar straffen, bijvoorbeeld 15 wedstrijden! Kijk, dan ben je goed bezig!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 12:42
Voor zoiets moet de persoon gestraft worden. Al kan de tuchtcommissie ook PSV straffen door Locadia niet te schorsen.
Vind ik leuk
Harrie82 +2019
dinsdag 12 september 2017 om 12:59
Als PSV supporter hoop ik dat dit smerig arrogant mannetje 5 wedstrijden geschorst wordt. Bah bah. Dan ben je echt zo laag.

En dan hoop ik dat Luuk de Jong zijn draai weer vindt en hij er niet meer terug in komt.
Vind ik leuk
Pukstra +483
dinsdag 12 september 2017 om 16:34
Als luuk dan ook stopt met fopduiken. Het zou hem sieren als hij eens als een echte kerel gaat voetballen i.p.v al die show eromheen. Gewoon bezig zijn met doelpunten maken
Vind ik leuk
Harrie82 +2019
dinsdag 12 september 2017 om 18:17
Ja gewoon in de punt. Aanspeelbaar en ballen binnen schieten. Ook niet tot bij eigen 16 meeverdedigen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:04
Dumfries helpt Feyenoord zo wel.
Wel grappig Dumfries in Friesland...
Afijn..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:56
Juist niet.......Locadia missen wij niet hoor. Wisselen met Lammers!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:05
5 wedstrijden geven
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:20
honderd procent schorsing hij is gewoon een varken ,hoe kan je uit je stinkende bek spugen op iemand . ik had hem in mekaar getrap
Vind ik leuk
redknap +649
dinsdag 12 september 2017 om 13:31
Ik ben helemaal niet voor Feynooit maar laat die boeruh of boer'n maar eens op hun donder krijgen.

Vind ik leuk
frhoi +364
dinsdag 12 september 2017 om 14:15
Hoe oud ben je met je Feynooit. die naam gaat sowieso nergens meer over gezien de laatste jaren ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:53
Frustratie, Frustratie is niet alleen bij deze lama. Cocu heeft het niet meer in de hand
Vind ik leuk
ronnieb +155
dinsdag 12 september 2017 om 13:54
Ik hoop dat ze het afwijzen, die gozer kan er namelijk geen pepernoot van. Locadio, L de Jong en Pereiro. Mooi aanvallend trio maar verdedigend en als blok hopeloos.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:55
5 wedstrijden zou een toepasselijke straf zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 13:55
Mooi dat hij erbij is. Liever locadia dan de jong denk ik. Locadia vindt zichzelf erg goed en de jong is getergd om te presteren nu.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:05
Wat een warme club met warme spelers spugen, slaan en onsportief gedrag al jaren het kenmerk van het warme PSV
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:06
Maarrrrr als PSV een schikking afwijst maak Cocu zich niet geloofwaardig. Die riep immers zondag als een rode kaart (lees schorsing) terecht is zal PSV deze altijd accepteren.
Vind ik leuk
michelhx +1990
dinsdag 12 september 2017 om 14:08
Nou, ik heb toevallig net de beelden via het journaal gezien, (op de beelden hier is het sowieso onzichtbaar) maar als hij hiervoor geschorst wordt is het echt belachelijk. De afstand tussen Locadia en Dumfries is dermate groot dat hij nooit de intentie gehad kan hebben om Dumfries te raken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:36
Mooi gerelativeerd.
Vind ik leuk
Jerome +1093
dinsdag 12 september 2017 om 14:12
Dat heb je met dat soort.
Vind ik leuk
GKL +99
dinsdag 12 september 2017 om 14:18
psv is ook gewoon ongeloofwaardig als ze hiertegen in bezwaar gaan.
Vind ik leuk
Stranger +1069
dinsdag 12 september 2017 om 14:23
Spugen hoort bestraft te worden met als slaan natrappen ellebogen en weet ik al wat niet meer.
Alleen wel als al die vergrijpen bestraft worden. Nu ziet een scheidsrechter het niet en wordt een speler bestraft op de beelden. Soms ziet een scheidsrechter het wel en geeft al dan niet een kaart en dan kan zo'n speler niet meer bestraft worden, terwijl de overtreding duidelijk was.
Dus die regel moeten ze afschaffen.
Vind ik leuk
Blueman +553
dinsdag 12 september 2017 om 14:23
Het blijft toch een vreemde regeling. Teken je protest aan (omdat dit misschien beter uitkomt), dan mag er gewoon meegespeeld worden.
Vind ik leuk
Feye1908 +4877
dinsdag 12 september 2017 om 14:29
Het zou ook vaag zijn als hij zondag niet mag spelen maar volgende week door de beroepscommissie wordt vrijgesproken. De knvb weet toch dat bij iedere speelronde dergelijke beroepszaken kunnen zijn. Zorg dan dat je daar gewoon standaard rekening mee houdt in de agenda. Is er een keer geen beroepszaak, dan kunnen ze gaan klaverjassen of zo.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:28
Wat voor signaal geef je als club af als je hier tegen een schikkings voorstel afwijst?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:35
Er is geen enkele sprake van gericht spugen.
Vind ik leuk
Pukstra +483
dinsdag 12 september 2017 om 16:29
Ging met een boog;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:41
Prima beelden......
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:41
sorry te triest voor woorden als psv in beroep gaat tegen de straf van Locadia. Dan ben ik benieuwd hoe ze daar binnen de club mee omgaan
want blijkbaar wordt dit dan toch normaal gevonden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:44
Wat is het een vies varken die Locadia heeft hij nooit thuis opvoeding gehad,denk het niet wel voeding .Psv moet hierin geen beroep aan gaan . Dit is zeer ordinair en daar moet Psv voor schamen dat dit een speler van hun is.Met andere woorden hij verdiend een straf.Locadia is gewoon tuig van de bovenste richel want fatsoenlijke mensen spugen niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:49
Locadia is al veroordeeld voor er überhaupt sprake is van een uitspraak. Uiteraard wordt de zaak geseponeerd.
Vind ik leuk
gratje +445
dinsdag 12 september 2017 om 14:50
Gewoon zes wedstrijden voor die smeerlap dit hoort niet
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 14:55
Raar mannetje krijgt ie eindelijk de kans om te starten in de basis op de plek die hij zo graag wilde doet ie dit..
Cocu moest hem meteen wisselen mafkees dat ie is moet ie in Amsterdam proberen die pannenkoek.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:05
Dat van Lozano was geen rood of lag dat aan mij?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:08
Hoezo over het weekend tillen? Al die shortcuts om toch nog gewoon belangrijke wedstrijden te kunnen spelen zijn een schande.
Als een speler zich niet kan gedragen moet hij meteen gestraft worden en mag hij ook wel voelen dat hij zijn club in de steek laat.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:16
Dat is te hopen voor Feyenoord. Bakt er weinig van in de spits.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:31
Ik kan en zal spugen niet goed praten, maar wat mij wel bevreemd is dat er deze wedstrijd wel meer en zelfs zeer veel meer, verkeerd beoordeeld is. Blom was van plan veel toe te laten, daar ging hij de mist al mee in. Overtredingen welke hij meerdere keren gewoon langs zich heen liet gaan, bestrafte hij op een ander moment met geel of zelfs met rood. als er hier al iemand beoordeeld diende te worden dan was het Blom wel. Ik ben geen PSV fan, dus reageer niet vanuit die hoek. Dus KNVB bekijk al die situaties of laat ze rusten. Hetzelfde geldt voor de rode kaart, dit was er absoluut geen ( en al helemaal niet in het beeld van deze wedstrijd). Wat mij nog het meeste verbaasd is de reactie van de KNVB naar aanleiding van een Rotterdamse journalist en waar moet PSV zondag toevallig tegen???
Vind ik leuk
Pukstra +483
dinsdag 12 september 2017 om 16:26
Heb je gelijk in. En die rode kaart was zeker niet nodig. Werd het spel ook niet beter van. Natrappen en spugen gaat dsn wel te ver en mag van mij wel worden bestraft
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 16:27]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:53
Ik stel voor: 400 jaar San Quentin... eens kijken of ie dan nóg durft te spugen.....
Vind ik leuk
5by5 +394
dinsdag 12 september 2017 om 16:02
Heeft PSV wel genoeg voetballer om op het veld te sturen als zowel Locadia en Lozano worden geschorst?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:27
hij maakt zondag de 5 en 10-0
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:47
Hoop dat ze in beroep gaan, liever tegen locadia dan tegen de jong!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 17:47]
Vind ik leuk
Pep1964 +153
dinsdag 12 september 2017 om 18:11
Locadia is een recidivist. Tuchtcommissie kijk ook nog even terug naar de beelden van PSV-AZ, waarin deze speler Wout Weghorst op een oneigenlijke manier te grazen probeert te nemen. Dit hoort in geen geval op het voetbalveld thuis.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:56
Ik hoop dat ie inzetbaar is dan heeft feyenoord niks te vrezen. Liever deze slechte spits dan een de Jong die zijn gram wilt halen.
Vind ik leuk
FACT +213
dinsdag 12 september 2017 om 18:58
Schors die Nocadia alsjeblieft en geef een zeer getergde Luuk de Jong daardoor z'n plek weer terug.....

