Hendrix: Of ik daar met Cocu over gesproken heb? Nee, eigenlijk niet

Hendrix: "Of ik daar met Cocu over gesproken heb? Nee, eigenlijk niet"

dinsdag 12 september 2017 om 17:24

Jorrit Hendrix is de kritiek van de media op PSV wel gewend. Na de kansloze 2-0 nederlaag tegen sc Heerenveen van afgelopen zondag was alles en iedereen kritisch op de Eindhovenaren.

"Ik ben het wel gewend van de media", zegt Hendrix in gesprek met Voetbal International. "Dat is niet alleen bij ons, maar ook bij andere topclubs. Als het even minder gaat, worden we gewoon afgebrand. Ik trek me er weinig van aan."

Komende zondag kan PSV zich herstellen tegen landskampioen Feyenoord. Opladen voor zo'n wedstrijd, hoeft volgens Hendrix niet. "PSV-Feyenoord of PSV-Ajax, dat zijn wedstrijden op zich. Dan gaat alles automatisch, maar je moet er dan ook rekening mee houden dat je het als ploeg goed bij elkaar houdt. Gewoon volle bak erop klappen."

PSV-trainer Phillip Cocu is van mening dat Hendrix dominanter mag zijn in het veld en zijn leidersrol meer op mag pakken. "Of ik daar met Cocu over gesproken heb? Nee, eigenlijk niet. De een is wat belangrijker dan de ander. Het heeft geen zin om elkaar te vergelijken. We moeten het met z'n allen oppakken."

Plaats een reactie

Ajacied02 +1460
dinsdag 12 september 2017 om 17:26
Jaja Hendrix kop op en winnen van Feyenoord volgende week! Ben alleen bang dat het iets anders uitpakt
Vind ik leuk
Jordanees +5783
dinsdag 12 september 2017 om 17:29
Ik hoop dat Psv 3 punten pakt tegen onze titel concurrent, maar zie het niet
1 2 3 gebeuren.. Ik denk eerder 1-1 of 1-2 voor Feyenoord..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 17:29]
Vind ik leuk
Ajacied02 +1460
dinsdag 12 september 2017 om 17:33
Zou heel mooi zijn als PSV wint maar zie het idd niet zo snel gebeuren, hangt ook een beetje af van het feit of Feyenoord veel last krijgt van de wedstrijd van morgen en hoe PSV uit de kleedkamer komt is ook maar de vraag
Vind ik leuk
Aal +12633
dinsdag 12 september 2017 om 17:50
Hij zou dit seizoen z'n belofte gaan inlossen...... hij heeft lang de tijd gehad om te bedenken hoe, maar wat een aanfluiting zeg! Ze lachen zich rot in Rotterdam en Amsterdam!
Vind ik leuk
plein19 +159
dinsdag 12 september 2017 om 17:45
Gewoon lekker gelijk spelen. Dat levert de meeste verliespunten op
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:14
.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 18:15]
Vind ik leuk
Adje80 +2041
dinsdag 12 september 2017 om 18:45
Hendrikx als leider...het moet niet gekker worden hoe kan die slaapkop dat zeggen. Altijd tweede keus geweest en nu moet hij leiding geven wat een grap
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:28
Moet je ook niks van aantrekken, seizoen duurt nog heel lang.
Vind ik leuk
remakil +1103
dinsdag 12 september 2017 om 17:30
Ja, de media en iedereen heeft het op jullie gemunt... maar zeg zelf Jorrit, zoveel bezieling tonen jullie niet hè? En zo goed zijn de resultaten nou ook niet hè? Dus gek hè, dat mensen negatief doen?

Als je dat niet begrijpt, dan ben je mentaal gezien echt een druiloor van jewelste. Maar goed, jij verdient gelukkig meer dan de mensen die hard werken om jouw slappe veldspel te zien...
Vind ik leuk
Nick Kools +11554
dinsdag 12 september 2017 om 20:47
Zoals hij al zegt (en daar zit ook t probleem) ik trek me daar niks van aan.

