El Ahmadi: Ik heb nooit echt de kans gekregen om ervoor te gaan

El Ahmadi: "Ik heb nooit echt de kans gekregen om ervoor te gaan"

dinsdag 12 september 2017 om 17:10

Voor Karim El Ahmadi is het extra speciaal dat hij met Feyenoord uit mag komen in de Champions League. De Marokkaanse routinier heeft meerdere keren aan het miljoenenbal mogen ruiken, maar nooit op het hoogste Europese podium kunnen acteren.

"Het is voor mij de eerste keer. Ik heb de voorronde Champions League gehaald met FC Twente. Toen ben ik weggegaan. Daarna met Feyenoord, toen ben ik ook weggegaan", zegt El Ahmadi bij Feyenoord TV. "Ik heb nooit echt de kans gekregen om ervoor te gaan. Nu speel ik Champions League met Feyenoord. Ik heb er veel zin in. Het is voor mij een uitdaging."

El Ahmadi weet dat hij tegen Manchester City zijn borst nat kan maken. "Het is een van de beste ploegen ter wereld. Het wordt een zware wedstrijd. We moeten niet te open spelen en onszelf niet te veel ingraven. Je zal je wat aan moeten passen, want het is een tegenstander die het je heel moeilijk maakt als je ze wat ruimte geeft. Dat zal anders moeten, maar we moeten proberen om mee te voetballen."

De middenvelder verwacht dat het Legioen wederom als twaalfde man kan fungeren tegen City. "Tegenstanders die hier komen en verliezen hebben altijd het gevoel dat ze ook van het publiek verloren hebben. Dat kan zeker een grote rol spelen. Dat heb je gezien tegen ploegen als Sevilla en Manchester United (Europa League, red.)."

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 17:19
De twaalfde man moet zich weer laten gelden, ook als het tegenzit maar dat is wel het geval meestal.
Vind ik leuk
Lurton +1680
dinsdag 12 september 2017 om 17:25
Nu opstaan als nooit tevoren! Met het hele legioen erachter en de punten bij de Maas houden.

Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:27
Dat geeft net ff extra motivatie in de wedstrijd.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:38
Hij is leuk.(-
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:59
Blijven dromen Lurton... 0-3


Ik hoop altijd dat Nederlandse clubs winnen maar dit kun je vergeten. Met de rust is het al klaar
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 18:00]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:03
Jaloers knulletje
Vind ik leuk
T&T +9952
dinsdag 12 september 2017 om 18:37
Gaat ook zeker gebeuren kerel.

Dat doen ze overigens in elk Europa cup wedstrijd...en nu wordt het nog fanatieker in de CL.

Ik kan er helaas niet bij zijn.

;-))))
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:41
Fantastisch dat ik dan eindelijk m’n cluppie tegen dit soort teams aan de slag kan zien gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:37
Ga dr maar goed voor zitten dan, kan zomaar zo zijn dat je het de komende 15 jaar niet meer gaat zien ;-p
Vind ik leuk
Thobar +2651
dinsdag 12 september 2017 om 18:24
Hoezo nooit de kans gehad
Wanneer aan het eind van het seizoen je zaakwaarnemer je een lucratieve aanbieding bij een andere club voorschoteld en je gaat daar op in heb je wel de kans gehad maar koos je op dat moment voor een financiele stap hoger (en miss ook wel een sportieve) maar dan kan je niet zeggen dat je de kans niet hebt gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:36
En dat terwijl hij het toch duidelijk uitlegt. Raar.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:37
Vooral El Ahmadi zal Feyenoord er doorheen moeten slepen. Een Karim in vorm, scheelt bij Feyenoord al 30%.
Vind ik leuk
Enden +1792
dinsdag 12 september 2017 om 18:51
Manchester Utd. win je omdat ze je onderschatten.
Daar zal je bij City ook op moeten hopen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:51
Geweldige team speler. De kuip kan zeker bijdragen aan een goed resultaat, maar dan moet wel alles meezitten.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:27
Met Nelom en Kramer in de basis, is het Legioen hooguit de 10e man
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

El Ahmadi: "Ik heb nooit echt de kans gekregen om ervoor te gaan"