Jurgen Nocadia, zijn niveau is, met alle respect, Excelsior....



[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 18:59]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:40
Wel of niet tegen Feyenoord, Locadia is en blijft nu een smeerlap. Lekker zo een collega in je team zeg...plus, wat heb je aan hem, hij doet geen moer, buiten proberen uit te stralen dat hij al een gearriveerde speler is. Waar deze jongen ook zal spelen, met zijn gedrag en houding zal hij niets voorstellen. Nu ben je in Nederland en hier wordt veel gepikt, ga de grens over naar de echte competities Jurgen en jouw gedrag gaat flink afgestraft worden, aan de lopende band. Hierbij is zijn geluk wel, dat hij nooit goed genoeg zal zijn voor de echte top van de echte competities.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 19:44]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:14
We moeten alles doen om locadia te schorsen het liefst tot aan de winterstop dan kan hij gelijk oprotten.
Psv onwaardig weg ermee.
Kan die lekker met cocu mee naar een nieuw team waar ze de boel kunnen verzieken.
Hoop dat psv wakker is en actie onderneemt.
Het liefst morgen nog dan is er dit seizoen nog kand op slagen.
Maar blijft psv dit tolereren dan is in de winterstop het seizoen al afgelopen.
En liggen ze er alsnog uit,dan beter meteen dan is er nog wat te redden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:50
Dat zou geweldig nieuws zijn voor Feyenoord al zou hij meedoen!!!!!!!!!

Lamacadia!!!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 07:51]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:18
In het overgrote deel van de reacties gaat het over de respectloze actie van Locadia (mocht er sprake zijn van de intentie om de Heerenveenspeler te raken) maar de reacties op dit forum getuigen ook van weinig respect voor bijvoorbeeld Locadia, De Jong en PSV.

PSV is waarschijnlijk niet de favoriete club van de meesten die reageren maar hou het een beetje genuanceerd alsjeblieft. Gaan jullie niet eens over de schreef?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: 'Als PSV schikkingsvoorstel afwijst, is Locadia inzetbaar tegen Feyenoord'