Trokken ze t zich maar aan dan verandere er wat ipv dat slappe geneuzel.
Met die instelling kan t wel eens een vervelend seizoen kunnen worden. Vooral voor supporters erg, voor ons een concurrent minder.
Vind ik leuk
JCJWZ +8098
woensdag 13 september 2017 om 03:14
Helemaal mee eens, en dat ze worden afgebrand valt ook wel mee en het is niet omdat het 'eventjes' wat minder gaat, het gaat al langere tijd gewoon slecht maar blijkbaar ziet Hendrikx dat anders. Gevalletje bord voor zn kop.
Vind ik leuk
Vamos M +2628
dinsdag 12 september 2017 om 17:32
Leidersrol Hendrix dat kan je hem niet aandoen . Het is helaas nog geen Guardado die meer een type Modric was in zijn PSV tijd en ook met de botte bijl om het team wakker te schudden in kon komen dat heeft Hendrix minder is te lief en is niet een leider ala Guardado die de boel bij elkaar houd en alles op het veld bepaalt en het spel temp bepaalt en vertraagd. Ik ben nog nie kapot van Hendrix om eerlijk te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:36
Leidersrol voor Hendrix is hetzelfde als aanvoerdersband bij Brands omdoen.
Vind ik leuk
BBAjax +2407
dinsdag 12 september 2017 om 17:37
Hij moet juist helemaal niet dominanter zijn, hij moet de bal afpakken en geven aan iemand die wél kan voetballen
Vind ik leuk
Redouan +149
dinsdag 12 september 2017 om 17:37
Tuurlijk heeft de media het gemunt op PSV.
Staat een minder goede trainer aan het roer en een td die ook niet echt ze best heeft gedaan afgelopen zomer..
En dan zo weg gespeeld worden tegen Heerenveen, van feyenoord krijg je ook een pak op je broek in eigen huis..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:38
Daar hoef je je niet voor op te laden? Is dat ook tegen Locadia verteld?
Vind ik leuk
DrJ +454
dinsdag 12 september 2017 om 17:43
Locadia heeft tegen Heerenveen aangegeven het 'spuug'zat te zijn.
Vind ik leuk
utreg1971 +1163
dinsdag 12 september 2017 om 18:09
Leider?hahahaha rot op zeg..mag al blij zijn dat ie bij psv mag voetballen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:20
Ik vergelijk hem met Guardado. Op die positie staat hij. Hij is geen Guardado en zal dat nooit worden. Fout van Brands om voor Hendriks te kiezen ipv Guardado. Eigen jeugd prima maar Hendriks is niet het niveau dat psv zou moeten nastreven. Komt op vele facetten te kort. Dramatisch. Weet niet waar hij moet lopen, weet niet welke man hij op moet pakken of hij door moet dekken enz. Het middenveld van psv met hendriks van ginkel en ramselaar is niet beter dan het middenveld van vitesse heerenveen utrecht . Zelfs in die elftallen zou hendriks niet in de basis staan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:42
Mooie teksten. Bij een topclub krijg je kritiek. En als je dat niet bevalt, moet je lekker bij de subtop gaan ballen.
Kritiek houd je wakker.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 18:44]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:49
erop klappen Jorrit, omdat je niet gemotiveerd hoeft te worden tegen F'Noord?
Vertel dat ook eventjes aan Locadia !
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:53
Niet voor niets dat hij al jaren niet een basisspeler is. Niet goed genoeg voor des top in nederland. Wel een nuttige 12 man.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:19
Als jullie dan ook wat deden met die kritiek.
Want die kritiek is zwaar terecht.
Dus wuif het niet zomaar weg maar doe er wat mee.
Dan waren jullie al verder geweest als nubhet geval is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Hendrix: "Of ik daar met Cocu over gesproken heb? Nee, eigenlijk niet"